"Özgürce Konuş"

Üniversiteliler için Anonim Sosyal Ağ Kampus'ü hemen ücretsiz indir muhabbete katıl.
141
bu hayatta bugün aldığım en güzel haber annem allah'a şükür kanseri yenmis bundan başka güzel haber mi olur 😊😀
3 hafta once 23 yorum
102
Belki meyve verdiğiniz için değilde Şeytan olduğunuz için taşlanıyonuz.#fuzulibey
3 hafta once 104 yorum
96
Hani gözlerin doluyor ama o gözyaşı oradan düşmesin diye gözünü kapatmıyorsun ya o duygu yaşatan herkesin amına koyum
3 hafta once 3 yorum
95
Astsubay Çavuş Ömer Yiğit Ulus, Uzman Çavuş Süleyman Aydın, Uzman Çavuş Özgürcan İnce, Uzman Çavuş Okan Dinçer, Uzman Çavuş Neşet Gök, Uzman Çavuş Uğur Göksu, Uzman Çavuş Ali Hekim
17 gun once 2 yorum
90
Kanser gitti. Saçlarım artık çıkmaya başladı. Ben de güzel bir kız oluyorum artık 😇
3 hafta once 52 yorum
88
2023 MEB : “ her öğrenci kendi sırasını evden kendi getirecek”
3 hafta once 0 yorum
88
Sizinle evlenen yarın başkalarıyla da evlenir. Kimseyle evlenmeyin.
3 hafta once 44 yorum
0

0 yorum
85
Ben,kimsesiz seyyah ,meçhuller caddesinin...Ben,yankısından kaçan çocuk kendi sesinin..Ben başı ağır gelmiş, boşlukta düşen fikir...#Roma
11 gun once 78 yorum
83
Ne de güzel söylemiş üstad Özdemir Asaf: "O beni, ben onu bekliyordum ve hiç konuşmadan bir gün daha sona eriyordu." #Delibal ♾
5 gun once 0 yorum
83
Kelebek 3 gündür duvarda asılı duruyordu. Görmekten sıkıldım, gitsin diye dokundum ve yere düştü, ölüymüş zaten. Kanuni gibi ölümünü halktan saklamış. Helal olsun sana koca yürekli rahmetli.
19 gun once 10 yorum
81
bu akşam babam anneme mesaj atacağına dayıma atmış "kaç ekmekti papatyam?" diye. dayım bana döndü papatya kelimesi beni derinden etkiledi sanırım cici anneniz olmak istiyorum dedi ajzbsk
19 gun once 28 yorum
80
Üniversiteye ilk geldiğimde bu salak üniversiteyi nasıl kazanmış dediğim kız dört senelik okuldan üç senede mezun oldu. Ben de dönemim uzamasın diye yaz okulu bakıyorum
1 gun once 44 yorum
73
İlkokuldayken sütten zehirlenmiştik. Kızın teki "bu süt acı ben içmicem" diyip içmedi, kalkıp onun sütünü de ben içmiştim hatta. Ulan ta o zamandan hayatı sevememişiz. #Aynştayn
17 gun once 10 yorum
72
güzellesmenin formülünü buldum:Çokça abdest çokça ibadet
3 hafta once 6 yorum
69
Arkadaşın karısı hamile işte sordum aşermeler başladı mı diye dedi“ne istese kestane koyuyorum önüne”nasıl la dedim”ilk kestane aşerdi kilosu 250 liradan 1 kilo aldım bitane bile yemedi ondan”dedi 😂
16 gun once 4 yorum
69
Allahım hastane köşelerinde şifa bekleyen hastalarımıza yardım. etsin
3 hafta once 2 yorum
68
Allah'ım sen tüm okuyanların yardımcısı ol emekleri boşuna gitmesin tez zamanda okulu bitirip atanmalarını nasip eyle
19 gun once 4 yorum
68
açlık grevi yapan hdp lilerin karşısında polisin baklava yemesi ❤
4 hafta once 4 yorum
66
95 Suriyeli öğretmen atandı, atanamadığı için cebinde 6 lirası ile intihar eden öğretmenin olduğu bu ülkede. Ne söylesek boşuna.
3 hafta once 60 yorum
66
kardeşim akvaryum teknolojisi diye bir ders seçmiş ve bu çocuk diş hekimliği okuyor . ben dedim 2000'liler üniversite okumaya hazır değiller diye . ahshsjsh 😂😂
3 hafta once 11 yorum
65
Kızların bir şey giyerken 17 yıllık babasından izin almayıp 17 günlük sevgilisine yıllık döküm gibi yazı yazması beni çileden çıkartıyor.(twitter'de okudum)
3 hafta once 6 yorum
65
Ben böyleyim savunmasından nefret ediyorum öyle bok gibisin değiş işte
3 hafta once 7 yorum
64
▪️Otobüs gelince atılan sigara gibi yarım sevmeyin insanları.. Ya sonuna kadar için ya da hiç yakmayın. ✓MR 🖖👔
7 gun once 8 yorum
63
sen anlat Karadenizin yarısında nefesle Tahir ağlıyor diğer yarısında da öykü Gürman şarkı söylüyor
4 gun once 4 yorum
63
anne lütfen ben ders çalışırken odaya dalma telefonu nereye fırlatacağımı şaşırıyorum
3 hafta once 4 yorum
62
Kardeşim zihinsel engelli konusmasını oldugu gibi kağıda döküp resim cizip bavuluma koymuş -ben tercüme edeyim- abi ne olur gitme bak bizi cizdim arkadaslarımın abileri yanında 😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢
13 gun once 114 yorum
60
beyler bırakın bu ağır abi ayaklarını. sizin de ilkokuldayken anneniz pantolonunuzun altına külotlu çorap giydirdi 😂
3 hafta once 20 yorum
59
Şu karıcım çay koy, karıcım kahvaltı hazırmı vs vs diye post atanları çok merak ediyorum acaba nasıl biriler ne yaşadılarda beynini kaybettiler.
10 gun once 7 yorum
58
5 yaşındaki yeğenim hadi bana masal anlat ama içinde prenses olmasın sadece prens olsun dedi rekabeti sevmeyiz
13 gun once 3 yorum
0

0 yorum
57
Bugün balık alcam dalgınlığıma denk geldi kovada yüzen balıkları kösterip, taze mi dedim... Adamda yok abi pil takıp çalıştırıyoruz dedi. Ne dese haklı bu saatten sonra saygılar abi...
12 gun once 53 yorum
56
sabah komşunun piyano çalma sesiyle uyandım aşağı indim çimler yeni biçilmiş mis gibi kokuyor amerika mı burası kardeşim kendinize gelin hayat enerjisi dolacaktım yanlışlıkla
14 gun once 0 yorum
56
Kuzenim(6) bizden giderken dedim ki seneye tatile yine bize gel. Anlamadı. Hani dedim okulllar açılacak sonra bitecek tatil olacak ya o zaman. Çocuk durdu nasıl yani bi daha mı okul var dedi. Yaa😂😂
3 hafta once 8 yorum
55
Otobüste kapalı kız taciz edilir, kız adama basar küfürü ve saldırır. Etraftakiler tacizciyi değil küfür eden kapalı kızı ayıplar. İşte milletimizin özeti.
2 gun once 16 yorum
55
Ergenliğimin ilk yıllarında berberde saçlarımı diktirmiştim eve geldiğimde annem oğlum kime horozlandın ibiğin çıkmış demişti hiç unutmuyorum 😂 Anam benim ♥️
3 hafta once 9 yorum
54
Atlattın sanıyorsun ama giderken köşeyi döndüğün an yere çöküyorsun. O gidebildin sanıyor ama sen duvar arkasında onun için ağlıyorsun.
2 gun once 9 yorum
54
Şu an nişandayız teyzenin biri diyor ki "Kızım sen çok oynama hamilesin" döndüm ve dedim ki "Teyze ne hamilesi ben şişkoyum" 😒😒
7 gun once 29 yorum
54
Düşünsenize 9 ay karnınız da taşıyorsunuz büyütüp okutuyorsunuz oğlunuz gelip burada kızlara köleniz olabilir miyim diyor ne kadar üzücü ag
7 gun once 8 yorum
54
Wikipedia’nın yasağı kalksın tiktoka yasak gelsin. Herşey daha da güzelleşir eminim🤦🏻‍♀️
16 gun once 21 yorum
53
Keşke cnbc-e de Merlin izlediğim ve Arthur için eridiğim günlere ışınlansam ya
1 gun once 21 yorum
53
Bugün minibüsten ineceğim yere geldim. Müsait diyeceğime mükemmel bir yerde inebilir miyim dedim. Şoförde sağa çekip buyrun size layık değil ama dedi. Yine günü rezil olarak kapadık çok şükür...
12 gun once 4 yorum
52
hem sevgilisi olup hem dersleri çok iyi olan insanları anlamıyorum bende yâr deyince kalem elden düşüyo
14 gun once 19 yorum
52
Denklem problemlerindeki y gibiyim. Herkes x'e değer verirken bir köşede değer verilmeden bulunmayı bekliyorum öylece.
3 hafta once 46 yorum
51
çiçeğe bak yeri değiştirilince küsüyormuş bizim hayatımızı kaydırdılar sesimiz çıkmadı
4 gun once 0 yorum
51
Bu kampüste asla unutamayacağım olay, #4516 nickli abinin polis olduğuna inanmayıp kendisine küfür eden iki arkadaşın evine gidip "polismiş" diye post attırdığı olay 😂😂😂
6 gun once 57 yorum
51
Bana yalan söylediğine üzülmedim, bundan sonra sana inanmayacağıma üzüldüm.????#Betican
11 gun once 27 yorum
51
Kocaman NICKLER KALDIRILDI başlığından sonra bu başlık da ne bileyim çelişkili geldi bana Kampüscüm ikizler burcu olma ihtimalin nedir acaba?
15 gun once 5 yorum
51
Üni de arkadaşım babası ile sınava girmiş babasıda kazanmış üniyi. Para istiyor babasından, çok net bir cevap geliyor babasından; Bende öğrenciyim oğlum, öğrenci her zaman açtır başka para kapısı bul.
19 gun once 2 yorum
50
Lan mağazalar indirim yapıyorsunuz da param yok böbreğimle mi ödeme yapıyım
2 gun once 15 yorum
50
Açık giyinmeninde bir adabı var sevgili hemcinslerim gerçekten abartıyor😒 “Ey Rabbimiz! Bizden cehennem azabını uzaklaştır, gerçekten onun azabı sürekli bir helâktir." #BöğürtlenKışı🍇❄
6 gun once 13 yorum
50
Kampüs bir insan olsaydı kesinlikle arda Turan olurdu
10 gun once 2 yorum
50
Erkekler çiçektir. Çiçek Abbas buna örnektir
4 hafta once 0 yorum
50
Hz. Muhammed ❤️
4 hafta once 3 yorum
49
Abim odamızın penceresinin baktığı bahçeye çilekler ekmişti, her sabah çilek kokusuna uyanıyordum, hayatımın en huzurlu yıllarıydı. Sonra abim vefat etti, biz de ordan taşındık zaten.
11 gun once 10 yorum
49
Devletin yapması gereken işleri Haluk levent yapıyor. Haluk levent başbakan ya da cumhurbaşkanı olması lazım o zaman
3 hafta once 1 yorum
48
kızlar nicklerinizi 165 görll minik minnakcik ufacık tepecik falan yapınca sevimli değil gerizekalı gibi görünüyorsunuz gerizekalı.
3 hafta once 16 yorum
48
En yakın arkadaşınle sevgili olma konusu mantıklı gelmeye başladı. Düşünsene her bokunu anlatmışsın oda anlatmış yalan yok dolan yok anlaşabiliyosun da mis gibi. Bekle beni kankam pardon sevgilim.
4 hafta once 2 yorum
46
Evde canımız sıkıldı kameraya biskolata erkeği pozları vermeye başladık fotolara bakıyoruz eve damacana getiren sucu gibi çıkmışız
1 gun once 50 yorum
46
Kayınvalidemi tebrik ediyorum gerçekten bulunmaz hint kumaşı gibi kız doğurmuş.Hala bulamadım nerde lan bu kız?..
8 gun once 12 yorum
0

0 yorum
46
aklıma selenanın burağı kıskandırmak için sanayiyle sevgili olup çocuğun duygularını kullanması geldi bu kadarını hades bile yapmazdı şerefsiz selena
17 gun once 7 yorum
46
8dklık bir şarkısında daha parçayı bile söylemeden sazıyla ben burdayım ruh alemime hoşgeldiniz diyen neşet üstadım ruhun şad olsun ..
3 hafta once 3 yorum
46
Ülkücülerin hdp lilerin karşısına geçip bağıra bağıra İstiklal Marşı okuması
4 hafta once 2 yorum
45
Sevgi Garip Bir Yangın..Yaşaması İçin Büyümesi Gerek.O Yangına Herşeyini Atacaksın; Zamanını,Gururunu, Dehanı...#MyLife
10 gun once 1 yorum
45
Zamanında biz de çok mesaj attık şimdi heves kalmadı post okuyoruz.
3 hafta once 13 yorum
45
Çok yakışıklı ve odyolog bi çocuğu egosit ve kaba davranışları yüzünden reddettim. Arkadaşım diyor ki çok salaksın kızım ben olsam katlanırdım. Bence siz çok salaksınız ve üzülmeyi hak ediyorsunuz.
3 hafta once 21 yorum
45
45 kilosun ama kaç ton basıyorsun sol yanıma bir bilsen
3 hafta once 10 yorum
44
Bundan yaklaşık 4 sene önce bu uygulama sayesinde hayatıma, 1 sene önce de kalbime giren adam bugün benim resmen eşim oldu. Mutluluğumu tarif edemem. Çok seviyorum. Benim için en pozitif fotoğraf.💑💙
9 gun once 97 yorum
44
Cinsel yolla bulaşan hastalıkların başında akrabalık geliyor galiba..
13 gun once 0 yorum
44
ayrıldı diye kadını yakmış 2 çocuk annesiz kaldı ALLAH BELANIZI VERSİN ERKEK OLDUĞUMUZDAN UTANIR OLDUK YAZIKLAR OLSUN YAZIKKKKKKK ALLAH BELANIZI VERSİN
3 hafta once 1 yorum
44
Nickler geri gelse, atılan her post anasayfaya düşse, yakınımda özelliği sadece tercihe göre bir seçenek olsa, kampüscüğüme gece modu gelse, hayat bayram olsa ... #Kaktüs🌵
3 hafta once 12 yorum
44
Acaba birileri de bizim arkamızdan "O bana bakmaz lan" diyor mudur. Olamaz mı? Tabii ki olamaz şu tipe bak amına koyum
3 hafta once 29 yorum
44
Kül tablasında sigara varken sigara yakmışım farkında değilim hâlâ iyi misin diye soruyor amına koyum
3 hafta once 3 yorum
44
Baba tarafı dedikodu çıkarayım hasetlik yapayım ara bozayım 👿 Anne tarafı gardaşım bi ihtiyacın varmı gardaşım😍
4 hafta once 20 yorum
43
Belki birgün farklı insanlara gitmek için yürüdüğümüz sokaklar bize çıkar. Hiç düşündün mü? @RomantikHaydut
2 gun once 26 yorum
43
Bu ülkede yaraya pamuk basan hemşire 4100,pamuk tıkayan imam 4500 tl aylık alırken pamuğu üreten çiftçi borçlu ve batak...
5 gun once 35 yorum
43
Arkadaşlarla oturuyoruz herkes düzgün kız bulsam hemen evlenirim diyor ama bu devirde düzgün kız yok diyor ama masadaki hiç kimse de düzgün değil vallahi çok ilginç
11 gun once 5 yorum
43
???
12 gun once 1 yorum
43
Kibar ve saygılı insanlarla karşılaşınca çok mutlu oluyorum düşünsene teşekkür ediyor, gülümsüyor, iyi günler falan diyor özlem duyduğumuz şeylere bak ya etraf kazma dolu.
18 gun once 15 yorum
42
Hiç sığınağı olmamış birine ev olmuştun sen. Ev yıkıldı taşlarının hatrı var diye enkazın altından kalkmadım ben uzun süre. Ben de kimsenin evi değilmişim, kendim bile sokaktaymışım zaten.
1 gun once 30 yorum
42
Benim de 😂😂
2 gun once 7 yorum
42
Laikliğin Gözüyle Çocuk; 16 yaşında soyunuyorsa çağdaş örtünüyorsa gericidir, 16 yaşında aşk yaşarsa Avrupalı evlenirse Araptır, 16 yaşında Diskodaysa Medeni camideyse yobazdır...
7 gun once 25 yorum
42
gecen ben de birine foto attim, sen einstein a benziyosun ya dedi, sende bilimadami olacak tip var dedi, seni mesgul etmeyim ben diyip kayboldu
8 gun once 4 yorum
42
stajda şımardığı için azarladığım çocuk patronun oğlu çıktı seni babama söylücem diyerek gitti neyse ben arkadaşlarla vedalaşayım
8 gun once 2 yorum
42
Babam acıkmış “Yemek ne oldu” diye sordu anneme annem diyor “Arabada bize yeşil ışık yanmasına rağmen yol verdiğin kadın yapsın yemeğini” babamla tavuk döner almaya gidiyoruz 😂😂
14 gun once 27 yorum
42
-alıntı- okumalısız bence
3 hafta once 5 yorum
42
Şey istiyorum mesela, bütün orospu çocukları yaşattığını yaşasın.
3 hafta once 3 yorum
42
Ve sen ağlarken 2 ayet koşar yetişir derdine. "Göğsünün daraldığını biliyoruz" (Hicr; 97). "Rabbin için sabret." (Müddesir;7)
3 hafta once 1 yorum
41
Gavurlar doları % 30 arttırdı Müslümanlar ise dolar arttığı için fiyatları %100 arttırdı.. İyi ki düşmanlarımız müslüman değil #ivandrago
4 gun once 2 yorum
0

0 yorum
41
Bugün otogarda muavin yolcuya nerde oturuyorsunuz(koltuk numarası)diye sordu. Yolcu da kayseri de oturuyorum neden sordunuz dedi. Muavinde bi çay molası veririz abi senin evde belki ondan sordum dedi
5 gun once 5 yorum
41
Şu Türk dizilerinde ki dramla yarışacak bir dram yazıyorum buraya : kulaklığım bozulmak üzere
5 gun once 10 yorum
41
kaşların kalemle çizilmiş gibi diye iltifat aldım tek sorun kaşlarımın kalemle çizilmiş olması
15 gun once 7 yorum
41
Bu nişan olayi da çok enterasan. 2 bilezik takıp, kapora verip kızı ayırıyorsun.Biz gelip alıcaz, sıkıntı yok der gibi😂😂😂😂
16 gun once 3 yorum
41
Bayıldım ya bu ne şirinlik 😍😂😂 #buzmavisi
3 hafta once 37 yorum
41
Posta eksi atmış, yorumlara eksi atmış üstüne üstelik bir de şikayet etmiş postu. Bu ne kin lan? Oldu olacak ülke nüfusundan da kaydımı sildir anasını satayım. #Aynştayn
3 hafta once 2 yorum
40
Otobüste yanıma biraz kilolu bir teyze oturacaktı ''rahatsız olursan söyle oturmayayım kızım kiloluyum ya ben'' dedi ya teyzem senin kalbini kim böyle kırdı otur nolur EZ BENİ EZZZ
21 saat once 5 yorum
40
üniverite mezunu insanlara asgari ücret teklif eden işletme sahipleri
5 gun once 4 yorum
40
Koca amfide imza kağıdı için neden benim kalemim dolaşıyor.Onu düşünmekten dersi dinleyemiyorum.Acaba şuan nerde yaşam mücadelesi veriyor.Kapagı bende kendisi yok😑😂 #HANNİBAL
6 gun once 18 yorum
40
Güvenme Kampüsteki anonimliğine, reelde barınamazsın bu karaktersizlikle 👋
12 gun once 1 yorum
40
Erkek adamdır yapsın diyen babalar ve ben gençliğimde yapamadım kızım yapsın diyen anneler yüzünden bütün bunlar... 😏
12 gun once 6 yorum
40
Geçen sene abime kız istemeye gittik abim yolda babama baba bir an önce iste kızı 11-12 halı saha var demişti babamın attığı o bakışı unutamıyorum #pele
3 hafta once 4 yorum
39
Kuru temizlemeden kıyafetleri aldım kontrol ederken içinden etek çıktı. Bunlar benim değil diyorum emin misiniz diyor. Tabi ki eminim şu eteğin kesimine bak bu çok rüküş bunu giyecek adam mıyım ben...
5 gun once 1 yorum
39
Bugün namaza başladım kendimi çok huzurlu hissediyorum. Arkadaşlar namaza başlayın
15 gun once 12 yorum
39
7 tane şehidimiz var birinin annesinin çığlıklarını dinliyorum şuan bilin istedim.
17 gun once 3 yorum
38
Babam: Çevrimiçi..... yazıyor... çevrimiçi..... yazıyor... çevrimiçi..... yazıyor... çevrimiçi..... yazıyor... çevrimiçi..... yazıyor... Çay koy
4 gun once 0 yorum
38
Ne biliyim sen yolumu bulamıyorum deyince ben de harita mühendisliği okudum. #ArgoAdam
4 gun once 19 yorum
38
TRT Diyanet TV haberlerindeki sunucu haberi kapatırken:"Allah'a emanet olun." dedi. Bunu duyduğum zaman,şaşırdığıma üzüldüm ve sonra düşündüm neden sadece bu kanalda böyle peki diğer kanallar? 🕊🍃 #و
12 gun once 121 yorum
38
İstanbul Üniversitesi kütüphanesi ve Süleymaniye Camii
13 gun once 4 yorum
38
burada her konuştuğum kişiye adımı,okulun ilini ve bölümü başka bir şey söylüyorum sonra hangisine ne söylediğimi karıştırıp postları siliyorum
14 gun once 4 yorum
38
İzinli günümde hasta aradı izinliyim bugün yarına kadar yaşa dedim sabah yanıma gelmiş yaşadım diyor😂😂
19 gun once 341 yorum
38
milletvekili seçerken ilkokul mezunu arayan zihniyet memur seçerken profesör olmamızı istiyor
20 gun once 32 yorum
38
4 gündür namaz kılıyorum😌 Allah'ım devamlılığını sağla nolursuunn..Kılmayanlarada,kılmak isteyenlere de aynı huzuru tatdır🙇‍♀️ Amin..
3 hafta once 66 yorum
38
helvamı kajulu yapsınlar.arkamdan rahmetli vizyonlu insandı falan derler belki
3 hafta once 16 yorum
38
İçtiği birayı “laiklik be” diye paylaşanlar, cuma namazı bumerangı atanlar, yere kola döküp, portakal bıçaklayıp boykot yapanlar. Kim yazdı bu ülkenin senaryosunu Mahsun Kırmızıgül mü?@kelkafadakitoka
3 hafta once 0 yorum
38
Geçen sene bayramda bizim kiracıyla bayramlaştıktan sonra cüzdanını çıkardı. Aman abi napıyosun dedim. Yaş 25. Bana tip tip bakıp kirayı uzattı, sizinkilere verirsin dedi. İyi utanmıştım 😁
3 hafta once 1 yorum
37
başardım 106 kilodan 84'e düştüm
7 gun once 44 yorum
37
Dün çiçeği burnunda bir çifte misafirliğe gittik evlerinde tv yok odanın biri boydan boya kitaplik dedim siz nasıl bi kralsınız #kralciplak
8 gun once 2 yorum
37
、ヽ`ヽ`、ヽ☂``、ヽ`ヽ`、ヽ``、ヽ`☂、ヽ`、ヽ`ヽ☂`ヽ`☂、、ヽ`ヽ`、 `、ヽ` YAĞMURDA BENİMLE ISLANIR MISINIZ ?`、、ヽ``、ヽ ```、ヽ`ヽ、、`ヽ`☂、、`☂、ヽ`ヽ`、ヽ☂``、ヽ`ヽ`、ヽ``、ヽ`☂、ヽ`ヽ`、ヽ☂、ヽ`ヽ`、ヽ``、ヽ``、ヽ``、ヽ` ヽ``、ヽ ```、ヽ`ヽ、、`ヽ`☂、、`☂、ヽ`ヽ`、ヽ
10 gun once 25 yorum
37
kin yuttuk kan kusacağız.. başın sağolsun TÜRKİYEM 😢
17 gun once 3 yorum
37
öğretmenlik yaptığım dersanede ben tatile ciktigimi düşünürken hemen yerime birini alan müdür müsvettesi Allah tez günde belanı versin inşallah sürüm sürüm sürünnn gün yüzü görme
3 hafta once 3 yorum
37
+Barışalım mı ? -Sen hiç yırtılmış bardaktan su içtinmi +Yırtılmış ne alaka lan -Fakiriz biz pet bardak kullanıyoruz. Sjsjsjsj
3 hafta once 0 yorum
37
Şafakta böğrüne soğuk bir mermi, yürüdüğün yoldan döneceksin, Bir söz var ya bilirsin heval kaçma yorgun öleceksin! 🇹🇷 #BordoPireli
3 hafta once 15 yorum