"Özgürce Konuş"

Üniversiteliler için Anonim Sosyal Ağ Kampus'ü hemen ücretsiz indir muhabbete katıl.
142
1.5 yıldır konuşmadığım arkadaşım mesaj atmış "nasılsın" demiş.Ben de "iyiyim sen nasılsın" dedim o da iyi dedi.Bi 1 yıl daha konuşmayız herhalde. #eczαcıɴız
10 gun once 36 yorum
110
İncilin ilk emri sev. Tevratın ilk emri yaşat. Kuran'ın il emri oku. Hristiyan sevmedi. Yahudi katil. Müslüman cahil. #The🔚
3 hafta once 5 yorum
101
Otobüste yanıma biraz kilolu bir teyze oturacaktı ''rahatsız olursan söyle oturmayayım kızım kiloluyum ya ben'' dedi ya teyzem senin kalbini kim böyle kırdı otur nolur EZ BENİ EZZZ
4 hafta once 73 yorum
99
eşi ile anlaşamayan bir bedeviye, "Sebep nedir" diye sordular. Bedevi , "Namusum hakkında konuşmam" dedi. Karısını boşayınca tekrar sordular."Başkalarının namusu hakkında konusmam." dedi
14 gun once 11 yorum
99
Babam 1 ayda 3. kez ufak çaplı trafik kazasını yaptı. Babam dedi “Artık arabayı değiştirmek şart oldu” annem de diyor “Aynen bir çarpışan araba al da rahatça çarp sağa sola” ????????
18 gun once 6 yorum
89
Babam ablamla bana birbirinize hep destek olun sırtınızı dönmeyin falan diye nasihat veriyor. Kendisi babaannemin umreden getirdiği hurmaları eşit bölmediği için amcamla 1 yıldır küs.
20 gun once 3 yorum
87
*odaklanıp ders çalışmalıyım* beynim: alarko kombi gerçek kombi gerçek konfor
11 gun once 4 yorum
0

0 yorum
87
Arkadaş mandalinayı soyup tek seferde bütün olarak yuttu resmen. Ulan Yaradan bile yemesi kolay olsun diye dilimleyip göndermiş, senin yaptığına bak. #Aynştayn
3 hafta once 15 yorum
83
Garbın afakını sarmışsa çelik zırhlı duvar, Benim iman dolu göğsüm gibi serhaddim var. Ulusun, korkma! Nasıl böyle bir imanı boğar, “Medeniyet” dediğin tek dişi kalmış canavar?
3 hafta once 3 yorum
76
kız adet oldum ağrıdan geberiyorum postu atmış yorumlara bakıyosun erkekler akıl veriyo amk o kızın ilk adeti değil de siz kaç kere adet oldunuz da ilk yardıma koşuyosunuz az durun amk sanki o bilmiyo
20 gun once 11 yorum
75
3 5 tane abaza var diye burdaki her erkeği abaza sanan salak bi kesim var. Abazalar sanalı kendi kendilerine yapmıyor. Biz tüm kızlara orul orul orospu diyor muyuz? Demeyiz...
13 gun once 20 yorum
74
kim demiş avrupa insanı medeni? ne edep var ne haya, çırılçıplak bedeni! eğer medeniyet açıp saçmaksa bedeni; desenize hayvanlar bizden daha medeni! Mehmet Akif Ersoy
20 gun once 38 yorum
72
babamın doğum gününde fotoğraflarından bir video hazırladık . yarım saatte bir açıp izliyor. face ve Instagram'da paylaşmış . tanıdıkları arayıp izledin mi diyor. adam yıllardır bunu bekliyormuş
14 gun once 3 yorum
71
doktorun şarjı bitmiş kimseden bulamadı en son ben vereyim dedim şarjımı aldıktan sonra teşekkür edip hemşirelere bu hastanın serumunu kısın hemen gitmesin dedi güldü 😂😂normal insan beni bulmuyor ya
11 gun once 20 yorum
68
Her kadın hoşlandığı erkeğin soyadını adıma yakışıyor mu diye mutlaka denemiştir 😂
15 gun once 16 yorum
68
Burdan bir kıza kahve içelim mi dedim, numaramı verdim, sonra sen ne abazasın dedi mesajı sildi seni ifşalayacam dedi, tebrikler ben gerçekten azmış bir abazayım kahve en büyük fantazim yavrum
3 hafta once 15 yorum
67
1440 dakikalık bi günde bana ayıracak 5 dakikan yoksa eğer tüm işlerini götüne sokabilirsin
7 gun once 7 yorum
65
erkeklerin mutfakla araları iyidir. ceviz kırarlar, mercimegi fırına sürerler, ayvayı yerler, armudun iyisini severler. sonra bir çuval inciri berbat ederler😂
17 gun once 14 yorum
65
Üniversite hocasının bu fakülteye eşegi bağlasan 4 yılda mezun oluyor demesi üzerine sınıftan birinin 2 yıl daha bağlayınca da akademisyen oluyor demesi. Net hayatımda gördügüm en kral hareket
19 gun once 11 yorum
64
kızın biri ateş istedi verdim sigarasını yaktı ateşi aldı gidiyo pardon dedim çakmağı alabilir miyim? ben de kalsın hatıra olur dedi. ulan ben alanya kalesimiyim benden niye hatıralık eşya alıyosun
14 gun once 12 yorum
64
Eyfel kulesinden nefret eden Maupassant, sürekli Eyfel kulesinde bir cafede otururmuş. "Neden kuleden nefret ettiğin halde burdasın?" sorusuna "Paris'te Eyfel'in görünmediği tek yer burası" #Aynştayn
3 hafta once 0 yorum
63
Sabahları kendimi, Duracell'e karşı yarışan diğer sıradan çinko karbon piller gibi hissediyorum. Pilin ömrü şu an %7 falan. #Aynştayn
12 gun once 28 yorum
63
Burası deli dolu ( deyim olarak değil delillerle dolu bir yer ) burada erkeklerin delirttiği kızlar ve kızların yıktığı erkekler var başka bir şey yok akıllı insan için uygun değildir !!!
4 hafta once 2 yorum
61
Bir yaşlı adamın 18 yaşında ki bir kızın bacaklarına bakmaya gücü yetiyorsa demek ki, otobüste ayakta kalmaya da gücü yeter!
7 gun once 4 yorum
60
11. kata böcek giriyor ya bu nasıl bi azim sen on bir kat su borusu mu tırmandın allah’ın manyağı hiç mi ayağın kaymadı
11 gun once 3 yorum
59
Ulan kampüste bankta otururken ayda yılda bi yanıma kız geldi “oturabilir miyim”dedi bende “valla ıslak cırcır olmayı göze alabiliyorsan otur dedim” iyi demişim değil mi?
4 hafta once 7 yorum
57
Sınavda “Hocam şu soruyu anlamadım bir bakar mısınız?” diye sorduğumda ne anladıysan o diyen zalım hoca İnşallah Münker ve Nekir melekleri de sana aynısını yapar e mi
6 gun once 1 yorum
57
Hegel'in çok güzel bir sözü vardı o da şuydu: "Zekasını beğendiğin birisinin görüntüsünü merak etme. Zekasını kullanmayan birinin ise görüntüsünden etkilenme." #PersonaNonGrata
9 gun once 3 yorum
56
İmam nasıl bilirsiniz diye sorarsa, uykusunu alamadan gitti dersiniz. #Aynştayn
17 gun once 7 yorum
0

0 yorum
56
Gittiğin gün bacağımı masaya çarptım. Yavaşca her gün rengi değişti. Günden güne iyi oldu. 4 kitap, 10 film izledim belki gelirsin de sana anlatırım diye bilmediğim yerleri gezdim. Hala gelmedin.
3 hafta once 44 yorum
56
Evlenmeden cinsel iliskiye girmek nasil modernlik oldu da kendini sakinmasi geri kafalilik oldu hala cozemiyorum!!
4 hafta once 5 yorum
55
Kasım da aşk başka diyorlardı harbiden başkaymış. Abdest alıyorsun su buz gibi 😁 Hayırlı sabahlar ✋
12 gun once 16 yorum
55
Eski manitam seninle barişirim ama twitter kapanacak , numaran değişecek diyo. Oldu aq Oniki Adalar da sende kalsın 5 yılda vergi vereyim
3 hafta once 1 yorum
53
Evet, meme güzel şey; ama bi de beyin var mesela, o memeden de güzel. Sarkmıyor hiç. Üstelik sergilemek de ayıp değil. Varsa kullan bence.
3 hafta once 1 yorum
53
Garsonlara iyi davranın, yaptıkları iş sizin kaprislerinizi çekmek değil.
3 hafta once 33 yorum
53
diş okuyan kardeşime "dişim ağrıyor" diye mesaj attım. "ilaç iç geçer" demiş . bakamayacaksanız okumayın kardeşim! 😭😭
3 hafta once 11 yorum
53
dedem (88) yanına gittiğimiz gün babama (58) diyor ki ayağındaki ayakkabıyı göstererek 'oğlum ayakkabın var mı vereyim mi giyersin' demesi... babalık ❤
4 hafta once 0 yorum
52
Veterinerlerin vejetaryen olması gerek. İnsan hastasını yer mi ya
5 gun once 18 yorum
52
konu sex olunca çayır çimen arba ev farketmiyor ama aşk olunca doğru yer yanlış zaman hazır değilim dalan filan .. sikerler o işi
16 gun once 8 yorum
52
yurtta çalışma salonunda boğazıma su kaçtı öksürüyorum tip tip bakıyolar arkadaşlar ölüyüm mü onu mu istiyosunuz
17 gun once 24 yorum
51
Ankaraya deniz gelirde sen bana gelmezsin..
3 hafta once 39 yorum
50
"Engel, bedende değil insanın zihnindedir." Bu sözün en gerçekçi örneği, milli gururumuz, Ampute Milli Takımımız. Helal olsun size koca yürekli adamlar. #Aynştayn
14 gun once 0 yorum
49
6 yaşında okula gönderilip 22 yaşına kadar tam 16 yıl dirsek çürütüp 3bin tl maaşlı çalışan olabilmek için kısacık hayatını hocaların fantezilerini doyurmak için harcayan sessiz kalabalığız ne acı ☹️
2 gun once 2 yorum
49
Ne demiş Soner Sarıkabadayı : "Biri beni sevsin güzel sevilirim bir de yetişirse önümüzdeki yaza. " yani diyor ki bu sene mezun oluyorum gel beni al #🎲
12 gun once 38 yorum
49
yoğun bakım hemşiresiyim. Yan yana yatan 2 hastanın birini ebediyete diğerini evine uğurladık .... Hayat çok acayip
12 gun once 12 yorum
49
Allahümme Salli Alâ Seyyidinâ Muhammed
20 gun once 0 yorum
49
üstü açık uyudu diye gece yarısında kalkıp evladının üstünü örten anneye " evladın donarak Şehit oldu " nasıl denir aklım almıyor...#kilise imamı
3 hafta once 5 yorum
48
Uygulamanın yarısını ben engelledim, kalan yarısı da beni engellemiş gibi. Anasayfa çok durağan, tıpkı hayatım gibi. #Aynştayn
13 gun once 10 yorum
48
Dünyanın en mantıklı insanı gibi konuşur ve dünyanın en mantıksız eylemlerini gerçekleştiririm. Bu benim en sevdiğim huyum. #Delibal ♾
14 gun once 4 yorum
47
5 yaşındaki kız kardeşim 10 dakika önce çikolata isteyip ağlarken şimdi havuç istiyip ağlıyor kadınlar her yaşta ne istediklerini bilmiyor #pele
7 gun once 0 yorum
47
hiç starbuksa gitmedim hiç paçası katlanmış pantolon giymedim hiçbir zaman modaya uymadım hiç yıl başını kutlamadım sevgililer gününüde kutlamadım ama bayramları on numara kutlarım
3 hafta once 23 yorum
46
Sen gel 4 sene oku, 80 ders geç, 160 sınava gir inşaat mühendisi ol. Sonra da gelip "bitirince n'olacaksın" diye sorsunlar. Beton olacam beton
3 gun once 59 yorum
46
Ben zeki doğmuştum beni eğitim mahvetti diyen Mark Twain seni o kadar iyi anlıyorum ki...
10 gun once 0 yorum
46
eve bi geldim ev arkadaşım elinde tornavidayla peteklerin suyunu boşaltıyor,ojesi bozulur diye bulaşık yıkamayan kızları ne hale getirdin sen ankara soğuğu
20 gun once 18 yorum
45
Erkekler neden az konuşur : Çünkü; karşısında leb demeden leblebiyi anlayan zeki bir cins var...
11 gun once 8 yorum
45
"Sessizliğini duymayan birine sevdanı verme. Göynün incinir,uykuların ziyan olur..." #PersonaNonGrata
13 gun once 0 yorum
45
Zamanın eli değdi bize Aynı değiliz ikimiz de.. #PersonaNonGrata
16 gun once 1 yorum
45
Rakı içilmeyecekse, kavunla peynir niye var. Sigara içilmeyecekse, yağmurla çay. Madem aşık olunmayacak, kadınlar ve adamlar niye. Madem büyük yanlışlar ve acayip maceralar olmayacak, niye hayat. #PNG
16 gun once 6 yorum
0

0 yorum
45
ülkede ünlü karının biri dayak yedi hemen herkes kadın hakları savunucusu oldu. ulan her gün kocasından babasından dayak yiyen kızlar, kadınlar var ünlü olmadıkları için mi unutuluyor bu insanlar
17 gun once 2 yorum
44
Tesadüf bir başlangıçtır. Finali sen oynarsın,perdeyi kader kapatır. ~ Bob Marley #MR 🖖👔
5 gun once 23 yorum
44
Öğrenci ailesiyle olan sıkıntılarına mı üzülsün, sevdiğine mi üzülsün, mezun olunca iş bulamayacağına mı üzülsün, bu öğrenci napsın bu öğrenci?
5 gun once 59 yorum
44
"Bence en kötüsü de bir şeylerin artık elinden değil de içinden gelmemesi. Heves yok,inancın kalmamış,zorlayamıyorsun..." #PersonaNonGrata
12 gun once 0 yorum
44
"Hiç kimse bilmez kimsenin hikayesini. Acı tek kişilik bir sofradır..." #PersonaNonGrata
13 gun once 3 yorum
44
Bir paket sigara alıp sessiz bir köşede tüm " Keşkelerime" yakasım var. #PersonaNonGrata
16 gun once 12 yorum
44
İnsan kırılan kalbi için küsmeyi bulmuş, bakmış olmuyor susmayı bulmuş. #PersonaNonGrata
16 gun once 0 yorum
44
Özlüyorum işte umursamadığın kadar çok. #PersonaNonGrata
16 gun once 4 yorum
44
Ey gitmek! Sesin kısık, bunalmış güzelliğin. Hangi yüreğe girersen gir ülken yok senin. #PersonaNonGrata
16 gun once 0 yorum
44
Kabullenemiyorum aklıma geldikçe. Cevapsız kalan ne çok soru var. Bunu haketmedim. #PersonaNonGrata
16 gun once 0 yorum
44
İnsanları sevemiyorum. #PersonaNonGrata
17 gun once 0 yorum
44
Şuan okuyorum, öğreniyorum ama kendim için değil, ilerde çocuklarıma daha geniş vizyonlu düşünce aktarabilmek için. Severek yapmasanız bile sırf bu ne nedenle bile öğrenmek, yaşamak, okumak lazım
3 hafta once 12 yorum
43
Dün, dedemin sevmediği akrabalar gelmişti misafirliğe. Dedem de şey dedi, “ bunlar için kulaklığın pili gitmesin, yazık.” Ve kulaklığı kapattı. Ben böyle kral hareket görmedim😂😂 #🌵
2 gun once 5 yorum
43
Yeğenim ilkokula gidiyor. Öğretmenin sınavda sorduğu soruya verdiği cevap yüzünden okula çağrıldık. Soru:Bir deste kağıtta kaç adet kağıt vardır? Yeğenimin cevabı: jokersiz 52
3 gun once 1 yorum
43
"Bu hafta seninle buluşalım haftaya giderim cumaya" diyen adam için, "biz yarın buluşalım bugün cumaya gideceğim" diyen adamı üzdüğüm için bence her şey müstahak bana
12 gun once 3 yorum
43
Zaten hala A4 kağıdının altına çizgili kağıt koymadan yazı yazamayan bir çocuğum.
12 gun once 37 yorum
43
3yıldır işitme engelli olan abimin sabah namazlarını kaçırmadığında anladım Sabah namazına alarm değil gönül kurulur...
12 gun once 20 yorum
43
Yanımda ki kız "Telefonun da kampüs diye bişey var uygulama mı o?" dedi "Evet" dedim "Üniversiteyle mi alakalı?"dedi ne diyeceğimi bilemedim 😂😂😂 #mevsimsizsabahlar
12 gun once 7 yorum
43
duşta sıcak su vücuda temas edince lan cehennemde ne bok yicez düşüncesi..
4 hafta once 0 yorum
41
"aynen ya" yı ters okuyunca "aynen ya" oluyor bence tarihi bir buluş bu çok mutlu oldum şu an
1 gun once 3 yorum
41
yengenizle film izlicez. yenge önerin.
4 gun once 43 yorum
41
Ahmet Kural örneğinde de gördüğünüz gibi kızlar; güzel bakan adamı değil bakmaya kıyamayan adamı sevin
17 gun once 3 yorum
41
Ortalama bir insan 25 yaşında ölüyor ama 75 yaşında gömülüyor. Bu ne demek biliyor musunuz? Bir düşünün.
3 hafta once 8 yorum
41
Hatunun para görmemişinden, erkeğin hatun görmemişinden uzak duracaksın.
3 hafta once 0 yorum
40
Allahım sen dara düştüğünde yardım et tüm evsizlere fakirlere amin
1 gun once 0 yorum
40
Otobüste beğendim çocuk Hazırlık binasının orda indi ve ben son sınıfım. Kendimi sübyancı gibi hissettim bi an, affet küçüğüm küçük olduğunu bilmiyordum.. #🎲
12 gun once 12 yorum
40
"Büyük olsun oğlum seneye de giyersin" derdi Annem. "Seneye de giyer, iyi oldu" diye mutlu olurdu Babam. Bu yüzden; Hep bir beden büyük geldi bu hayat bana. Bu yüzden; Hep bir beden dar geldim, ruhumu
12 gun once 1 yorum
40
LİSEDE GÜMÜŞ SÖZ YÜZÜĞÜ TAKACAK KADAR MAL OLMADIĞIM GELDİ AKLIMA. KENDİMLE GURUR DUYDUM.
16 gun once 0 yorum
40
yaşlı amca otobüse koşarak yetişti binince diyo ki bu hayatta goşmadan bir şeylere yetişemezsin goşacan ki yetişesin... bu saatte hiç beklemediğim bi hayat dersi oldu bu
16 gun once 1 yorum
0

0 yorum
40
Radyo dinliyorum sloganı "Aksaray fm daima zirvede" ya nerenin zirvesi hasan dağının mı
17 gun once 4 yorum
40
şurda üç beş kişi haricini at çöpe gitsin, anonimliğin arkasına sığınarak davarca hareket eden insanlar dışındakilere selam olsun 🖐️
3 hafta once 2 yorum
39
Oda arkadaşım çocuk gelişimi okuyor Yarın gösterileri varmış odada tavuk kostümüyle dolaşıyor 😂😂
7 gun once 8 yorum
39
evet arkadaşlar Müslüm filmini de insta storylerinden izleyerek tamamlamış bulunmaktayız sinemaya gitmemize gerek kalmadı👏
13 gun once 7 yorum
39
Allah PKK’nın belasını versin diyen kaç kişiyiz acaba ?
20 gun once 0 yorum
39
Kampüste kişilik özellikleri olsa sadece bize yakın kisiliklerle muhatap olsak keşke 🙄
3 hafta once 12 yorum
39
"Şehrime gel sevgilim... Gel ki, bu şehir adımlarınla anlamlansın."
3 hafta once 31 yorum
39
Biz sıcacık yatağımızda yatalım diye 2 Yiğit donarak şehit oldu.Başımız sağolsun 🇹🇷🇹🇷🇹🇷
3 hafta once 0 yorum
38
Pazar günü erken uyanmaktan daha kötü bir şey varsa o da, pazar günü yapacak bir aktiviten olmadan erken uyanmaktır. #Aynştayn
8 gun once 5 yorum
38
150 sayfalık notlara üçüncü tekrarı atan arkadaşım çalışmıycam artık aman umrumda değil dedi biraz önce, tabi kız boşver cümle arasındaki virgülleri de ezberlemeyiver nolacak sanki
14 gun once 0 yorum
38
Abi yeni laptop aldim. Kullanim klavuzunda "Ekran erirse yalamayin" yaziyo. Bende diyordum erisede yalasam😐
18 gun once 18 yorum
38
Murphy Yasasına göre ne zaman bir şeyden vazgeçseniz vazgeçtiğiniz o şey size geri gelirmiş 🌼
3 hafta once 4 yorum
38
Adam hakli beyler.
3 hafta once 0 yorum
37
2 yıl önce arkadaşım sevgilisiyle ilk buluşması için alışveriş yapmıştı. Biraz önce ise yağlı saçını topuz yapıp eşofmanını giydi nereye gidiyosun dedim BENİM ÖKÜZLE BULUŞCAM dedi
3 gun once 4 yorum
37
Arap kültürünü "İslamiyet" sanmakla, Avrupa kültürünü "medeniyet" sanmak aynı hatadır. -Muhsin YAZICIOĞLU#Reis
5 gun once 4 yorum
37
Arkadaş burnuna estetik yaptırdı. Dişlerine de tel taktıracak. Diyo ki alnıma tadilattayız yazdırcam
6 gun once 2 yorum
37
Kadınlar ağladıklarında, beynin intikam duygusunu da harekete geçiren parietel lobu aktifleşiyormuş. Siz siz olun kadınları ağlatmayın beyler. #Aynştayn
10 gun once 4 yorum
37
Ben : ona kinli olduğumu belli etmemeliyim O : Hapşuuuu Ben: Yaşattığını yaşa
10 gun once 0 yorum
37
bi arkadaş vardı: "abi 2 yıl önce 'hoşçakal' diye attığı mesajı hala görüldü yapmadım ki her mesaj geldiğinde acaba ondan mı diye heyecanlanayım" dedi. üzmeyin lan artık bizi
13 gun once 2 yorum
37
Sizin flört anlayışınıza sıçıcam ama 2 aydır konuşuyoruz bana iyi geliyorsun ama ilişki düşünmüorum şu an.s ne ya rehabilitasyon merkezi miyim ben
3 hafta once 2 yorum
37
Utanmazlığı özgüven sanan insanlar var.
3 hafta once 4 yorum
36
Allah geciktiriyorsa güzelleştiriyordur, sabredin. O gemi gelecek
6 gun once 10 yorum
36
Mısır patlattım babam dedi ki “kızım seninle gurur duyuyorum” Bundan birkaç ay önce çamaşır yıkadığımda facebooka “kızım büyüdü çamaşırlarımı yıkadı” yazmıştı. Babamın benden beklentisinin düşüklüğü..
8 gun once 6 yorum
36
komutan nöbet mevzilerini gezerken arkadasimi sigara içerken yakaliyo. oğlum sen sigara mı içiyorsun? diyor arkadaşım da içime cekmiyom ki gomtanim diyor. ulan babana mi yakalandın o nasıl savunma😂
10 gun once 16 yorum
36
"Yıllar önce 5 kasımda mayına bastım bacağını kaybettim ,bugün 5 kasım ve penaltı kaçırdım 2. olduk halkımız bana hakkını helal etsin" sen bize o bacağının acısında yaşadıklarını helal et kaptan
14 gun once 0 yorum
36
Hepinizden nefret ediyorum ama tek başımayken canım sıkılıyor.. #PersonaNonGrata
3 hafta once 0 yorum
35
Biraz önce okuduğum bir cümle; "Bir tek Allah'a yük olmazsın şu kâinatta."
1 gun once 4 yorum
35
Plan yaparsın, son dakika işin çıkar. Hayal kurarsın, birisi içine sıçar. Sonra "neden hiç olaylara karşı pozitif değilsin" derler. Polyanna değilim ben, realistim. #Aynştayn
9 gun once 5 yorum
35
Beni salak yerine koyarsan ve bunu fark edersem seni bozmam! Kendini akıllı zannederken yaşadığın keyfi izler, yerinde olmadığım için şükrederim. Bu kalsın aklında. #Aynştayn
11 gun once 13 yorum
35
Önceden bu uygulamada o kadar samimi sohbetler ediyorduk ki. Dertleşiyorduk, birbirimize takılıyorduk. Şimdi yok sanal yok meme. Sizin libidonuzu sikeyim ahlak yoksunu orospu çocukları
11 gun once 9 yorum
35
Siz gidin kafelerde hala serpme kahvaltı yiyin...benim kahvaltım böyle ve güne puanım on milyar #balicibey
3 hafta once 215 yorum
34
Irkım Kürt milliyetim Türk. Ne mutlu Türk üm diyene.
5 gun once 20 yorum
34
Ne demiş Dostoyevski; "İlk yapılan yanlışa kaza, ikincisine hata, üçüncüsüne ise tercih denir." #Aynştayn
6 gun once 0 yorum