"Özgürce Konuş"

Üniversiteliler için Anonim Sosyal Ağ Kampus'ü hemen ücretsiz indir muhabbete katıl.
112
Meftun'🎲 Kampüsteki ilk postum "Senin beni sevme ihtimalin Ankaraya deniz gelmesi kadar zor" 1025 gün olmuş.
20 gun once 39 yorum
109
O gün yemek hazırlayamayan Aişe annemiz (r.a)'i mahçup etmemek için "Ben bugün nafile orucu tutayım" buyuran Muhammed(s.a.v)'in istediği yemek yapılmadı diye kızan ümmeti ... #mevsimsizsabahlar
8 gun once 3 yorum
109
Minibüste kız tek kalmasın diye son durağa kadar gittim. Geri dönerkende başka kız tek kalmasın diye son durağa kadar gittim yaklaşık 7 saattir minibüsteyim
19 gun once 38 yorum
104
Kuzenimin doğuştan rahmi yoktu ve erkek bunu hiç sorun etmedi 5 yıl evvel evlendiler.4 yıl sonra bir tedavi geliştirildiğini duydular rahim yerleştirildi ve şu an hamile.Kalbini sevin insanların...
9 gun once 11 yorum
100
zeki insanin sevgilisi olmazmis, zeki insan gece uyumazmis... valla insanin gerizekali olası geliyor
3 hafta once 6 yorum
97
Özledim. Söyleyeceklerim bu kadar, kısa ve derin. Ah ah...  #EgoistÖğretmen✒✏
9 gun once 27 yorum
87
Size diyorum kadınlar! Ne güçlüsünüz öyle. Annemden biliyorum, ablamdan biliyorum. Her bokla başa çıkabiliyorsunuz. Allah sizi başımızdan eksik etmesin...
4 hafta once 6 yorum
0

0 yorum
77
edepli kıza kezban deyip kendi ahlâksız düşüncenizi empoze edince götün feraha erer umarım yavşak piç tayfası
4 hafta once 37 yorum
76
3 kardeşiz biz.Babam pek sevmez beni.Açık sözlüyüm,sürekli hasta olurum,insanlardan utanmam ve kiloluyum diye sürekli aşağılar.Hep göz zevkini bozduğumu söyler.5senedir insülin kullandığımı da bilmez.
20 gun once 52 yorum
74
Uplayanı Allah sevdiğine bağışlasın, ayrıysa barıştırsın, sevgili değilse birleştirsin,bütlerde zorluk çekmesin yaz okuluna kalmasın aa ba'lar havalarda uçuşsun.15 saat uyku uyusun karpuz gibi büyüsün
13 gun once 1 yorum
73
Tanışma-konuşma-konuşma-konuşma-fotoğraf isteme-soğuma-yazmama-mesaj silinmesi-kampüste doğru kişi yok postu-kapanış
3 hafta once 59 yorum
71
Bir kar yağar ince ince , komandonun hali nice , Bir operasyon var bu gece.🔫✊🎵 #EgoistÖğretmen✒✏
9 gun once 0 yorum
70
Yirmili yaşlarını severek ve sevilerek geçireceksin diyorlardı büyüklerimiz. Sürünerek ve sınavlara çalışarak geçiriyorum
3 hafta once 1 yorum
69
Montumun cebinde yok kuruş 🎵🎵 Çukurdan aksiyonlu sezon finali hadi bakalım ☺ #EgoistÖğretmen✒✏
8 gun once 19 yorum
69
Az önce geçen bir diyalog ; +gel çay içek -yok sagol +hır çıkar gel bak hır çıkar 😂😂😂 canım ELAZIĞ 💚 Hır:Kavga #EgoistÖğretmen✒✏
8 gun once 12 yorum
69
Matematiğin bilmediği şeyler de var. Mesela; helal 2 liranın haram 3 liradan çok olduğu...
3 hafta once 9 yorum
67
hdp reklamında çocuklar babasız kalmasın diyor ulan dağda öldürdüğünüz yiğitler baba değil mi
2 gun once 37 yorum
67
Hocaya bak ya gece 3te sınavları açıklamış sabah 9da bütünlemesi var. Gece gece kara harekat emri mi veriyorun orospu çocuğu oruç oruç kendine sövdürüyon
14 gun once 5 yorum
67
Bir gün en arka sırada oturuyorum. Hoca yanıma geldi, seslendi. Cevap vermedim. Sonra elindeki cetveli bana doğru uzattı. Şşşş cetvelin ucundaki salak dedi. Ben de döndüm dedim ki hangi ucundaki.
4 hafta once 11 yorum
66
Babaannemle telefonda toplam 3 dakika konuşuyoruz 2 dakikasında bana dua ediyor. Sen nasıl bi kraliçesin ya ❤️
3 hafta once 6 yorum
64
Köprüleri yakalı, kaldırıp kenara atalı , Yüzünü unutalı uzun zaman oluyor 🎵🎵🎵 #EgoistÖğretmen✒✏
8 gun once 0 yorum
64
Olmadı bir aleyna tilki açar , mutluluklar dileriz. 😂 #EgoistÖğretmen✒✏
8 gun once 9 yorum
64
Ebru Gündeşin uçağına el konlmuş canlı yayında ağladı içim parçalandı Allahım sen Ebruya sabır ver, kendimden biliyorm uçaksız yaşam çok zor #cheff
3 hafta once 3 yorum
63
Hepiniz çok mutlu olun be! İnşallah atanırsınız, İnşallah aradığınız kişiyi bulursunuz İnşallah mutlu olursunuz!
4 hafta once 6 yorum
62
Sikerim okulu da mühendisliği de ben elektrik süpürgesi olmaya karar verdim böyle lübülübülübü diye çekicem kablomu gezicem
13 gun once 126 yorum
62
2 gün sonra Lösemi olup olmadığım belli olacak. Tek bi şey istiyorum dua edin sonuçlar güzel çıksın.😔
15 gun once 93 yorum
61
Evet dilsiz bir sevgilim var ama seviyorum diyemiyor ama ben gözlerinde görüyorum ☺️
18 gun once 80 yorum
60
Kampüste cinsel içerikli postlar istemiyoruz !!!
8 gun once 6 yorum
60
Bu hayatta adam diyebileceğim ne derse arkasında durabileceğim , sürekli aklıma gelen tek kişi var... Yorumda #EgoistÖğretmen✒✏
9 gun once 7 yorum
0

0 yorum
60
Erkeklerin %80'i kadınlardan daha orospudur.
15 gun once 8 yorum
60
‪Sahur yaparken abim bi olay anlatıyor herkes yemeği bıraktı onu dinliyor ezan bi okundu herkes birbirine bakıyor biri su içicektim diyor biri yemeğim kaldı tabi bu sırada abim odaya kaçtı 😂😂‬
17 gun once 44 yorum
59
Hayırlı Sabahlar... #EgoistÖğretmen✒✏
9 gun once 28 yorum
58
Metroda kadının biri "Siz kitap okuyorsunuz.buyrun" diye yer vermeye çalıştı.Senin ülkeye dair umutlarımı yeşertmeye ne hakkın var kadın ? #cS
3 hafta once 6 yorum
57
Dört kardeşiz ilk üçü sarışın renkli gözlü bense kahverengi saç kahverengi göz. Bana gelene kadar kartuş bitmiş....
2 gun once 3 yorum
57
Bence aşk Hz Muhamed 💕(sav)
9 gun once 4 yorum
57
Komşuya abi oruç tutuyon mu diyorum, ramazanda mı diyor. Ya ramazanla orucu kafanda nasıl bağdaştırdın ne alaka iyi misin. Cadılar bayramında diyorum.
19 gun once 15 yorum
57
İnsan ilişkileri nasıl da karmaşık. Birbirini çok da fazla sevmeyenler bir arada olurken, gerçekten sevenler bir arada olamayabiliyorlar.
3 hafta once 4 yorum
57
Kuran okumak resmen huzur yaa 😊
4 hafta once 7 yorum
55
Sırf sevişmek için sevgili olunan bu zamanda yalnızlığınızla gurur duyun. Temiz bir yalnızlık, kirli çıkar iliskilerinden daha iyi emin olun.
15 gun once 85 yorum
55
25 yaşındayım 4 senedir tek yaşıyorum.İşim de dominant bir yoneticiyim ama gel gör ki şu saatlerde annemi özlediğim için 5 yaşında kız çocuğu gibi ağlıyorum.
3 hafta once 58 yorum
55
Tırtılın 'yolun sonu’ dediğine, Allah 'kelebek’ demiş. Hiç birimiz bizi bekleyen güzellikleri bilemeyiz.🌾🍀 #EdebiyatGerisi🌹
3 hafta once 27 yorum
54
Rızkımı veren Hüdâ'dır, kula minnet eylemem.
11 gun once 1 yorum
54
Peygamber Efendimiz (s.a.v) diyor ki: Hiç bir hayrı küçümsemeyin, hangisinin sizi Cennete götüreceğini bilemezsiniz . . .
3 hafta once 0 yorum
53
hadi bı iman tazeleyelim "Eşhedü ellâ ilâhe illallâh ve eşhedü enne Muhammeden abduhû ve rasûluh" "Lâilahe illallâh Muhammedü'r-rasûlullâh" Amin ..
18 gun once 42 yorum
52
6 yaşında okula gönderilip 22 yaşına kadar tam 16 yıl boyunca dirsek çürütüp 2bin TL maaşlı çalışan olabilmek için kısacık hayatını hocaların fantazilerini doyurmak için harcayan sessiz kalabalığım
14 gun once 3 yorum
52
Bence aşk Hz Muhamed ❤️
20 gun once 3 yorum
51
Ben İbrahim Tatlıses’in milletvekilliğini destekliyorum. Ülkemizi pezevenklerin elinden çekip alabilir. Zaten kurşunla da ölmüyor. Olur yani
10 gun once 4 yorum
51
4 sehidimiz var..Vatan saolsun Allah sabır versin ailelerine yakınlarına...
20 gun once 2 yorum
51
İslam kadına öyle bir değer verir ki ömrünü ipotek etmeden saçının telini bile göstertmez.
4 hafta once 4 yorum
50
Tacize uğramış bir çocuğun savunmasını değerlendirirken yapmış olduğum rapor sonrası hayata bakış açım sanırım hiç pozitif olmayacak, olamayacak. Bir erkek olarak kendimden, insanlığımdan utandım.
3 hafta once 7 yorum
49
Umarım bir gece “Ben bunları hak edecek ne yaptım?” diye isyan ederken aklına gelirim.
15 gun once 0 yorum
48
edepli kıza kezban deyip kendi ahlâksız düşüncenizi empoze edince götün feraha erer umarım yavşak piç tayfası 
5 gun once 1 yorum
48
Kampüste cinsel içerikli postlar istemiyoruz 👊🏼👊🏼👊🏼
19 gun once 2 yorum
47
Babalarını huzur evinde kaderlerine terkedip, evlerinde kedi köpek besleyenlerin ülkesinde babalar günü kutlu olsun!
3 gun once 11 yorum
47
Cinsellik insanın doğasında var. Fakat siz öyle bir davranıyorsunuz ki sanki cinselliğin doğasında siz varmışsınız gibi, olmuyor böyle.
3 gun once 4 yorum
47
Çünkü karadutun lekesini sadece kendi yaprağı çıkarırmş.Dedem,insanda aynı bu ağaç gibidir,demişti o gün bize.Yarasına ilacı başka yerde arayan herzaman yanılır,her yaranın merhemi kendi dalındadır#cS
3 hafta once 4 yorum
46
Meftun'🎲🚬 Başı bozuk ihtimallere gebe gün. Ve gece, kimsesiz çığlıklara mahkum...
13 gun once 2 yorum
46
Sinema görevlisi: çantanızda ne var? Ben: pompalı tüfek Görevli: Hayır onun yanındaki? Ben: Cips Görevli: Üzgünüm onunla içeri giremezsiniz
18 gun once 0 yorum
0

0 yorum
46
Şu mübarek ayda şeytanlar zincire bağlanıyor da gavat abazalara çözüm yok
19 gun once 1 yorum
46
Aptal bir erkek için güzel göğüslü kadınlar çekici gelebilir ama akıllı erkek için her zaman zorluklara göğüs geren kadın çekicidir. buda böyle bir sözüm olarak kalsın burada
4 hafta once 6 yorum
45
gelecekte seninle seçmen kağıtlarımız aynı eve gelsin isterim
6 gun once 5 yorum
45
Misafilikte tuvalete gittim babam WhatsApp'dan mesaj atmış ev halkı zehirlendi artık cik yazmış
15 gun once 8 yorum
45
Özellikle 3 upp almış postları hemen okumadan upp'luyorum. "Gönderini beğenen beğenene" diye bildirim gitsin de mutlu olsun diye. Bizde böyle incelikli bi serseriyiz 🌹🙋‍♀️
19 gun once 37 yorum
45
Babam az önce ameliyata girdi allah bütün hastalara şifa versin inşallah 🙏🏻
4 hafta once 6 yorum
44
Ben eşimle tanıştığım gün bütün kadınların cenaze namazını kıldım diyen Sami Yusuf'tan kalmışmıdır bu dünyada
3 gun once 6 yorum
44
“Şekerli çay iğrenç” derlerdi inanmazdım.Şekeri bıraktıktan sonra içiyim dedim ve iğrenç diyenlere hak verdim.Bazı iğrençlikleri görmek için bırakmak gerekiyormuş. Şekerli çay sadece alışkanlıkmış.
9 gun once 13 yorum
44
Kardeşime oruç musun diye sordum yok abi unutmuşum oruç olduğumu kahvaltı yaptım dedi. Kral bu nasıl bi unutma yanlışlıkla su filan iç kahvaltı yapmak nedir 😂😂
10 gun once 4 yorum
44
Bir müslüman handikapı: oruçlu olup abdest alırken, oruç gitmesin düşüncesiyle ağzına aldığı sudan daha fazlasını tükürüp ağzı daha da kurutmak.
3 hafta once 3 yorum
44
İlk giderken sülale göndermeye geldi. 2. Senemde sadece ailem geldi. 3. Senemde kimse gelmedi. Son senemde babam evden kovdu sktir git diye 😂😂😂
3 hafta once 50 yorum
44
Eşimle namaz kılmak hayalim yazdım bazı şeref yoksunlari, eksi atmış sizin hayaliniz, diskoda eşinizi kivirtmak mi ulan ???
4 hafta once 60 yorum
43
Flört anlayışınıza sıcıcam 2 aydır konusuyoruz bana iyi gelıyosun ama ilişki dusunumuyorum dıyor neyım ben rehabilitasyon merkezi mi.
6 gun once 23 yorum
43
Bu yazıyı okuyan bütün kullarının günahlarını affeyle haklarında hayırlısı neyse onu ver yarabbim günahlarımız bağışla bu mübarek günü boş gecirmemimiz dileğiyle herkezin kadir gecesi mübarek olsun
10 gun once 5 yorum
42
Hemcinslerim şunu yapmayın; dışarıda karşısına geçip 2 cümle kuramayacağınız cinse burada anonimsiniz diye Anneniz, bacınız yokmuş gibi davranmayı. Burası pisliğinizi yansıtacağınız yer değil .
11 gun once 9 yorum
42
salağa yatarken uyuya kalmış gibisin
17 gun once 0 yorum
42
Kız tesettürlü elleri ojeli,el ayak bilekleri açık, yüzünde bir ton makyaj, model misali pozlar, dudak büzmeler... Kız tesettürlü.
20 gun once 12 yorum
42
işte gidiyorum çeşmi siyahım...
3 hafta once 5 yorum
41
'"Merhamet' acımak değildir, 'Merhamet' acıtmamaktır"
12 gun once 1 yorum
41
Askerde olduğunuzu bahane ederek kızlardan abuk subuk isteklerde bulunarak yüce askerlik mertebesini karalamayın!
19 gun once 15 yorum
41
senden küçük bi ricam olabilirmi postu okuyan iyi insan Gülümse 😊
3 hafta once 43 yorum
40
namaza başladım ya la 🤚😎 alırım bı h.o
13 gun once 106 yorum
40
Bu gözler iki erkeğin birbirini kız sanıp 300 yorum konuştuğunu da gördü 😂😂😂
3 hafta once 26 yorum
40
“Seni sevmiyorum, seni istiyorum” dedi. Alın size bir cümlede şerefsizliğin özeti.
4 hafta once 2 yorum
39
kampüs adminlerine bir mesaj hackleniyorsunuz uygulamada birçok acığınız var ve ben iyi anlamda kullanmayacağım bu aciklarinizi
1 gun once 9 yorum
39
Üşengeç değilsin, sadece mutsuzsun ve mutsuz insanlar yorgun olur, hiçbir şey yapmak istemezler. -Charles Bukowski
6 gun once 8 yorum
39
Amına kodumun çocukları robot gibiler la aynı. Konuşacak kız var mı, sanal yapacak kız var mı, ankaradan kız var mı, İzmirden kız var mı, İstanbul'dan kız var mı. Başka bi bok bildikleri yok malların.
6 gun once 14 yorum
39
Kadını organı var diye değil de, kalbı var diye sevin piçler. Am istiyorsan ananda da var kerhanede de.
7 gun once 13 yorum
39
Flört ettiğim kız bana odanın fotosunu atsana dedi bende marketteyim eve geçince atarım dedim 1.5 saattir odada temizlik yapıyorum #pele
8 gun once 39 yorum
0

0 yorum
39
Reglken oruçlu davranmak ve iftara kadar aç kalmakta iyi niyet olarak sayılmalı bence 😅
14 gun once 19 yorum
39
İnsta açıklamasına pöh jöh babasının kızı dm ❌ falan yazan kızlar kadar itici bişey görmedim #Sectumsempra
17 gun once 71 yorum
39
Yine haberlere çıkmışım
3 hafta once 1 yorum
38
Dünya kupası erkeklerin regl dönemidir.😀
3 gun once 11 yorum
38
Çocuğa şekerliği uzattım bi tane aldı, “İstediğin kadar alabilirsin ablacım” dedim, “Bu kadar istiyorum” dedi, yanaklarını ısırcaktım gülüp kaçtı ajdkckd💚 #levla
5 gun once 15 yorum
38
İnşallah bütün günahlarımızdan arınmış, oruçlarımız kabul edilmiş bir şekilde Ramazan Ayını bitirip Bayramını yaparız 😊
6 gun once 0 yorum
38
üni sınavına gircek olan kuzenim tavsiye istedi, yapamadığın soruda vakit kaybetme sonra bakarsın diyorum nasıl yani sınavdan sonra mı diyor. şimdiden bir rakibinizi elediniz gençler tebrik ederim
16 gun once 2 yorum
37
Apo piçi.
4 gun once 0 yorum
37
Biliyorum siz de bakkala diye çıkıp 20 yıl kaybolmak istiyorsunuz
6 gun once 5 yorum
37
Kız ameliyata girecekmiş, çocuğa demiş ki ben ölürsem başka bir kızla asla evlenme demiş. Kız ölmüş çocukta başka bir erkekle evlenmiş.
6 gun once 5 yorum
37
Ilkokul arkadaşımın küçük kardeşiyle yolda karşılaştık. Elinde bebek arabası. Aa ne tatlı kuzenin mi dedim, oğlum! dedi. Hayır ağlamıyorum gözüme biraz yüksek yüksek tepelere ev kurmasınlar kaçtı. #و 
12 gun once 68 yorum
37
Günah kadın için neyse, erkek için de aynıdır. Erkek yapar diye bir ayet inmedi.
13 gun once 3 yorum
37
Ölünür be 😍
14 gun once 1 yorum
37
Regl zamanı kızlar Ben : napıyosun Kız : Ne yaptığımı bile bilmiyosun allah belanı versin
15 gun once 18 yorum
37
Takipçisi dün 50K dı bugün 153K . boşuna denilmemiş ; "insanoğlu elindekinin değerini kaybettikten sonra anlıyor"diye... Allahtan rahmet yakınlarına da baş sağlığı diliyorum✋hayat kısa ERTELEMEYİN...
16 gun once 5 yorum
37
Meftun'🎲🚬 O kadar yorgunum ki, Sürekli sana koşuyorum!!!
19 gun once 0 yorum
37
Harama bakarsan, helaline göz değer...
3 hafta once 3 yorum
37
Bize maxtan bedava çıkmıyor magnumdan lamborghini mi çıkacak amk
3 hafta once 5 yorum
36
Beni engellemeyecektiniz
1 gun once 43 yorum
36
Sıla ne güzel anlatmış; niye gidemiyorum biliyor musun? çünkü emek verdiysen zor.
7 gun once 19 yorum
36
Allahım sen temiz verdin, temiz al canımızı. İffetini koruyanlardan, zürriyeti hayırlı olanlardan eyle.
7 gun once 3 yorum
36
bayram sabahı : ALLAH AŞKINA KALKIN Bİ EVİ SÜPÜRÜN Bİ GELEN OLSA YÜZÜMÜZE TÜKÜRÜR akşam : kimse gelmedi
8 gun once 6 yorum
36
Esselatu hayrun minen nevm eşliğinde Jüpiter'i seyretmek. Bilmediğimiz alemlerde bilemediğimiz rahmetleri tefekkür etmek için güzel bi şey.
13 gun once 14 yorum
36
kalbinde birinci sıraya Allah'ı koymazsan, Allah'ı da kaybedersin, birinci sıraya koyduğunu da. hadi eyw.
17 gun once 0 yorum
36
Az önce 2 Askerimiz Şehit oldu. 1 haftada 8 Şehit verdik haberiniz var mı?
18 gun once 6 yorum
36
Meftun'🎲🚬 Bir bakışı var "Gözlerinin kahvesine köpük olmak istiyor insan"
18 gun once 0 yorum
36
sen 3 bin sene okula git bitir bişeyler ol işsiz gez çocuğun biri meraba arkdaşlar kanalımna hoşglediniz şimdi bokumuzn tadına bakıyoruz desin ayda 50'bin kazansın
3 hafta once 3 yorum
36
3 4 yaslarimdaydim babam işten yürüyerek geliyordu ben sokakta o benim babam kimse dokunmasin diye bagirarak ona koşuyordum. Şimdi yıllar geçti terkedip gitti bizi. Bazen güzel anılar bile acı veriyor
4 hafta once 14 yorum
35
Ebru Gündeş'in uçağına el konulmuş kadın canlı yayında ağladı.İcim nasıl parçalandı.Allahim sen ebruya sabır ver,kendimden biliyorum ucaksız yasamak cidden çok zor
15 gun once 22 yorum
35
Annem sevgilimin adını asla zikretmiyor evde. 🖐🏻 Sportif hobitle nasılsın? Cep herkülü naptı? Yer cücesiyle mi kavga ettin? Anneaaaa 🤦🏻
16 gun once 69 yorum
35
Başını kapatan ama kaşını boyayan bordo ruj süren tesettürlülere saygım yok kusura bakmayın. Ben daha tesettürlüyüm onlardan.
3 hafta once 3 yorum
34
Nicklere bak #incirçekirdegi #karpuzcekirdegi. Kampüs kampüs değil sanki tohum dükkanı
1 gun once 50 yorum
34
KOYUM HDP'YE.
2 gun once 1 yorum