"Hacettepe Üniversitesi"
2
kız arkadaşımla sarılıp yatıyorduk sadece ne salakmışım aq
8 saat once 5 yorum
1
ya babet giyen bir kadına aşık olursam
8 saat once 21 yorum
2
siyah saçlı beyaz tenli kadınlar çok çekici kesinlikle
8 saat once 0 yorum
0
sex aklımdan cık artik
9 saat once 12 yorum
1
çirkini sevmemişler namusluyum demiş
9 saat once 0 yorum
1
ayakları çirkin kız var mı😀😂
9 saat once 13 yorum
1
Bende anlam veremiyorum ama ince çorap fetişistiyim kullanan kadınlar cok dikkati mi çekiyor
9 saat once 0 yorum
0

0 yorum
2
Spor ayakkabıyla ince çorap giyen kadınların ayağı kokmuyo mu
9 saat once 0 yorum
2
bilekten bağlamalı tek bant topuklular tırnakları düzgün kadınlarda o kadar güzel duruyor ki
10 saat once 0 yorum
2
arkadşaın evinde klozetin temizliğine güvenemedim domestosla yıkadım ama tam durulayamamışım bir kaç delik oluşmuş neticemde
10 saat once 9 yorum
1
siyah 15 denye kullanan?
10 saat once 4 yorum
2
evlenecem bence en iyisi kaçmak beni kaçıracak babayiğit bir kız yok mu😂
18 saat once 6 yorum
6
Duyduklarımın hiçbirine, gördüklerimin yarısına, hissettiklerimin tamamına inanırım.
18 saat once 0 yorum
6
Allah hiç kimseyi, sonradan düşündüğünde utanacağı kişilerle muhatap etmesin yolunu kesiştirmesin.
18 saat once 0 yorum
6
Hz. Adem elmayı yedi diye 7 yaşından itibaren her sabah erkenden kalkıyoruz.
18 saat once 0 yorum
0
stiletto giyemeyen kadında ne bileyim
1 gun once 137 yorum
5
Şeyma Subaşı'yı maddi sıkıntıya sokan hayat bize ekmek arası kaldırım taşı yedirtir, ekmek bulursak o da. Herkes dikkatli olsun.
1 gun once 0 yorum
3
Bi derdi olunca onu herkese hemen anlatıp içini boşaltan insanlara çok özeniyorum. Ben "herkesin kendine göre bi sürü sıkıntısı var darlamayım kendi derdimle, hem anlatsam neyi değiştirecek" diyorum.
1 gun once 0 yorum
18
Ciddi ciddi iphone 11 alan bi sürü kişi var. Herkesin kendi bileceği iş tabi de merak ettiğim bi şey var, evde para basarken ışığa tutunca gözüken Atatürk resmini nasıl yapıyorsunuz.
1 gun once 4 yorum
15
Eti cin 75 kuruş olmuş. Hiçbir ekonomik yorum beni ilgilendirmiyor, yok dolarmış yok vergiymiş faizmiş. Kriterim eti cindi onu da gördük.
1 gun once 5 yorum
19
Araştırmaya göre ülkemizdeki en mutlu meslek grubu öğretim görevlileriymiş. Valla doğrudur. Düşünsene hem üniversite ortamındasın hem öğrenci değilsin. Ulan süper.
1 gun once 1 yorum
1
milyonlarca yürek akıllarda tek soru bilekte gözüken ince çorap diz altı mı uzun mu 😂
1 gun once 2 yorum
1
1990 doğumlular 30 yaşına gelmişler. Zaman kavramıyla muhabbetimi kesiyorum artık.
1 gun once 0 yorum
1
şimdi yastıklara değilde karıma sarılarak uyansaydım keşke
1 gun once 20 yorum
2
Ankara Grisi duygular içerisindeyim, bu arada günaydın
2 gun once 2 yorum
0
tamam küsme ağlama gel tamam
2 gun once 0 yorum
-2
Kizlar erkeklerin gizli gömlek giymesi hakkinda ne düşünüyor sunuz?
2 gun once 1 yorum
0
Genis omuzuma bir yavru alsam diyorum.
2 gun once 0 yorum
0
Yarın kahve içmek isteyen bir hatun var mi? Ankarada
2 gun once 0 yorum
0

0 yorum
0
Şurda soru ekini bile ayri yazamayan erkeklerle sanal yapmayin amk. Yapicaksanizda Türkçe öğretin.
2 gun once 12 yorum
2
Bir arkadaşım piano kursu almaya başladı. Aramizda entelektuel biri olucak diye seviniyordum. Adam pianoyla "ben yoruldum hayat" çalıyo ulan ibine umutlarimizla oynadin😐
2 gun once 1 yorum
1
Amerikada Tinder kullanırken her gün 1 kızla eslesiyodum. Burda haftada bir. Bir de eslesince "neden ben" havasindalar😐
2 gun once 10 yorum
0
Arkadaşlar aramizda Efexor ve ya pinral kullanan var mi
2 gun once 2 yorum
0
olm 'polisler beni alirlar mi' diye cocuk korkutmak nedir ya
2 gun once 0 yorum
0
abi yapma atma şu prezervatifini denize
2 gun once 0 yorum
1
havaya bak. tam işemeli sıçmalı ayin havası lol
2 gun once 0 yorum
1
aniden gelen 'boş boş iş yapacağıma mantıklı bir fikirle Youtube kanalı açma' fikri ile aniden sönen azmim.. yordunuz...
2 gun once 2 yorum
0
uğurlu rakamı 7 olanları , nedenleriyle birlikte bu posta bekliyorum. ben başlıyorum doğum tarihimde bolca 7 var bkz. 7.7.97.
2 gun once 9 yorum
1
olm biriniz de zil çubuğumu kırmızılandırın lan!
2 gun once 0 yorum
0
bu platform beni hak etmiyor ama lanet olsun sildirmiyor, bağımlılık yapıcı.. tek istediğim arkadas ulen! gotunden anlayacak çıkarsa sikerim belasını!
2 gun once 6 yorum
0
oğlum crax reklamları ne güzelleşmiş ya.Akrabaları, İngilizceyi ama en güzeli de ekleri öğretmiş. Bilgi Çin'de de olsa alırız ama de'yi mi'yi ki'yi ayıramayan/birlestiremeyen de ne bilim lol @rainsama
2 gun once 3 yorum
0
bugün de nasil oldugumu sormadınız,panik atak ve anksiyetem 10/10 beni kemirirken bugün de sanal istediniz,trollediniz,trollendiniz. lol @rainsama
2 gun once 0 yorum
1
sanal isteyeni trolleyen erkek postu 10/10 kral hareket ama anlaşılana kadar banlanma riski over9000 @rainsama
2 gun once 0 yorum
0
vur davulcu vur, vakit delirmek vaktidir! @rainsama
2 gun once 0 yorum
0
hokage olaydım keşke @rainsama
2 gun once 0 yorum
1
bir kadınd ailk dikkat ettiğim yer bacaktır
2 gun once 17 yorum
4
Arkadaşım 5 yıllık ilişkisini bitirip yeni tanıştığı birine 1 ayda evlenme teklif etti. Naptın ya, ben bu konuları gördüm dersleri aldım deyip hızlandırılmış ilişki mi yaşadın.
2 gun once 2 yorum
2
sabah ereksiyonunu buraya yansıtmayın artık.
2 gun once 10 yorum
0
eş durumunda gitmem gerek bu şehir den ama es Yok
2 gun once 45 yorum
1
es durumu ndan gtmem gerek ama es yok
3 gun once 0 yorum
1
bazı objeler kadınları gözümde aşırı çekici kılıyor
3 gun once 10 yorum
1
ayakları güzel olan kadın cidden kalitelidir
3 gun once 0 yorum
2
Ne geldiyse başımıza dertleşirken kendimizi kaptırıp gereksiz detay vermemizden geldi
3 gun once 3 yorum
5
Birinin sizi sevdiğinden bi türlü emin olamıyosanız sizi sevmiyodur. Çünkü sevgi insanı ikilemde bıraktıran emin olunmayan bi duygu değil, ya seversin ya hiç
3 gun once 1 yorum
1
Kendinize eş seçerken ne kadar yakışıklı veya güzel olduğuna değil, kötü zamanınızda yanınızda kalacak biri olup olmadığına bakın. Güzellikler gelip geçicidir ama mücadele ve bağlılık, sevgi baki
3 gun once 0 yorum
2
En yakın arkadaşımla hiç fotoğrafımız yok neredeyse çünkü her buluştuğumuzda sohbete o kadar çok dalıyoruz ki bi foto çekilmeyi hep unutuyoruz
3 gun once 4 yorum
2
ben : bugün ders çalışacağız artık kaçarı yok biri : dışarı çıkalım mı ? ben : başka zaman çalışacağız artık yapacak bir şey yok
3 gun once 1 yorum
4
"Sağlam çocuklar yetiştirmek bozulmuş yetişkinleri düzeltmekten daha kolaydır" diye söz var. İşte o yüzden ekonomiden siyasetten önce eğitim konuşulması lazım.
3 gun once 0 yorum
0

0 yorum
3
Şeyma Subaşı iflasın eşiğine gelmiş diye haber var. Maddi olarak zorlanmasını anlayabiliyorum, insanları ayda sadece 125 bin lirayla geçinmek zorunda bırakan sistemin gözü kör olsun.
3 gun once 1 yorum
-1
mesaj atabilirim bayan arkadaş a
4 gun once 0 yorum
0
sabahın köründe uyanılır mı ya
5 gun once 0 yorum
0
Sabah kızılay da kahvaltı yapacağım bir kız arkadaş 🤔
5 gun once 30 yorum
1
Bütün savaşlar farklılıklar yüzünden gerçekleşir.
6 gun once 1 yorum
1
Daha evde karısına sözü geçemeyen insanlar ABD başkanına atarlı iletiler yazıyor. En büyük başarısı Instagram beğenileri olanlar tarih dersi veriyor. Komiksiniz.
6 gun once 1 yorum
0
olm biriniz de nasil oldugumu sorun lan
6 gun once 22 yorum
0
yanlış yapan insanların zeytin dalı uzatması beni daha da sinirlendiriyor. Bir türlü ısınamıyorum tekrar, içimden gelmiyor ve bu hissi aşamiyor, kestirip atıyorum. Bu yüzden bir ilişki bağı kurmuyorum
6 gun once 0 yorum
0
flört ettiğim kadının ayakları güzel değilse istemsizce soğuyorum
6 gun once 0 yorum
-1
klasik giyimli kadınlar cok cekici geliyor
6 gun once 0 yorum
2
film ve müzik önersinde bulunacak kişiler?
6 gun once 6 yorum
1
yalnızım dostlarım yalnızım yalnız
6 gun once 0 yorum
2
bu gün doğu ekspresi ile min 20 saatlik bşr yolculuk yapcam bu yolculuğu kız arkadaşımla yapmak istemiştim ama yalnız yapcam malesef
6 gun once 69 yorum
2
yalnız uyumak zor be hayatımda biri olsa şurda göğsümde uyutsam
7 gun once 6 yorum
1
bir kadında ilk tırnaklarına ve dudaklarına bakarım
7 gun once 10 yorum
1
etrafinizda bir kadın siddet/taciz goruyorsa susmayın!! bur çığlığınız bile pek cok seyi degistirebilir!! #şuleçet #ozgecanaslan #eminebulut #munevverkarabulut @rainsama
7 gun once 1 yorum
0
Akbank, Qnb Finansbank, Kuveyt Türk bankalarını kullanan varmı acaba
7 gun once 9 yorum
2
ben hep yalnız oldum artık bıktım bu yalnızlıktan
7 gun once 4 yorum
0
Erkek Çok Ama Adam Yok DiyenlerHiç Düşündünüz mü Kadın Çok Ama Kız Yok Diye....
7 gun once 1 yorum
0
bir mesaj hakkım var konuşacak kız arkadaşlar..
7 gun once 0 yorum
0
sevdiğim çocuğun lakabı poyraz mis güleyim mi ağlayım mi asillik mi deyim ne deyim bilemedim :/
7 gun once 0 yorum
0
kkü de meslek yüksek okulunda bi çocuk vardı sarışın mavi gözlü ilk hafta gördüm sonra bir daha göremedim buradaysan bi mesaj atsana ya günlerdir göremiyorum seni
7 gun once 1 yorum
1
Amerikanın, Rusyanın, Avrupanın, Arapların dostumuz olmadığını anca 2019 yılında anlayanları tebrik ediyorum. Müthiş bir aydınlanma.
7 gun once 1 yorum
1
stiletto giyen kadın cekiciliği diye bir şey var cidden
7 gun once 0 yorum
1
ayakları güzel bakımlı olan kadınlara bayılıyorum
7 gun once 0 yorum
1
mesaj kutumda 13 mesaj var ama yazmıyo hiç biri
7 gun once 2 yorum
1
Nutella çokokrem hikaye en güzeli sarelle. sonra torku
7 gun once 0 yorum
0
kadınların fetişistler hakkında ne düşündüklerini mersk ediyorum fetişist bir kocanız olsa ne yapardınız
7 gun once 0 yorum
1
bazı giyim ürünleri bir kadını çıplak bir kadından daha cekici hale getiriyor
7 gun once 25 yorum
0

0 yorum
1
bu taytı kim buldu ya cıplak gezse kadınlar bı kadar çekici gelmez
7 gun once 4 yorum
2
dün ölüyodum artık daha da alkol kullanmam
7 gun once 30 yorum
1
şu işe gidipyçte mızmızlanablara ayar oluyorum ben 2 yıldır atanmaya calısıyorum adam torpille işe girdi pff yine iş diye story atıyo beğenmiyosanız istifa edin
7 gun once 3 yorum
2
bir kadına en cok yakışan renk siyah bence
7 gun once 0 yorum
4
evlenince her gün alarmı 30 dk erkene kurup karımla yatak keyfi yapcam 😁
7 gun once 2 yorum
2
karımla uyanacağım günlere geçmek istiyorum
7 gun once 14 yorum
1
burda da terör sevicileri var her yerde dar edecem bu dünyayı size sizin alayınızjn aq
8 gun once 0 yorum
1
havalar soğudu yalnız uyumak oldukca zor
8 gun once 0 yorum
0
hanimefendi guzel olduğunuz kadar vay anasını avradinisiniz da
8 gun once 0 yorum
0
luleburgaz merkez patliyo herkes
8 gun once 0 yorum
0
hello bitcheeeeees
8 gun once 16 yorum
1
evet fetişistim ama bunu bilnçli olarak olmadım bazen bana da cok saçma geliyor
8 gun once 5 yorum
6
İçine düşen o ilk şüphenin her zaman bir haklılık payı oluyor daha hiç şaşmadı eninde sonunda görüyorsun bunu
8 gun once 0 yorum
4
*yaz ayına girmişizdir* ben: giyecek hiçbir şeyim yok *kış ayına girmişizdir* ben: giyecek hiçbir şeyim yok
8 gun once 0 yorum
2
bir kez olsun şaşırayım istiyorum ya bir kez olsun yanılayım artık ama haklı çıkmak beni çok yordu
8 gun once 0 yorum
1
dışsrda ne kadar ciddi.olsamda karımla başbaşa iken aşırı yılışık birisi olabilirim
8 gun once 0 yorum
1
güzellik ve seksilik fsrklı şeyler güzel olmayıp sexi olan kızlar da var
8 gun once 0 yorum
2
ne yaptığını, nasıl olduğunu sürekli merak ettiğin kişinin seni hiç merak etmemesi... kalpte ince bir burukluktur bu
8 gun once 1 yorum
1
bazı objeler kadınları gözümde aşırı çekici kılıyor
8 gun once 1 yorum
1
buranın en sevdiğim özelliği karşı cins ile rahat bir şekilde sohbet etmek çünkü gercek hayatta kadınlarla her konuda konuşmak mümkün değil
8 gun once 0 yorum
2
çukulataaa çukulataaaaa çuku çuku çukulataaaa
8 gun once 0 yorum
1
battaniyenşn altına giridm ışıklar kapalı loş oda dizi izliyorum birde yanında sevdiğim bir kadın olsa ona sarılıp birlikte izleseydik ne kadar hoş olurdı
8 gun once 10 yorum
1
dam saçaktan belli olur, kız bacaktan
8 gun once 0 yorum
2
stiletto giyemeyen kadında ne bileyim
8 gun once 2 yorum
1
bazı takıntılarım vsr umarım bu ilerde karım için problem olmaz
8 gun once 0 yorum
1
klasik giyimli kadınlar cok cekici geliyor bana
8 gun once 0 yorum
1
ortada hiçbir şey yokken surat asmak... bıktım bu insanlardan
8 gun once 0 yorum
2
Flörte , eski sevgiliyle olan komik bir anını anlatırken eski sevgiliden bi arkadaş diye bahsetmek..
8 gun once 1 yorum
2
*Artık gezip tozmayı bırakıp ders çalışmalıyım* Arkadaşım : n'aber? Ben : hazırım çıkalım
8 gun once 0 yorum
11
Doğalgaza "ısınma bedeli" geliyormuş. Yani biz doğalgaza parayı içmek için veriyorduk ama gizli gizli ısınanlar varmış. Yok öyle beleşe ısınmak işte böyle alırlar parayı.
8 gun once 0 yorum
0
olm gunlerdir girmiyorum kampuse,neden sikayet ediyorsunuz lan manyak misiniz?
8 gun once 0 yorum
0
payasızım çuysuzum,tam takıy kuyu bakıy #afacanlouie
8 gun once 0 yorum
0
şimdi supurge vileda yemek yapma zamanı @rs
8 gun once 0 yorum