"Dokuz Eylül Üniversitesi"
-1
Mesaj isteyen kız var mı
19 dakika once 0 yorum
0
Sıcaktan uyanmak da biraz şov ya
2 saat once 0 yorum
5
Rüyamda arkadaşlarımla eğleniyordum. Yiyip içiyorduk ama ben cebimde az para olduğu için az yiyip içtim. Ulan insan rüyasında fakir olur mu ya rezil olduk arkadaşlara da.
3 saat once 3 yorum
2
Keşke daha çok sarılsaydım, daha çok baksaydım gözlerine, daha çok öpseydim, kokunu içime daha çok çekseydim. Keşkeler, pişmanlıklardan daha ağır...
9 saat once 0 yorum
1
Unutulmuş gibiyim ben, ve insan bir bakıma unutulmuş gibidir. Bilmem ki nasıl anlatmalı. Yalnız bile değilim.
10 saat once 0 yorum
0
baliketli postundaki foto
11 saat once 0 yorum
2
hepi topu 5 tane mesaj neden dönüp dolaşım tekrar tekrar okuyorum
11 saat once 0 yorum
0

0 yorum
-1
izmir beerbuddy aranıyor
13 saat once 12 yorum
2
şu özel gün de yanımda olmanı o kadar çok isterdim ki neyse her zaman söylediğin gibi bu da nasip değilmiş
13 saat once 14 yorum
1
Bozulmuş düşmanlar yel gibi kaçar...
14 saat once 1 yorum
2
Siyasetten zırnık anlamayan adamların gece gündüz siyaset konuşması kadar boş bir şey yok.
15 saat once 2 yorum
1
eğer bir düğün de oyun havasına kaşıklarla oynanıyorsa düğün sahibi taraflarından birisi konyalıdır :) #İLKİN
15 saat once 0 yorum
0
okeyciler yok mu 101
15 saat once 13 yorum
0
okey ekibi cikar mi 😊
15 saat once 1 yorum
0
mesajı silen ms buluşabilirdik
15 saat once 0 yorum
0
hasanagada oturalim hadin
15 saat once 15 yorum
4
bir sag goruslu olarak istanbul kazandi bu gun 😊 hersey guzel olsun turkiyemin
16 saat once 8 yorum
5
sanırsın fatih istanbuli fethediyor bu ne guzelliktir ya rab
16 saat once 1 yorum
1
ben ilk defa bir düğünün, gelin almanın içinde bulundum gelin evinden düğün salonuna gelene kadar gelin tarafı konvoya katılamadı diye damadın burnundan getirdiler #İLKİN
16 saat once 74 yorum
2
I love you 3000 ekrem
16 saat once 0 yorum
4
ekrem yavaş ciğerlerini söktüb
16 saat once 0 yorum
2
Ekrem başkanım diyeceksiniz
17 saat once 0 yorum
1
alkol alalim mi
17 saat once 8 yorum
-1
Ms senden özür dilerim :(
18 saat once 8 yorum
0
isim bulcaktık kalp post silindi
18 saat once 3 yorum
2
profesyonel çoban aranıyor
19 saat once 2 yorum
-3
anonim kalacak bir kadın?
19 saat once 0 yorum
0
tatlı bir sohbet edecek bayan var mı
19 saat once 0 yorum
0
güneşin ayarlarıyla kim oynadı len
19 saat once 0 yorum
0

0 yorum
-1
muhabbet edecek kadın var mı?
20 saat once 0 yorum
-2
konuşmak isteyen bir kadın varsa sohbet edelim
21 saat once 0 yorum
0
kiralık morg var mı ? yandık ya
21 saat once 0 yorum
-1
canı sıkılan bir hanfendi varsa sohbet edelim
21 saat once 0 yorum
0
birayla çimesim var
21 saat once 0 yorum
0
bunaaaaaaldııııııım
22 saat once 6 yorum
1
dünyayı çocuklar yönetse en fazla camlar kırılırdı.kalpler değil
22 saat once 0 yorum
-4
muhabbet edecek kız var mı 😂😂😂😂
22 saat once 0 yorum
-2
konuşacak kadın var mı 😂
22 saat once 0 yorum
1
Şiiri kişisel çıkarlarına meze yapanlara karşıyım.Şair geçinen müptezeller sizi
22 saat once 11 yorum
0
Bizde göte göt derler
22 saat once 0 yorum
-1
gelinin ve ailesinin saç makyaj masrafını bile oğlan tarafı karşılıyormuş #İLKİN
23 saat once 17 yorum
0
"ez dü hezdikim" ne demek?
1 gun once 9 yorum
0
Șșș bebeğim uyuyor
1 gun once 0 yorum
3
Ekonomi iflas etmiş, TL 6 kat küçülmüş , halkın alım gücü düşük.Milletin götünde don yok . hâlâ İstanbul seçimlerini konuşuyor. Ne garipsin be milletim
1 gun once 13 yorum
0
Ben geldimmm #SaldirayAbiniz
1 gun once 0 yorum
0
Olum herkea manyak lan, adam anonim diye kadın taklidi yapıyor 😅
1 gun once 3 yorum
0
Sabahlari çay kokusuyla uyandiranimiz olmadi :(
1 gun once 0 yorum
0
Olum biz dün ne içtik
1 gun once 0 yorum
0
Rapunzel neredesin?
1 gun once 0 yorum
0
(s)ex var, cigara var
1 gun once 0 yorum
0
🌹 😂
1 gun once 0 yorum
1
Hiçbir şey bu ülkede olması gerektiği gibi değil 😑
1 gun once 0 yorum
0
Memleket tam olarak Umut Sarıkaya karikatürleri gibi
1 gun once 0 yorum
0
günaydın erkenciler
1 gun once 0 yorum
0
muhabbet edecek kadın var mı 😂
1 gun once 1 yorum
1
yaprak kıpırdamıyor amına koyim 😒
1 gun once 0 yorum
-1
sanal konuşacak hatun var mı 😂😂😂
1 gun once 0 yorum
6
kendimle dalga geçmeye bayılırım
1 gun once 24 yorum
0

0 yorum
0
varmı cesur bir kadın
1 gun once 0 yorum
0
bir kızın boynuna yakışan tek şey ayyıldız kolye
1 gun once 1 yorum
2
hiç birini sevdiğinize pişman oldunuz mu keşke sevmez olaydım dediğiniz birileri oldu mu
1 gun once 6 yorum
2
ben bir dakika fazla konuşmak için çabalardım o 1 tane fazla mesaj yazdım diye sıkılırdı
1 gun once 0 yorum
1
Tamam kıyafetinize karışmayalım ama siz giydiklerinizle bize karışmış oluyorsunuz.
1 gun once 19 yorum
1
Herkes kendi çapında aciz
1 gun once 1 yorum
1
Kampüs de türbanlı takılanların Tinder'ı (ironi içerir)
1 gun once 1 yorum
2
geçen çarşamba eve geldim kardeşim yoktu nerde dedim arkadaşların da dediler:) ben uyumuşum sonra sabahta işe gittim ertesi gün perşembe yani gene yoktu sordum çeşme ye tatile gitmiş :))
1 gun once 4 yorum
2
eğer terk etmeseydi askere giderken en çok sevdiğim kızın yanında olmasını isterdim ben ama nasip olmadı maalesef
1 gun once 2 yorum
2
yine gel bir akşam üstü gece sabaha varmadan
1 gun once 1 yorum
0
nice namus gördüm amında zar yok. Nice zarlar gördüm bedeninde ar yok ✊✊✊
1 gun once 3 yorum
4
bundan 2 sene önce kızın birinin peşinden 7 ay koşmuştum çok sevmiştim çaba gösterdim 1.5 sene sonra ben yapamıyorum deyip ayrıldı o zaman anladım zorla güzellik olmuyormuş
1 gun once 0 yorum
0
kızlar bişey soracam ?
1 gun once 64 yorum
2
12 13 yaşlarındayım daha tansiyon ve anksiyete hastalığımın tanısı yeni konmuş evde haber izlemek yasaktı kötü bir olay görsem hemen korkar ya da aynısı bana da olursa diye tansiyonum yükseklirdi
2 gun once 2 yorum
-1
kimi kızların bacakları yolunmuş tavuk gibi duruyor sanki
2 gun once 11 yorum
3
oynamadan düğün olmuyo mu ille oynamamız mı gerek #İLKİN
2 gun once 0 yorum
2
ya normal de kına da para takılır mı ben ilk defa gördüm #İLKİN
2 gun once 2 yorum
0
🍃🍂🍁🏔🏕
2 gun once 4 yorum
0
Yeniden düştük buralara
2 gun once 2 yorum
0
Hep kuşlar mı su içer o parmak uçlarından ?
2 gun once 0 yorum
2
bak işte askerlik geldi çattı arkamızdan bi güle güle diyecek birisi bile yok
2 gun once 6 yorum
2
Allah kimseye yaptığı espriyi açıklatmak zorunda bırakmasın.
2 gun once 0 yorum
-3
külotlu çorabı külotsuz giyenlere selamün aleyküm 😂😂
2 gun once 1 yorum
2
pazartesi askerlik işlemlerini başlatıyorum ne zaman alırlar acaba #İLKİN
2 gun once 22 yorum
2
Tarihte bugün: 33 yıl önce Mardin'in Ömerli köyünde kancık PKK kuruldu.Tüm tarafgirlerinin sempatizanlarının anasını sikim .
2 gun once 2 yorum
2
hayirli cumalar kardeslerim 😊
2 gun once 4 yorum
0
gencler izmir hareketli diyiyorlardi ama hic birsey yok olu olu buralar 6 aydir buradayiz yok birsey bosa geldik
3 gun once 3 yorum
2
Eğildiğimizi görmek isteyen camiye gelsin.. Selamünaleyküm hayırlı cumalar.
3 gun once 1 yorum
1
Eledim eledim höllük eledim,  Aynalı beşikte canan bebek beledim.  Büyüttüm besledim Asker Eyledim,  Gitti de gelmedi canan buna ne çare…
3 gun once 0 yorum
0

0 yorum
0
KONYA SEYDİŞEHİR
3 gun once 15 yorum
0
Suriyeliler diyor ki; her yer Türk
3 gun once 0 yorum
0
sohbet edecek kadın var mı?
3 gun once 0 yorum
0
evlenme teklifi şart mı
3 gun once 1 yorum
1
Değer veriyorsun değer görmüyorsun.Değer vermiyorsun değer görüyorsun.(ah! ah! olmaz olasıca federaller)
3 gun once 0 yorum
0
Php bilen arkadaşlar bi bakabilir mi?
3 gun once 184 yorum
-2
kalbini kirdigim erkeklerden ozur dilerim terkediyorum burayi elvedaaaa
4 gun once 16 yorum
2
zeka geriliği ile dikkat eksikliği aynı şey mi
4 gun once 4 yorum
5
bakışlarını özledim...
4 gun once 0 yorum
3
bu menemen trafiği benim çilem ya #İLKİN
4 gun once 189 yorum
0
internetten para kazanan varmi
4 gun once 12 yorum
1
kapali kizlar o kadar cok erkege cekici geliyoki kapanmanin bi anlami kalmiyo artik
5 gun once 36 yorum
2
dayanacak gücüm kalmadı be artık yoruldum harbiden
5 gun once 1 yorum
0
ankarada kuafor onerisi olan varmi sac boyatmak icin
5 gun once 4 yorum
0
kampuste yakisikli yok net!
5 gun once 146 yorum
1
O gözler bana, eskisinden yabancı..
5 gun once 13 yorum
2
sizleri seviyorum iyi ki varsınız
5 gun once 1 yorum
1
hala daha aklıma geldiğin de gözüm yaşarır nasıl geçecek bu duygu çözemedim
5 gun once 0 yorum
0
ben 18 sikayet alicak kadar naptim ya🙁
5 gun once 0 yorum
2
düşünsenize askere gidiyorsunuz size hoşçakal diyecek bir tane arkadaşınız yok
5 gun once 3 yorum
3
bence kıskanmak güven eksikliğinin göstergesi değildir.
5 gun once 1 yorum
3
yani şu hastalıklarım beni çok yıpratıyor kontrole gitmem lazım izin istemeye yüzüm yok sağlık bu şakaya da gelmez zaten özel sektördeyiz hep sıkıntı yani
6 gun once 1 yorum
0
Sadece yasiyorum... =cirkinkız=
6 gun once 23 yorum
0
derdinizi anlatin gencler #güzinabla
6 gun once 9 yorum
1
rekor 7 up 8 up gelirse silerim
6 gun once 0 yorum
0
burda bi cocuk surekli foto aticam kendime guveniyorum diye post atip duruyo defalarca karsilastik atti bana 😂
6 gun once 1 yorum
2
up up atıyor kalbim
6 gun once 15 yorum
0
bir cisim yaklaşıyor
6 gun once 4 yorum
0
mutlaka terk edip gidecek bir gün
6 gun once 7 yorum
0
bir ms bir ms ye demiş ki
6 gun once 0 yorum
1
biz burda kiz kiza konusunca kanki oluyoruz erkekler kavga edip kufurlesiyo
6 gun once 48 yorum
0
home girl: sokakta hanımefendi, mutfakta aşçı, yatakta .... bırakın garip seksuelleri
6 gun once 0 yorum
0
her tür seksüel kız çıktı normal mesaj yazılcak kız bulunmamasinin sebebi belli oldu😂
6 gun once 0 yorum