"Artvin Çoruh Üniversitesi"
1
Arkadaşlar hep beraber üzerinde"ADMİN BİLDİRİMLERİ DÜZELT"yazan resimler paylasalim illa ki görürler..
3 saat once 0 yorum
5
Adam şarjörsüz silahla resim atıp siz rahat uyuyun diye yazmis.Kral sen olmasan da uyurmuşuz demek ki 😃😃 #raymalifalitiko
11 saat once 4 yorum
3
FENERBAHÇE BEY DİYECEKSİNİZ 💪💪💛💙💛💙 #raymalifalitiko
1 gun once 0 yorum
2
BİLDİRİM GELMİYOR KAMPÜSSSS #raymalifalitiko
2 gun once 0 yorum
2
Bildirim gelmeyen uygulama yapmışlar adini da KAMPÜS koymuslar amk.
2 gun once 2 yorum
1
Kendimi hikayeye atarım 50 kisi görür,muzik ss alir atarim 75 kisi görür nasıl çelişki lan bu #raymalifalitiko
2 gun once 0 yorum
0
%3,5 zam ne laaa
4 gun once 0 yorum
0

0 yorum
0
Hayırlı olsun 2 milyon suriyeli daha yolda
4 gun once 0 yorum
3
Oğlum şuraya post atasım gelmiyor nasıl sıkıcı oldu burası bildirimler hala yok NERDE BU ADMİNLER #raymalifalitiko
5 gun once 0 yorum
0
Erkan Kaş'ı görünce yabancı sınırı yerine yerli sınırı getirilmeli dedim
5 gun once 0 yorum
-1
erbaa da kız yok mu
7 gun once 2 yorum
1
abaza yaz 1920 ye gönder kampüs şimdi her yerde
7 gun once 0 yorum
0
bimcell kullananda var aga
7 gun once 0 yorum
0
üniversiteyi kazandın sorunlar bitti mi asla şimdi daha büyük sorunlar başlıyor
7 gun once 0 yorum
0
özel okullar hakkında bilgisi olan
7 gun once 0 yorum
2
Ogluuum ilk defa Tofaşlı pice düşen birini gördüm cok saskinim su an #raymalifalitiko
8 gun once 21 yorum
1
Şöyle bir yatasım var ama huzur içinde #raymalifalitiko
9 gun once 2 yorum
0
Ekonomik şartlar bunaltıyor
9 gun once 0 yorum
2
100 yıl önce cephede savaşıyorduk bugün düşman bizi ekonomik, sosyal, kültürel olarak parçalamaya çalışıyor
9 gun once 0 yorum
0
Herkes halinden memnun ülke 10 yıl sonra ne olacak bilinmiyor
9 gun once 0 yorum
0
Türkiye bugünkü şartlarda yaşanabilecek ülke değil
9 gun once 0 yorum
0
Batum, Musul bize mahzun bakıyor
9 gun once 0 yorum
0
96 yıl önceki milli mücadele ruhu kalmadı
9 gun once 0 yorum
0
Türkiye'nin Snelmanı kim olacak
9 gun once 0 yorum
1
Bu ülke eğitimle düzelir
9 gun once 1 yorum
1
şehir leş kokuyor, kokudan uyuyamıyorum amk #raymalifalitiko
9 gun once 0 yorum
1
Bu kurban ne zor ismis arkadaş sabahtan beri bitmedi işimiz #raymalifalitiko
10 gun once 0 yorum
0
hayat paran kadar iyidir. Çalış çalış derler. yol göstermezler
11 gun once 0 yorum
0
benim olan sadece telefon var onu da 4 yıl önce almıştım. bundan sonra ne yapıyım bitiğim
11 gun once 0 yorum
0

0 yorum
0
elemli kederim var sadece
11 gun once 0 yorum
0
derinlerde kimsesizim
11 gun once 1 yorum
0
kaybettik yine kaldık
11 gun once 0 yorum
0
seven sevdiğine seviyorum desin
11 gun once 0 yorum
1
torpili olan varsa yapsın abi bu ulkede torpilsiz hiçbir şey olmuyor lanet olsun (benim yok)
11 gun once 0 yorum
0
Merhaba bir şey sorabilir miyim. öğretmen var mı acaba
13 gun once 3 yorum
-1
2 beğeni alan postları okumadan üclüyorum görüp 4 yapacak biri belki çıkar diye...
14 gun once 0 yorum
3
birkac tane itten gayri nem kaldı nem kaldı nem kaldii
14 gun once 0 yorum
0
Rakı için sarhoş oluuunn ıslıkla bir şeyler çalıııınn geberiyorum🔆🔅
15 gun once 0 yorum
0
4 işlemden ibaret parmak hesabıyla bütün hayatımmm...🔆🔆
15 gun once 18 yorum
1
adaletin yok be dünya
18 gun once 0 yorum
0
hayatta emre mor kadar şanslı olabilirdik
18 gun once 35 yorum
0
kpss amk
5 hafta once 0 yorum
22
Az önce abimin nikâhıni kiydik herkes birileri ile bir yerlere gitti ben de otobüsle eve geçiyorum, çok şükür bugün de yıkıklığımızdan ödün vermedik #raymalifalitiko
5 hafta once 12 yorum
2
Yok mu şöyle güzel yalanı olan hemen inanayım #raymalifalitiko
5 hafta once 8 yorum
3
Aylar geçmesine rağmen neden hala o şarkıyı duyunca seni hatırlıyorum ki ben, çık artık aklımdan kalbimden çıktığın gibi #raymalifalitiko
5 hafta once 0 yorum
0
Cumhurbaşkanı olursam kpss kalkacak
5 hafta once 0 yorum
0
Mantık yapabilen var mı acilllll
5 hafta once 3 yorum
4
Ne demis Dr.Oetker;"Çünkü sen pudingime krem şanti oldun".#raymalifalitiko
6 hafta once 0 yorum
3
Şu instagram aleminde sevmediğim ama takip etmek zorunda kaldığım insanlar lütfen bırakın peşimi #raymalifalitiko
6 hafta once 60 yorum
2
En derin kuyu Rıza almadan gittin Bahtın sana küs Ardında senin sesin Az öte de bir ben
6 hafta once 0 yorum
0
kpss gelmiş benim neyime
6 hafta once 0 yorum
0
eminim burada bir sürü derdi olan var
6 hafta once 0 yorum
1
adam kardeşinin mezuniyetine gelmez karısının kardeşinin mezuniyetine gider. sonra buraya gelip akıl verir.
6 hafta once 0 yorum
0
Reynmen Derdim Olsun diye şarkı yapar bizde dert bitmez
6 hafta once 0 yorum
0
uzun oldu bee hayat bizi yorma
6 hafta once 5 yorum
0
eskidik hocam zaman bizi eskitti. sadece yaşıyoruz yaşadıkça yaşlanıyoruz.
6 hafta once 7 yorum
5
Instagram çöktü, WhatsApp çöktü, kampüs; gardasim bi ihtiyacın var mi gardasim #raymalifalitiko
7 hafta once 0 yorum
11
bayılıyorum hayatım kayarken sihirli annem izlemeye #raymalifalitiko
7 hafta once 0 yorum
0

0 yorum
-1
c2 jfj
7 hafta once 0 yorum
4
Adam 34 yaşında bedelli askere gidiyor diye asker gecesi duzenliyor lan #raymalifalitiko
7 hafta once 0 yorum
4
Bu ülkeye S*riyeli denen mahlukları sokanlarin Allah bin belasını versin. Hakkımı helal etmiyorum.
7 hafta once 12 yorum
0
Sevgiler
7 hafta once 0 yorum
4
Bakiyorum Kemalizme hastalık gözüyle bakanların hepsi din ve milliyetcilik görünümü altında yemediği bok kalmayan tipler neyse sizin de sonunuz gelecek #raymalifalitiko
8 hafta once 0 yorum
0
haziranlar şubat oldu
8 hafta once 0 yorum
2
Yattığın yer nur dolsun Kazım Koyuncu Anadolu rock sana minnettar 🙏🙏
8 hafta once 0 yorum
0
imamoğlu ne yaptı laaa
8 hafta once 3 yorum
0
Ben yine buraya geldim vayy bee eski günler aklıma geldi
8 hafta once 22 yorum
0
sıkıldım
8 hafta once 6 yorum
0
kimse kalmadı
8 hafta once 0 yorum
5
Önce ortaya çay koyduk,sonra etrafına dostlar birikti. #raymalifalitiko
8 hafta once 0 yorum
2
Ak troller seçimi kaybetmenin acısını yaşıyor su anda herkeste bir laf sokma çabası 😆😆#raymalifalitiko
8 hafta once 0 yorum
2
AA'ya göre seçimler dün yapılmış gençler,neyse HER ŞEY GÜZEL OLACAK 🇹🇷🇹🇷 #raymalifalitiko
8 hafta once 0 yorum
2
HER ŞEY ÇOK GÜZEL OLACAK 🇹🇷🇹🇷🇹🇷
8 hafta once 0 yorum
0
bana güzel bir şey söyle
8 hafta once 1 yorum
1
bu diyar bize yabancı
8 hafta once 0 yorum
0
Aşk sevgi ne idi
8 hafta once 0 yorum
0
Aşk sana benzer
8 hafta once 4 yorum
0
twitter takip
8 hafta once 0 yorum
5
Samsun'dan gelecek bir sarı saçlı mavi gözlü dev beklemeyin Atatürk ne demişti; Kurtarıcı beklemeyin, kurtarıcı siz olun...
9 hafta once 0 yorum
5
Binali sen sıradan çinko karbon pil misin bu nasıl bir enerjisizlik..
9 hafta once 4 yorum
6
Bende İsmail Küçükkaya moderatörlüğünde eski sevgilimle kapışmak istiyorum.#raymalifalitiko
9 hafta once 11 yorum
4
BİTTİ LAN SONUNDA SINAV STRESİ BUNDAN SONRA HER GÜN LAYLAYLOM #raymalifalitiko
9 hafta once 4 yorum
3
Herkes okuyacak diye bir kural yok ülkeye siyasetçi de lazım #YKS2019
9 hafta once 0 yorum
2
Sorularda bı yanlışlık yapılmadıysa bile bile yanlışlık mutlaka vardı ama biz fark edemedik. #YKS2019
9 hafta once 0 yorum
3
Utanıyorum lan benden küçüklerle sınava girmeye aralarında ihtiyar kalacam şimdi neyse şans dileyin #raymalifalitiko
9 hafta once 50 yorum
0
Trt spor da Brezilya Bolivya maçı var canı sıkılan izleyebilir
9 hafta once 0 yorum
0
instagram mı coktu
9 hafta once 0 yorum
0

0 yorum
2
ÖSYM adamsan sınavda şamil oymak, tuvalet fırçası, melek mosso, lylo olaylarını sorarsın ve hepimiz yerleşiriz yoksa battık
9 hafta once 0 yorum
2
Ulan ingilizce paragraf okurken,anlarken zorlanmayan ben Türkçe paragraflarda devreleri yaktım.m
9 hafta once 0 yorum
1
kpss yi bu ülkeye getiren seni Allah bildiği gibi yapsın
9 hafta once 0 yorum
4
fazla sevgi bazen hürriyete tecavüzdür #raymalifalitiko
9 hafta once 0 yorum
2
Ders çalışayım dedim çocuklar gitarla sarki söylemeye başladı, bıraktım onları dinliyorum #raymalifalitiko
10 hafta once 0 yorum
0
Tokat candır
10 hafta once 6 yorum
0
canım sıkıldı
10 hafta once 7 yorum
3
Ulan askere giderse adam olur diyorsun adam askerden geleli iki sene olmus hala 16-17 yasindaki bebelerle cekirdek kırıyor kaldırım kenarinda..
10 hafta once 6 yorum
12
Atatürk: Bütün ümidim gencliktedir. Gençlik: köle olacağım kız var mı?? Yazık
10 hafta once 0 yorum
9
Ayağınıza taş değmesin çocuklar A milli ekibimiz canımız 🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷#raymalifalitiko
10 hafta once 0 yorum
1
doğabilir uğurlu ve iyi sonuçlar,en felaketli olaylardan.#raymalifalitiko
10 hafta once 0 yorum
5
Çapulcu musun vay vay eylemci misin vay vay..🎶🎼🎼
3 ay once 13 yorum
4
Ölümden daha kötüsü, yaşayanı ölü kabul etmekmis.#raymalifalitiko
4 ay once 19 yorum
3
Ankara’da Cumhuriyet’in ilanıyla taçlanan Milli Mücadele’de, ‘100’üncü yıllar’ serisini, Atatürk’ün Cumhuriyetimizi emanet ettiği Gençlerimizin Bayramı Kutlu Olsun..#raymalifalitiko🇹🇷🇹🇷🇹🇷
4 ay once 0 yorum
8
#ŞULEÇETİÇİNADALET Bugün mahkeme günü ve bir insanın ölümü meşrulaştırılamaz.Susma susarsan sıra sana da gelir....#raymalifalitiko
4 ay once 0 yorum
4
Neden bu kadar uzaktayız birbirimizden, hem de çok ihtiyacımız varken birbirimize..
5 ay once 0 yorum
5
Kadir Mısıroğlu GEBERMİŞ. Ateşi bol,mekani cehennem çukuru olsun.
5 ay once 65 yorum
0
o artık işsiz mezun
5 ay once 0 yorum
3
'Seni seviyorum' cümlesinin 'sen'i öldü. 'Cümle'mizin başı sağolsun.... #raymalifalitiko
5 ay once 46 yorum
1
Ve elbette ki, sevgilim, elbet,  dolaşacaktır elini kolunu sallaya sallaya,  dolaşacaktır en şanlı elbisesiyle: işçi tulumuyla  bu güzelim memlekette hürriyet… Nazım Hikmet RAN YAŞASIN 1 MAYIS..
5 ay once 0 yorum
2
kampüs geri sana döndüm 😥
5 ay once 16 yorum
1
iyi geceler
5 ay once 17 yorum
2
Yak bi sigara daha. Ne sen ona gidebileceksin ne de o sana gelecek.🌼🌼 #raymalifalitiko
5 ay once 1 yorum
0
burası cehennem
6 ay once 0 yorum
0
belki bir gün gerçek sevgi
6 ay once 0 yorum
0
28 gün kaldı
6 ay once 2 yorum
0
Hiç ışık yok
6 ay once 1 yorum
2
"Ben deli değilim. Sadece kızımın ölümü aydınlatılsın istiyorum." #RabiaNazİçinAdalet
6 ay once 0 yorum
0
Giderkeenn düşüneceğin en son şey dönmek olsuunn....
7 ay once 1 yorum
0
800 araçlık konvoyla ilk mitingi yaptık çok şükür. Zafer Erbaa'nın olacak. Yeniden MHP. ERTUĞRUL'la yeniden diriliş vakti. Hizmet kervanı devam edecek. Yarın Mimar Sinan Mahallesi'nde buluşuyoruz. CcC
8 ay once 47 yorum
0
Erbaa İçin Yeniden. Bugün Karşıyaka ve Evyaba mitingi gerçekleşecek. Hadi Erbaa sen yoksan 1 kişi eksiğiz. Yeniden Hizmet için Ertuğrul Başkan ile. Şaha kalkmak için dolup taşalım.Ertuğrul Karagöl CcC
8 ay once 0 yorum
1
Yöresel ürünler pazarına gidip fotoğraf çekinmeye benzemez hizmet etmek. Erbaa tekrardan MHP'nin olacak. Hüseyin yeter yandaşa hizmet ettiğin. Halk için Erbaa için Yeniden MHP. ERTUĞRUL KARAGÖL CcC
8 ay once 25 yorum
1
Geçse de yolumuz bozkırlardan,Deniz'lere çıkar sokaklarimiz iyi ki doğdun çocuk#DENİZGEZMİŞ
8 ay once 0 yorum