"Bartın Üniversitesi"
0
Hanımlar?
11 saat once 2 yorum
0
342 şikayet varmış şunu el birliğiyle 350 yapsanıza
11 saat once 12 yorum
-1
33 tl 1.5 lt şarap on numara
14 saat once 2 yorum
1
T-rap dinleyen
15 saat once 1 yorum
-2
Şu uygulamada ne kadar ülkücü varsa engellesin beni uğraştırmasın
15 saat once 7 yorum
0
Örgün ögretim de 3 ders sınavı var mı
15 saat once 4 yorum
-1
Dans eden kızlar çok tatlı olmuyor mu
19 saat once 0 yorum
0

0 yorum
0
Bartın'da olup canı sıkılan var mı
22 saat once 8 yorum
1
Ev arkadaşlarından şikayetçi olan var mı
23 saat once 7 yorum
0
Kahve falı bilen var mı
1 gun once 13 yorum
0
Gidim de sihirli anam izlim
1 gun once 0 yorum
0
Okula gitsem mi gitmesem mi
1 gun once 64 yorum
1
Bence en kötüsü derdini anlatacak kimse bulamamak
1 gun once 5 yorum
0
Mesaj atacağım bir hanımefendi var mı?
1 gun once 0 yorum
1
Merhaba arkadaşlar şu eksicilere karşı artı ittifakı oluşturmak isteyen yoruma gelsin
1 gun once 5 yorum
-3
Tamam yargılayorsunuz iyi hoş da şöyle bir gerçek var ki herkes dokunmadan sevevek değil ve ben de dokunmadan sevemem
1 gun once 0 yorum
3
Telefonun arka kamerası çalışmıyor...
1 gun once 0 yorum
1
Mobil Legends oynayanlar burda mı ?
2 gun once 5 yorum
1
Biri bana kahve falı baksın
2 gun once 4 yorum
1
O kadar üşengecim ki
3 gun once 0 yorum
0
Vay anasını saat 3 olmuş
5 gun once 0 yorum
0
Kahve 🍵 🔮 falı bilen?
5 gun once 2 yorum
0
Dün sabah vakti mesaj attım sana girince belki görürsün "Ben kutu ve sen mesajı silmeyeceğim demiştin"
5 gun once 0 yorum
1
Hangi kıza söylesem düşecek bşr taktiğim var ama hala kimsede denemedim
5 gun once 82 yorum
2
Böyle yurdu da böyle interneti de böyle uygulamayı da sikeyim
5 gun once 0 yorum
2
Kızlar küfürlü konuşarak komik olmuyorsunuz ve erkeklerin ortamında olmak ve samimi olmak için de küfür etmenize gerek yok!
5 gun once 0 yorum
2
Sabah uyuyacağım dedim ve uyandığımda yargılayıp mesajı silmişsin... Oysa silmeyeceğim demiştin
5 gun once 26 yorum
0
Ha ha ha
5 gun once 0 yorum
0
Açıklayın sınavları orospular
5 gun once 0 yorum
0

0 yorum
0
Çıtırcık cips sen ne hoşsan😋#rivrivci
5 gun once 0 yorum
-1
Hani mesajı silmeyeceğim demiştin neden haksızca yargıyla sildin mesajı?
5 gun once 20 yorum
0
Ben kutu
6 gun once 8 yorum
1
Ayrılırsam ölecekmiş gibi çiçek olsa solacak gibi sevmeye mecbur olmak nedir?
6 gun once 0 yorum
0
Bi aglasam kendime gelcem
6 gun once 13 yorum
7
Sikerim sınavını ya hiçbir şey yapmak istemiyorum
6 gun once 4 yorum
1
Boynum çok agrıyo ya
6 gun once 7 yorum
0
Evlenmek istemiyorum
7 gun once 8 yorum
1
Bugün hiç tadım tuzum yok #rivrivci
7 gun once 0 yorum
0
Hep mi böyleydim yoksa sonradan mı böyle oldum
7 gun once 43 yorum
1
Biri bana fal baksın
7 gun once 19 yorum
2
Sorumluluklarım var yerine getirmiyorum nolcak benim halim
8 gun once 27 yorum
0
Kahve falı bakarım diyen var mı
8 gun once 18 yorum
0
Çukurcular burda mı ?
8 gun once 0 yorum
1
Aşkın cinsiyeti yoktur , anlayın artık !
9 gun once 2 yorum
3
Ben yoruldum bu hayattan , peki ya siz ?
9 gun once 18 yorum
2
furkanlar hariç herkese iyi geceler
10 gun once 1 yorum
-3
Şu salak kızların götünü kaldırmayın sikik andavallar
11 gun once 0 yorum
2
Tekrar buradayım S̶İ̶Y̶A̶N̶Ü̶R̶
11 gun once 25 yorum
0
Şu yıkık kelimesinden nefret ediyorum ne saçma ne gereksiz
12 gun once 0 yorum
0
Rüyada halüsülasyon
12 gun once 0 yorum
0
Bartın üniden mazerete girecek olanlar var mı
12 gun once 0 yorum
0
hadi herkes en sevdiği çiçeği yazsın..🙂🤔
13 gun once 40 yorum
2
Kpss?
13 gun once 8 yorum
0
Kpss nin kurum sınavlarının amk size bir şey olmasın
14 gun once 0 yorum
2
Pilav tane tane ama çig oldu
14 gun once 5 yorum
1
nazlı nerdesin yA
15 gun once 1 yorum
2
Kaymakamlık hazırlanan var mı
15 gun once 3 yorum
1
Okulu sevmiyorum
15 gun once 40 yorum
0

0 yorum
0
Sıkıldım
15 gun once 2 yorum
1
125 milyar nafaka vay amk
15 gun once 2 yorum
0
Millet nasıl çalışıyor vay amk ya
16 gun once 0 yorum
1
sevdiğini en güzel nasıl belli edersin ?
16 gun once 11 yorum
0
Azeri bir sevgilim olsa
17 gun once 0 yorum
1
Ben o artık eski ben değilim
18 gun once 0 yorum
0
kardeşiyle yaşıt sevgili yapana ne deniliyodu
19 gun once 171 yorum
0
İnsanın götü küçülür mü ya küçülmüş 😓🙁
19 gun once 14 yorum
0
Pilavım bicik oldu
19 gun once 0 yorum
0
Bu bartında neden sürekli yağmur yağıyor :) Yağmur ormanlarında mıyız ?
20 gun once 1 yorum
0
arkadaşlar bartın da bir iş yapıyorum ve gittiğim her şehirde yaptığım gibi ihtiyacı olan kişilere yardım ediyorum. Gerçekten birşeylere ihtiyacı olanlar mesaj atabilir. Saygılarımla
20 gun once 16 yorum
0
Sevgili demek masraf demek yapmayın abi dertsiz başa dert
20 gun once 2 yorum
3
Sikeyim hocasını da okulunu da
3 hafta once 0 yorum
3
Çocukluğumuz ne güzeldi gündüzleri yakan top geceleri saklambaç oynardık:(
3 hafta once 7 yorum
2
Kaç mevsimdir bekliyorum, sen hala yoksun..
3 hafta once 0 yorum
2
Bu hocaların topunun amk
3 hafta once 0 yorum
4
Sen kimsin dedi. Bilmem dedim. Her gün değişiyorum.
3 hafta once 0 yorum
2
Seviyorum diyo bir çiçek almıyo
3 hafta once 5 yorum
2
Kastamonu ayazı ruhumu kesser😏😏🤨
3 hafta once 0 yorum
0
muhabbet edebileceğim tercihen ingilizce bilen minyon ponçik bir kadın kanki aranıyor☺
3 hafta once 39 yorum
1
bi kızda çıkıp demiyor ki merhaba Kağan sana mesaj atiyim da tanışalım
3 hafta once 17 yorum
2
karşıma çıkan kadınlar neden hep istediğim gibi biri çıkmıyor neden daha önce biseyler yaşamış alkol sigara kullanan hayatı siklemeyip boş beleş takılan insanlar çıkıyor
3 hafta once 16 yorum
2
Her şey berbat ve o kadar boktan ki
3 hafta once 30 yorum
0
Modemin www ışığı yanmıyor
3 hafta once 0 yorum
1
beğendiği gönderilere bakıp ruh halini anlamaya çalışmak 😂
3 hafta once 0 yorum
1
Gözlerimin perdesi mi kalktı yoksa dünya bu kadar kirlendi mi ?
3 hafta once 3 yorum
0
Elimde sigara, minderde oturuyorum ama uçurumun kenarında gibiyim.
3 hafta once 0 yorum
2
bir arkadaşım var, kafamın içinde beraber yaşıyoruz.
3 hafta once 12 yorum
0
kalbinde bir kainat besliyordu
3 hafta once 0 yorum
0

0 yorum
0
anlat ki çözülsün dilim
3 hafta once 15 yorum
0
ne için okuyorsunuz?
4 hafta once 7 yorum
0
Kahve falı bilen var mı
4 hafta once 0 yorum
0
Sikerler sınavını deyip çalışmadım pişman mıyım birazcık vicdan azabı loading
4 hafta once 13 yorum
-1
çocukken söylerdi babam,ağlamazmış erkek adam..
4 hafta once 0 yorum
-4
Bartında okuyan hatun varmı birşey soracağımda ?
4 hafta once 0 yorum
0
Sınavım var elektrik yok Allah belanı versin Bartın
4 hafta once 8 yorum
2
bir tek dileğim var, alttan dersim kalmasın
4 hafta once 1 yorum
0
Müziksiz ders çalışamıyorum
4 hafta once 5 yorum
0
Eskiden watsap mı vardı msn kurbanlarıydık😂
4 hafta once 85 yorum
4
ölüm ölüm dediğin nedir gülüm, ben senin için okumayı göze almışım.
4 hafta once 0 yorum
9
yansın kampüsün alayı, su veren itfaiyenin hortumunu ...
4 hafta once 1 yorum
1
arkadaşlar haftaya cumartesi Bartın'dan İstanbul'a kendi arabamla gidicem, mazota ortak biri çıkarsa beraber gidebiliriz. Ben tekim 3 kişi daha gelebir, kız erkek farketmez(ben erkeğim)
4 hafta once 0 yorum
1
arkadaşlar anonim chatlesme uygulamasını bitirmek uzereyim, play store herhalde 2 haftaya gelir. Yüklediğiniz? (sınırsız mesaj, ses, foto ve video)
4 hafta once 15 yorum
0
#İLAYDAALİYİAFFET
4 hafta once 6 yorum
2
bizim tövbe ettiklerimiz başkasının duası olmuş😂
4 hafta once 1 yorum
0
AMD ile Intel arasında ne fark var hangisi daha iyi
4 hafta once 228 yorum
0
Bürokrasiyy
4 hafta once 0 yorum
1
Ben yalnız kalmaya Mahkum muyum
4 hafta once 21 yorum
1
GEREKSİZ YERE 112 'Yİ ARAMAYALIM 🚑
4 hafta once 35 yorum
0
Kahve falı
4 hafta once 0 yorum
0
Yarınki sınavda herkese başarılar ybscilere ayrı bir başarılar
4 hafta once 2 yorum
2
Üniversiteye geldiğimden beri gönlümün tek efendisi Kamil koç oldu
4 hafta once 156 yorum
3
Gönaydun vize madurları .
4 hafta once 0 yorum
-1
Hepiniz vizeler için ayaktasınız demi bende öyle tahmin etmiştim 😏
4 hafta once 8 yorum
0
şef nerelerdesin ulaş bana
4 hafta once 0 yorum
1
Yüksek Lisans yapan var mı
4 hafta once 2 yorum
2
Ders çalışmak istemiyorum amk
4 hafta once 0 yorum
1
Memura %25 zam asgari ücretli taş mı yesin asıl asgari çalışana yapılmalı bu ne biçim iş?
4 hafta once 40 yorum
0
Vay amk kimseden fayda yok
5 hafta once 2 yorum
0
Sen olsaydın iyiydi
5 hafta once 0 yorum
0
Kahve falı bilen var mı
5 hafta once 0 yorum
0
Artık bana özel bişeyin yok senin..
5 hafta once 38 yorum