"Bahçeşehir Üniversitesi"
-1
ama kııııız lazım
5 gun once 0 yorum
0
aynen
5 gun once 0 yorum
-3
Dertlesebilcek birisini ariyorum :(
5 hafta once 4 yorum
0
Bugun eski sevgilimi 2 kere gormem ( ayni okuldayiz kampusler farkli )
5 hafta once 0 yorum
0
Okulda hic bosnak var mi
5 hafta once 2 yorum
0
Neden hep uzulen taraf oluyorum
5 hafta once 7 yorum
2
en büyük hobim mesaj atacak kız arayan abazalara mesaj at diyip atınca da ikile yazmak
8 hafta once 0 yorum
0

0 yorum
0
muhabbet edecek pembe kimlikli sahış var mı
8 hafta once 27 yorum
0
bu saatte musluk tamir ediyoruz sabır
8 hafta once 7 yorum
0
olm siz nasıl yıkık insanlarsınız la burda kız mı aranır bu kadar vasat mısınız
8 hafta once 0 yorum
2
ortama bak, yere bişi düşürsek eğilip alamıcaz direk pusuda herkes
8 hafta once 0 yorum
0
kardeşim bu uygulamada boş insandan başka bişi yok mu
8 hafta once 6 yorum
0
lan içime nedensiz bi sıkıntı oturdu nefes alamıyorum
8 hafta once 0 yorum
-1
bi yazı yazıyorum.felsefe okuyan bir kadın ve erkekle görüş alışverişi yapmam gerek var mı kimse
8 hafta once 14 yorum
0
istanbul eyüpe yakın olan varsa 8günlük iş var kongrede karşılama görevlisi arıyor belediye. isteyen varsa konuşalım
8 hafta once 16 yorum
5
tam da şu saatlerde 16 aylık sevgilimden sana karşı hiçbir şey hissetmiyorum mesajı alıp engellendim daha ne diyeyim ki hadi şimdi buna yakalım
5 ay once 11 yorum
0
buralar eskiden hep benimdi ey gidi günler
6 ay once 0 yorum
0
🐣🐣🐣🐣
6 ay once 1 yorum
1
adama zekatini kime vereceksin demişler zengin birini göstermiş ee ama o zengin ona verilmez demişler napayim Allah ona veriyo ben de ona vercem demiş
6 ay once 0 yorum
0
Allah belami versin pişmanım
6 ay once 38 yorum
0
🖤🦄🌸
6 ay once 24 yorum
0
bir masala giriş yaptim gibi insallah agir romana dönüşmez
6 ay once 0 yorum
1
bi tele ajbsjshss dilenci degilim iban tr27akhzkagzkavzkvauss o2y2i2u18dbiwgzisgzjsvsjdbd
6 ay once 0 yorum
2
ne yazarsan asla seni anlamayacaklar bil istedim.
6 ay once 2 yorum
0
leyla ban yicen leylaaaa mecnun çölde kshdjsgskhsjsgsjsgsjdgd
6 ay once 9 yorum
0
birazdan ard-arda post atmaktan banlancaksin bil istedim akdbkwgsjsgsjsgshs
6 ay once 8 yorum
0
sevgilim bensiz pubgye girme demişti suan uyuyo beraber giremeyiz haliyle canim sıkıldı girsem mi ?
6 ay once 2 yorum
0
kimii benim gibi seveer gönülden kimii senin gibiiiğ el olur giddeeeerr
6 ay once 0 yorum
0
h e r y a n ı m t a ş d u v a r
6 ay once 0 yorum
0

0 yorum
0
Nabersiniz
7 ay once 0 yorum
0
Millettt uyanınnnn
7 ay once 0 yorum
1
Okulu uzattım ve paralı okuyorum bunu aileme sizce nasıl açıklarım?
7 ay once 59 yorum
0
Tefeciden nasıl para alınır?
7 ay once 7 yorum
0
Misafir çocuğu gibiydin geldin dağıttın gittin
7 ay once 1 yorum
0
Yaz okulu için çok acil 3500 lira nakite ihtiyacım var, tavsiyesi olan var mı?
7 ay once 12 yorum
1
Şarkı önerileri?
7 ay once 1 yorum
0
Kızlar tip mi karakter mi para mı?
7 ay once 7 yorum
0
aklına ilk gelen kim?
7 ay once 1 yorum
0
Bildiğiniz en kaliteli kamyon arkası söz nedir?
7 ay once 1 yorum