"Mustafa Kemal Üniversitesi"
0
Halkbank sınavına giren varmıydı?
7 saat once 0 yorum
1
*GÜNÜN SÖZÜ="Bir gül kadar güzel ol; ama dikeni kadar zalim olma. Birine öyle bir söz söyle ki, ya yaşat ya da öldür; ama asla yaralı bırakma." -Şems-i Tebrizi
14 saat once 0 yorum
2
GUNAYDIN okulu gidenler,işe gidenler, uyanamayanlar Gunaydin🖐🖐
23 saat once 2 yorum
0
Sıkılıyorum Sabri Bunalıyorum
1 gun once 1 yorum
0
Mkü kampüs????
1 gun once 8 yorum
1
*GÜNÜN SÖZÜ="Başkalarına evet derken, kendinize hayır demediginizden emin olun."
1 gun once 0 yorum
4
ISMAIL MERT BAYAR 8 suriyeli tarafindan bıçaklandı ve hayatını kaybetti Şimdi kimse kardeslikten falan bahsetmesin onların Allah belâlarını versin si**irip gitsinler kardes degil kalleş bunlar🤬
1 gun once 0 yorum
0

0 yorum
1
12 tane çizim ödevi var ve ben hala vıddırıvızzıklık yapıyorum agshagag
1 gun once 17 yorum
0
ogretmenim ama bizin yasamadigimiz donemden bize ne ki neden anlatıyorsunuz bunlari. Ulan bu 2000'liler neden oyle arkadas ya hoca Arkeeni anlatiyor kalkmis bu soruyu soruyor bi tek sen akillisin zati
1 gun once 0 yorum
1
Bilin bakalım saat 8'deki dersini unutup uyanmayan salak kim. Bu arada GÜNAYDIN
1 gun once 15 yorum
4
"Günü birlik çıkmak isteyen bayan"yazan var aq sanki ev kiralıyor pezevenk agshsgfaf
2 gun once 9 yorum
1
Bu ''özelden aramak isteyen'' yazan malları, arayan bi salaklar topluluğu da var demi?
2 gun once 12 yorum
5
*GÜNÜN SÖZÜ="Vedalar;Gözüyle sevenler icindir, Çünkü gönülden sevenler ayrilmaz....." -Hz. Mevlana
2 gun once 9 yorum
0
Ödev kontrolü 3.ders😏😏😏
2 gun once 4 yorum
1
GÜNAYDIN🖐 guzel bi haftaya merhaba #CARSININOGLU
2 gun once 0 yorum
3
Iyi geceler guzel ulkemin guzel insanlari, her nerde yasiyor ve yaşatiliyorsan.
3 gun once 0 yorum
0
Muhabbet etmek isteyen kız var mı? Mesaj hakkım yok.
3 gun once 0 yorum
1
S harfli İlk aşık olduğu kişiyi arayan kız o kişi benim.
3 gun once 8 yorum
1
İnşallah o ödevleri yapmışsındır
3 gun once 1 yorum
3
Sevenin yaramadığını anladığım günden beri sikiyorum.
3 gun once 8 yorum
0
Huzursuzluktan nefret ediyorum
3 gun once 0 yorum
1
*GUNUN SÖZÜ="Öyle bi dünyadayız ki, Edepsiz Edepliyi Bastırır, Haksız da Haklıyı susturur.
3 gun once 0 yorum
0
Admincanlar su fotoğrafi ne zaman onayliyorsunuz dünden beridir bekliyorum
3 gun once 0 yorum
2
Pazar günü sabahın 7'sinde biyolojik saat yüzünden kalkmak çok kötü. GÜNAYDIN🖐
3 gun once 0 yorum
0
Uyanık kimse yok mu aq
4 gun once 0 yorum
0
Evlenecem
4 gun once 4 yorum
0
Hatay Tedaş'a burdan sevgilerle hepinizi öpüyorum bizimle eglendiniz oynadiniz tamam simdi elektrigi geri verin ve bi daha kesmeyin
4 gun once 14 yorum
0
kor diye bir film var izlediniz mi?
4 gun once 8 yorum
0
boğuluyorum artık
4 gun once 0 yorum
0

0 yorum
1
kimseye güvenemiyorum.
4 gun once 8 yorum
0
Kimsenin postuna yorum atmıyorum, kız sanıp mesaj atıyorlar sonra yazık oluyor. 😂
4 gun once 0 yorum
0
herkes beni engelledi galiba
4 gun once 0 yorum
0
psikolojik olarak destek isteyen arkadaşlara destek olabilirim
4 gun once 20 yorum
0
bir arkadaş sohbetinde konusurken bir kadın sana bakıp sen ona bakınca neden gözlerini kaçırır
4 gun once 0 yorum
0
dünyadaki en itici adam olabilirim bence
4 gun once 2 yorum
0
Hay elalem diye sizin ben amk. Sizin kadar insanı yoran Bi topluluk yok
4 gun once 0 yorum
0
Sa deneme 1-2
5 gun once 0 yorum
0
*Günün Sözü ="Çok garip. Her zaman doğru kelimeleri söylüyor, doğru şeyleri yapıyorsun ama sonuç yine de yanlış oluyor." -Ingmar Bergman
5 gun once 0 yorum
1
Universitenin lavabosunda bile su bulunmadigini musluklardan su akmadigini gordu ya bu gozler bi sey demeyecem artik
5 gun once 0 yorum
0
Afedersiniz Her şey b*ka sardı ya😏
5 gun once 1 yorum
1
Ey hayat!! o kadar yorgunum ki; susupta ağlayasım, ölüpte dinlenesim var. #Toprak
6 gun once 0 yorum
0
*Günün Sözü="Gerçek mutluluk, gecenin karanlığında güneşi pencerene çizebilmektir." -Alexandre Dumas (baba)
6 gun once 0 yorum
1
Iyi geceler insanlık tabii oyle bir sey mümkünse 😔
7 gun once 0 yorum
0
Dudağından binlerce kez öpüp öyle gitmek istiyorum bu hayattan.
7 gun once 17 yorum
2
Fesleğen bile dokunmadığın sürece kokusunu yatmıyor etrafına, sevdiklerinizin yüreğine dokunun.
7 gun once 0 yorum
1
Hatay da kampüs çevresinde neler yapılır 🤔
7 gun once 22 yorum
2
*Günün Sözü="Yanlış yoldan gitmenin birden çok yolu vardır. Ama doğruyu yapmanın tek bir yolu bulunur. Yanlış yapmak bu yüzden kolay, doğruyu bulmak ise bu yüzden zordur."  -Aristoteles
7 gun once 0 yorum
-1
Merdümgiriz
8 gun once 2 yorum
0
Hani iyi ki vardım?
8 gun once 1 yorum
0
Beyler böyle rakı sofrasında dinlenecek müzik alayım
8 gun once 0 yorum
1
*Günün Sözü= "Hissiz olmak kolaydır. Bir şeyi önemsemekse cesaret ve ahlak ister". -Detachment
8 gun once 0 yorum
2
Abi ayaklariniza ne oldu illa o ayaklari kirip duzeltmemiz mi gerekiyor sut nasil atilir bi ogrenin ya #ÇARŞININOGLU
9 gun once 0 yorum
-1
Bu kadar evlenmek isteyip bu kadar evlenemeyen bir ben. Evlenecek kız bulamıyorum resmen
9 gun once 2 yorum
1
🇹🇷🇹🇷🇹🇷 hadi milli takim💪💪💪👊
9 gun once 0 yorum
16
*Günün Sözü="Korkuyoruz. Düşünmekten ve sevmekten korkuyoruz. Insan olmaktan korkuyoruz" -Oguz Atay(tutunamayanlar)
9 gun once 0 yorum
1
Bugün kahve makinesi paramı yuttu yaaaa 🙄
9 gun once 8 yorum
0
buralar sakin bugün
10 gun once 7 yorum
1
Ah ms Ah niye sildin ki postu Dostum silmeseydin ya 🥛🍷👧🧑 emojilerle olan post
10 gun once 79 yorum
0

0 yorum
0
Uygulama güzel görünüyor öyle mi ?
10 gun once 2 yorum
0
GÜNAYDIN 🖐KAMPUS AHALISI
10 gun once 23 yorum
0
Uyandık mı uyumadık mı
11 gun once 2 yorum
1
uyumadan önce rahatlamak isteyen kadın?
11 gun once 0 yorum
0
2 günlük sevgiliymisiz bana güvenip herseyini anlatamazmis hoşuma gitmiyorsa selam vermeyecekmisim 😏
11 gun once 60 yorum
0
Ben:erkek/ Eski sevgilimle(3yıl) hala arkadaşız. Hayatıma birini alırsam sorun eder mi acaba? Kızlar?
11 gun once 0 yorum
1
Kafayı yemek üzereyim
11 gun once 6 yorum
2
Her şey yolundaymış gibi davranıp İçten içe üzülüyorum ya..
11 gun once 0 yorum
0
Aga bee
11 gun once 0 yorum
0
Annen evdemi annen evde mi? Bir dönemin fenomen şarkısı😂
11 gun once 0 yorum
0
itici adam geldii
11 gun once 2 yorum
0
Iyi Geceler güzel ulkemin guzel insanlari her nerde yasiyor ve yasatiliyorsan
12 gun once 60 yorum
0
hayat iyice zorlamaya başladı beni de
12 gun once 2 yorum
1
itici adam geldi
12 gun once 0 yorum
0
GÜNAYDIN 🖐 millet Gününüz güzel geçsin
12 gun once 0 yorum
1
[#CARSININOGLU] Sizin için mücadele etmeyen, sizi koruyup gözetmeyen, sizden çıkar ve menfaat bekleyen, verdiği sözden geri dönenden uzaklaşın. Değer bilmeyen herkese dönün sırtınızı...+++
13 gun once 14 yorum
0
Telegramı olan kız?
13 gun once 1 yorum
0
Kim uyumuyor
14 gun once 1 yorum
0
Bir memleket yükü bir Hilal düşü #asena🐺
14 gun once 53 yorum
2
Bugün arkadaşıma seni anlattım Reis ! (Fırat Yılmaz Çakıroğlu) #asena🐺
14 gun once 4 yorum
4
Ayağınıza taş değmesin Türk ordusu 🇹🇷 #asena🐺
14 gun once 6 yorum
0
Barış Harekatındaki son durum nedir bilen var mı ? #asena🐺
14 gun once 13 yorum
4
*GÜNÜN SÖZÜ="Affet ama asla unutma yoksa tekrar yaralanırsın. Affetmek bakış açını değiştirir, unutmak ise aldığın dersi kaybettirir." Paulo Coelho
14 gun once 0 yorum
1
Iyi geceler ulkemin guzel insanlari her nerde yasiyor ve yasatiliyorsan
15 gun once 0 yorum
2
#TUGBAYAYARDIMEDIN
15 gun once 4 yorum
0
Ulen kampusteki tüm çirkin kızlar özel eğitim öğretmenliği bölüme toplanmış ya
15 gun once 1 yorum
0
GÜNAYDIN ✋
15 gun once 0 yorum
2
Yalnızlar, Iyilesemez.. -PI CEMIYETI
16 gun once 2 yorum
0
iPhone’da ne kadar uygulama sildiysem hafıza açılmadı ne yapacam ya ben
16 gun once 3 yorum
0

0 yorum
1
*GÜNÜN SÖZÜ="Bir şey gerçek olamayacak kadar iyiyse, Muhtemelen gerçek değildir."
16 gun once 0 yorum
1
Atı alan Üsküdar'ı geçer de: Ahı alan Sırat'ı geçer mi bilmem...
16 gun once 0 yorum
18
Postlarınız 3 upta kalınca hemen 4 yapıyorum mutlu olun diye ben daha ne yapayım ki
17 gun once 8 yorum
1
Gece herşeyin iki katı
17 gun once 2 yorum
4
Sana gitme demeyeceğim üşürsün ceketimi alma geber amk yılanı
17 gun once 34 yorum
0
Susmuş kadın gitmiş bir kadın mı yoksa kırgın bir kadın mıdır
17 gun once 31 yorum
3
Yapacak bişey yok gidip iki bira alamda seyir tepesinde içeyim 🍻 🍻
17 gun once 3 yorum
0
bugun ne boktan bi gün var ya tek tesellim Besiktas'in yenmesi idi ama dorukhan sakatlanmasiyla heves icimizde kaldi tam sevecegiz derken kızın sevgilisinin oldugunu soylemesi mutluluk bize haram
17 gun once 0 yorum
0
Bakkala gidiyorum diyip sana gelesim var. #SIIRSOKAKTA
17 gun once 0 yorum
0
Bir hoşçakal kurşununa sarılıp veda ettim #morojelikız
18 gun once 4 yorum
1
Hoşçakal demek kolay güle güle giden icin
18 gun once 0 yorum
0
Hazırladığım valizi geri boşaltmanın acısını nasıl anlatayım şimdi 😑😔
18 gun once 1 yorum
-1
Mkü ses ver
18 gun once 1 yorum
0
Puanım hep sıfır. Mesaj atamıyorum. Hiçbir zaman absürt bir şey paylaşmadım. O kadar up alıyorum hiç artıya geçemiyorum. Sesimi duy kampüs ekibi!!!!
18 gun once 0 yorum
1
*Günün Sözü="Dünyaya geldiğimiz gün bir yandan yaşamaya, bir yandan ölmeye başlarız." - Michel de Montaigne
18 gun once 2 yorum
0
Kimse Gunaydin Dememis o zaman diyim GÜNAYDIN bugun cumartesi ama ben niye erken kalktim onu da bilmiyorum arkadas bu nedir ya
19 gun once 0 yorum
0
Bana mesaj atmayan kız da ne bileyim😎😏
19 gun once 0 yorum
5
Diline dikkat et, neyi çok anıyorsa insan onun esiri olur....
19 gun once 0 yorum
0
Öğretmene saygı duymayı öğretin şu çocuklarınıza 😬👨‍🏫
19 gun once 20 yorum
1
Grup
19 gun once 1 yorum
2
*Günün Sözü="-Bir erkeğin yumruğundan daha serttir bir kadının son sözü: Çünkü biri dişlerini döker, diğeri düşlerini... " – William Butle
19 gun once 2 yorum
9
kızın biri yazmış 2 saat 13 dakikanın altında sevişen erkek sevişmesin bence diye ... sen neyden bahsediyorsun kızım Keban barajı bile 1 saat 15 dakika da boşalıyor 🤔👻 #hemşirebey
19 gun once 6 yorum
0
Ankaralı olan , çok iyi bilen veya Ankara şehir hastanesini bilen birileri. varmı çok acilllllll
19 gun once 16 yorum
0
bildirimler hala gelmiyor mu ?
19 gun once 22 yorum
0
merhabalar, Ankaralı olan var mı bir kaç soru sormam lazım plizzzzz 🙏☺️
19 gun once 5 yorum
0
Kampüste reklam yapacak bir arkadaş lazım.
19 gun once 0 yorum
4
Ne dedilerse hepsini yuttuk sustuk yeter ki Beşiktaşı üzmesinler diten Rahmetli seba'dan Onun gibi oluyum diyip kendini efsane sanan taraftarla arasi acilan baskana biz geri geri gidiyoruz arkadas
20 gun once 0 yorum
0
Benim gibi atanmış bir kız bulsam hemen evleneceğim. 🙃
20 gun once 3 yorum
1
Muhabbeti güzel biri 🤷‍♂️
20 gun once 34 yorum
0
Sanat için soyunurum ama Türkiye de değil
20 gun once 3 yorum
1
BU AKSAM GULDUR YÜZÜMÜZÜ BEŞIKTAŞ✊👊 #CARSININOGLU
20 gun once 6 yorum
3
*Günün Sözü="Acı su da, tatlı su da berraktır. Sakın görünüşe aldanma… Görünüşte herkes insandır ama gerçek insan hal ehli olandır." -Mevlânâ Celâleddîn-i Rûmî
20 gun once 0 yorum
2
Istanbul'da Bulunan ogrenci arkadaslara küçük bir hatirlatma;ISTANBULDA HATAY GUNLERI BAŞLADI gastronominin Baskentine bekleriz
20 gun once 11 yorum