"Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi"
0
Bi yalan söyledim başıma bela oldu siz siz olun yalan söylemeyin aq
11 saat once 0 yorum
-1
Özlendi buralar #sonismen
17 saat once 0 yorum
1
Arkadaşlar eğer birisi mesaja cevap vermiyorsa neden ısrarla yazarlar anlamıyorum. konuşmak istemiyorum işte anla ve uzaklaş aq
18 saat once 4 yorum
0
Eski sevgilim karşımda ve bir çok yeni arkadaşı olmuş onu ne kadar özledim bir bilse ah ah ama dediğimde çıktı eski arkadaşlarından kopmuş
20 saat once 0 yorum
1
hem cinslerimden utaniyorum artik ya nasil bir yer olmussun sen kampüs din Allah kitap diyen yokmu hiç yazik be gençlik bitmiş
1 gun once 42 yorum
0
yaklaşık 1 sene önce konustugum 3 defa gorustugum ve yalnızca laf arasında fake instamı gosterdigim adam bana bugün msj atmış hemde fake hesabıma benim ismimle seslenmis bu ne şimdi anlayan anlatsın?
1 gun once 4 yorum
-1
Yok mu Kahramanmaraş’tan oturup kahve içebileceğimiz kızlar ??
1 gun once 0 yorum
0

0 yorum
3
su an otobüste bi hemcinsimin parfümü cokzel kokuyor hangisi olduğunu bulmak için fare gibi hepsini sinsice kokluyorum bulur bulmaz parfumunuzun markası ne dicem haydi bakalım
1 gun once 15 yorum
1
senin her turun ayrı bi zeeevk meri ceyn meri ceyn meri ceyn yoyeeee
1 gun once 0 yorum
0
otobüste mary jane açtığım da bana eşlik edecek bi eş arıyorum çok mu şey istiyorum?
1 gun once 2 yorum
1
Kaç kadeh kırıldı sarhoş gönlümde 🎶🎼 #raymalifalitiko
2 gun once 6 yorum
2
Neyse cici bebe yiyip efkarlanalım
2 gun once 4 yorum
0
Avşar kampüsünde bayan kuaförü yokmu ya
3 gun once 18 yorum
0
Evet yarın doğum günüm.. 😊🙏 #Osmaniyeli
3 gun once 23 yorum
0
Kampüs hiç yaratıcı değilsin uygulama sürekli geriye gidiyor.!
3 gun once 0 yorum
0
Topraktan bedene can veren Allah 🎶
3 gun once 0 yorum
2
Beyni aşağıda olanların okutulmaması gerekir. iyi geceler
5 gun once 0 yorum
2
İnsan, toprağa verdiği sevdiğinin bile yokluğuna alışıyorken, kendini vazgeçilmez sanan insanların havası niye? #Osmaniyeli
5 gun once 0 yorum
0
Karsinize dua edin enişte adayınizla buluşuyor dhdhdhjd
5 gun once 25 yorum
1
uyandığımdan beri duvardaki saate bakıyorum rahat rahat yatıyordum, şimdi koşa koşa ise gidiyorum nalet bir saat geriymis 😑
5 gun once 0 yorum
1
Bazen kendimi karşıma alıp konuşmak istiyorum neden bütün bu olanlara izin verdin diye..! #Osmaniyeli
6 gun once 7 yorum
0
Evinden kilometrelerce uzağa okumaya gelipte okula gelmemek nasıl bir salaklık cidden 🤔 #raymalifalitiko
6 gun once 0 yorum
0
beni sevin #güzhanım
7 gun once 17 yorum
0
Aranızda narkotikçi var mı bişey sormam lazım??
7 gun once 15 yorum
0
Akşama Afşin Tava yapacam buyrun gelin..
7 gun once 9 yorum
0
Bir kızı çok güzel sevin o sizi illa sevecek ve dönecektir ha tabi iş işten gecer sen kabul etmezsin orasını bilemem.. 🏌️‍♂️
7 gun once 0 yorum
0
Güzel bir türkü tavsiye edinde keyiflenek 😎
7 gun once 4 yorum
0
Kampüs te en çok kullanılan kelimeler ; Mesaj, attım, geldim, kız, sütyen, beden, nerdesin, sıkıldım :)
7 gun once 0 yorum
1
Günaydın cicisleeer
7 gun once 0 yorum
0

0 yorum
1
İzin günümde sabahın köründe uyanmak nedir arkadaş 🤦‍♂️
7 gun once 0 yorum
0
Sözler öksüz sözler yetim.. ✏️
7 gun once 0 yorum
1
Kahramanmaraş sana da Günaydın..
7 gun once 17 yorum
0
Yağmur var çok sevdiğim rüzgarda 🌧️🍂🤠
7 gun once 0 yorum
-1
Spora başladım, hoca ölçüme aldı kızım senin neyin var ne için geldin diyo ya neden zayıf insanlar spor yapamaz mı hoca sen yapma baaariiii #Afitap
8 gun once 21 yorum
1
Su an önümde iki suriyeli var linç etsem mi dhdhdhdh
8 gun once 24 yorum
2
Adamın amına koruz adamiiin Türkle şaka olmaz ooolluumm 🇹🇷🇹🇷🇹🇷 #raymalifalitiko
9 gun once 0 yorum
1
Sizce o da beni özlüyormudur hiç aklına geliyormuyumdur mesela ?
9 gun once 18 yorum
0
gizliden arayabilecegim bir bey
9 gun once 17 yorum
1
Yüreğinde yangın mı var vay dayım 🎼🎶 #raymalifalitiko
11 gun once 16 yorum
0
Abi insanlar telefonun şarjından kıymetsiz üzülüyorum harcadığım şarja 🤦‍♂️
11 gun once 0 yorum
1
Sürekli erkekler mesaj atıyor kızların bu mesajı kullanma yetkisi yok mu?
11 gun once 17 yorum
-1
Sıhılan bir kız bana bakabilir mi?
11 gun once 8 yorum
0
İnstagramım karanlık modda soruları alayım.😎😎
11 gun once 5 yorum
3
O güzel kızlar o sacma sapan postlara kanıp gittiler ➿
11 gun once 0 yorum
0
Nerde o eski kampüs hey yavrum hey 🤨
11 gun once 0 yorum
1
Erkek arkadaşım arkadaşları ve 3 4 kız daha dün gece aynı evde sabahlamislar peki ya buna ne diyorsunuz 😏
11 gun once 82 yorum
0
yusuf yüzlü sadık sözlü ey ceylan gözlü..
11 gun once 1 yorum
0
Nadar sıhıcı bir gampüs 🤠
11 gun once 4 yorum
0
Yok neymiş pişmanmış djdjjdjd müthiş keyif alıyorum yalvar köpek
12 gun once 2 yorum
0
Mardinli veya orada yaşayan bir arkadaş var mi bişey soracağım
12 gun once 6 yorum
1
Ben degiliiiim sevistigin affedeeemeeem beni aaaaffeeeetttt Alllaaaaah cosuyom #Afitap
12 gun once 11 yorum
0
İlk yorum yapan kıza mesaj atabilirim
13 gun once 2 yorum
-1
Lan bu marasta niye sürekli helikopter dolaşıyor
13 gun once 3 yorum
0
Çok sıkıldım gelin hadi muhabbet edelim
14 gun once 0 yorum
0
Alllaaah ölüyorum su verenim yok yazıklar olsun size
14 gun once 19 yorum
2
Türkü dinleyen kız candır 🤗
14 gun once 8 yorum
0
Her gün başı ağrıyanlar 💆‍♂️🤦‍♂️
14 gun once 0 yorum
0
Sabahın 8ine ders mi konur arkadaş gün aymadan geldik yine #raymalifalitiko
14 gun once 0 yorum
0

0 yorum
0
Sesi çok güzel erkeklerin tipi Bok gibi neden alllaaaaahimmmm
15 gun once 30 yorum
0
bebek gibi kız denmişti sana mesajı ve postu silmrn üzücü oldu
15 gun once 1 yorum
0
Bu sorunu çözdüm bak ne yapacaksın diyeyim önce bildirimleri 4 saat ya da 8 saat kapatacaksın sonra gelsin ya diyeceksin :)))
15 gun once 2 yorum
0
aşk bitsin yüreğim yanar söner
15 gun once 0 yorum
0
Akıl parayla değil ki alasın aq.
16 gun once 0 yorum
0
Yarına ne giysem sizce
17 gun once 7 yorum
3
Adam 1 milyonluk soruyu bilip milyoner oluyor burdakiler de kız var mı diye soruyor amk #raymalifalitiko
18 gun once 1 yorum
0
Oh be sildi de rahatladım yok neymiş tehdit ediyomus ya bi sg aq
20 gun once 0 yorum
0
cigubugule
20 gun once 16 yorum
0
Aslıhan ağzına sicsin her yere aslıhan yazıyorsun yeter
20 gun once 37 yorum
0
Yurtta sıkılıyorum yine internet can cekisiyor #raymalifalitiko
20 gun once 7 yorum
1
Şu yemek programına katılanlar bir bok biliyorsa ben de dişimi kırarım
20 gun once 4 yorum
0
Bir zamanlar #Zaldabar vardı noldu ona ya
20 gun once 0 yorum
0
herkese günaydın sana 💜
20 gun once 0 yorum
0
Bugün liseden hocamı gördüm yanına gittim elini öpeyim dedim adam öptürmedi, ama bana sarıldı koskoca adam hani yıllar geçse de her zaman güzel hatırlanmak efendilik en güzel kabadayılıktır...
3 hafta once 2 yorum
0
alışır her insaaan alışır zamanlaaaa kiriliiiip incinmeyeeeee
3 hafta once 1 yorum
0
Şimdi ben hayatımı kitap yapmak istiyorum nasıl yapacam
3 hafta once 0 yorum
0
Offf bırakın şu aşk meşk işlerini. Hayatta daha ciddi şeyler var değer mi?
3 hafta once 172 yorum
0
Abi niyeyse bu ırkçılık yapmayı engelleyemiyorum neden?
3 hafta once 5 yorum
22
Arkadaşlar dışarda kanserli ağzında maske ile dolaşmak zorunda olan, ya da saçları dökülmüş birine herşeyi geçtim hasta bireylere bön bön bakmanıza gerek yok. Bıktım bu durumdan yeter!
3 hafta once 26 yorum
4
Bu aq un hayatında gülemeyeceksem ne için yaşıyorum ben? Sizene aq ister gülerim ister ciddi olurum istersem cıvıtırım. yeter be allahın her günü birisi benim gülmeme laf ediyor yeter
3 hafta once 3 yorum
13
Abisinin cinsel istismarına uğrayan 16 yaşındaki çocuk hamile kaldı; aile şikâyetçi olmamış. Bu çağdan nefret ediyorum !!
3 hafta once 4 yorum
0
2 3 hafta sonra doğum günüm var ancak birileri ciddiye alır mı bilemedim
3 hafta once 9 yorum
0
"Hayatın kuralı bu yeğenim, ne kadar uzağa gidersen git, başladığın yere dönersin sonunda, ne kadar değişirsen değiş, nerede mutlu olduysan, hep oraya çevirirsin kafanı, ne kadar, #Osmaniyeli
3 hafta once 1 yorum
1
Çekiçle ceviz kırarken tutturamayıp parmağa vurmak mı? A N L I Y A M A Z S I N I Z !
3 hafta once 26 yorum
1
az önce ani fren yüzünden firen tutmaz oldu o caddy i süren ibneye sesleniyorum burdan yol seninmi OROSBU COCUGU.
3 hafta once 1 yorum
8
Üniversite pişmanlıkmış bir kez daha anladım.
3 hafta once 2 yorum
2
kadın pöh alımına basvurdum taktik pls
3 hafta once 52 yorum
1
Temizlikçi gelecekmiş. Ve biz şu an ayıp olmasın diye ev temizliyoruz...
3 hafta once 2 yorum
0

0 yorum
1
evet bu dönem çok çalışıp yine mezun olamayacağım
3 hafta once 9 yorum
0
ingilizce öğretmeni var mı
3 hafta once 18 yorum
1
Sigarayı bırakmak için doktora gittim hastane kapısından çıkar çıkmaz sigara yaktım aq. Ben iflah olmaz bir tiryakiyim dhdhdhdh
3 hafta once 7 yorum
0
Yükselişim muhteşem olacak.. #Osmaniyeli
3 hafta once 0 yorum
1
Hayattaki tek birikimim söyleyemediklerim#✨
3 hafta once 1 yorum
0
I lost
3 hafta once 0 yorum
0
senin alev gözlerin eritse şu ruhumu buz olur kesilirim yanarken içim...
3 hafta once 0 yorum
0
elimiiiz kanıyooor bu gün yine içimde sen yanıııyor (20c)♂
3 hafta once 0 yorum
1
15 yaşından sonrası hiç sarmadı be aga... #Osmaniyeli
4 hafta once 1 yorum
4
neden boyunuzla dış görünüşünüzle ilgili nickler kullanıyorsunuz? vizyonsuz musunuz aq. 1 50 girl, gamzeliman shhshshshs şaka gibisiniz
4 hafta once 16 yorum
1
siliyorum uygulamayı sağol ya gerçekten
4 hafta once 9 yorum
4
Arkadaşımla telefonda dedikodu yapıyoruz hararetle anlatıyorum sırf beni kırmamak için "kankim bir dakika üstüme kaynar su döküldüde" diyo ya yavrum ben seni hak edecek naptım acaba shshhshs
4 hafta once 18 yorum
0
aysel
4 hafta once 5 yorum
2
Köyde yavru kedileri evcilleştirdim. Şu an oturduk müslüm baba eşliğinde süt içiyoruz. ahshshsh
4 hafta once 0 yorum
1
offff ne sıkıcı ya
4 hafta once 24 yorum
1
Kendime vizyonsuz bir kanka arıyorum ilgilenen arkadaşlar iletişime geçsin tsk ii günler
4 hafta once 8 yorum
0
🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷
4 hafta once 0 yorum
0
offf odun yutmuş erkeklere deli oluyorum
4 hafta once 7 yorum
0
türkü dinlemeyen
4 hafta once 7 yorum
0
Lanet olası çok berbat bir gün... #Osmaniyeli
4 hafta once 1 yorum
0
her yerim ağrıyor Kırıkhan hassa civarında iyi bir masör var mı bildiğiniz ♂
4 hafta once 0 yorum
2
Annem ile teyzem sabahtan beri görümcelerini ve kaynanalarını çekiştiriyo. Allahım tahmini ne zaman bu seviyeye gelirim dhdhdhd
4 hafta once 80 yorum
1
Kampüste dışlanmış hissediyorum 🤔💆‍♂️
4 hafta once 1 yorum
1
Herkese Selam sana Hasret 🙋‍♂️
4 hafta once 5 yorum
4
O güzel kızlar o çirkin mesajlara kanıp gittiler 😀
4 hafta once 0 yorum
1
Özümde iyi biriyim de kimse özümle ilgilenmiyor
4 hafta once 0 yorum
5
allahümme salli ala seyyidine muhammed...
4 hafta once 0 yorum
0
birakinda uçmak kuşlara munasir kalsin...
4 hafta once 3 yorum
3
Burda bişeyler yazmak için girip iki saat düşünüp yazamayan bi tek ben miyim acaba
4 hafta once 1 yorum
1
Ya öldüysek de gömenimiz yoksa
4 hafta once 0 yorum
0
belim karnım birlikte ağrıyor
4 hafta once 8 yorum
0
Afşun soğuk
4 hafta once 3 yorum
-1
yokmu hic cesur bir hanimefendi 😋
4 hafta once 2 yorum