"Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi"
0
Iki sarsılıyoruz yine de yıkılmıyoruz albayım. 🤷🏻 #pisipisi
2 saat once 12 yorum
2
Tenin almış beyazlığını aydan saçlarının rengi geceden bundan geceye sevdaam🌹
9 saat once 19 yorum
1
Hasret kaldık yüreği güzel insanlara albayım diyeceklerim bu kadar🌹
12 saat once 6 yorum
6
"Ziyan ömürler kucağında kendine has ölümler büyüten bir deli çocuktu" dersin, hadi git şimdi, git ki gözlerine "ayrılık" değmesin.. Demiş Kahraman Tazeoğlu🌹
21 saat once 9 yorum
4
Bazen bağırarak şarkı söylemek istersin..
1 gun once 28 yorum
0
Küçükken uzaktan kumandalı araba istemeyen de ne biliyim🤷🏻
1 gun once 131 yorum
1
Kampüste siyaset ve cinsellik olmasa keşke
1 gun once 790 yorum
0

0 yorum
1
sırf merakımdan izledim ama 3 saatim boşa gitti galiba 😔😔😔
1 gun once 28 yorum
4
10 gb internetle wikipedia'da ne kadar araştırma yapılabilir
1 gun once 6 yorum
2
Tenin almış beyazlığını aydan saçlarının rengi geceden🌹
1 gun once 216 yorum
1
İnşallah cınım yaaa
1 gun once 3 yorum
0
i.b.b. başkan adayı binali yıldırımın bayram kutlama afişlerinin karamandaki reklam panolarında ne işi var acaba
4 gun once 1 yorum
0
Sıkıldımmmm
5 gun once 45 yorum
0
Ne yeşil ne siyah nede eladır...  Bu kızın gözleri başa beladır...  Fethedilmez bir girilmez kaledir... Bin orduya kılıç çeker gözleri...
5 gun once 2 yorum
4
Komik olmak iyidir💁🏻
5 gun once 13 yorum
3
Rüyamda bile derse gidiyorum hani üniversite eğlenceliydi🙄
7 gun once 3 yorum
1
bu sene de sıcak ramazan pidesi alma işini başarıyla nihayete erdirdim
15 gun once 0 yorum
0
cb biz geldik istanbulun rant uğruna yağmalanmasına izin vermedik bundan sonra da vermeyeceğiz demiş... gülmekten karnıma ağrı girdi😀😀😀😀
18 gun once 1 yorum
3
annem bana sen trafikte sakin gibi görünüyorsun ama sen de sinirlisin dedi ya laaaa😯😯😯😯 trafikte sabır konusunda benim bi tık üstüm babam onun da bi tık üstü derviş 😀😀😀 (ki o bile sinirlenir)
3 hafta once 7 yorum
3
ben onu sevdiğimden beri gülmedim.
3 hafta once 0 yorum
2
Ağrı dağın eteğinde uçan güvercin olsam cano canoğ.
3 hafta once 0 yorum
2
Toplu taşıma araçlarında toplu taşınmaktan nefret ediyorum
3 hafta once 0 yorum
0
Doyamıyoruum bakmaya doyamıyorum. *Yemek görmüşümdür*
3 hafta once 0 yorum
1
karşıdan gelen araca yol vermek için iki aracın arasındaki boşluğa gireyim diyorum orada dikilen vatandaş boş boş yüzüme bakıyor 😠😠😠😠 bakacağına kaldırıma çıksana hödük
3 hafta once 5 yorum
2
cem adrian 'seni kendimden sakınıp, bir başka kalbe emanet ettim' derken nasıl ölmüyorsun? o cümle insanın içini yakar.
3 hafta once 0 yorum
2
bizim hayatımız buradaki insanlardan ibaret değil, ne desek üzerinize alınıyorsunuz kendinize gelin !
3 hafta once 0 yorum
2
Tombik insanlar iyi geceler.
3 hafta once 0 yorum
3
Sevgi kusurları yok etmez onları da kabul eder.
3 hafta once 0 yorum
1
ne yaptıysam hep kendimee, benim bi canım var onu da siz mi verdiniz ?
3 hafta once 0 yorum
0

0 yorum
9
Ben : Sen yoluna ben yoluma artık 5 dakika sonra yine ben: Ben de geleyim mi?
3 hafta once 0 yorum
2
Sürekli espri yapıp insanları güldürüyorum, karşılığında hiçbir şey almıyorum. Keşke sarayların soytarısı falan olsaydım en azından para alırdım.!
3 hafta once 0 yorum
6
Oğuz Atay "Beni anlamalısın! Ben kitap değilim yaşarken anlaşılmaya mecburum." diyor. Çünkü insan sevilmekten daha çok anlaşılmayı istiyor.
3 hafta once 0 yorum
0
söyle ona sezen abla, vazgeçtim'.
3 hafta once 0 yorum
7
acilen bi konsere gidip avazım çıktığı kadar bağırmak istiyorum kendimi anca toparlarım.
3 hafta once 10 yorum
0
az kalsın kendi osuruğumda boğuluyordum 😂😂
3 hafta once 0 yorum
0
post atıp yatayım dedim vazgeçtim.
4 hafta once 0 yorum
2
belki de biz, sevmemeliyiz.
4 hafta once 0 yorum
0
buna da yanmadık demeyiz artık, gelse de ayrılık..
4 hafta once 0 yorum
1
bana bir hayat, birde düş borçlusun.
4 hafta once 0 yorum
1
sevgimin altında ezildi, yazık !
4 hafta once 0 yorum
1
sanki hiç derdim yokmuş gibi açtım son ses müzik dans ediyorum. biliyorum bu zamanlar bi daha gelmez. hiç bişey umrumda değil bu saatten sonraaaaa
4 hafta once 6 yorum
0
yanma arkadaş '
4 hafta once 0 yorum
2
ve şimdi istemediğim bir yerdeyim .. aşırı tatsız...
4 hafta once 2 yorum
11
kendimle konuşurken bile onun hoşuna gitmeye çalışıyordum.' Oğuz Atay
4 hafta once 2 yorum
4
göğsüne vurup, bak burası beni hiç sevmedi' diyebilmek isterdim.
4 hafta once 1 yorum
9
güldürmüyor, ağlatmıyor kimse senin gibi
4 hafta once 4 yorum
1
hepinizin amk hepiniz kolpa hepiniz yalan dolansiniz kahpelerrrrrrr
4 hafta once 0 yorum
0
bi teeek seeenn eksiiiiksiiinn işiiimmm gücüümm her şeyim tamamm bi ev bi yuvaa iki de çocuğaaaa yok ben sensiz kaaarııışaaamaaamm...
4 hafta once 9 yorum
0
nabiyonuz la değişikler
5 hafta once 2 yorum
7
Türkiye Cumhuriyeti tarihinde ilk defa bir belediye başkanı adayıyla cumhurbaşkanı yarışıyor 😂😂😂
5 hafta once 63 yorum
2
birkaç saatte 4 şikayet daha yine birilerinin duymaktan hoşlanmadığı gerçeklere dokunmuşuz demekki
6 hafta once 0 yorum
4
ben kılıçdaroğlu ve akşenerin yerinde olsam cuma günü camilerde helva dağıtırım ölen demokrasinin ruhu için
6 hafta once 0 yorum
3
(kendilerine) Adalet Ve Kalkınma Partisi...
6 hafta once 0 yorum
0
YSK bir de seçim sonuçlarını nereden duyuracağını söylesin
6 hafta once 1 yorum
-1
seçimlerde tam ampülün üstüne basın
6 hafta once 3 yorum
7
bundan sonra herkese farklı davranan kişilere iki yüzlü demiyecem direk YSK diyecem
6 hafta once 0 yorum
12
M. Kemal'e zerre muhabbeti olan cenazeme gelmesin diyen fesli delinin cenazesine bakalım kimler katılacak 🧐🧐🧐
6 hafta once 4 yorum
1
anasını avradını varya sozde işçi bayram i işçiler çalışsın memurlar tatil adaletini si....m dünya
6 hafta once 6 yorum
0

0 yorum
0
lan dün o kadar güzel şeyler yazdım hiç up yapmamışsınız hala puan 0
6 hafta once 2 yorum
0
bir seni sevdim bir de senin beni sevebilme ihtimalini ...
7 hafta once 0 yorum
0
gitmeseydin keşke be AKKIZ 😥😥
7 hafta once 3 yorum
0
Bana eksi atanlara inat bu akşam çıkan tüm post lara up atacam ibret olsun
7 hafta once 2 yorum
1
La gardas 6 puan im kaldı ne olacak şimdi açık sözlüyüm diye herkes eksiliyor amk ya
7 hafta once 0 yorum
1
bu akşam da kaderiyle olan aşk a değil de aşkıyla kaderimiz i değiştiren sevgiliye içelim #karanlik
7 hafta once 0 yorum
1
düşünsene hayal kurma yeteneğimiz yok kafayı yerdik
7 hafta once 3 yorum
1
okulda olan tüm arkadaşlar a iyi dersler kolay gelsin 😀
7 hafta once 0 yorum
2
ama bir alex değil 😥
7 hafta once 3 yorum
0
karaman 😫
7 hafta once 5 yorum
0
Amk malları siktirin gidin lan
7 hafta once 2 yorum
1
uzak yoldan bir yolcu yola çıkmış geliyormuş 👶👶👶
8 hafta once 4 yorum
2
ibb mutfağında yaşanan olay akp nin bakış açısının küçücük bi özeti... tek resmi bilgesi...
8 hafta once 2 yorum
0
haftaya doğum günümde kendime yeni bir isim mi hediye etsem acaba adımı üzeyir yapayım hani şu konuştum faydasını görmedim diyenden
8 hafta once 0 yorum
0
mazbata gelmiş... ister misiniz YSK da bi delilik yapıp İstanbul seçiminin iptali talebini reddetsin
8 hafta once 2 yorum
0
yaşlı bakımı sınavı iyi girdi
9 hafta once 0 yorum
0
istanbulluların gözü aydın tekrar sandığa gideceksiniz belli oldu 😂😂😂
10 hafta once 6 yorum
0
kimse kimseyi çözemez o kadar derine inemez ya karşılaşırsa kendiyle o kazıyı göze alamaz...
10 hafta once 0 yorum
2
sana ne oyumu kime verdiğimden...
3 ay once 0 yorum
2
kulaklık = sosyal olarak kabul gören " seni görmezden geliyorum " cihazı... 🎧🎧🎧
4 ay once 0 yorum
2
bir de ülkede üretim yok diyorlar külliyen yalan amk nefret tohumu ekiyorsun 10 dk sonra mahsülü topluyorsun 😡😡😡
4 ay once 1 yorum
1
parlamento idamı geçirirse onaylarım diyor biri şuna parlamentoda çoğunluğun kendilerinde olduğunu söyleyebilir mi?
4 ay once 0 yorum
0
Chp + iyi parti + saadet partisi + hdp ittifakının en net görüntüsü 16 kasım 2013 tarihinde kaydedilmiş ( iyi parti o tarihte resmi olarak yok ama ittifakta var)
4 ay once 13 yorum
1
2 hafta sonraki seçim genel seçim mi🤔🤔🤔?? şimdi yanımdan akp aracı geçti erdoğan erdoğan diye bi müzik çalıyordu da aklım karıştı 🤨🤨🤨
4 ay once 4 yorum
1
esenboğa havalimanını da akp yapmış... yok amk daha ne
4 ay once 0 yorum
0
Chip 2018 yılında basılı ve dijital olarak toplam kaç adet satılmış/indirilmiştir?
4 ay once 0 yorum
3
Tepede beyaz bir saray Sarayda soytarı bir kral Kara haber onun işi sıra kimde? Kanlı resimler ressamı Sergide insan mezarı Satılık olan karanlıktır çerçevede
5 ay once 1 yorum
1
kendileri ezana saygı göstermeyenler iş başkasına gelince yaygarayı koparıyor vay anasını sayın seyirciler...
5 ay once 0 yorum
1
şu seçim bi geçseydi hayırlısıyla... 7/24 birbirine sallayanlardan gına geldi...
5 ay once 0 yorum
0

0 yorum
0
steam 'in indirim tarihlerini takip edebileceğimiz bir yer var mı???
5 ay once 0 yorum
-2
Bu alemde teksin be delikanlı #kivircikgirl
5 ay once 1 yorum
1
göz kapağımdaki sivilce ve ben sizlere günaydın diyoruz efendim...
5 ay once 0 yorum
1
oyumuzu erdoğana verirsek Allah bize mahşerde hesap sormayacakmış.... GETİRİN LAN SANDIKLARI BUGÜN YAPALIM SEÇİMİ BİR AY İÇİNDE ÖLÜRÜZ FALAN İŞİ GARANTİYE ALALIM 😁😁😁😠😠😠
5 ay once 0 yorum
0
Ulan benim.için kılını kıpırtsatmayan birini seviyorum ya bana da yazıklar olsun #kivircikgirl
5 ay once 0 yorum
49
Bir yerde okumuştum "Tepeden tırnağa yaralısın sevmek senin neyine." yazıyordu. Kalbime kazımak istedim bu cümleyi, çok dokunmuştu...
5 ay once 1 yorum
1
Sende sev ama sevilmee 😒
5 ay once 0 yorum
1
Bu saatte ne diye uyanır bir insan durduk yere
5 ay once 0 yorum
0
Whatsapta profiline kimin baktığını bulabilecegim bir uygulama var mi ya da instagramda
5 ay once 6 yorum
0
Film veya dizi önerisi olan var mi
5 ay once 21 yorum
0
önünde 6-7 tane araç olan dolmuş ışık yeşile geçer geçmez kornaya abanıyor bi dur amk adamlar bi yürüsün Elon Musk' ın arabası o kadar hızlı değil
5 ay once 0 yorum
13
sevgilim yok flörtüm yok arayanım yok illegal legal düzenim yok para kesesi yok bekleme rüzgarın esesi yok
5 ay once 5 yorum
2
LADES BİTTİ!!! artık aklımda değilsin
6 ay once 0 yorum
1
yüz yirmi sekiz gb micro usb li flash belleği telefona takınca boş alan 123 gb bilgisayara takınca 114 gb gösteriyor aradaki bu 9 gb nrreden kaynaklanıyor olabilir
6 ay once 0 yorum
0
nerde eski aşıklar
6 ay once 0 yorum
2
ptt kargo dağıtıma kaçta başlıyor iki gün sonra kargo gelecek dağıtıma çıkmadan şubeden almam lazım
6 ay once 16 yorum
0
ARKADAŞLAAARRR ARANIZDA İNİNAL KART KULLANAN VAR MIIII???
6 ay once 12 yorum
3
öğrenim kredi borçlarının silinmesine ilişkin yasa tasarısı meclise gelecekmiş ilk defa bi haberi dört gözle bekliyorum.. 🤗🤗🤗
7 ay once 7 yorum
0
ekimden beri öğrenim kredisi taksidi ödüyorum şimdi e-devlete girince ekim-kasım-aralık aylarının silindiğini gördüm sadece 2019 ve sonrası görünüyor yeni yıla girildiği için mi böyle oldu???
7 ay once 3 yorum
0
uzun bir süreden sonra geldim kız nüfusu tükenmiş 😂
7 ay once 2 yorum
2
"AK Parti'li İsmet Yılmaz: Adayımıza oy vermeniz kıyamet günü sizlerin beraat belgelerinizden biri olacak" demişşşş
7 ay once 4 yorum
1
gittigidiyordan.com dan alınan ürünü kargo şubesinden alma şansımız var mı?
7 ay once 20 yorum
0
lan twitter hesabım silindi giriş yapamıyorum sebebi ne ola ki
7 ay once 4 yorum
0
oyna kazan oynayan var mı
7 ay once 0 yorum
0
arkadaşlar bildirim gelmiyor nasıl acacam bilen varmı
7 ay once 1 yorum
2
bu saatte su mu kesilir laaaaannnn
7 ay once 0 yorum
1
mersin li esra burdamısın seni çok özledim :(:(:(
7 ay once 3 yorum
1
turkcell e geçeli 4 saat oldu ' bugün turkcelli oluşunuzun yıldönümü' diye mesaj atıyorlar 😁😁😁
7 ay once 14 yorum
1
kızlarrr
7 ay once 0 yorum
2
karamanlı varmı burada acaba
7 ay once 0 yorum
1
günaydın arkadaşlar
7 ay once 25 yorum
1
Biri sevgilisi istemiyor diye watsapı silmiş. Bu nasıl sevmek
7 ay once 6 yorum
1
huzur gökyüzünde.. gök yüzünde..
7 ay once 0 yorum