"Erciyes Üniversitesi"
0
Yav annem babam ayrı. Annem diyor ki düğüne baban tarafı gelmeyecek. Babam diyor ki düğüne annen tarafı gelmeyecek. Sırf bunun korkusu yüzünden birini bulamadın asdfghj Anacım babacım beni bi salın.
17 dakika once 6 yorum
0
Ben dahaaa 18imm ya hepsi ya da hiçbiriiyimm🎶
5 saat once 0 yorum
0
Düşündükçe bu can seni VAZGEÇİLMİYOR..
7 saat once 0 yorum
1
Bahtı açık olanın horozu bile yumurtlar🤣
8 saat once 0 yorum
2
tahmin edin bakalım gece gece kimin eski sevgilisinden 17 cevapsız araması var???tabiki eski sevgilimiiim 😔#freealien
8 saat once 0 yorum
0
bir çanta gördüm aşık oldum ama ailemin geliri belli onu alamam belki ilerde 😊😊
9 saat once 28 yorum
0
Bir soru soracağım gençler okuduğum bölüm çok ağır acaba spora başlasam bana çok mu zor gelir kaldıramaz mıyım.? #cepherkülü
9 saat once 134 yorum
0

0 yorum
0
Şimdi bir cumhuriyet altını düşün şimdi onu 50 ile çarpın. Şimdi onu beyaz ipe dizilmiş hayal edin. İşte düğünde böyle teyzeler oynuyordu. Ben kalkamadım :(
9 saat once 0 yorum
5
"Imkanim olsa sana guzel bir gecmis de alirdim baktikca burulmazdin gulumserdin hep".Uyu geceler sevgilim
9 saat once 1 yorum
4
Annemle babam kavgalı konuşmuyor arada "Sabri Bey'in Kedisi"ne döndüm babam diyor annene söyle annem diyor babana söyle ama ben demeden birbirlerine yine cevap veriyorlar 😒😂 #cepherkülü
10 saat once 21 yorum
2
TRT Belgeseldeki Ailenin Yeni Üyesi programını izlemek çok hoşuma gidiyo #cepherkülü
11 saat once 0 yorum
8
15 gün işe gittim. Her yerim yamuldu. Belim ağrıyor. Ayaklarım ağrıyor. Parmak uçlarım dahi ağrıyor. Böyle olunca bizler için tek başına yıllarca çalışan annem geldi aklıma. İyi ki benim annemsin 🤧😇
11 saat once 13 yorum
1
Doğru kişiyi dışarda aramayın eve geldim yatacam birazdan
14 saat once 1 yorum
1
Erciyes kampüsü neden sessiz ? @Fuckulteli
14 saat once 3 yorum
2
Malatya Malatya bulunmaz eşin teytey teyy👬👭👫
16 saat once 3 yorum
1
Memlekette mi okumak? Yoksa memleket dışı mı?
16 saat once 4 yorum
3
Millet okula yazılıyor tatil yapıyor biz final
16 saat once 0 yorum
0
Romantik ilişki olamama sorunu
20 saat once 0 yorum
0
geçenlerde telefonunu paylaşan biri vardı telefon tabu değil al ben kendim yazdım arasam mı onu acaba 😂😂
20 saat once 19 yorum
4
evleri toplarken telefonda konuşmayı seviyorum arayayım mı birinizi
21 saat once 44 yorum
0
Günaydın yazacak kimsemiz yok biz de buraya yazıyoruz işte. Cümleten günaydın👊 #cepherkülü
22 saat once 4 yorum
1
Dicle de bayan öğretmen var mı su an
23 saat once 14 yorum
1
Hülya Avşar'ın Tanju Çolak için yazdığı şarkı beni anlatıyor sanki 😞😞
1 gun once 0 yorum
1
Yaktın sevgi denen duygularımı...
1 gun once 0 yorum
0
Tek tesellim kaldı o da hayalin...
1 gun once 0 yorum
3
Kayda değer yazacak hiç bir şeyim yok
1 gun once 3 yorum
0
piknik
1 gun once 19 yorum
0
Bildirimler bi bana mı gelmiyor
1 gun once 3 yorum
4
Yıllar geçse de üstünde bu kalp seni unutur mu.? #cepherkülü
1 gun once 3 yorum
0

0 yorum
3
Hayatım bir gecede viran oldu bak...
1 gun once 4 yorum
6
Sago dinleyecek kalitede yalnızım ya siz...
1 gun once 9 yorum
2
Fatih Kısaparmak - Gelincik💫🙇🎶
1 gun once 0 yorum
2
Acımasızca geçip giden zaman geriye kalan sadece yalnızlıklarımız...
1 gun once 0 yorum
1
Yalancı şimdi ben oldum yalancı...
1 gun once 2 yorum
1
Mabel Matiz boyalı da saçların.. 🎶 klibi her izlediğimde gözler buğulanır. Gerçek sanatçı çünkü 💙#kova'k
1 gun once 0 yorum
1
yeni yerler yeni uygulamalar lazım
1 gun once 4 yorum
1
Çin burcunuzu biliyor musunuz.? #cepherkülü
1 gun once 6 yorum
1
kampüsten bile mesaj gelmiyo sıkıldım ama lan
1 gun once 1 yorum
4
Kitap zekayı kibarlaştırır. Kibarlaşın.! #cepherkülü
1 gun once 0 yorum
1
Erciyes kampüsü az ses verin lan tek kalmış gibi hissediyorum burada #cepherkülü
1 gun once 0 yorum
12
Bibliosmia (kitap kokusunu sevmenin literatürdeki adı). Çok güzel değil mi sizce de .? #cepherkülü
1 gun once 14 yorum
10
en son dün uyumadan önce hava cehennem sıcağı gibiydi gece ne yaptınız hava buz gibi esiyor 😂😂 ##cepherkülü
1 gun once 8 yorum
5
sabahları beni uyandıran tek şey karnımın acıkması😕 #cepherkülü
1 gun once 11 yorum
-3
Kayseri'de yapacak bişey yok amk o kadar sıkıldım ki hamama gidecem
2 gun once 2 yorum
3
Annem hep derdi anne olunca anlarsın diye içimde kendimden bir parça olunca anladim haklıymış 🙈🙈 hadi hemencik gel annem 💓💓 ama önce babamiz gelsin...
2 gun once 45 yorum
2
sen ki özgürlük kadar güzelsin, sevgi kadar özgür.. #cepherkülü
2 gun once 0 yorum
1
yeni nickimle karşınızdayım eskisini kullanan varmış neyse kullansın #cepherkülü
2 gun once 15 yorum
0
Belki bir trene binsek, bir kitap okusak geçecekti hepsi. #cepherkülü
2 gun once 5 yorum
2
Durduk yere canım lahmacun çekti @Fuckulteli
2 gun once 1 yorum
6
Evinde ailesiyle geçinebilen insan bordo berelidir. Bizde genelde ben her işi bitirir otururum. mother: Anca boş boş otur. Hiç bi işimi görme
2 gun once 7 yorum
3
Sanki her şey yolundaymış gibi bi de markette NİĞDE GAZOZU kalmamış.
2 gun once 11 yorum
6
Yine mi sevilmedik yine mi perişan
2 gun once 6 yorum
2
Oldukça çekici biriyi Acı çekici
2 gun once 0 yorum
2
Rızkımı veren Hûda'dır kula minnet eylemem..🎶
2 gun once 0 yorum
2
Sensiz virane gibi bizim sokaklar🎶 Koray Avcı_Bizim Sokaklar
2 gun once 0 yorum
2
Yarım kalan her hikaye üzer arkadaşlar
3 gun once 0 yorum
0
çamurlar çirkefler içindeyim
3 gun once 7 yorum
1
Hayat tokat gibi patlar suratta
3 gun once 3 yorum
0

0 yorum
1
galiba doktorumun asistanına aşık oldum 😍
3 gun once 0 yorum
2
En güzel yarınlarla sen açtın aramı
3 gun once 2 yorum
2
beni zaten herkes üzdü sen üzmeseydim be türkü gözlüm
3 gun once 0 yorum
1
derdim ile bir kefene girdiğimi bilmesinler
3 gun once 0 yorum
0
Şimdi yüz yuvarlarımı parçalama saati sanma devran döner sanma hayat adil o bir masal dostum..
3 gun once 0 yorum
0
çok yoruldum bu hayattan zor dayanıyorum yıkılmamak için
3 gun once 13 yorum
0
Zeynebim ben yoruldum
3 gun once 2 yorum
0
Dicle de olan var mı
3 gun once 11 yorum
0
MS erkek erkeğe sarılamaz mı nolcak niye sildin postu ya 😂😂
3 gun once 75 yorum
0
Sevdası batsın yaşamak gerek
3 gun once 10 yorum
0
Mutluluk yakın benim uçan balonlarım var #zevahir
3 gun once 3 yorum
0
Chefs table izleyen var mi
3 gun once 0 yorum
3
her gece uyumadan parfümün sıkar uyuyum el koklayacagina mis gibi ben koklayayim uyuyayim 😂😂
4 gun once 91 yorum
4
Ya arkadas 13 yaşında ki çocukların instada foto altlarına yazdıkları giderli sözler beni uyuz ediyor olum sen daha kemik gelişimini tamamlamamışsın neyin artistliği bu
4 gun once 3 yorum
5
Bu sayfanın gizli kahramanı bütün postları uplayan kişidir selam olsun sana upçu reis🤣
4 gun once 3 yorum
19
Ya admin bildirim geldiğini telepati yoluyla mı anlayacaz
4 gun once 3 yorum
4
Flört'ten öteye geçerken hangi hileyi kullanıyoduk lan ben bir türlü geçemiyorum o bölümü
4 gun once 3 yorum
4
Babam hatta daha doğrusu ailem iyice çekilmez hal almaya başladı sıkıldım bu hayattan
4 gun once 7 yorum
2
boyle olursa beni kaybedersin soyle olursa beni kaybedersin diyenler insallah bi ömür mutlu olmazsınız
4 gun once 0 yorum
1
içim gidiyor , ama oluru yok bu işin
4 gun once 0 yorum
1
söylediğin şarkılara dikkat et sigara olmuş 18 tl bira da olmuş 15 tl
4 gun once 0 yorum
0
geberin inşallah
4 gun once 3 yorum
6
Hayvanlarda sanıyor ki insanlar konusa konusa anlaşıyor
4 gun once 1 yorum
1
toprak beni de basacak bağrına
5 gun once 5 yorum
3
Ve insan en çok göğe vurgun; sonra zifiriye, şiire ve hep Allah'a...
5 gun once 2 yorum
-1
Dudağımda uçuk çıkmış üzmeyin beni
5 gun once 50 yorum
1
Yok mu diyetisyenlik okuyan birileri. Bizi zayıflatsa
5 gun once 30 yorum
1
bi posttaki yorumlari okudum da öğretmen bi de zeka seviyesi yerlerde cümle kurma yetenekleri 0 çocuklar kimlere emanet 😒
5 gun once 5 yorum
1
Abi tavuk dünyasında bi kız vardı şey galiba aşık oldum ben ona😍😍
5 gun once 20 yorum
0

0 yorum
2
Merak ediyorum sanalcılara buradan ekmek çıkıyor mu?😂😂
5 gun once 9 yorum
0
Ne giden geri gelecek ne de umutlarımız yeşerecek. Çok yoruldum be usta...
5 gun once 0 yorum
3
Bilim kurgu aksiyon film önerisi
5 gun once 1 yorum
1
Kan kokusu alıyorum.
5 gun once 2 yorum
2
İç çekişlerimin zarif acısını duyuramadım, umudum çıra gibi sönüyor...
5 gun once 0 yorum
4
Sik*ni sokacak delik bulamayan buraya tünemiş amk
5 gun once 0 yorum
2
Gün yüzü hariç bütün yüzleri gördük şükür #zevahir
5 gun once 0 yorum
0
İnstadan yürümek yerine neden burası
5 gun once 2 yorum
0
Bir ömür mutluluğum olacağına bir ömür umutsuzluğum olacaksın yazık...
5 gun once 2 yorum
0
uygun takım elbise bakiyorum süvari nasil acaba indirimde olan bildiginiz magazalar varmi
5 gun once 31 yorum
1
insanlar direk yüzeysel olarak okuduguna anladigina karsi yorum yaparak konusmalari insanlar enpati yoksullari dır bas hemen sikayet sonra yorum yap hakaret küfür
5 gun once 1 yorum
0
kizlar yemin ederim ki takipci ile takip ettiginiz kisiler arasinda ki farki görünce güvenmiyorum
5 gun once 28 yorum
0
sorunu kendinden aramadıktan sonra etrafındaki herkes güvensiz olur
5 gun once 0 yorum
1
vay yine mi keder
5 gun once 1 yorum
3
Kierkegaard'nun umutsuzluğu, Nietzsche'nin öfkesi, Weininger'nın nefreti, Schopenhauer'un karamsarlığı, Zweig'ın kaygısı, Derrida'nın utancı, Sartre'ın bulantısı. Son iki yüzyılımızın felsefesi, bugün
5 gun once 10 yorum
0
Ah bir ataş veeerrr
5 gun once 3 yorum
0
Oysaki ortak face açacak kadar çok severdim seni😒
5 gun once 3 yorum
0
ön çapraz bağım ile ilgili sorular sorduğum bir doktor arkadaş vardı nerede ya o 😔 #freealien
6 gun once 0 yorum
3
sana kimse zarar veremez keserim asarım diyen adam en büyük zararı sen verdin bana
6 gun once 8 yorum
0
ayrılık da sevdadandır
6 gun once 0 yorum
4
yolla postları bana yolla dert babasıyım ya ben
6 gun once 0 yorum
2
yeni uygulama var mı toplanıp oraya gidelim
6 gun once 1 yorum
0
gülümseyemiyorum
6 gun once 0 yorum
0
alkol aldım sallanıyorum
6 gun once 2 yorum
1
her şey güzel falan olmayacak
6 gun once 6 yorum
25
Dudaklarına değen sigara ne kadar da sakin Ben olsam tutuşurdum
6 gun once 16 yorum
1
artık ben de 🔐 bu emojiyi kullanmak istiyorum ergen mergen hic umrumda değil 😒😒😒
6 gun once 5 yorum
1
Askerden geldik işsiz kaldık
6 gun once 2 yorum
12
karşı binada bi komşu var her akşam düğün cdlerini izleyip oynuyorlar Allahım bu kadar sevemedim dünyayı 😕😂😂😂
6 gun once 0 yorum
10
zaraya girildi parfüm sıkıldı görev tamam geceye akabiliriz @Fuckulteli
6 gun once 1 yorum
1
#türevi özledim
6 gun once 2 yorum
5
Ben sevgilimle mangal için sözleşsem 1 sene içinde gidemeyiz Siz nasıl bir sene de evleniyorsunuz
6 gun once 0 yorum
1
Kızlar kendilerini güldüren erkeklerden falan hoşlanmıyor, kızlar hoşlandığı erkek ne derse gülüyor. Bu doğru #zevahir
6 gun once 1 yorum