"Kırklareli Üniversitesi"
1
Şimdi biz neyiz?
5 gun once 0 yorum
1
Keskin sirke hep sana zarar
5 gun once 0 yorum
2
karşınızdaki kız burçlara inanıyorsa siz de inanacaksınız inanmıyorsa siz de inanmayacaksınız. bi erkeğin burçlarla ilişkisi bundan öteye geçmemeli
5 gun once 9 yorum
1
Kimsesiz kaldık yine
5 gun once 0 yorum
0
Sultanım nereye?
5 gun once 2 yorum
-2
C2 gelin de konuşalımm
5 gun once 4 yorum
4
Abinin misafirlikte olgun olgun konusmasi ve senin, onun ne mal oldugunu bilen tek kisi olman
6 gun once 0 yorum
0

0 yorum
0
Çoraplarım
6 gun once 0 yorum
3
“Allah gönlünüzü nasibinizden başkasıyla yormasın.”
6 gun once 1 yorum
0
mizahta türklerin üzerine çıkabilecek bir millet yok tamamen objektif yorumum
6 gun once 5 yorum
0
saçlarımı çok sık yıkadığımdan çabuk yağlanıyo ve çabuk yağlandığından çok sık yıkıyorum bu döngüyü nasıl kırıcam hiç bilmiyorum
6 gun once 21 yorum
5
pahalı ve gösterişli hediyelerden ziyade küçük, sade ama kişisel değeri olan hediyeleri seviyorum
6 gun once 0 yorum
1
insanlarla yarışmadığımı onlara nasıl kanıtlayabilirim
6 gun once 1 yorum
1
Çok takılınca insan ilişki istiyor. ilişki yapınca ilişkiden sıkılıp takılmak istiyor çok büyük kısır bi döngü
6 gun once 1 yorum
0
İşe gitmeyi hapis cezasına çevirebiliyor muyuz uykuya ihtiyacım var
6 gun once 1 yorum
1
Puanım sürekli 0 yeni indirdim ama hiç artmıyor tahmini ne zaman düzelir
6 gun once 23 yorum
0
bayramda bile burada yalnız kaldım :( yalnız kaldığım ilk bayram
11 gun once 2 yorum
0
balık burçları niye bu kadar sinir bozucu?!
14 gun once 5 yorum
0
sabahları burası çok tatlı bir mecra oluyor imiş.😊
14 gun once 8 yorum
-2
Batarken ufukta bir akşam güneşiiii bırakıp gitmiştiiiiin beni sen sevgilimm
20 gun once 0 yorum
0
kampüse geri dönüş yaptım ama benim tayfadan kimse kalmamış bu beni bir miktar üzdü #feministbayan
3 hafta once 22 yorum
1
Ben hafızanın anasını sikeyim. Hatırlamaktan daha büyük lanet yok bu amk dünyasında.
3 hafta once 3 yorum
0
telefonumdaki tüm numaralar ne yazık ki gitti. ben sildim
3 hafta once 0 yorum
1
dize yatmaIı saç okşamalı şefkate ihtiyacım var
4 hafta once 0 yorum
2
Kaderim buymuş da diyemiyorum çoğu benim bok yemem
4 hafta once 1 yorum
3
Ben postun altına biri yorum atınca o üzülmesin diye postu silmiyorum lan üzmeyin beni.
4 hafta once 2 yorum
0
fake insta veya line kullanan kiz var mi?
5 hafta once 0 yorum
1
benim de her konuda bi fikrim var ama hepsini paylaşmıyorum herkese tavsiye ederim bu tutumu
5 hafta once 1 yorum
2
Tamam sevgilim değilsin ama bu sefer de ben de seni görmek için tıklayınız merhaba ve bu yüzden de bir şey yok aklımda hayırdır inşallah bu sefer de seni çok özledim seni harbiden aklıma da düşüverir
5 hafta once 1 yorum
0

0 yorum
18
kızlayken: inanç meselesi hayatım isteyen tutar istemeyen tutmaz kız yokken: innel batile kane zehuka yani diyor ki ey oruç tutmayan kafirler
5 hafta once 1 yorum
1
Kalabalık kahkahaların olduğu masada müzikle birlikte dalıp gittiğimi fark ettim üzdü
5 hafta once 0 yorum
-3
var mı mesajlasalim diyen kız? uyku tutacak gibi deil
6 hafta once 0 yorum
0
özelden arayacak kiz var mi?
6 hafta once 0 yorum
-1
gece fotolasmasi isteyen hatunlar ?
6 hafta once 0 yorum
0
doğruluk cesaret oynayacak kız var mı
6 hafta once 0 yorum
0
line veya fake insta kullanan kiz var mi?
6 hafta once 0 yorum
2
bir kızda kalça herşeydir bence önemli
6 hafta once 2 yorum
4
Valla bir süre sonra her şeyi bırakıyorsunuz sadece bir köşede sessizce izliyorsunuz. O rahatlığa erişmeniz dileğiyle
6 hafta once 0 yorum
0
bir arkadaşa sivas başak maçını ücretsiz izleme imkanı veriyorum . Ama cimbomlu olsun 😂
6 hafta once 9 yorum
0
bu kakava festivali ne zaman ?
6 hafta once 4 yorum
1
karahidir korusuna gitmek için bana eşlik edecek ?
6 hafta once 116 yorum
-1
fake insta veya line kullanan kiz var mi?
7 hafta once 0 yorum
-2
gizliden arayacak kız var mı??
7 hafta once 0 yorum
-1
doğruluk cesaret oynayacak kız var mı?
7 hafta once 0 yorum
12
“Kolay gelsin, hayırlı işler” deyince cevap vermeyen esnaf; seni keşke bi temiz s
7 hafta once 2 yorum
2
ONCE KAFASINA SIKIN DEYIN KI BU BIR UYARIDIR BIR DAHA YAPARSA AYAGINA SIKARSINIZ..
7 hafta once 0 yorum
0
Bana bir mutluluk borcunuz var
7 hafta once 0 yorum
1
Aşktan yana şansım yok ağlıyorum derdim çok
7 hafta once 0 yorum
1
Ulan tc kızları nasıl varlıklarsınız aq
7 hafta once 0 yorum
0
Ağlamalık omuz lazım tam şuan
7 hafta once 27 yorum
0
Sana gelmediğim gün öldüğüm gündür gülüm
7 hafta once 0 yorum
0
gizliden arayacak kız var mı
7 hafta once 0 yorum
0
fake insta veya line kullanan kiz var mi?
7 hafta once 0 yorum
0
Kırklareli de tavla atacak var mi ? Erkegim :)
7 hafta once 0 yorum
0
gizliden arayacak kız var mı?
7 hafta once 0 yorum
0
trakyadan olan kız var mı?
8 hafta once 0 yorum
0
gizliden arayacak kız var mı
8 hafta once 20 yorum
0
Şu kendine sahip arayan köle neredesin
8 hafta once 9 yorum
0

0 yorum
0
Orosbu çocukları derman olmayacaksınız dert olmayın
8 hafta once 3 yorum
0
Game of thrones 8.sezon 1. Bölümü izleyecek bir site please
8 hafta once 6 yorum
0
Hani ama hiç köle demiyorsunuz
8 hafta once 21 yorum
0
Hadi birileri bana köle desin
8 hafta once 29 yorum
0
fake insta veya line kullanan kiz?
8 hafta once 0 yorum
0
gizliden arayacak kiz var mi?
8 hafta once 0 yorum
0
Bir kere ben kahküllerim en güzeli
8 hafta once 66 yorum
-1
Kahküllerime aşığım
8 hafta once 17 yorum
1
Damacanaya bile tecavüz edenlerin ülkesinde yaşıyoruz . Ben artık herşeye inanırım burda
8 hafta once 22 yorum
0
Anam babam hava bana buz
8 hafta once 0 yorum
0
Gidip gidip geliyorum şuraya beni bi kurtarın
8 hafta once 7 yorum
0
gizliden arayıp konuşmak isteyen kiz var mi?
8 hafta once 0 yorum
0
gizliden sohbet etmek isteyen kız var mi ? sıkıldım
8 hafta once 0 yorum
0
Kırklareli de tavla atmak isteyen varsa istasyondayım. çıktım ama kimse yok 😐
8 hafta once 8 yorum
1
bir şeyi bugün istemem ertesi gün de isteyeceğim anlamına gelmez
8 hafta once 26 yorum
0
İyi geceler canım arkadaşlar #EnEskiBirNickli
9 hafta once 0 yorum
0
İyi geceler mesajı atan kız yüzsüz değil ama bu sefer de ben de seni çok seviyorum ya da arama yapabilirsiniz merhaba ve bu yüzden de bir şey yok ki benim için çok teşekkür ederim canım benim
9 hafta once 11 yorum
0
yine niye geldikki buraya kırklareli hiç özlememişim 1 haftada daha tatil lazım 😑
10 hafta once 0 yorum
0
İki kişi birbirini seviyor ama bir araya gelemiyor ben böyle hikayeyi sikeyim
10 hafta once 0 yorum
0
Yine ölmemişiz, günaydın.
10 hafta once 0 yorum
0
Sevgili günlük bugün de ölmedik.
10 hafta once 0 yorum
2
Aşk acısı, sapıklık, aşırı duygusallık, karamsarlık, umutsuzluk... Hepsi tek bir bünyede... Allahım sen beni neyle sınıyorsun
10 hafta once 0 yorum
2
Gün içinde su içmeyi unutuyorum ya harbi büyük problem bi her gün bu yüzden başım ağrıyo aq çocuk gibi su içmeyi hatırlatan app indiricem
10 hafta once 0 yorum
3
birine sinir olmaya başladıktan sonra ekstra bir şey yapmasına gerek yok nefes alıp vermesi bile batıyor
10 hafta once 0 yorum
1
manitayla birlikte tüm arkadaş çevresinin dedikodusunu yapmak.. allahım nasip et be
10 hafta once 0 yorum
0
Hele bakale kardaş
10 hafta once 0 yorum
0
Hayat çok acımasız değil mi..
10 hafta once 0 yorum
0
fake insta veya line kullanan kiz var mi
10 hafta once 0 yorum
-2
doğruluk cesaret oynayacak kiz var mi?
10 hafta once 0 yorum
0

0 yorum
0
DÖNDÜM #ZAGOR
10 hafta once 0 yorum
-1
İstanbul'da oturan kadın var mi gezelim takılalım?
10 hafta once 0 yorum
0
en boktan memlekete düştük anasını satim
3 ay once 15 yorum
0
İstanbul'da olan kiz var mi ? takılalım
4 ay once 0 yorum
0
Bu ne şimdi
4 ay once 0 yorum
0
Bu saatte iş mi olur lan
4 ay once 0 yorum
0
Öğrenciliği de bu kadar sıkıcı mı acaba bu Kırklareli 'nin? :(
4 ay once 16 yorum
0
KAMPUSLENDIN
4 ay once 6 yorum
-1
line veya fake insta kullanan kiz ?
4 ay once 0 yorum
-2
doğruluk cesaret oynayacak kiz var mi ?
4 ay once 0 yorum
0
Müzik üzerine konuşabileceğim biri var mı?
4 ay once 43 yorum
-2
line veya fake insta kullanan kiz var mi?
4 ay once 0 yorum
-1
doğruluk cesaret oynayacak kız var mı?
4 ay once 0 yorum
-1
line veya fake insta kullanan kiz var mi?
4 ay once 0 yorum
-2
line veya fake insta kullanan kiz var mi?
4 ay once 0 yorum
-2
özelden arayacak kız?
4 ay once 0 yorum
-2
line veya fake insta kullanan kiz var mı?
4 ay once 0 yorum
-1
doğruluk cesaret oynayacak kız var mı?
4 ay once 0 yorum
-2
benden önce uyanan biri var 😏😅
4 ay once 0 yorum
0
herkes eyşan olmuş be
4 ay once 0 yorum
1
line veya fake insta kullanan kiz var mi?
4 ay once 0 yorum
2
doğruluk cesaret oynayacak kiz var mi?
4 ay once 0 yorum
1
kırklareli de olan var mı
4 ay once 48 yorum
1
ihtimaller #Eyşan olmuş.
4 ay once 0 yorum
5
her arzunun ötesinde günah gibi sen vardın
4 ay once 0 yorum
0
kartanesi sende kolpacı çıktın 😂😂😂
4 ay once 0 yorum
0
Nasıl geberik gibi bi gün😫 #Almıla
5 ay once 11 yorum
-1
post
5 ay once 1 yorum
1
Gripli ortamda duramam radyasyonlu da nasıl durayım 😥😥 #Almıla
5 ay once 3 yorum
1
İyi geceler #EnEskiBirNickli
6 ay once 0 yorum
0
Hey o bana aşık . Çünkü benim önümden geçti
6 ay once 0 yorum
0
Sevgililer günü sevgilimizim ama hediyesiz asla
6 ay once 0 yorum
0
Buralar ne zaman abazalardan kurtulacak
6 ay once 33 yorum