"Kocaeli Üniversitesi"
0
evim evim güzel evim 😍😍
5 dakika once 0 yorum
1
Hem nalına vuruyorsun hem mıhına vuruyorsun
49 dakika once 0 yorum
1
Acaba diyet mi yapsam #Göbüşmen
2 saat once 0 yorum
5
En sevdiğim aktivite abdest sırası beklemek
2 saat once 1 yorum
1
Cenaze evinde siyasete girdik hadi hayırlısı
3 saat once 24 yorum
0
Benden çabuk vazgeçti diyormuş ne yapayım
3 saat once 4 yorum
1
Misafirliğe geldim evin kedisi camdan ben geldim der gibi pati vurarak eve geldi. Bu aylarda dışarı salıyoruz çok çalışıyor yoruluyor bizle oynamadan odasına çekilip uyuyor diyorlar. Bu nasıl bir kral
4 saat once 0 yorum
0

0 yorum
5
Günaydınn çukulatalarrr 😂🤚
13 saat once 0 yorum
3
Neyse bu senede Şubat’ı masrafsız kapattık
13 saat once 0 yorum
2
Uykudan uyanıp ekmek arası yapıp yemek ❤️#Göbüşmen
18 saat once 2 yorum
0
Yıkıldığı zaman altından kalkabileceğin hayaller kur
22 saat once 0 yorum
1
Olmayisa olmay elemezuk hoş #Göbüşmen
23 saat once 0 yorum
2
yakarsa dünyayı garipler yakar
23 saat once 0 yorum
0
ben seni unutmak istemedim ki !!
23 saat once 3 yorum
0
düşünsenize bi herkes başka yaşıyor, sen nasıl yaşıyorsun ?
23 saat once 0 yorum
0
iyi aksamlar
23 saat once 0 yorum
1
kiz dususmuyo trolleyinde mesajimi yiyin bari bi umudum kalmasin :)
1 gun once 48 yorum
-1
hayaTSeninle güzel ilk aşkım ❤️💙#Göbüşmen
1 gun once 0 yorum
1
Sesimin güzel olup şarkılar türküler söylemek isterdim ya 🤣😅
1 gun once 2 yorum
2
Bazen aklıma geliyor iyiki Türk doğmuşum diye gururlanıyorum cidden ya 🇹🇷
1 gun once 9 yorum
0
hayaTSeninle güzel ilk aşkım❤️💙
1 gun once 3 yorum
0
Çok yedim#Göbüşmen
1 gun once 0 yorum
0
başım ağrıyorrrr
1 gun once 4 yorum
0
selam ?
1 gun once 0 yorum
0
Açlık kan şekerim 103, tokluk kan sekerim 105 çıkıyor. Bunlar normal midir acabasi yaa
1 gun once 3 yorum
0
Arabada oturuyoruz önümüzden bir kadın geçti annem hepsi senin mi bacım diyor 😂
1 gun once 1 yorum
1
kırık kalpler durağında inecek var :/
1 gun once 0 yorum
2
Soğuk bir Şubat sabahı sadece, ne gerek var şimdi çiçeğe sevgiliye ?
1 gun once 0 yorum
1
Ulan hic bir zaman 14 subat aklima bile gelmedi burasi yuzunden tribe girdim bende moralim bozuk
1 gun once 0 yorum
0

0 yorum
0
Lapa lapa kar yağıyor dışarıda ama sevgili bunu görmeyecek
1 gun once 28 yorum
0
👩 😍❤️😉😛☺️😘😴 🧒
1 gun once 10 yorum
1
İyi geceler 🌙😴💤😘
1 gun once 0 yorum
1
Ulan annesi bile benm ona hitap ettiğim gibi sesleniyormuş bir anne sevgisiyle sevmişim be seni daha ne olsun
1 gun once 0 yorum
0
Eyvallah kadar iç rahatlatıcı bir kelime yok
1 gun once 0 yorum
0
Issız ve bir o kadar da karanlık
1 gun once 7 yorum
0
Az öte git
1 gun once 0 yorum
1
adem ?
1 gun once 0 yorum
0
H&M poşeti ücretsiz verirken LCW neden ücret istiyor biri bana anlatsın ??
2 gun once 18 yorum
0
İzmitte öldüm açlıktan #Göbüşmen
2 gun once 8 yorum
1
zorla getirilen akraba ziyaretii
2 gun once 0 yorum
3
Her şeyi zamana bırakıyoruz iyi hoş da ne kadar zamanımız kaldı kim biliyor
2 gun once 0 yorum
1
Insallah may allah not manage you with your exam. Insallah may allah not manage you with your notes you left behind
2 gun once 1 yorum
0
Sarıma kırmızı olacak yüreği cimbom ateşiyle yanan bir kız olsun 14 şubat öncesi
2 gun once 0 yorum
1
Herkese günaydın #Göbüşmen
2 gun once 2 yorum
0
Çirkin kızlar uyandı premsesler halaa uyuyo
2 gun once 0 yorum
0
Kişisel hijyenine önem verenler ile evinde görüşen postumu sildin ??
2 gun once 68 yorum
0
Günaydın 🌞
2 gun once 38 yorum
0
yarin malzeme günlerine gelen var mi ?
2 gun once 5 yorum
3
10000. kez harry potter serisine başlıyorummmm
2 gun once 3 yorum
0
peki yay kadını desem...
2 gun once 8 yorum
0
mutlu olmak icin bir formül daha #day2 ne kadar sansli oldugunuzun farkinda olmaniz icin talihsizlerin kitabi tutunamayanlari okuyun ...
2 gun once 0 yorum
0
hep mi şerefsiz seviyoz yaaa
2 gun once 8 yorum
0
pasta
2 gun once 6 yorum
0
neden her konusmada cinsiyet ve yas soruluyor ki
2 gun once 36 yorum
0
naber ?
2 gun once 11 yorum
0
Bir sepette on yumurta var altı çıktı kaç kalır
3 gun once 3 yorum
3
Gelişmiş toplum, fakirlerin bile arabayla gezmesi değil zenginler bile otobüse binmesidir.
3 gun once 0 yorum
2
venividivici
3 gun once 4 yorum
0

0 yorum
0
Krakslayankraker
3 gun once 1 yorum
-1
kizlar bosuna mi kas yapiyoruz yormayin bizi
3 gun once 1 yorum
0
14 şubat muhabbeti nedir arkadaş şöyle özel günlere acayip tiltim ne gerek var seven sevdiğine her zamn hediye almalı bazılarının dayattığı özel günlerde değil
3 gun once 0 yorum
0
Şuan 3 kişi var benden bişeyler bekliyorlar ama hiç birini sevmiyorum umut da vermiyorum aklımda da biri yok ben ne bok yicem belli değil
3 gun once 22 yorum
3
canı sıkkın canlarim sizi mutlu etmek icin burdayim bundan sonra her gün yeni bir tavsiye #Day1 how i met your mother izle , izlediysen bir daha izle
3 gun once 1 yorum
1
buralarda yeniyim kandirmayin beni bir kere bir güzele kandık herkesi onun gibi sandik
3 gun once 0 yorum
2
Lan fikrimin ince gülü naber
3 gun once 0 yorum
0
Daha demin tesadüf eseri 5 yıl sevgili olduğum kadının bugün benim adımda oğlu olduğunu gördüm içen varsa bi ufak benim yerime içer mi #Göbüşmen
3 gun once 46 yorum
0
bahcesehirden selamlar
3 gun once 24 yorum
0
izmitli gel
3 gun once 6 yorum
0
nude atacak bayan varmış
3 gun once 0 yorum
6
Saygıda kusur ettiysem vardır götlüğünüz #Goethe
3 gun once 1 yorum
1
Lahmacun sana aşığım#Göbüşmen
3 gun once 0 yorum
1
Şuan ki durum o kadar kötü değil
3 gun once 0 yorum
2
Adalet bir gün herkese lazım olacak
3 gun once 0 yorum
1
Ne olacak bu hakemler
3 gun once 0 yorum
2
Hava buz buz
3 gun once 0 yorum
1
Hadi bir dilek tut
3 gun once 1 yorum
1
Ne yapıysınız la krolar
3 gun once 0 yorum
4
Çay içen var mı çay koyacam #Göbüşmen
3 gun once 0 yorum
7
1.5 saat önce kendime cici bebeli puding yaptım hala soğumamış nasıl soğur bu #Göbüşmen
3 gun once 2 yorum
5
Uçurtmalar rüzgar gücü ile değil o güce karşı koydukları için yükselirler.
3 gun once 0 yorum
5
Karnımdan gelen seslere bakılırsa midemde büyük depremler var#Göbüşmen
3 gun once 0 yorum
2
Sabahtan beri yataktan çıkmadım yemek yemedim bu kaçıncı seviye depresyon oluyor ?
4 gun once 10 yorum
0
Ne sevmeyi bildik nede sevilmeyi tek bildiğimiz birimizin yokluğu ötekinin varlığını sorgulattığı
4 gun once 0 yorum
3
İştahım kesildi yarım öküzü zor yiyorum#Göbüşmen
4 gun once 0 yorum
1
Arkadaşlar akustik şarkı önerir misiniz ?
4 gun once 7 yorum
4
14 şubat için kiralıktır (ücret samimiyetle ödenecektir)
4 gun once 0 yorum
3
Ne demiş kafka Almancadaki sein sözcüğünün iki anlamı vardır var olmak ve onun olmak
4 gun once 0 yorum
0

0 yorum
2
iPhone 7 Plus 128 GB ı satıp iPhone X 64 GB almaya değer mi ?
4 gun once 4 yorum
2
Gerçekten şanslıyız ki böyle şanlı bir geçmişe sahibiz, Arap putlara taparken Türk göğe bakıyordu. Keşke göğere bakmaya devam etseydik başkalarını dinlemek yerine
4 gun once 0 yorum
2
Çay😍❤️#Göbüşmen
4 gun once 0 yorum
0
Çok sıkıldım bugün otostopla yola çıkacağım hangi güzel kadını ziyaret edeyim ?
4 gun once 2 yorum
0
Tahrik elemanları diye ders mi olur arkadaş aklıma geldi bak yine gece gece 😂
4 gun once 0 yorum
0
Boyle nasil desem fasist bir iliski istiyorum hayatimda ibne gibim pust gibim bir iliski
4 gun once 6 yorum
0
konusacak bayan var mi diye sormaya korkuyorum
4 gun once 2 yorum
0
line ?
4 gun once 1 yorum
0
Bira
4 gun once 5 yorum
4
amma kastın be kampüs
4 gun once 0 yorum
2
00:00 bilin bakalım ne oldu
4 gun once 10 yorum
0
Türk hakemlerinin...
4 gun once 29 yorum
1
kampus kasılıyosuun yine ☺☺
4 gun once 0 yorum
0
Ne olacak bu futboln hali böyle
4 gun once 0 yorum
0
Survivor izleyen var mi?
5 gun once 0 yorum
0
into the wild filmini çok sevmistim bunun gibi başka film bilen var mı ?
5 gun once 2 yorum
0
bi 14 subat telaşıdır aldı başını gitti yalniz giricem belki, icim buruk ama mutluyum ben o kadını beklicem gelecek insallah bi gun bulacak benim yolumu o gunden sonra her gun 14 subat bana
5 gun once 3 yorum
0
bi kız arasinda bi on onbes dakka konussalim
5 gun once 0 yorum
0
günaydın izmitliler ve diğerleri :)
5 gun once 1 yorum
0
Evlenme yaşım geldi galiba
5 gun once 16 yorum
0
Bugün bi kıymalı gömerim#Göbüşmen
5 gun once 0 yorum
2
eskiden her gece bi kiz arar konusurduk burdan simdi aramasini gectim kiz bulamiyoruz kampusun eski tadi kalmadi
5 gun once 16 yorum
0
trol saatlerine hos geldiniz ;)
5 gun once 0 yorum
0
kufrediyorum diye agzi bozul diyorlar hic merak etmiyorlar neden kufrediyo bu diye
5 gun once 0 yorum
0
Vililibom bom vilibom bom bom#Göbüşmen
5 gun once 0 yorum
1
hatun cay koy :)
5 gun once 0 yorum
0
sevmek istiyorum sevemiyorum bu kez olur diyorum konuşamıyorum bile
5 gun once 3 yorum
2
kiza kendi yaptiklarini bi baskasini anlatiyomus gibi yaptim ne olur senin gibi birinin o orospuyla dedi ben sok ben iptal ;)
6 gun once 5 yorum
0
merhaba #izmitli
6 gun once 32 yorum
0
Yok arkadas insanlar kafayi yemis
6 gun once 1 yorum
0
Nerde lan bu hamsiler hamsi yok #Göbüşmen
6 gun once 4 yorum
-2
Kucağımda ninni söyleyeceğim bir kız kollarımda uyusun
6 gun once 0 yorum
1
Arkadaslar birisi beni engellediginde onun postlarini yorum yaptigim postlarda gorebiliyor muyum ?
6 gun once 0 yorum