"Ondokuz Mayıs Üniversitesi"
-1
5 dknz var kızlar gelecekseniz
6 saat once 3 yorum
0
C2 gelen var mı
6 saat once 0 yorum
0
zevkine güvenen bi kız var mı
6 saat once 62 yorum
-1
4 dknız var kızlar gelecekseniz
7 saat once 4 yorum
1
seviyosan söyle dediler sonrasını anlatmadılar. meğerse hemen nikahı kıyıp işi uzatmamak gerekiyomuş 😞😞 gitti gençliğimin baharı, saçlarını şiirle süslemek istediğim kadın
7 saat once 0 yorum
5
Malatyalıların ortak özelliği hepsinin malatyalı olmasıdır
7 saat once 2 yorum
2
yok abi sevmiyceksin öyle derinden ya da aşık olduysan farketmeden hiç konuyu uzatmadan gidip istiyceksin babasından. çünkü sonrasında bir daha hiçkimseyi sevemiyosun 😞😞
7 saat once 2 yorum
0

0 yorum
2
İyinin reklama ihtiyacı yoktur.
7 saat once 0 yorum
1
bütün hayatımın özeti bi şarkının 35 saniyesine sığmış, Taladro - buğu (1:55 - 2:30) 😣😢
8 saat once 0 yorum
0
kıza ev atıcam
13 saat once 2 yorum
0
mmf bilen kız var mü
13 saat once 2 yorum
0
mesaj hakkım var ama ben mesaj atmam bi kız bana mesaj atarsa konuşurum
13 saat once 10 yorum
2
sınıfta bir kaç tane gerçekten güzel kız var ama gram akıl yok . allah bi yerden verirken bi yerden alıyor demek ki 😂
15 saat once 0 yorum
2
ileriye dogru köyüme muhtar adayi olcam ve köyümün ilk kadin muhtari olcam insallah hadi bakalim her up Allah yolunu acik etsin olsun 😂😂
16 saat once 3 yorum
0
Burayı en son 3-4 yıl önce falan kullanmıştım. O zamanlar daha şendi. Hatta bir iki tane kız da düşürmüştüm ama instaya geçince sarmamıştı. Genelde özgüvensiz kızlar ve erkekler için 2/10 uygulama
16 saat once 0 yorum
5
kizin birisi bana fotograf makinesi alsananiz yazmis altina ne guzel ben alirim falan yazmislar ben yazsam senin babanin usagi mi var git de kendin al derler sans iste ...
17 saat once 22 yorum
0
Beş yıldır burayı kullanıyorum 30 şikayetim var
18 saat once 36 yorum
0
ben niye eksi atamıyorum ya
19 saat once 0 yorum
0
sanki nefes alıp yaşayan ben değilim, böyle silüetler gelip geçiyo ve benimle zerre alakası yokmuş gibi 😞
20 saat once 0 yorum
1
Kördüğüm bu canım. Çözen yok.
1 gun once 0 yorum
1
şükür ki mezhebimiz omuzlarımız kadar geniş değil.
1 gun once 0 yorum
9
İnsanların seviyesi ne kadar da düşük oo sen hala bakere/bakir misin? Abi siz şerefsizsiniz diye bütün insanlar öyle olmak zorunda değil...
1 gun once 19 yorum
0
Dikkat dikkat bi adet kayıp aranıyor kalbim yok yerinde 😬
1 gun once 0 yorum
0
keşke kavanozdaki çikolatayı bitirir gibi bitirmeseniz herşeyi 😔
2 gun once 11 yorum
1
insan bir ölümü istemez, bir de ondan beter bir yalnızlığı ama iki de muhakkak gelir başına bir yalnız yaşama sırasında. ölümün değil ama yalnızlığın iki çaresi var, birisi aşk diğeri ÖLÜM.
2 gun once 0 yorum
0
keşke iki dangalak yüzünden muhabbettin ortasında gönderiyi silmeseniz 😒
2 gun once 2 yorum
0
intihar haram olmasaydı keşke 😢
2 gun once 33 yorum
0
Gemi çıkana en sevdiği 2 kelimeyi söylücem
2 gun once 7 yorum
0
mesela suyun kıymetini en çok Afrikadaki yerliler bilir çünkü yokluğunun ne demek olduğunu yaşayarak öğrenmişlerdir ve keşke ben de yokluğundan önce bilseydim kıymetini.
2 gun once 0 yorum
0

0 yorum
0
Çaylar dede biri diğeri de hepsi benden dese ne güzel içerdim 😂😂😂😂
2 gun once 0 yorum
0
diş etim şişmiş çook acıyor 😣
2 gun once 1 yorum
0
lise bitince bitmesin derdim üniversiteye geçtim bitmesin demedim bitmiyor devami hergun geliyor
2 gun once 0 yorum
4
ulen 2 kilo veren basimiza diyetisyen kesiliyo neymis efendim az yicekmisim sanane gevsekk
3 gun once 0 yorum
0
anneme hastayım diyorum kime diyo... şakacı kadın seni 😏
3 gun once 2 yorum
0
isteyen olursa birinizi arayabilirim
4 gun once 17 yorum
0
arabaaa
4 gun once 0 yorum
0
kızları nasıl anlayabilirim
4 gun once 3 yorum
0
yine sinirlendim yaa
5 gun once 12 yorum
0
seni seviyorum demenin farklı bir şekli olarak sırtını öpmek.
5 gun once 3 yorum
-3
*literosu diyorum elimle koyduğum gibi bulurum
5 gun once 13 yorum
2
keman gibi kadınların notalarını biliyorsunuz muhteşem sesler alırsınız, eğer bilmiyorsanız gıcırdamaları normaldir.
5 gun once 0 yorum
0
kızlar size bi soru ben erkeğim bi kızın benden hoşlandığını nasıl anlayabilirim
5 gun once 4 yorum
2
Azrail bile ayağıma gelecekken sen neyin tribindesin aq
5 gun once 0 yorum
1
elazığ güzelmi gençlerr varmı bilen
5 gun once 0 yorum
2
bitane kuzenim var benle ayni yasta onceden 120 kiloydu askerlik icin muayeneye cagirdiklarinda yalandan yere o gun ozellikle daha cok yemek yiyodu+++
5 gun once 7 yorum
0
bu araplar ne orospu cocugu serefsiz karaktersiz nankör bi milletmis be
5 gun once 0 yorum
0
varmı elazığ da olan
5 gun once 0 yorum
0
Ve eğitimmm biterrr 😄😄💪💪💪
6 gun once 0 yorum
6
bi kere kardesim (22) tavuk keserken gozune kan sıcrayinca tavugu elinden kacirmisti yanlislikla zavalli hayvan kafasız yine saga sola carparak kosuyodu cok trajikomik bi olaydi
6 gun once 0 yorum
0
ortaligi toplayalim derken iyice dagittik iyi mii
6 gun once 0 yorum
0
hapşuuuuuu
6 gun once 3 yorum
3
ben kocama karacigerimi vercem o da beni aldatcak bide cocuk peydahlicak Allahim sen gösterme ama o karacigeri canli ameliyatla alirim valla serefsizlik diz boyu
6 gun once 6 yorum
0
soğan gözümün anasını aglattin tebrikler kardes
6 gun once 0 yorum
0
Aşkım baksana banaa
7 gun once 0 yorum
2
PISMANIYE KAFALI OROSPU COCUGU TRUMP
7 gun once 0 yorum
5
Pakistanlılar twitterda #TURKEYISNOTALONE diye tag acmislar , sizin Allahiniza kurban bee 🇹🇷🇵🇰
7 gun once 0 yorum
0
antalya da olan kız var mı
7 gun once 0 yorum
0
sıkıntıan ölücem kızlar
7 gun once 0 yorum
0

0 yorum
0
X Şehrindeki X Adresindeki X marketindeki X marka X ürün X fiyatlı birrr X küfrüyle alınmamaya karar verilmiştir...
7 gun once 0 yorum
1
samsunda kıza ev atılır
8 gun once 3 yorum
-1
bazı kızların o bölgeleri neden kara
8 gun once 18 yorum
0
samsunluyum ama kiymali pide degilim
8 gun once 2 yorum
0
şuan iki kisinin postta ettigi muhabbeti okuyorum da ne desem bilemedim 😂😂
9 gun once 8 yorum
7
kudurdunuz mu bu gece soysuz ahlaksiz yaratiklar
9 gun once 0 yorum
0
yıldız
9 gun once 0 yorum
4
lan yeter Allahsizlar ben sizi engellemekten biktım be yeter ya
9 gun once 0 yorum
-4
hissediyorum bi kız bana mesaj atacak
9 gun once 1 yorum
-1
samsunda bı kız varsa alırım bi dal
9 gun once 0 yorum
0
#TATARRAMAZAN
9 gun once 0 yorum
0
ulan bee arkadasim hamileymiş 😄❤
9 gun once 1 yorum
0
allianz sigortanin reklami cok aglamalik bee
9 gun once 0 yorum
0
havalı havalı havuç kafalı. etrafı güzel kızlarla sarılı
9 gun once 0 yorum
0
en sevdigim hava buz gibi havaaa oh be 😍
9 gun once 0 yorum
0
arkadaslar telefonum icinde kırmızı lekeler var onlar ne olabilir sizce
9 gun once 36 yorum
0
canm nohutlu pilav cekti iyi mi
10 gun once 0 yorum
0
hadi gelin pubg oynayalim
10 gun once 0 yorum
0
sana nasıl yapılıyor bi kız öğretebilir mi, bana =)
10 gun once 16 yorum
0
mesaj atmayacak kız posta gelmesin o kadar.
10 gun once 0 yorum
0
uyumamis kiz var mi amuda kalkmis kiz var mi bacagi kolunda olan kiz var mi lan yeter ya
10 gun once 0 yorum
0
kızlar akıllı erkeklerden hoşlanırmış yalan amk
10 gun once 2 yorum
0
kızlar bana göre 3' ayrılır sevilenler, öpülenler ve *ikilenler.
10 gun once 21 yorum
0
samsunlu ya da omü lü kızlar nerede?
10 gun once 0 yorum
1
insanlar senin neyine aşık olmali basligina birisi gülüsüme yazmis sahsen benim gülüsüme kimse aşık olmaz hatta aşık olan varsa da soğur direkt ahdhsjdhsjdbsjs
10 gun once 2 yorum
0
evli kadın var mı burda
10 gun once 8 yorum
0
mesaj atacak kız yok mu
10 gun once 0 yorum
-1
bidenecik kız yok mu
10 gun once 0 yorum
0
70 yasindaki halam hâlâ amcamin karisina görümcelik yapiyo cok komik 😂
10 gun once 0 yorum
0

0 yorum
1
evlenmek istiyorum ama kimseye bise hissedemiyorum bi etkilesim bile olmuyo Allahim ben ne etcem
10 gun once 25 yorum
2
fasulye ayiklayarak hayati sorguluyorum suan
10 gun once 0 yorum
0
hhhhh
11 gun once 1 yorum
0
jjjj
11 gun once 0 yorum
0
Bildirim özelliği düzelmiş mi diye haftada bir girip bakıyorum, deneme 1-2
11 gun once 37 yorum
0
kadın dediğin iz bırakmasını bilecek
11 gun once 0 yorum
0
hastayım bana bakabilecek bi kız var mı?
11 gun once 48 yorum
0
kabızlığa ne iyi gelir
11 gun once 17 yorum
0
beyler pasoligden anlayan var mı
11 gun once 3 yorum
1
Kızı expertize koysalar 15 bin tl hasar kaydı çıkacak ama sorsan tam evlenilecek kızım diyor.
11 gun once 2 yorum
0
ankara şehir hastanesindeki sinem seni unutamadım hala
11 gun once 0 yorum
0
herkes mi beni engelledi
11 gun once 3 yorum
0
kıza ev atıcam
11 gun once 0 yorum
0
samsunda bir kız var mı?
12 gun once 0 yorum
3
bugün de yalnızlıktan ölmedim, umarım yarın
12 gun once 3 yorum
0
c2 ye görüntü lü arama mi gelmiş ya hu
13 gun once 8 yorum
3
gene mıy mıy biri olmadığım için kaybettim
13 gun once 16 yorum
0
Dizi önerisi olan var mı akıcı olursa daha iyi olabilir
13 gun once 2 yorum
1
ilk görev yerim elazığ 😄
13 gun once 4 yorum
7
Bu sabah brokoli gibi uyandım. Sağlıklıyım çok şükür ama hiç tadım tuzum yok.
13 gun once 0 yorum
0
bugun atama yerlerimiz belli oluyo dua edin gençlerrrr
14 gun once 5 yorum
1
anlaşılan burada da huzur bırakmamışlar 😒
14 gun once 6 yorum
1
korkarken kendimden, titrerken ellerim, isterken yarınları seninle ...
14 gun once 0 yorum
0
popüler kültürün kölesi olmayan, yalnızlığa mahkûm oluyo 😔
14 gun once 8 yorum
5
vallahi tertemiz delirdim yemin ederim
14 gun once 0 yorum
1
naber lan deliler
14 gun once 233 yorum
1
mezuniyete kaldı 8 günnnn 🇹🇷🇹🇷
15 gun once 5 yorum
0
naber lan deliler
15 gun once 0 yorum
0
zirve yasaklı yayınlardan mı arkadaşlar bilen var mi
17 gun once 0 yorum
3
Kalabalık bir şehrin içindeyim. Etrafım dolu ama çok yalnızım.
17 gun once 0 yorum
0
bu nasıl sistem amk ya bi tayin yerlerini açıklamadılar çıldırcam amk
17 gun once 67 yorum
1
Nefret ediyorum nefret ediyorum nefret ediyorum erkeklerden nefret ediyorum 😫
18 gun once 11 yorum
0
Sana ev olayım derken sokakta kaldım. Kendime bile yabancıyım artık. Hiçbir zaman bilmeyeceksin, bilsen de anlamayacaksın. Üç kere iç çektiysem bu dünya da, biri sanadır.
18 gun once 0 yorum