"Siirt Üniversitesi"
0
çay çıkan canı sıkılan arkadaşa mesaj atacam 😂😂
5 gun once 29 yorum
3
İkizler burcuyum ve gömdüğünüz kadar varım... @heraliçe
7 gun once 19 yorum
3
Her ne olursa olsun hiçbir erkeğin erkeklik gururuyla oynamayın!
8 gun once 14 yorum
0
yazmıyor... @heraliçe
8 gun once 1 yorum
1
Erkek olduğumu öğrenince postu silen adam gibi adam😂😂😂 @adhoniskası
8 gun once 0 yorum
0
Kaybedince daha çok seveceksin. @heraliçe
8 gun once 1 yorum
0
Devlet Hastanesi'nde burun estetiği yapılıyor mu
9 gun once 16 yorum
0

0 yorum
1
Kız: Nasıl böyle bi hata yaparsın Erkek: Özür dilerim Erkek: Nasıl böyle bir hata yaparsın Kız: Üstüme geliyorsun ve üzülüyorum Erkek: Özür dilerim. @adhoniskası
12 gun once 0 yorum
2
Up çı bi tayfa vardı burda nooldu onlara yaa 😂😂😂 @adhoniskası
12 gun once 5 yorum
1
İnstagram yine ömer seyfettinlerle doldu aminyum @adhoniskası
12 gun once 0 yorum
1
Highlighter sürmene gerek yok bebeğim sen gülünce dünyam aydınlanıyor zaten 😘😘 @adhoniskası
12 gun once 2 yorum
1
Arabaşı hamuru döküyormuş iki gözümün çiçeği 😍 @adhoniskası
13 gun once 5 yorum
1
Sevgilim Konyalı anneme zorla arabaşı yaptırıyorum maksat kültürler sentezlensin...😁😁 Arada laf sokuşlar oluyor ama @heraliçe
13 gun once 3 yorum
1
Öldüm sanki.. cennet böyle güzel o-la-maaaz 🍀 @heraliçe
13 gun once 4 yorum
1
Gud nayt ! @adhoniskası
13 gun once 2 yorum
0
Pubg ye girek mi uçağından düşek mi çorbasından içek mi hele gardaş gel girek 😂😂😂 @adhoniskası
13 gun once 2 yorum
1
İlgilenilmeyen ben @adhoniskası
13 gun once 5 yorum
1
Kim kaybetti? @adhoniskası
13 gun once 0 yorum
1
Nedir bu kasvet kapalı semalar 🎵🎶🎶 @heraliçe
13 gun once 0 yorum
1
Look your job yani işine bak @adhoniskası
13 gun once 0 yorum
2
Cengiz kurtoğlu ne kadar moral bozuyor ya hiçbir derdim yokken sanki sevdiğim kızın düğününde org çalıyor gibi hissediyorum @adhoniskası
13 gun once 0 yorum
2
Portakallı kekten Yunan mitolojisine... 😂😂😂 @heraliçe
13 gun once 49 yorum
1
Alt tarafı portakallı kek yaptım yerin dibine sokmanıza gerek yoktu @heraliçe
13 gun once 31 yorum
1
Yaşadığım ev intihar sebebi. @heraliçe
13 gun once 0 yorum
2
Annem diyor ki ; gün yüzü hariç bütün yüzleri gördük çok şükür 😂😂😂 @adhoniskası
14 gun once 3 yorum
1
Gut mornik kılas @adhoniskası
14 gun once 7 yorum
3
Iıı yuhum gelir @adhoniskası
14 gun once 0 yorum
2
Palu ailesi meselesini bilmeyen kaç kişiyiz bi toplanın 😂😂😂 @adhoniskası
14 gun once 13 yorum
2
Kadınların 5 dk ya hazırım yalanı ile erkeklerin 5 dk ya ordayım yalanı ölümüne kapışır 😂😂 @adhoniskası
14 gun once 0 yorum
0

0 yorum
1
Çiçek ekmeğim hitabı hoşuma gitti bir an😂 @adhoniskası
14 gun once 2 yorum
1
Hâlâ bursum yatmadı Allah'ım benim günah ne... @heraliçe
14 gun once 2 yorum
1
Şu tatil bitse diye dua eden tek ben değilimdir umarım. @heraliçe
14 gun once 3 yorum
1
Adama bak ya gelmiş kafasında kuruntu yapıp yapıp sonra ben üzüyorlar diyor komik misin nesin ya @heraliçe
14 gun once 3 yorum
2
Üzerler insanı başkaları için üzerler.. @adhoniskası
14 gun once 16 yorum
2
Aklım o zat-ı şahanede😍 @adhoniskası
15 gun once 7 yorum
1
İstanbul'a aşık değilim sana aşık olduğum kadar..❤️ @heraliçe
15 gun once 6 yorum
2
Bazen bir kaldırım taşı, bazen bir sokak çalgıcısı Yani sen İstanbulsun. #heraliçe @adhoniskası
16 gun once 2 yorum
2
Bazen Kanlıca sahili, bazen yalnız kız kulesi yani sen İstanbulsun #adhoniskası 😂😂😂. @heraliçe
16 gun once 0 yorum
3
Nasılda gittin insafsız böyle bırakılmaz ki... 🎶🎶🎵🎵 @heraliçe
16 gun once 1 yorum
0
Sabrım zorlanıyor inşallah tükenmez @adhoniskası
16 gun once 17 yorum
3
Aniden gelen ağlama ağlama hissi bırak peşimi. @heraliçe
16 gun once 20 yorum
2
Uyanma saatim 08:45 yatakta dönüp dolaştıktan sonra kendimi kalkmaya hazır hissetmem 12:00.. @heraliçe
20 gun once 15 yorum
3
Seven sevdiğine kaktüs alsın.. @heraliçe
20 gun once 0 yorum
3
Eskiden 3 kere UP a basınca UP geri alınıyor diye post atıp UP kasmaya çalışanlar vardı nooldu onlara soyları tükenmiştir inş @adhoniskası
3 hafta once 2 yorum
1
Şu 10-20-30 lira isteyenler yanlış yerde arıyorsunuz öğrencide para mı olur? az önce çocuğun biri akbilin içinde para kalmasın diye hesap yapıyordu ...
3 hafta once 0 yorum
3
Adı Şeyma olanlar hep tehlikeli oluyor.. @heraliçe
3 hafta once 3 yorum
2
Olum şans dileyin Dahiliye sınavına giricem @adhoniskası
3 hafta once 48 yorum
1
Bazen yatak sevgilimden daha çekici geliyor... @heraliçe
3 hafta once 48 yorum
2
Yada ağlamıyorum gözüme biraz sen kaçtı. @adhoniskası
3 hafta once 0 yorum
1
Ağlamıyorum gözüme çaydanlık kaçtı. @heraliçe
3 hafta once 0 yorum
2
Sevgilim gamofobik bir afet 🙄
3 hafta once 11 yorum
2
Bir ara don corleone diye bir nick vardı herkes ondan nefret ediyordu aşırı egoist aslan burcu bin nickti ahh eski kampüs
3 hafta once 2 yorum
1
Bir çocuğa çok aşık oldum çok...
3 hafta once 15 yorum
2
Ağız içindeki aft nasıl geçer
4 hafta once 13 yorum
1
Sabah vakit olarak 4 saat geceler ise 20 saat. #kızılyıldız
6 ay once 0 yorum
0
Aq akşam akşam paramı kaptırdım ya eskorta
6 ay once 28 yorum
0
Ankara harbi sıkıcı lan tadı tuzu yok
6 ay once 6 yorum
-1
Mesajım var konuşmak isteyen var mı
7 ay once 0 yorum
0
Sizce teğmen olayım mı yedek subayım devam edeyim mi dostlar kafam karışık ??
7 ay once 6 yorum
1
Geceler uzadı nöbet çekilmiyor
7 ay once 4 yorum
1
Yaş aldık, Ömür verdik. Kaç kasırga geldi geçti aramızdan, ödeşmedikmi hala?
7 ay once 0 yorum
0
Atarsa 110 😃😃
8 ay once 0 yorum
0
Mesajım var konuşmak isteyen bir bayanla nezih bir sohbet etmek isterim
8 ay once 0 yorum
0
Herkes yatağında uyuyor oh mis kebab ..
8 ay once 0 yorum
0
Selam
8 ay once 0 yorum
1
İyi geceler dostlar #siyahbulut
8 ay once 0 yorum