"Gaziosmanpaşa Üniversitesi"
4
3 yıllık ilişkim bitti, 7 yıllık arkadaşlarım bana sırt döndü, babam işten atıldı, 1 sene okulum uzadı, gecikmiş 11 bin lira vergi borcumuz çıktı... Ölmedim ama yaşadığım da söylenemez.
7 saat once 7 yorum
1
modern degilim geri kafaliyim sevgilimi kiskanirim yeri gelir kisitlarm
10 saat once 49 yorum
0
Ne olur ara sıra haberdar et
12 saat once 0 yorum
7
genelleme yapmiyorm yanlis anlmayin biz erkekler su dusuncedeydik aaa kapali kesin temiz ahlakli hanimefendidir diyorduk ama son zamanlarda oyle kapalilarla karsilastm ki Allah islah etsin
13 saat once 60 yorum
7
okulunu bitir askerligini bitir ama is bulama ne kadar kötü bi olay bu
13 saat once 14 yorum
1
cumamiz hayrola arkadaslarr cümleten selamın aleyküm
15 saat once 6 yorum
0
Kalbim kırıldı
1 gun once 1 yorum
0

0 yorum
0
💐💐💐💐💐💐💐
1 gun once 0 yorum
0
🌸🌸🌸🌸🌸🌸
1 gun once 0 yorum
0
🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸
1 gun once 0 yorum
0
♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️
1 gun once 0 yorum
1
Unuttun mu beni ? #havuçlutarçınlıkek
1 gun once 2 yorum
0
💚💚💚💚💚💚💚
1 gun once 0 yorum
1
❌❌❌❌
1 gun once 4 yorum
1
Hüngür hüngür ağladım senin alacağın olsun utandı meyhaneler
1 gun once 2 yorum
0
Sorma ben inim inim inliyorum sen sustukça geberiyorum
1 gun once 0 yorum
1
Öyle kolaysa gel başımdan kaldır at sevdanı
1 gun once 0 yorum
3
Aşktan anlamaz mı taş kalbinnnnn ah ulan beeee
1 gun once 51 yorum
-1
mesaj hakkim var kullanmali miyimm bence gerek yok :)
1 gun once 24 yorum
0
elini tutmaya kiyamadim kiz simdi baskalariyla neler yasiyo neler bu devirde samimi ve temiz sevmek yaramiyormus anladm
1 gun once 12 yorum
1
is gorusmesine gittim biz sizi arariz dediler sonuc ne olcak sizce:)
1 gun once 31 yorum
0
Kaç yaşında, derler, Kaç kardeşi var? Kaç kilo? Babası kaç para kazanıyor? Bu türlü bilgilerle onu tanıdıklarını sanırlar.
1 gun once 0 yorum
0
nasilda boktan bir gün
1 gun once 0 yorum
0
değerli zamanından çaldım kusura bakma
2 gun once 0 yorum
2
yarin is gorusmesine gidicem dualarinizi eksik etmeyin :)
2 gun once 2 yorum
2
neden kampüste bi kitap yada bi tiyatro yada sinema gibi seyler konusulmuyo sozde herkes üniversiteli:)
2 gun once 7 yorum
2
admine sesleniyorm uygunsuz post paylasmadm halde puanm ndden 0 oldu:)
3 gun once 20 yorum
0
sakın ha gitme
3 gun once 0 yorum
0
Kelimelik oynayabileceğim biri var mı?
3 gun once 25 yorum
0

0 yorum
0
Aramıza girmiş dağlar denizler...
3 gun once 8 yorum
0
seni sevmeyi agir ödûyorum
4 gun once 0 yorum
3
Evin tu yî💕
4 gun once 1 yorum
0
bu ihtiyarlarından otobüste gördüğü her kıza yer verme çabası ne kadar tatlı demi
4 gun once 2 yorum
25
Kendime not:1.Tutamayacağın sözler verme 2.Veremeyeceğin kiloları alma😂
5 gun once 18 yorum
0
Her şeyi bırakıp gelsem yanına
5 gun once 0 yorum
0
çok sıkıldım ya
5 gun once 8 yorum
0
O bizim kavuşmalarımız mahşere kaldı
5 gun once 0 yorum
1
en kısa sürede geberir giderim ins
5 gun once 25 yorum
1
bizden içlisi köftedir
6 gun once 2 yorum
0
söyleyemem kimseye derdimi
6 gun once 5 yorum
0
hepiniz hayal ürünüsünüz
6 gun once 1 yorum
1
son doho oyolorono loyokson
6 gun once 3 yorum
0
tüm gün boyunca bana ayıracağın bi saat bile zamanın yoksa olacaklardan ben sorumlu değilim artik
6 gun once 0 yorum
1
Sen muhteşem bir şerefsizsin
6 gun once 0 yorum
1
Şu küçücük dünyada herkes incitilmiş, isimsiz,herkes yanlış yerde...
6 gun once 0 yorum
2
millet bi uplayi verin gari şu postu:)
6 gun once 0 yorum
2
Şu kampüste bir kişi hariç düzgün bir insana hiç rastlamadım.
6 gun once 51 yorum
3
derdiniz tasanız aşk olmuş 1 hafta konuşup aşkınızdan ölüyor gibi davranmanız ne bilim birazda gülünç bi durum
6 gun once 4 yorum
0
Yine özleyerek uyandım.
6 gun once 26 yorum
0
haber gelmiyor yardan
7 gun once 0 yorum
3
Ondan nefret ediyorum ama bir taraftanda onu düşünmeden yapamıyorum. Kendime sinirleniyorum... #havuçlutarçınlıkek
7 gun once 4 yorum
0
Matrax online
9 gun once 8 yorum
0
çok aglatacak bir dram filmi?
9 gun once 45 yorum
1
En çok da bu zamanlar özlüyorum seni nasıl kahroluyorum haberin yok ölüyorum
9 gun once 9 yorum
1
Fakirlik yemeksiz geçirilen bir gece değildir, fakirlik “düşünmeden” geçirilen bir gecedir. Ali Şeriati
9 gun once 1 yorum
2
Asıl marifet buluttaydı ama herkes yağmura şiir yazdı
9 gun once 0 yorum
4
Çok yıpratılmamış bir Gülten Akın dizesi, "Bu perişan halime sebeptir; senin unutmuşluğunu affetmeyeceğim." #havuçlutarçınlıkek
9 gun once 0 yorum
1
Sen gittin ben öldüm gittim demekle gidilmiyor işte aklımı kalbimi de götürdün kendinle...
9 gun once 0 yorum
0

0 yorum
6
İlkokulda olsaydık montumu montunun yanına asardım. #havuçlutarçınlıkek
9 gun once 77 yorum
2
Davut Güloğlu'nun da dediği gibi "hava kara bulutlu yine yağmur yağıyor"
9 gun once 1 yorum
1
Bu ne sevdadır gülüm bu ne çiledir...
9 gun once 0 yorum
0
Dünya mühendisler gününüz kutlu olsun
9 gun once 11 yorum
12
Kampüs çöksede hepimiz kurtulsak bu bataklıktan
10 gun once 4 yorum
0
ne bir selam ne bir bakış ah aman
10 gun once 8 yorum
0
çok özledim 😭
10 gun once 7 yorum
0
ne yapıyor acaba şimdi 🤔
10 gun once 1 yorum
0
kahvede taştı ya
10 gun once 13 yorum
0
papatya gibiydi bazen sevdi bazen sevmedi
11 gun once 42 yorum
0
ağlamak yok yüreğim
11 gun once 4 yorum
1
günaydın
11 gun once 2 yorum
1
Ayrılık da biraz ölüme benzemez miydi?
12 gun once 0 yorum
6
Seni hâlâ seviyorsam kimseye benzemediğin içindir.
12 gun once 0 yorum
1
nerde o eski kampüs zamanları
12 gun once 0 yorum
0
akışına bıraktım akmadı
12 gun once 0 yorum
0
Tam da bugün çok yanlız...
12 gun once 0 yorum
0
her şey çok boş be
12 gun once 0 yorum
0
O bizim kavuşmalarımız manşere kaldı...
12 gun once 0 yorum
1
Aşk dediğin elbet bir yol bulur
13 gun once 0 yorum
0
umrunda bile değilim
13 gun once 9 yorum
2
Akvaryuma iki balık koyarsanız onlar zaten sevgili olur, önemli olan okyanusta karşılaşabilmek.
13 gun once 0 yorum
0
bizi unutma olur mu
13 gun once 4 yorum
0
Bugün de mutsuzuz şükür
13 gun once 0 yorum
1
Hiçbir zaman mesaj hakkı olmayan 😄
14 gun once 7 yorum
1
Ömür tüketen mühendisler😒😒
14 gun once 18 yorum
1
elbet bir gün buluşacağız demiştik olmadı olamadı
14 gun once 0 yorum
0
Unut diyorsun da öyle kolay mı nasıl unutayım
14 gun once 0 yorum
4
Twitter'da beni takip etmek için açtığı fake hesabı bile tanıyorum. Ben senin ciğerini bilirim derken boşuna söylemiyordum.
14 gun once 0 yorum
0

0 yorum
2
herşeyi bırakın da sabah okula gitmeyi kim bulduysa onun ben amk
15 gun once 0 yorum
4
Saat 8den beri arkadalımla mesajlaşıyorum. Görende sevgilimle konuşuyorum sanar oysaki en yakın arkadaşımla konuşuyorum 😄
16 gun once 6 yorum
1
onca boku yiyorlar sonra ben naptım amk
16 gun once 0 yorum
0
Neler oluyor hayatta
16 gun once 0 yorum
0
AHLAKSIZ dedi bana tavsiye vereyim derken hiç yere ahlaksız oldum iyi mi 🤔🤔
16 gun once 5 yorum
1
Dertli olsan ne dertsiz olsan ne sonucunda zamanla gene dertliysen dertsiz dertsizsende dertli olacaksın bu kısır döngü hep devam edecek o yüzden hayatın amk
17 gun once 0 yorum
3
ulan evlenmeyin yeter amk
17 gun once 3 yorum
2
Ne yaptığımı bilmeden bişeyler yapmak kendimden soğutuyor
17 gun once 4 yorum
2
ya herkesin hayatı süper gibi gidiyormuş da benimki rezaletmiş gibi
18 gun once 0 yorum
10
kız yazmış ki "ay ben şeker suda eriyo diye 17 yıldır yıkanmıyorum" ben ne tarafa kusayım
18 gun once 3 yorum
0
derdiyle dertlenmene bile tahammülü yoksa durma o diyarda
19 gun once 0 yorum
3
her şey aşırı güzel giderken acaba bunu dillendirsem bozulur mu tedirginliği
19 gun once 3 yorum
0
film onerir mısınız?
20 gun once 22 yorum
0
kulaklığı takıp beynimdeki sesleri duymak istiyorum susar misiniz 🤔
20 gun once 8 yorum
0
otobüsüm gelse artık binip gitsem
20 gun once 3 yorum
1
vize haftası ve bilin bakalım ne eksik
3 hafta once 0 yorum
2
vizelere mi girdim vizeler mi bana girdi anlamadım
3 hafta once 0 yorum
1
Hiç mi yüzümüz gülmeyecek bizim be...
3 hafta once 5 yorum
3
Şu yurtta regl olmayan vize haftasında olmayan tek benim heralde bu ne triptir ya
3 hafta once 6 yorum
1
Tokata gelicem 1 günlük kalacak yere ihtiyacım var ahali
3 hafta once 3 yorum
0
Sadece arkadas olmak istiyorum...
3 hafta once 17 yorum
1
zehra diye tanıtan kendini ama zehra olmayan insan hepsi senin sen olduğunu ispat etmek içindi ve anladım ki sensin o sıla
3 hafta once 9 yorum
1
Bir kara kaşın, bir kara gözün değer dünya malına...
3 hafta once 3 yorum
2
ben böyle hayatın geçmişini ızdırabını sikiuim
3 hafta once 0 yorum
1
yazdıklarıma sadık olamadım bilmiyorum kac esliyim
3 hafta once 0 yorum
4
vizeler sabahım köründe adamı ders calıştırmak için kaldırıyor,ben buna vizenin kaldırma kuvveti diyorum sjjsdshj
3 hafta once 2 yorum
-2
Tanrı insana bakıp ben ne yaptım diyor mudur acaba?
4 hafta once 9 yorum
1
Ders nasıl çalışılır🙄
4 hafta once 2 yorum
3
Yakarsa bu dünyayı,bu soğukta otobüs bekleyen öğrenciler yakar.
4 hafta once 0 yorum
1
Çocuğu gerçekte gördüm çok beğendim. 2 haftadır adını soyadını hiç bilmediğim birini aradım. Sonuç olarak buldum. Çocuğun sosyal medyadakiyle alakası yok. Acaba ben o gün kör nüydüm diyesorguluyorum.
4 hafta once 13 yorum
10
mühendislik çekilmez çilen var.
4 hafta once 0 yorum
0
bir kızın ilgisi olup olmadığını nasıl anlarız?
4 hafta once 5 yorum
1
yıl olacak 2019 hala kampüste kız düşürmeye çalışan bir kitle var,kanser kitlesi
4 hafta once 0 yorum