"Uşak Üniversitesi"
1
Haydar ismini ben duymaktan bıktım sen bıkmadın diyorum. Onlara söyle Haydar demezlerse sende duymazsın diyo Allahsız akskdkdk. #iktisatçıbağyan
24 dakika once 0 yorum
0
O kadar hareketsizim ki sadece tuvalete ve mutfağa gitmek için yürüyorum. Geri kalan zamanlarda full yatış
2 saat once 6 yorum
6
Birden geldin aklımaaa yakıverdin ışıkları 🎶🎶🎙️ #Feride🍃
2 saat once 8 yorum
0
Ölüyooğhk mnagoyum #GÖKBÖRÜ
3 saat once 0 yorum
0
Pubg mobile lite oynayan var mı
4 saat once 0 yorum
-4
Kızın boyu 1.50 85b takıyo. Yürüyen meme resmen o ne ya
4 saat once 1 yorum
0
Dikiliye yaklaştıkça yakınımdaki postlar azalıyor 😂. #iktisatçıbağyan
10 saat once 8 yorum
0

0 yorum
0
KPSS ne zaman açıklanacak acaba ya
12 saat once 2 yorum
0
Günaydınlarrr😅🤗 #Feride🍃
13 saat once 3 yorum
1
Saat olmuş sabahın 5i telepati videosu izliyorum aklım fikrim bende değil şu an
16 saat once 3 yorum
4
Aylar geçmiş yapacağını yapmış aldattı dövdü şimdi arıyor görüşelim diyor hassiktir ordan şerefsiz bok görürsün bundan sonra beni
19 saat once 7 yorum
5
Nasıl inanırım sanaaa 🎶🎙️ #Feride🍃
23 saat once 4 yorum
2
Yanağımın içinde aft çıkmış ya. Çok canım yanıyo
23 saat once 6 yorum
3
Kanka ben çok dikkat ediyorum omuzları düşük filan giymiyorooommm. (4 yıl sonra) kanka götümü biraz daha mı gösterseydim böyle az kaşar oldum
1 gun once 4 yorum
1
Bu regl zamanlarınds trip atabilen yataklara gömülebilen kızlar kim? Biz hiç yapamıyoruz onları
1 gun once 2 yorum
0
Bişey yazcaktım unuttum
1 gun once 1 yorum
0
hikaye atmış kara sevdam 😔
1 gun once 6 yorum
1
Yeğenim akşam 7de beni çiğdem-çay partisine davet etti sjdkdkd kola da olabilirmiş eğer istersem ajsjsj 💙. #iktisatçıbağyan
1 gun once 9 yorum
1
Derman sendedir 🎶
1 gun once 0 yorum
4
Nereyi seversen,orası senin dünyandır #Feride🍃
1 gun once 0 yorum
1
4 yaşındaki kuzenim evde zampara mı zımpara mı diyerek dolaşıyor 😂 şu çocuğa doğru dürüst bişeler dinlet be yengeeee
1 gun once 0 yorum
3
Ahlâk örtüsü olmayanı baş örtüsü dindar yapmaz.
1 gun once 0 yorum
1
ismim Türkiye de en çok kullanılan 160. isimmiş vay be 😂 yaklaşık 120 bin kişi benimle aynı ismi taşıyor
1 gun once 36 yorum
1
mezun olalı 1senw olmuş evde kalmış muamelesi görüyorum😒
1 gun once 16 yorum
0
snsjsjeks
1 gun once 0 yorum
-4
günaydın arkadaşlar #feride
1 gun once 20 yorum
0
Sabah uyanır uyanmaz aklıma gelecek kadar sevmeseydim keşke. Bak işte acı veriyor!
1 gun once 0 yorum
1
elalem güneş banyosu yapıyor ben yağmurdan yosun bağlamak üzereyim
1 gun once 7 yorum
5
Aşağıda orospu çocuğunun biri nude fotoğraf pazarlıyor.Öncelikle burdan birine nude atan kızın beynini sikeyim.Postun altın leş kargalarıyla dolu hepsini engelledim linklilerden birileriyse ifşalicam
1 gun once 7 yorum
0

0 yorum
1
Birini sevince dünyadaki bütün renkler daha bir parlak geliyor insana.Dünyanın en mutlu insanı sen oluyorsun.Şu sevgi çok hoş bir şey.Yaşadığını hissediyorsun. #iktisatçıbağyan
1 gun once 5 yorum
4
Ne bileyim işte Füsun sen şimdi aramıza duvar örsen ben yine senin sevdiğin renge boyarım.Bu söz hafızamdan sanırım hiç silinmeyecek. #iktisatçıbağyan
1 gun once 8 yorum
2
O hayatımın çocuk yanıydı.Beni sevdi benden çok. #iktisatçıbağyan
1 gun once 6 yorum
3
Bu Konyadakiler uşağı beğenmiyor ben 3 gündür Konyadayım lan her yer tarla burdan gelipte nesini beğenmediniz uşağın
1 gun once 7 yorum
1
Saçma bi sebepten sevgiliniz sizden ayrılırsa napardınız mesela ben hala anlamaya çalışıyorum
1 gun once 43 yorum
0
Sen benim en sevdiğim portakallı pekin ördeğim 🎶😄. #iktisatçıbağyan
1 gun once 10 yorum
1
Eee anlatsana biraz hiç geliyor musun intiharın eşiğine falan?
1 gun once 37 yorum
3
Şaka gibi ama balkonda otururken üşüyorum ajjsj izmir sıcak falan değil siz basık yerlerde oturuyorsunuz. #iktisatçıbağyan
1 gun once 0 yorum
3
ulan kirila kirila ruhsuz pezevenklere benzedim iyice
2 gun once 0 yorum
0
başım ağrıyor Allahııımmmmm neydi çileeeemmm
2 gun once 149 yorum
1
sağlam sıkılıyorum
2 gun once 5 yorum
4
dayımlar dedemin istemediği bişey yapmış dedem de diyo ki bizim mallar mal ajdjjdjdj ben bu kadar net bir açıklama görmedim ahshhshsjk
2 gun once 10 yorum
1
Beni atın sırtına atın tın tın gideyim. #iktisatçıbağyan
2 gun once 5 yorum
0
ne yağdın bee
2 gun once 0 yorum
1
üstü çıplak paylaşım yapıp içkiyle masa baslarinda fotolari olanlar bi bana mı ters itici geliyor
2 gun once 5 yorum
1
birazdan efsane bir makarna yapacagim soslu soslu 😂😄
2 gun once 21 yorum
1
Aman da ne güzel esiyormuş canım İzmir 💙😂😂. #iktisatçıbağyan
2 gun once 34 yorum
0
Mahsur kalanlarda bugün #GÖKBÖRÜ
2 gun once 0 yorum
0
İlk defa iletişimden yazdığım bir şeye cevap alamadım. İlginç
2 gun once 1 yorum
-2
Yumurta midemi bulandırıyor. Kahvaltıda onun dışında ne yenir
2 gun once 7 yorum
2
21 yaşındayım ve üzerimdeki bu yorgunluk hiç normal değil
2 gun once 3 yorum
2
Aşık oldum celladıma!Yazıyordu bıraktığı notta. #iktisatçıbağyan
2 gun once 9 yorum
0
böyle fake hesapları veren erkekleri de anlamıyorum ya bu nedir
2 gun once 9 yorum
0
Pazar günü ablamla denize gidicem tek korkum Haydar'la denize giriyor olmak hajsjdj. #iktisatçıbağyan
2 gun once 24 yorum
0
Hayatım Hamiyet Hanım Paradoksu gibi sjdjdj. #iktisatçıbağyan
2 gun once 0 yorum
0
çok sıkıldım bea
2 gun once 5 yorum
2
Ne kadar saçma bir post atmışım millet evlenirken benden mi izin alacaktı ahsjsjsk anlık baş ağırısının verdiği şuursuzlukla atılmış bir posttu andjdk. #iktisatçıbağyan
2 gun once 0 yorum
0
Her gün düğün de olmaz be kardeşim kafamız kaldırmıyor artık. #iktisatçıbağyan
2 gun once 0 yorum
1
Resmen uykum düzene girdi erken yatıp erken kalkıyorum çok şaşırtıcı
2 gun once 10 yorum
0

0 yorum
4
Bahardan mı yoksa aşktan mı. #iktisatçıbağyan
3 gun once 24 yorum
1
Herkes yolunu bulmuş da bi biz kalmışız hissi....Ne zaman salarsın beni tahmini ? #GÖKBÖRÜ
3 gun once 0 yorum
1
bu sene de gidemedim anma törenlerine😔
3 gun once 1 yorum
0
Şu sabun kesme videolarını izleyince rahatlamayan sadece ben miyim ya?
3 gun once 0 yorum
2
Bir yar sevdim baş üstüne.Sensiz gün doğsa gölgem yok. #iktisatçıbağyan
3 gun once 0 yorum
0
Karalım esmer güzelim yaralım
3 gun once 0 yorum
0
Bir anda gelen Gel bahtımın kar beyazı diye şarkıya girme isteği. #iktisatçıbağyan
3 gun once 0 yorum
2
Mezunlar nasıl vakit geçiriyorsunuz ya ben geçiremiyorum
3 gun once 18 yorum
0
Normal sadece bir ilüzyondur. Örümcek için normal olan bir sinek için kaostur. #iktisatçıbağyan
3 gun once 24 yorum
1
Yar uykuda ben yine penceremde doğacak güneşi göresim gelir. #iktisatçıbağyan
3 gun once 24 yorum
1
Ben şordan geçiyordum.Lanet olası ganalın etrafını çerçeve yapmamışlar.
3 gun once 3 yorum
34
Kadın intihar etmeden önce aşağıya bakıyor birine çarpmayayım diye.Dünya hassas kalpler için çok kötü bir yer.
3 gun once 7 yorum
1
Öhööm Ses🎙Karanlık gecelerimin yıldızı sen en en en en yıldızlarda kayar durmaz yerin de 😂😂😂😂
3 gun once 5 yorum
1
En azından sapkın postlar görmüyoruz shdkdk
3 gun once 1 yorum
6
Arapça postlar kampüs halkına korku saldı.Halk Suriyelilerin burayı da işgal etmesinden korkuyor.Son dakika bilgileriyle birazdan tekrar karşınızda olucaz!(KampüsHaberleşmeBaşkanlığı)😂
3 gun once 4 yorum
1
Ekin idim oldum harman savursunlar yele beni. #iktisatçıbağyan
3 gun once 7 yorum
0
Evde en çok özlediğim şey tuvaletim
3 gun once 2 yorum
1
Küçümseme ruhun çirkefidir.Yazıyı çirkinleştirir,dünyayı çürütür. #iktisatçıbağyan
3 gun once 6 yorum
0
Salga gölünde biri boğulmuş dün duydunuz mu
3 gun once 0 yorum
0
elimi ısırgan yaktı hala kaşınıyor la havle kaç saat oldu 🙄
3 gun once 0 yorum
5
Ben,yüreğini yitirmiş bu zamandan korkuyorum. #iktisatçıbağyan
3 gun once 57 yorum
6
anneannem: hilal yarın cuma mı? ben:evet anneannem: bugün perşembe mi? ben:hıhı anneannem: o zaman yarın cuma ben:🙄
3 gun once 6 yorum
1
evde 5 tane bebe var yamyam gibi 🙄 beyin ölümüm gerçekleşiyor
4 gun once 5 yorum
1
o çocuk buraya gelecek!
4 gun once 53 yorum
2
bir hayirsiz yüzünden gelene paşam dedim Tello 🎶🎶🎶😂😂😂hahahah
4 gun once 0 yorum
1
geceleyin sapiklasan nerdeyse 20post engelledim pezevenkler
4 gun once 2 yorum
1
günaydın 🤒🤒🤒
4 gun once 15 yorum
5
Bildirimler geri gelse ya?
4 gun once 1 yorum
7
Allah size hiç dert tasa vermiyor mu da sikinizden başka derdiniz yok sizin Allah belanızı versin artık omurgasız mahluklar
4 gun once 0 yorum
0

0 yorum
0
Bugün hayatından defoluyorum
4 gun once 7 yorum
3
Anneme kıyamam be gündüz içine atıp içerlediği ne varsa gece uykusunda konuşup anlatıyor #iktisatçıbağyan
4 gun once 1 yorum
0
Ana sayfa yine leş gibi
4 gun once 1 yorum
7
Olum siz ne yiyip ne içiyorsunuz da bu kafaya ulaşıyorsunuz anonim evli gibi takılacak kız var mı,sanal yapıcak kız var mı,kölem olucak kız var mı? Peki sizde biraz beyin ar ve kişilik var mı?
4 gun once 4 yorum
2
Birileri adana halkına otobüste kısık seste konuşulması gerektiğini öğretsin hemde gece yolculuğunda
4 gun once 0 yorum
0
Boşluğa düştüm o olmadan çıkamam
4 gun once 0 yorum
2
Gelemem ben sana gelemem ben. Öperim seni, sana doyamam ben 🎶. #iktisatçıbağyan
4 gun once 9 yorum
4
hikaye atmış anasını satim hemen baksam avını bekleyen kaplan gibi bakmasam ben çatlıyorum😂🤦🏻‍♀️
4 gun once 12 yorum
1
Ben iflah olmaz bir salağım
4 gun once 1 yorum
3
Canım sıkılıyor anne ya dedim kedi canını yesin dedi ajsjdkdk teşekkürler madır şuan her şey geçti 😂. #iktisatçıbağyan
4 gun once 0 yorum
0
böcek ısırığından ölmem inş her yanım kırmızı nokta tövbeeee
4 gun once 5 yorum
2
Kınayı yakmışlar geline hazırlanmış gidiyor evine ajsjsjsj😂 çok sıkılıyorum be 😂😂. #iktisatçıbağyan
4 gun once 53 yorum
5
Biz sevgilimle bittik size hayatta başarılar arkadaşlar
5 gun once 5 yorum
4
Sıcaklarda sürekli toplanan saç yüzünden yaşanan baş ağrısı sorunsalı 😒. #iktisatçıbağyan
5 gun once 5 yorum
1
uçtu uçtu kaplan uçtu evet en mantıklı cümleyi sen kurdun çocuk
5 gun once 0 yorum
0
İlk defa bir düğünde Ay Tenli Kadınla dans edildiğine şahit oldum.Şükürler olsun Özdemir Erdoğan abimizin şarkısından vazgeçmişler ajsjdkdk. #iktisatçıbağyan
5 gun once 11 yorum
3
Maloş uyanıyor elinde telefon gece saat 4e kadar pubg mi ne zıkkımsa onu oynuyor boyun fıtığı da olcak beyni de buharlaşmış zaten 10gün kalan misafir iticiliği var ak dese kara derim😂#iktisatçıbağyan
5 gun once 3 yorum
1
Pubg bile eğlendirmiyor 😒
5 gun once 15 yorum
4
Ders çalışmam gerektiğinde eğlenceli gelen şeyler artık eğlenceli gelmiyor neden Allahım nedeennn
5 gun once 2 yorum
11
Nerdeyse tüm yakın arkadaşlarımın uzun yıllık ilişkisi var . Öyle yalnız hissetmeye başladım ki ????‍♀️
5 gun once 35 yorum
0
Ve yine bir İstanbul çıkartması 😂 #GÖKBÖRÜ
5 gun once 0 yorum
0
ooff canımı sıkıyonuz hoşunuza gitmiyorsa engelleyin geçin ne gereksiz laf söyleme çabasına giriyosunuz
5 gun once 0 yorum
2
kuzenim bayburtta okuyacak diyo ki zaten bizim aile bayburt nüfusu kadar orası bize anca yeter başka öğrenci almasınlar ahshshsjjdk
5 gun once 8 yorum
0
Kuleli satıldı diye bir iddia var eğer doğruyla ALLAH BUNLARI NASIL BİLİYOSA ÖYLE YAPSIN
5 gun once 0 yorum
4
Ablam aradı diyor ki hava çok sıcak bize gel klimayı açtım hahsjs evler çok yakın olunca böyle oluyor ablamda da biraz saykoluk var tabi. #iktisatçıbağyan
5 gun once 45 yorum
-2
Güneşlenme keyfisi 😎😎 birazcık hava atayım kampüse de hcemx
5 gun once 17 yorum
4
Sabahın köründe indiğim otobüsten duyduğum ilk soru heyecanlı bi arkadaşımıza aitti(öğrenci). 6 yıl öncesinde kendimi hatırladım. Vay bee
5 gun once 0 yorum
0
ya istemiyorum uyanmak istemiyorum gün aymasın neden kaldırıyonuz beni ya neden 😭😭
5 gun once 157 yorum
10
Yeğenim Malatya'dan döndü 5 yaşında bana diyor kafamı yardım vücudumda 105 tane yara var horoz da kovalamış bunu gülmemek için kendimi zor tuttum sjkldldş. #iktisatçıbağyan
5 gun once 5 yorum
0
iyi geceler değerli kampüs ailesi
5 gun once 1 yorum
1
İnanmak başarmanın yarısı değildir.İnanmak çoğu zaman kaybetmenin ilk adımıdır. #iktisatçıbağyan
5 gun once 0 yorum
1
Üstüm başım fondoten oldu sürmeyin şunu amk #GÖKBÖRÜ
5 gun once 6 yorum
1
yaz tatilinden nefret eden bir ben miyim 🙄
5 gun once 7 yorum