"Yüzüncü Yıl Üniversitesi"
0
Van'da görevde olanlar gelsin
10 saat once 155 yorum
0
line dan sohbet etmek isteyen kız varmı
10 saat once 0 yorum
0
canım sıkıldı ya
10 saat once 34 yorum
0
line kullanan kız var mı
11 saat once 7 yorum
0
sohbeti tatlı bir hatun yükleniyor ..
11 saat once 10 yorum
0
hani hayallerimiz vardı tarkovski gibi filmler cekecektik
11 saat once 4 yorum
-3
gönderiyi sildim ya yanlışlıkla 😂😂 yelloz kızıl burda mı?
12 saat once 79 yorum
0

0 yorum
1
gizli numaradan arayıp sesimi dinleyen kıza sesleniyorum. SENDE KONUŞ ÇATLATMA ADAMI
12 saat once 1 yorum
1
sesinde ne var biliyor musun?
12 saat once 33 yorum
1
bu evrende duran bir şey söyleyin
12 saat once 1 yorum
4
tuttum eli sıcacıktı yüreği elindeymiş gibi...
14 saat once 0 yorum
1
kalabalikta namuslu olanlarin tenhada performanslari göz kamastiriyor. yani;kendi adinla(cevrende) namuslusun ama KAMPÜSte anonim oldugun icin serefsizsin.(oyle kiz varmi boyle kiz varmi. ve...yorumda
18 gun once 4 yorum
0
Van da yasayan var mi?
3 hafta once 152 yorum
0
#SUSAMAM
6 hafta once 0 yorum
1
karşı karşı dururken, yüzüne hasret kaldım😳#maviş
6 hafta once 12 yorum
2
Bu kadar kalitesiz olduğunu bilmiyordum bu üniversitenin. Sokakta selam veremez bir kıza burda gelmiş neler yazıyor zavallılar
6 hafta once 0 yorum
0
yok mu biri arayayim
8 hafta once 17 yorum
2
hadi anasayfayi uplayalim millet😍
8 hafta once 0 yorum
2
gelin halay cekelim laaa 💃🕺💃🕺 ##elabelavelvela
8 hafta once 0 yorum
1
disa dilan Rojda #elabelavelvela
8 hafta once 0 yorum
2
bu rojda her dile her kalbe hitap eden bir sanatci turkum ama bayiliyorum kadina ve sarkilarina
8 hafta once 0 yorum
1
kadin insandir bizlerse insan ogluyuz
8 hafta once 0 yorum
1
bir gunde bildigimiz kadar 4 farkli il dort farkli kadin dort farkli cinayet vay be helal olsun turkiye
8 hafta once 0 yorum
3
burda ki serefsizlerin amina koyayim ulan hic mi utanmiyorsunuz o kadar kadin cinayeti siddeti varken halen o sikiniz kalkabiliyormu pust oglu pustlar utanin sayginiz sun
8 hafta once 0 yorum
3
yok abi boyle olmuyor butun hepsinin amk koparip aticaksin siklerini vericeksin bir genel eve omur billah calisicaklar paralarinida zulm ettikleri kadinlara vericeksin baska yolu yok
8 hafta once 0 yorum
1
kendime gercek bir arkadas ariyorum cidden dost olabilecek bir dost kiz erkek fark etmez adam olsun durust olsun yeter varsa buyursun 😊
8 hafta once 1 yorum
0
sabahul hayr💕
8 hafta once 2 yorum
0
asker polis ne varsa gelsin eblenicem vallahi bak😒
8 hafta once 15 yorum
0
yildiz tilbe kalp anca gidersin
8 hafta once 0 yorum
0

0 yorum
2
dolu kadehi ters tut grubu kadar mukemel muzik yapan yok bu devirde
8 hafta once 2 yorum
2
bir insana sevgini en guzel hangi sozle anlatabilirsin
8 hafta once 0 yorum
0
acil yardim edin erkek arkadasimla ayrilmak uzereyiz ikimiz de birbirimizi cok seviyoruz ve ben ne doyerek onu durdurabilirim yardim edin
8 hafta once 14 yorum
1
lannn bi bakin
8 hafta once 1 yorum
0
cevap verin
8 hafta once 0 yorum
1
essiz guzel sarkilar onerin be
8 hafta once 13 yorum
4
yar yine bana haram geceler senin icin agliyorum 🙄
8 hafta once 0 yorum
1
gunlerce burda agladim ve sinunda baristik
8 hafta once 0 yorum
2
o kadar mutluyum ki beni terk edip gittigi kizla tam nisanlanicakken aniden nisani atip eski manitasina donmus beter ol serefsiz😂
8 hafta once 1 yorum
0
mekanin sahibini falan bilmem ama Trap gercekten iyi yapan bence iki kisi var canbay ve wolker
8 hafta once 0 yorum
0
heyhalt kafam goctu diyardan donmedi kimse limandan can sen de gecme cihandan dusmesen de fersah fersah
8 hafta once 1 yorum
0
eminonunde olan var mi
8 hafta once 0 yorum
0
beni derde koyup kactin gozun aydin senin gayri yuregime yara actin gozun aydin senin gayri😔
8 hafta once 0 yorum
0
hadi yuregim ha gayret hele sıkı dur sabret basini dik tut
8 hafta once 0 yorum
0
emin onunden kadikoye nasil gidebilirim
8 hafta once 7 yorum
0
bu kadar sicmak hayra alamet degil yeminlen
9 hafta once 0 yorum
0
emre niye sildin msj
9 hafta once 7 yorum
2
diyarbakir urfa antep delale lolke lolke lolke
9 hafta once 0 yorum
4
gelecekteki esim insallah koyu bir besiktasli olur amin 🙏🤲
9 hafta once 1 yorum
0
turk telekom beles int nasil yapilir .com
9 hafta once 1 yorum
-1
evlenecegim vallahi de billahide karsima ilk cikanla hemde yok olmuyor cunku sevmek bana gore degil😒
9 hafta once 14 yorum
0
dogru duzgun sohpetiniz yok lannn
9 hafta once 6 yorum
0
giderken sırtımda ki hançeri çıkarma bana senden kalan tek hatira o
9 hafta once 3 yorum
2
polisler niye bu kadar tatli🙈
9 hafta once 17 yorum
0
kimsenin sevgisine ihtiyacim yok hepmi yalan hep mi dolan olur
9 hafta once 4 yorum
0
kiptas venezia da olan varma
10 hafta once 6 yorum
1
Nerelisin diye soran olursa kaçmak kentinin ağlamak sokağından dersin
3 ay once 0 yorum
0
bu gunume dair hep seni okudum 😉
3 ay once 0 yorum
0
ulan ilk defa reynmene hak verdim 🤔
4 ay once 4 yorum
0

0 yorum
0
sen kim kopek #it1
4 ay once 5 yorum
-1
gelin gizliden ariyak
4 ay once 0 yorum
0
annemon agzina bir fekelili sozleri dolanmis (fekeli bir zamanlar cukur ovada ki masum odam )gidip gelip bana diyor ki ne elbiseler var icin de insan yok ne insanlar uzerlerinde elbise yok😂😂😂
4 ay once 0 yorum
0
kenan dogulu bal gibi😍
4 ay once 4 yorum
1
nurettin rencber icimde ates😍😍
4 ay once 6 yorum
2
kendime gunluk is buldum gunlugu 150 tlcik anneme 100 dedim 50 kumbaraya malum okul acilinca ver elini gezmek 😂
4 ay once 23 yorum
10
ufff gene gorucu geldi 😂😂 annem beni vermek yerine karsi tarafin kizini kuzenime aldi😭😭😭😭
4 ay once 40 yorum
0
Van'da askerlik yapmakta neymiş arkadaş Türkiye'nin bu ucundan diğer ucuna geldim
4 ay once 30 yorum
0
buyukcekmece yollari tozlu ah bulamadim bir o yollu
4 ay once 0 yorum
0
gel gonlume gel
4 ay once 0 yorum
1
ya benim bu abim nasil bir insan ne kadar suriyeli pakistanli cisan gariban gocmen varsa pesine takiyor adam evine aliyor allah sonumuzu hayretsin😒
4 ay once 12 yorum
2
oha amk sabah sabah cezanin ezhel ve ben feri tarafina gectigini gordumya olsam gozum acik kalmaz amk ceza ne yaptin aga sen
4 ay once 4 yorum
0
messene grubu var gelmek isteyen olursa msj atsin 😂
4 ay once 7 yorum
0
grup kurduk gelmek isteyen var mi
4 ay once 10 yorum
2
ozlemek ne garip oluyorsun saniyorsun ama olmuyorsun
4 ay once 0 yorum
0
medyum arkadasin olmasi kadar guzel bir sey yok
4 ay once 10 yorum
0
altli ustlu post atan mal
4 ay once 0 yorum
0
ne haber lan her halti bildigini sanip hic bir halt bilmeyen andaval suratli kertenkeler
4 ay once 1 yorum
1
sanırım gym'de yanlış bir hareket yaptım farkında olmadan ya da gereğinden fazla ağırlık altına girdim. sonuç belim ağrıyor
5 ay once 8 yorum
-1
Arkadaşlar tanışacaksak, muhabbet etmek istiyorsak belli bir süreden sonra birbirimizi görmemiz gerek. Sizler çocuk değil birer yetişkinsiniz.
5 ay once 45 yorum
2
belli bir süreden sonra birileriyle konuşmayı sürdürme zorunluluğunun vermiş olduğu his. ¯\_(ツ)_/¯
5 ay once 0 yorum
2
Aga şimdi buradan birileriyle konuşuyoruz. Muhabbet güzel şekilde ilerliyor. derken olmayan insan evladı gelip muhabbeti bozmaya çalışıyor ya... ha ben senin...
6 ay once 0 yorum
2
Oyunuzu kullanmanız güzel bir iş ama "değişim isteyen milyonları düşünerek" kullanmanız daha güzel bir iş olacaktır.
6 ay once 0 yorum
0
Van’da yaşayan arkedeşleri posta alalım #smyrnacus
6 ay once 11 yorum
4
Tebrikler TÜRKİYEMM❤️🔥
6 ay once 3 yorum
0
tinder'ı ücretli kullanan var mı
6 ay once 0 yorum
0
PUBG'ye gelecek olan var mı
6 ay once 1 yorum
1
seni bir yerden tanıyor muyum?
6 ay once 2 yorum
1
Her şeye zam zam zam hani bize...
6 ay once 0 yorum
0

0 yorum
1
Ağzı bozuk insanlarda ne bileyim...
6 ay once 0 yorum
5
bu nedir ya gonderi yapmadigim halde bile eksi up yiyorum sikecem yapacaginiz isi ha
7 ay once 0 yorum
0
bu ne aw 1 sikayet yedim diye 150 den 70e puan dustu
7 ay once 3 yorum
1
kac kilosun?
7 ay once 94 yorum
0
tavsan gel..
7 ay once 11 yorum
1
sadece deliler mi kendi kendine gülüyo kardeşimm...
7 ay once 2 yorum
3
ulan 10 tane post attim yorum sayilari 100 150 arasi up layan yok ama yaziklar olsun emeklerime... bchcjchc
7 ay once 0 yorum
0
ulan ateistlere bakiyorum da çoğu ilahiyatçı aw..
7 ay once 61 yorum
0
yalnızım lan
7 ay once 26 yorum
0
kitap okuyan şiir seven bir hanımefendiyle tanışmak istiyorum
7 ay once 10 yorum
1
biyunuz kaç?
7 ay once 88 yorum
0
Gaziantep ten tanışabilecek biri var mı
7 ay once 1 yorum
1
millet aylardir girmiyor ben dakikalardir girmiyom alırim bi hayirli olsun hadi canlar...
7 ay once 17 yorum
2
cocukken ...... sanardim dedikleriniz neler?
7 ay once 37 yorum
0
bi kız tavlayalım dedik kız zeki çıktı o beni tavladı nerde hata yaptım...
7 ay once 197 yorum
1
en büyük batıl inancın ne?
7 ay once 44 yorum
0
burcunuz ney?
7 ay once 46 yorum
0
benim bağırmaya ihtiyacım vaar
7 ay once 4 yorum
0
lütfen orospu çocukluğu yapmayınız , yapanları da uyarınız.👮
7 ay once 0 yorum
0
sanal yapacak hatuna mesaj atabilirim
7 ay once 0 yorum
0
Allahım Allahım ateşlere yürüyorum....
7 ay once 97 yorum
1
iyi günün dostları kötü günüm geçti gel.
7 ay once 0 yorum
0
çaylaaar!!
7 ay once 0 yorum
0
selamlaaaar
7 ay once 0 yorum
0
hala ayakta olanlar neden ayaktayiz
7 ay once 1 yorum
0
sınavlar başlıyor seri ağlıyoruz hahaha
7 ay once 1 yorum
0
çok eğlenicez😉
7 ay once 0 yorum
0
ulaaaaa uşaklar bi yorum atında konuşak..
7 ay once 1 yorum
0
ben acıların çocuğu güzel kızların çirkin aşkı MAHO!
7 ay once 0 yorum
3
lan eğlence mekanı izdivaç programina dönmüş.
7 ay once 0 yorum
0
Her şey güzel olacak
8 ay once 0 yorum
0
Van'da 1 Mayıs'a Türkiye işçi partisi korteji ile yürümek isteyen arkadaşlar mesaj atsın
8 ay once 2 yorum
-1
Van'da 1 Mayıs'a Türkiye işçi partisi korteji ile yürümek isteyen arkadaşlar mesaj atsın
8 ay once 4 yorum