"Kıbrıs Yakındoğu Üniversitesi"
0
Kızlar parası olan arabası olan yürürü fakir kim yürür :(
19 saat once 0 yorum
0
Kıbrısta olupta sevgilisi olmayan kız var mı ??
19 saat once 22 yorum
0
Arkadaş doğru yazmıştı. Kâkül imiş.
21 saat once 1 yorum
0
yılbaşında planlar ne gençler 🙄🙄??
2 gun once 30 yorum
0
Aşk hayata1 kere mi
2 gun once 0 yorum
0
Bu aralar cok kullanıyorum ya
2 gun once 1 yorum
0
Dünyayı her herşey 1 iyilik kurtaracak
2 gun once 0 yorum
0

0 yorum
0
Kızlar nasil erkeklerden hoşlanırsın güldüren mi yoksa yakışıklı mı ???
2 gun once 2 yorum
0
Hayatımı birleştirecek kız yok mu
2 gun once 0 yorum
0
Kıbrıslı kız var mı
2 gun once 0 yorum
-1
konuşmak isteyen kız arkadaş ?
6 gun once 0 yorum
0
üç sene önce üçyüzellitlye aldğm casio edifice f550 şuan 697tl olmuş 😱😰
6 gun once 6 yorum
0
heeyyy diiccceeeyyy
7 gun once 0 yorum
1
Akşam akşam gelen neden balık etliyim depresyonu #balgöz
9 gun once 4 yorum
0
Merak etme cici çocuk bachata yaptığımız kadar erik dalı’da oynarız
9 gun once 9 yorum
0
girnede hamam var mı arkadaşlar bilen var mı ?
9 gun once 4 yorum
0
girnede bu saatte ne yapılır, araç var ? tavsiye please
10 gun once 0 yorum
0
Girnede olan kız arkadaş var mı? tanışalm
10 gun once 0 yorum
2
yalannn 2 gündür kampüslenmiş insanım ne demek kaç gündür yoksun?
11 gun once 0 yorum
1
burdayım aşkımm
11 gun once 0 yorum
2
inş cnm ya tek isteğim tepki vermesi
11 gun once 0 yorum
0
iyi ki doğdun küçük bey! hayat sana tüm güzelliklerini sunsun.
11 gun once 0 yorum
0
hani her şey güzel olacaktı küçük bey? 30 Kasım doğum günündü aklımda.
12 gun once 110 yorum
1
kalbi güzel olan adamı sevdim gitti, hani gitmeyecektin hani hep sevecektin?
12 gun once 24 yorum
0
konuşabilirim yalnızca kampüs
12 gun once 4 yorum
0
Girne liman da olan kız arkadaş var mı oturalım konuşalım tanışalım.
13 gun once 0 yorum
0
konuşmak isteyen kız arkadaş var mı ?
13 gun once 0 yorum
1
duy şu kalbimin vurduğu sesi dilerim bitmesin bu tutku sevgi
14 gun once 0 yorum
0
Adana'dan Kıbrıs'a gelecek olan var mı 9 15 uçağı
19 gun once 8 yorum
0

0 yorum
0
yarın Kadirli'den Hataya gidecek olan var mı mülakat için
20 gun once 10 yorum
1
Çarşamba günü Hatay da polislik mülakatına girecek olan var mı varsa nerden ?
3 hafta once 0 yorum
1
sohbet edecek kız..?
3 hafta once 0 yorum
-2
evet arkadaşlar dana steak aldm antrenman öncesi bunun yanında en iyi ne gider?
3 hafta once 1 yorum
1
• Bir gün daha geçti ve her zaman olduğunuzdan daha yaşlısınız. Bir daha asla bu kadar genç olamayacaksınız.
3 hafta once 0 yorum
1
Teorik olarak, Her işte bir hayır var deriz ama, - Pratikte giren girmiştir.
3 hafta once 0 yorum
0
Bir gün tatlıcıda çalışıyorum güzel bi kız geldi, tatlı alıcam dedi. bende kaç kilo dedim kaç kilosun dedi buda böyle bi anı'mdır işte . iyi geceler
3 hafta once 2 yorum
0
Seni üzüp ağlatanda kaldın da Yarım mevsim durmadın yanımda!
3 hafta once 0 yorum
0
En belirgin özelliğimiz +Olmayacak duaya amin demek.
3 hafta once 0 yorum
0
& İki yüzünü görmektense hiç yüzünü görmemek daha iyidir.
3 hafta once 0 yorum
0
Bir ben var bende, bende içeri Benden öte, benden ziyade, benden sonra . .
3 hafta once 0 yorum
1
Yok mu babasının şirketlerinden birine yönetici olabileceğimiz, cemiyetindeki samimiyetsizlikten tiksinmiş serseri sever, asi bir plaza kızı?
3 hafta once 5 yorum
0
Ben artık kayınpederimin polonez köydeki triplex villasında kahvaltıya geç indindiğim için şömine başında eşimle tartışmak istiyorum.. #meganlı
3 hafta once 0 yorum
0
Yüce İsa sizi korusun
3 hafta once 0 yorum
0
napiyonuz Kıbrıs ta okuyan kızlar 🙋
3 hafta once 0 yorum
0
Kıbrıs’ta olanlar bi el kaldırın 🖐
3 hafta once 0 yorum
-1
Bıyıklı Ahmet’ler gelmesin hepsi g.... v....
3 hafta once 0 yorum
1
Dünya = Samimiyetsiz insanlar topluluğu
3 hafta once 0 yorum
0
Kampüse nerden katılıyorsunuz ?
3 hafta once 0 yorum
0
gop çocuğuyuz biz
3 hafta once 0 yorum
0
Where are the girls?
4 hafta once 26 yorum
1
kabul edin beyler sevene değil verene gidiyosunuz
4 hafta once 17 yorum
0
siktir git demesini hak edecek naptım acaba🙄 hiç bu kadar gömülmemiştim.okur mu bilmem,neyse gidecektim değil mi ben kampüsü siliyorum.
4 hafta once 1 yorum
0
Papua yeni Gine de Nasl bir hava böyle 😍
4 hafta once 0 yorum
1
bilmiyorsun küçük bey sen sarılmak istersin,ben sarılmaya bile kıyamam.
4 hafta once 92 yorum
0
küçük beyyyyy
4 hafta once 14 yorum
0
üzgünüm, küçük bey yazışmayı silmişim yanlışlıkla🙄 bana ulaşır mısın?🙄🙄
4 hafta once 4 yorum
2
Hadi juventus al maçı paramızı alalım 😃
4 hafta once 0 yorum
0
Mesaj hakkım var benim :)
4 hafta once 0 yorum
0

0 yorum
0
Çay içen yok mu 🙃
4 hafta once 13 yorum
0
Yakışıklıyım😉
4 hafta once 282 yorum
1
mesaj hakkı olan yazsın🙄🙄
4 hafta once 15 yorum
0
sevgilerrrr
4 hafta once 57 yorum
0
gitmiyor
4 hafta once 0 yorum
0
meteor olsun
4 hafta once 0 yorum
0
lisedeee
4 hafta once 4 yorum
0
değilizz mutluu değilizzz
4 hafta once 0 yorum
0
eskiden vardı
4 hafta once 0 yorum
0
gülmüyorum
4 hafta once 8 yorum
0
yanımda arkadaşım yok
4 hafta once 0 yorum
0
konuşmam yalnızca stalk
4 hafta once 0 yorum
0
uyumadım 🙄😂
4 hafta once 42 yorum
0
o kız buraya gelecek mi? Geldim 😂
4 hafta once 16 yorum
-1
kıbrıs ses ver
4 hafta once 4 yorum
0
Arkamdan kuyu kazmanıza gerek yok benim önüm zaten uçurum, #Sarıı
4 hafta once 0 yorum
0
Kartta 13 lira var. İhtiyacı olan el etsin.
4 hafta once 15 yorum
0
güzelyurt keyfi İstanbul durağında olan var mı ?
4 hafta once 0 yorum
0
var mı tanışmak isteyen kız arkadaş?
4 hafta once 0 yorum
1
Sonradan bilinen kıymetin, kaybettikten sonra farkına varılan değerin birde kaçırılan heveslerin telafisi olmaz. Bence kusura bakın #meganlıgenç
5 hafta once 0 yorum
1
şuan Ercan havaalanı da olan varsa Lefkoşa ya bırakılır
5 hafta once 0 yorum
0
yeni güneş gözlüklerim carrera 😎😊
5 hafta once 0 yorum
0
Güzelyurt'ta keyfî İstanbulun ordaki durakta bekleyen güzel kız konuşmak istedim seninle olmadı 🙄🤦
5 hafta once 0 yorum
0
Güzelyurt'ta keyfî İstanbulun ordaki durakta bekleyen güzel kız konuşmak istedim seninle olmadı 🙄🤦
5 hafta once 0 yorum
0
KKTC'de gezilecek yerler ?
5 hafta once 6 yorum
0
allah rahmet eylesin nur içinde yatsın Lefkoşamız Cadısını Kaybetti mekanın cennet olsun Naime Timur ablam 😓😂😂😂😂
5 hafta once 5 yorum
0
yakındoğuda adalet okuyan var mı??
5 hafta once 0 yorum
0
okul bittikten sonra kıbrısta kalmayı çalışmayı düşünen kız varmı?
5 hafta once 10 yorum
0
yıldız
6 hafta once 25 yorum
0

0 yorum
0
Üniversteye git rahatlarsın diyenler nerde 8 ders görüyoruz amq bunun nesi kolay !!
6 hafta once 0 yorum
0
güzel erkek parfümü tavsiye edebilirmisnz kızlar?
6 hafta once 156 yorum
0
Kıbrıslı bi kız gelsin
6 hafta once 0 yorum
0
Hayatımda hiç şiir yazmadım, Çünkü düz yazı gibiydi hayatım , verdiniz elime kalemi Nazım Hikmet mi olayım
6 hafta once 0 yorum
0
Urfalı bi kız gelsin
6 hafta once 101 yorum
0
Kıbrıs yagmur bitmedi 😂
6 hafta once 48 yorum
1
Ben bi kızı cok sevdim cıktık hatta ayrılınca bütün insanlara duygumu kaybetim artık sevgili istemiyorum yanlız ölücem galiba ::
6 hafta once 0 yorum
0
Bu gece ne güzel rüya gördüm ya ne güzel bi kızla tanışmışım hayat paylaşıyorum resmen !!
6 hafta once 0 yorum
0
Dünya'nın sonu geliyor diyorlarsa sana gevrek satmak istiyorlardır ama paniğe gerek yok diyorlarsa durum ciddi demektir.
6 hafta once 0 yorum
0
Bizim için varoşlar özgürlük demek.
6 hafta once 0 yorum
0
edep yahu !
6 hafta once 1 yorum
0
öfke ile kalkan zararla oturur ama hak kazanacaksa zarara da razıyız biz
6 hafta once 0 yorum
3
Etraf akıl veren cahillerle dolu arkadaş
6 hafta once 0 yorum
1
halk içinde muteber bir nesne yok devlet gibi, olmaya devlet cihanda bir nefes sıhhat gibi 💂🙋💪
7 hafta once 0 yorum
0
Dudağından öpücem , öpüceem, öpüceeem beeen ben
7 hafta once 2 yorum
1
Sana yumruk ısırtan sabahlar kangren ve tâli.
7 hafta once 12 yorum
0
Çok acil fizik bilen biri yazabilir mi
7 hafta once 51 yorum
1
Yehuuu Ankara günaydınnn
7 hafta once 8 yorum
0
Günaydın Ankara ⛈️🌧️ bugün gitme vakti geldi 👋👋
7 hafta once 1 yorum
-3
Ankara'da tanışmak isteyen kız arkadaş var mı?
7 hafta once 0 yorum
1
Ağzınızda hâlâ bok tadı var o yüzden oturamam hiçbir zaman sofranıza
7 hafta once 1 yorum
0
Kendimi aştım salsa ögreniyorum 🕺
7 hafta once 0 yorum
0
Urfalı kız burda var mı
7 hafta once 0 yorum
0
Bi kızla meyhane gidelim var mı öyle icmek isteyen kız
7 hafta once 0 yorum
0
Kızlar bişey kafasına koysanız illa yapısunuz cok gıcıksınız
7 hafta once 0 yorum
0
Kızlar erkek ilk neresine bakarsınız neresi dikkatiniz ceker !!
7 hafta once 0 yorum
0
Burda hic kıbrıslı kız yok mu
7 hafta once 0 yorum
1
Fanusun içindeki balığın arkasında
7 hafta once 0 yorum
0
ilk dem ifşa
8 hafta once 14 yorum
-1
mesaj hakkım var kime yazsam🤔
8 hafta once 8 yorum
0
kadiköyde onlayn
8 hafta once 20 yorum
1
Kaplumbağalarda uçar..
8 hafta once 6 yorum
0
Uçun kuşlar uçun doğduğum yere.. ax ahmedo ax
8 hafta once 0 yorum