"Doğu Akdeniz Üniversitesi"
0
Siz doğru olun 9 köyden kovulursanızda bizim köye gelin.
2 gun once 0 yorum
2
Burada her kıza Yollu gözüyle bakan şerefsizler çok fazla. Bu yüzden normal muhabbet edecek bile olsak kız bi çekiniyor Sizin Zekanıza mantığınıza tüküreyim.
3 gun once 0 yorum
-2
İnsanlar sabrımı sınıyor gerçekten sinir oluyorum bu kadar pişkin olmanıza #YıkıkPrensess
6 gun once 9 yorum
-1
Kalbimdeki yaralar. Daha,çok daha derin...🎶 #YıkıkPrensess
6 gun once 2 yorum
1
Sizi adam yerine koyuyoruz yerinizi yadırgıyorsunuz.
8 gun once 2 yorum
-3
ben sana küsüm aslında, haberin yok koyup gittiğin yerde kötülük çok 🎶 #YıkıkPrensess
8 gun once 0 yorum
0
Şunu farkettim ki çevremdeki konuşulanları dinlemiyormuşum dinliyor gibi yapıyorum heralde 😓 #YıkıkPrensess
9 gun once 13 yorum
0

0 yorum
0
Bir zamanlar evde köpek istemeyen annem şimdi o köpeği "sen bu evin en güzel kızımısın prensesim benim en kıymetlim" diye seviyor. Sağol anne ya 😒 #YıkıkPrensess
9 gun once 48 yorum
1
Varlığın icinde yokluğu aramak yokluğun varlığına inanmak gibidir.
10 gun once 0 yorum
-2
hahahaha kardeşim sevgilisinin aldığı ayakkabıyı hediye diye giymiyormuş hahahaha 😂 #YıkıkPrensess
10 gun once 26 yorum
1
İnsan en çok böyle anlarda istiyor kendini önemseyen hatta gerçekten bunu hissettiren birini #YıkıkPrensess
10 gun once 72 yorum
0
Kendi içinizde ki düşmanı görünn.. #YıkıkPrensess
10 gun once 27 yorum
2
Seneler alıp gitmiş.Ne var, ne yoksa her şeyi #YıkıkPrensess
11 gun once 0 yorum
0
Pi Cemiyeti 😍#YıkıkPrensess
11 gun once 18 yorum
1
bana bir şeyler anlat canım çook sıkılıyor.Bana bir şeyler anlat anlat içim içimden geçiyor.. #YıkıkPrensess
12 gun once 2 yorum
2
Bilsinler Tavşan küsmüş dağlara.
13 gun once 3 yorum
0
Arkadaşlar zevkli, sürükleyici, komedi, bilim kurgu, yada fantastik güzel diziler ve film önerebilecek zevkine güvenen biri var mı ? #YıkıkPrensess
13 gun once 4 yorum
1
Aşkın kötü tarafı insanlara verdiği zevki eninde sonunda ödetmesidir. Şu veya bu şekilde. Fakat daima ödersiniz. -Ahmet Hamdi Tanpınar- #YıkıkPrensess
13 gun once 2 yorum
0
Yarın arkadaşımın sınavı var uyursan bende uyurum dediği için uyuyamıyorum onu bekliyorum bende böyle bir aptalım işte 😒 #YıkıkPrensess
14 gun once 24 yorum
1
Niçin rüzgarlı sonbahar akşamlarında, sessizce yan yana yürüyerek ruhlarımızın konuştuğunu dinleyemiyoruz? -Sabahattin Ali- #YıkıkPrensess
15 gun once 2 yorum
0
böyle birilerine bulaşasım çok pis gıcıklık yapasım hatta milleti hayattan soğutasım var ama enerjim yok 😣 #YıkıkPrensess
16 gun once 25 yorum
-2
Diare oldum diyemeyip götümden işiyorum demek ❤️
16 gun once 8 yorum
1
Gün olur asra bedel mi ? Düğümlere üfleyen kadınlar mı ? #YıkıkPrensess
16 gun once 6 yorum
1
Bu kıvanç tatlıtuğa ne olmuş allah için zaten çirkindi iyi yaşlı bişey olmuş 😂 #YıkıkPrensess
17 gun once 0 yorum
0
Yemek yemek isteyen
17 gun once 10 yorum
-1
Alışveriş yapmayı sevmeyen bir ben miyim 😒 özellikle şu indirimlerde falan çok kafam karışıyor siz nasıl karar verip bir şeyler alıyorsunuz 😂😂 #YıkıkPrensess
17 gun once 5 yorum
-1
Peraaa her şarkın ayrı güzel ❤ #YıkıkPrensess
18 gun once 1 yorum
1
Hiç olmamış bir şeyin bitmişlik hissi var üzerimde herkese günaydın #YıkıkPrensess
18 gun once 0 yorum
0
Seviyorum merkezzzz
18 gun once 0 yorum
0

0 yorum
-1
İçinizden biri her paylaştığıma eksi veriyor eminim ki bu hep aynı kişi çok merak ediyorum ben sana ne ettim #YıkıkPrensess
18 gun once 5 yorum
-1
Çok ani düşüşlerim birden yükselişlerim çok acayip düşlerim vaaarmış.🎤 Tedirgin edici bakışlarım vaaarmıış 🎵 #YıkıkPrensess
18 gun once 0 yorum
0
Kütüphane ne için var
19 gun once 8 yorum
-1
"Dünyamın dışına atılmış bir adımdın sen. Ömrümüzse karşılıksız sorulardı, hepsi bu..." -Ahmet Telli- #YıkıkPrensess
20 gun once 3 yorum
1
Kendim gibi olan insanları seviyorum
20 gun once 5 yorum
0
Kütüphanede olan arkadaşlara sesleniyorum kalkın çaya
3 hafta once 2 yorum
-1
İnsanların peşinden koşma hayatında gerçekten olması gereken insanlar,sana gelecekler ve hayatında kalacaklar -Will Smith-#YıkıkPrensess
3 hafta once 0 yorum
-1
Siz nasıl ders çalışıyorsunuz ya 30 dakikadır masa başında boş boş oturuyorum ben neden çalışamıyorum ki acil taktik verin 😒😒 #YıkıkPrensess
3 hafta once 2 yorum
0
Arkadaşlar bazen yanlışlıkla elim değiyor ve eksiliyorum valla hakkınızı helal edin 🙈 #YıkıkPrensess
3 hafta once 5 yorum
0
Sevmiştim sevdanın çok ötesindee
3 hafta once 3 yorum
0
Elbet bahsedicem sana unutmak istediğim olaylardan
3 hafta once 3 yorum
2
Kıyamet bugündür ey ümmeti Muhammed
3 hafta once 0 yorum
-1
Ders çalışacak enerji duası amin 💆‍♀️ #YıkıkPrensess
3 hafta once 0 yorum
0
Gecenin bu saatinde uyumayan gece kuşları
3 hafta once 0 yorum
2
Yanımda olmanı istiyorum diyemediğim için bu yağmur içimi ıslatıyor dediğimi nasıl anlamaz ? Düpedüz sarıl bana dedikten sonra, sarılmanın ne anlamı kalır. -Zülfü Livaneli- #YıkıkPrensess
3 hafta once 0 yorum
0
Kütüphanenin kuytu köşelerinde gömüldüm uyusam mı acaba
3 hafta once 9 yorum
-1
şu dünyadaki en güzel kıyafet sweat ve şal olabilir mi acaba 😍 #YıkıkPrensess
3 hafta once 0 yorum
1
Bırakın kuru duayı Ağaç isteyen, tohum eker.
3 hafta once 0 yorum
0
Kütüphanede bağıra bağıra Rüzgar gülü şarkısını söyleme isteğimi bastırmakta nasıl da zorlanıyorum bir bilseniz #YıkıkPrensess
3 hafta once 5 yorum
2
Tabu oynuyoruz arkadaşım gözü anlatacak diyor ki yüzümüzde ne var diğer arkadaşım da diyor ki fondöten 😒 sonra biz neden kaybediyoruz #YıkıkPrensess
3 hafta once 20 yorum
-1
Klarnet sesi çok iyi değil mi ya #YıkıkPrensess
3 hafta once 79 yorum
10
''Daha kaç yıl yaşarım, kimlerle tanışırım kimleri unuturum bilmiyorum" -Ah Muhsin Ünlü- #YıkıkPrensess
3 hafta once 22 yorum
0
Kızın anası tam bi şarlatan aq
3 hafta once 7 yorum
0
Hayat, artık ön sevişmeyi geçsek ne olur ?
4 hafta once 3 yorum
2
Ben çiğköfte sen lavaş Sar beni yavaş yavaş
4 hafta once 8 yorum
0
Dünya bir gündür o da bugündür ama bilin bakalım ben o tek günde ne yapıyorum "Proje"😕 #YıkıkPrensess
4 hafta once 40 yorum
0
Tarhana çorbası yapsan da içsek
4 hafta once 47 yorum
0
Kavuşmamız başka bahara kaldı
4 hafta once 0 yorum
0
4 sene sonra tekrar online
4 hafta once 0 yorum
0

0 yorum
0
Seviyorum onu.
4 hafta once 10 yorum
-2
Ne yapmalıyım yarın arayayım mı, yoksa aramayayım mı.
4 hafta once 0 yorum
0
Bu saate Doğu Akdeniz öğrencilerine uyumak haram
4 hafta once 10 yorum
1
arkadaşlar. anne ve babamla uzun sure ama cok cok uzun sure sonra kavuştum. ufak bir hediye almak istiyorum. anne ve babama ne alabilirim ? LUTFEN yardimci olun
4 hafta once 5 yorum
0
Çiğköfte başımın tacı ayran onun ilacı
4 hafta once 4 yorum
1
Kütüphaneye adımımı attım inşallah bi sakatlık çıkmaz
4 hafta once 0 yorum
0
Birine seni nasıl seveceğini öğretmek senin sorumluluğun. #YıkıkPrensess
4 hafta once 6 yorum
1
İnanıyorum ki bu hayatta herşeyin bir nedeni var. Burdaysam bir nedeni var. Seni tanıyorsam nedeni var seninle konuşuyorsam nedeni var. #YıkıkPrensess
5 hafta once 34 yorum
0
Joyce Meyer ne de güzel demiş "sabır sadece bekleme yetisi değil. Beklerken nasıl davrandığımızdır." #YıkıkPrensess
5 hafta once 0 yorum
0
Sessiz çığlıklar yükseliyor içimde
5 hafta once 7 yorum
0
Yalnızlık nasıl bi his anladım çünkü öyle bi şey yokmuş
5 hafta once 14 yorum
0
Mağusa rüzgardan uçuyor
5 hafta once 9 yorum
0
Gülüm seni koparmışlar hoyrat ele fırlatmışlar adına türkü yazmışlar,hesabım var
5 hafta once 0 yorum
0
Şu Mağusada hiç mi okey ve batak bilen insan yok onu geçtim muhabbet edebilecek birileri
5 hafta once 28 yorum
0
Her seferinde kampüse gireceğim diye yemek sepetine giriyorum bu kadar aç olamam 🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️ #YıkıkPrensess
5 hafta once 16 yorum
2
Burası Benim için rahatlama alanı gibi bişey Çevremdeki Para menfaatçilerine söyleyemediklerimi buraya atıyorum kurtuluyorum :))
5 hafta once 1 yorum
0
Gece gece arıyor özledim diyo Ulan ben özlerken neredeydin şerefsizin kızı Hadi yoluna dedim. Bak kendimi öldürürüm diyor ne bok yiyosan ye :)
5 hafta once 0 yorum
1
abi benim bu anasayfaya neden konyalılar düşüyor anlamıyorum. Hayır yakında değiliz ki konyayla ne istiyonuz salın benii bir #YıkıkPrensess
5 hafta once 5 yorum
1
2 belki 3 yıl önce burda bir post okumuştum postta "sanki bir denizinn ortasındayım yüzüyorum yüzüyorum ama biyere varamıyorum" yazıyordu yıllar geçtikçe ne demek istediğini çok daha iyi anladım.
5 hafta once 0 yorum
0
Hadi gel buluşalım eski köprünün altındaaaa Kimseler görmesin #YıkıkPrensess
6 hafta once 8 yorum
0
Uyku düzenim hiç oldu artık sadece gündüzleri uyuyabiliyorum 😢 #YıkıkPrensess
6 hafta once 13 yorum
0
Kendi sorunlarım yetmiyormuş gibi bir de suskunları izleyip daha çok dertleniyorum. #YıkıkPrensess
6 hafta once 11 yorum
1
Bu dünyada boşuna yaşiyorsun götünü kaşıyorsun
7 hafta once 0 yorum
0
pubg girecek olan ?
7 hafta once 0 yorum
2
Uplayanı Sevdiğine kavuştur yarabbim amin 😊😄
7 hafta once 1 yorum
8
kafamda filler s*kişiyor.
7 hafta once 0 yorum
1
Sevgiyi hak etmeyecek kadar mı Ah aldım ben
7 hafta once 0 yorum
1
Karda donmak üzeresin uyumak tatlı geliyor ama Sen öldüğünün farkında değilsin. #biri
7 hafta once 0 yorum
0
Sizde şey var mı kılçık?
8 hafta once 3 yorum
0

0 yorum
0
O kadar kötü mü yaa
8 hafta once 0 yorum
0
bu arada hasta oldum.
8 hafta once 0 yorum
2
koca kampuste tek basimayim, icerde tek basima egleniyorum ( daü icin ) 😁
8 hafta once 29 yorum
0
ard arda bu kadar post yeter herkes uyuyor. i.g
8 hafta once 0 yorum
0
yanlizim dosstlaaar yanliziiimm
8 hafta once 0 yorum
-1
goren yazsin bise dicem
8 hafta once 5 yorum
-1
kimse mi yok ?
8 hafta once 5 yorum
0
nabiyonuz lan kelaynaklar 😂
8 hafta once 0 yorum
2
bise sorayim 2 sene falan yoktum, nasil buralar ? duzeldi mi ? eglenceli mi ?
9 hafta once 5 yorum
7
2 yıldır buradayım Çok temiz düzgün kızlar var Gerçekten.
9 hafta once 8 yorum
2
3 ay öncede Sanal isteyen kız yazan salaklar vardı şimdide Ulan aq malları yok işte s*ktirin gidin şurdan
9 hafta once 1 yorum
1
3 yoktum Siz hala buradasınız ama
9 hafta once 6 yorum
0
Kpss de süre yetmezse masa x i yarim saat uzat diycem belki işe yarar
10 hafta once 2 yorum
1
Ilişki boka sarınca evlenilir, evlilik boka sarınca çocuk yapılır, çocuk boka sarınca evlendirilir. (Aile ve sosyal politikalar bakanlığı)
10 hafta once 0 yorum
4
Birbirimizi anlamamız için aynı dili konuşma ya gerek yok, ezildikten sonra hepimiz aynı Şarabız. Kazım Koyuncu
10 hafta once 0 yorum
0
Sahte Aşklardan Hoşlanmalardan Çok sıkıldım Sevgi bana göre birşey değil belkide Kalbimi sevgiye kapatıyorum Beni gerçekten seven bir kızın olduğunu da düşünmüyorum Iyi geceler...
10 hafta once 0 yorum
0
beni hiç sevmeyen bir sevgilim var ve ben ona aşığım. bu canımı o kadar yakıyoki
3 ay once 22 yorum
4
Lütfen biraz batının ahlaksızlığını alalım. Doğunun ahlaksızlığı tahammül edilecek gibi değil
4 ay once 3 yorum
4
Hepimiz el alem ne der hapishanesinin popülist mahkumlarıyız
4 ay once 3 yorum
2
Ben sana cahil olma demiyorum hobi olarak yine ol ama git başka ülkede ol. Bizim ortalama zaten yerlerde
4 ay once 0 yorum
6
Nasıl ki doktorlar yer e yığılan birini gördüklerinde açılın ben doktorum" diye koşup müdahale ediyorsa öğretmenlerde cahil cahil konuşan birini gördüklerinde öyle müdahale etmeli
4 ay once 7 yorum
1
Benim dışımda herkesin hayatının mükemmel düşüncesi...
4 ay once 5 yorum
-2
Saygı çerçevesi içinde muhabbet edecek kız var mi
4 ay once 0 yorum
6
Hastanın damar yolunu patlattım diye moralim bozuldu ama iki dakka sonra 20 yıllık hemşire de damar patlatınca kendime geldim. Teşekkürler tecrübeli abla
4 ay once 8 yorum
5
Südyensiz Meme gibiyim yataktan yere sarkmış, dik duruşumu kaybetmiş yorgun bir savaştan çıkmış gibiyim hâlen günaymadı.
4 ay once 14 yorum
0
Bi gün Lokalde oturuyoruz namık abi nası içiyo
4 ay once 0 yorum
13
Basit bir gözlem: Bir mevkiye hak etmeden kayrılarak gelen kişinin kibrinden yanına varilmaz. Gayret ve kendi emeğiyle bir mevki gelen kişiyse çoğul zaman mutevazidir. Boş adam çabuk şişer.
4 ay once 2 yorum
0
Sigara kokusundan daha kötü birşey varsa o da ağızdan gelen sigara kokusudur
4 ay once 1 yorum
0
Benim bir sırtım var sırdan bile sır
4 ay once 0 yorum
3
Uyanık olan uplasın bu saatte(04.12) kaç kişiyiz görelim.
4 ay once 23 yorum
0
Götten iğne yiyorsun boğazın iyileşiyor bu tıp harika birşey
4 ay once 0 yorum
2
İnsan ağladığı anıları gülerek, güldüğü anıları ağlayarak hatırlar.
4 ay once 0 yorum
1
Ya cennete olan aşkından yanıyorsa cehennem
4 ay once 0 yorum