"Girne Üniversitesi"
2
Tutmayın yol verin gidene gidene...🎧🎶
6 ay once 3 yorum
0
Dam üstüne çul serer leyli de yâr loylu da yâr loy loy loy 🎶
6 ay once 0 yorum
1
Amk karısı bağıra bağıra konuşuyo balkonda ya. Ulan köpek kes sesini de uyuyalım.
6 ay once 0 yorum
3
Tam da şu an sahilde oturup onunla sohbet ediyor olmayı isterdim...
6 ay once 3 yorum
0
Elveda Selvi Boylum Al Yazmalım. Elveda bitmemiş türküm benim...
6 ay once 0 yorum
1
Türkan Şoray, Kadir İnanır, Ahmet Mekin. Bir Atıf Yılmaz filmi 💜
6 ay once 0 yorum
3
Seni benden ne bu şehir ayırır ne de ecel... 🎧🎶💕
6 ay once 0 yorum
0

0 yorum
0
Size günaydın bana iyi uykular 😴
6 ay once 0 yorum
0
9 ile 192 arasında bir sayı söyleyiverin bakalım
6 ay once 24 yorum
0
Deliler gibi ankara havası oynama fikri çık aklımdann
6 ay once 0 yorum
2
Dillere düşeceğiz seninle ille de biz düşecekkk 😄
6 ay once 0 yorum
2
Gözlerin Cezayir Menekşesi... 💕
6 ay once 2 yorum
1
5 tane dayım var beşinin de amk.
6 ay once 10 yorum
1
Resmen unutmuşum misafir ağırlamayı. Bünyem kaldırmadı ölüyorum yorgunluktan 🙄
7 ay once 0 yorum
1
Saat 12 oldu hâlâ daha kimse gelmedi. Böyle bayram mı olur 😒
7 ay once 5 yorum
1
Babam ailenin en büyüğü olduğu için bayramda gezemiyoruz hep misafir ağırlıyoruz 🙄
7 ay once 3 yorum
2
Hava tam parkta arkadaşlarla oturup Firik&Çerez yiyerek muhabbet etme havası ❤️
7 ay once 4 yorum
11
Koltuğu azıcık indirdim "koltuğunuzu biraz dikleştirir misiniz" diyor. Ulan sürtük kendi koltuğunu ebesinin nikahına kadar yatırmışsın ya o nolacak 😒
7 ay once 41 yorum
0
KİMSEYİ GÖRMEDİM BEN SENDEN DAHA GÜZEL 🤟🏼❤️
7 ay once 1 yorum
0
Amına kodumun otobüsü leş kokuyo
7 ay once 0 yorum
0
Canım Ankara simidi çekti 🙄
7 ay once 3 yorum
0
Babam mı kral annen mi kontes? Neticen havadan inmiyo pirenses. 😒
7 ay once 0 yorum
0
Bayram tatiline değil 3 aylık yaz tatiline gidiyorum sanki 🙄
7 ay once 0 yorum
2
Saç teli güneşime meydan okuyan kadın, iste sana öleyim! ❤️
7 ay once 1 yorum
0
Biri susuyor biri ağlıyor kafayı yemek üzereyim 😐
7 ay once 5 yorum
0
Bozuk Y Kromozomu 🙄
7 ay once 0 yorum
0
+Ama bunlar feykk! - Neyk? +Feyk ulan feykk, sahte yani. 😄
7 ay once 5 yorum
5
Ve son olarak hastalığın sevgisizlikten, şifanın ise her zaman sevgiden, şefkatten geldiğini çok daha iyi biliyorum. 🍃🌼 | Gülseren Budayıcıoğlu- Camdaki Kız
7 ay once 0 yorum
0
Resmen rehin kaldım hastanede 🙄
7 ay once 27 yorum
0

0 yorum
1
Kalbim oyuncak mı ne, ne kolay kırılıyor? 🍃🌼 M. MENTEŞ.
7 ay once 7 yorum
0
Bir düşümüz vardı. Birlikte yaşamak koymuştuk adını... 🍃🌼 B.K.
7 ay once 0 yorum
0
Aşığıyım bu şiirin. 💜 "Didem Madak- Siz Aşktan N'anlarsınız Bayım"
7 ay once 0 yorum
4
Yine aklıma babaannemin "aman kızım canın sağ olsun, yel essin kokunu getirsin o yeter bana." deyişi geldi. Mekanın cennet olsun. 💜
7 ay once 2 yorum
1
Her şeyden öte öyle sevdim ki ben seni\\ Yoluna baş koymak diyoruz\\ Biz barbarlar buna. 🍃💕 B.K.
7 ay once 0 yorum
2
Bu hayat böyle mi olur? Düşen hep yerde mi kalır? 🎶
7 ay once 1 yorum
1
Madem uyuyamıyorum keşke bir an önce 7 olsa da işe gitsem 😒
7 ay once 5 yorum
1
Bir niyetim var, iftar vakti dualarınıza talibim. 🤲🏼
7 ay once 2 yorum
0
Bitmiyor Allahımmm hastanede işler bitmiyorrr 😴
7 ay once 3 yorum
1
Özgürlüğümüz yoksa yalnızlığımız mıdır?
7 ay once 0 yorum
0
Tüm servise Hüsnü Arkan dinlettiğim günlerden biri 🎶💕
7 ay once 0 yorum
2
Bir deli rüzgar eser, akşam vakti, denizlerden. Alır başını gider, uzayan sularda, bir tekne... 🍃💕
7 ay once 0 yorum
0
Çok uykum var çoookkk 😴😴
7 ay once 8 yorum
1
Bir şiir istersin içinde benzetmeler olan. Kusura bakma sevgilim heybemde sana benzeyecek kadar güzel bir şey yok... 🍃💕 Y.E.
7 ay once 4 yorum
0
Annem çok sevinmelerin kadınıydı. Bazen sevinince annem gibi rengarenk reçeller dizerim kalbimin raflarına... 🍃☔ D.M.
7 ay once 0 yorum
2
Güzin Abla'sı kitaplar olan bir kızdım. İçim sıkılmasa o kadar, tek bir satır bile okumazdım... 🍃☔ D.M.
7 ay once 4 yorum
2
Çünkü ayrılık da sevdaya dahil... 🍃☔ A. İLHAN.
7 ay once 0 yorum
0
Güller bu sıra hiç konuşmuyor bayım... 🍃 D.M.
7 ay once 2 yorum
0
Bayram sonrası memleketten dönemeyeceğim sanırım 🙄
7 ay once 2 yorum
1
Yine ameliyathane önleri...
7 ay once 6 yorum
3
Yıldızlı bir gece, ay da vardı; \\ Sen gülümseyince, \\ Yüreğimde bir balık oynadı.
7 ay once 1 yorum
2
Sen güldüğün zaman\\ Bir dolunay doğar gükyüzünde\\ Koyu karanlıklar ağarır birden\\ Ay ışığı bir sel olur akar\\ Sen güldüğün zaman\\ Bir mutluluk ürpertisi sarar her yerimi\\ Saçımdn tırnağıma kadar
7 ay once 5 yorum
1
Bir deli rüzgar eser, akşam vakti, denizlerden\\ Alır başını gider, uzayan sularda, bir tekne... 🍃💕
7 ay once 1 yorum
-1
Onu sevebileceğinin en yücesiyle sevdin, titreme daha fazla kalbim... 🍃💕 B.K.
7 ay once 1 yorum
1
Bir gölgeyi sevmek ne demektir bilmezsiniz siz bayım. Öldüğü gece terliklerindeki izleri okşadım... 🍃 D.M.
7 ay once 0 yorum
1
İnsan unutandır ve insan unutulmaya mahkum olandır... 🍃 D.M.
7 ay once 0 yorum
4
Birlikte bir masala inanmak istedim ben seninle. Sadece bu... 🍃 B.K.
7 ay once 0 yorum
1
İçimdeki sıkıntıyı ne giderir bilmiyorum. Kitap okumaya çalışıyorum olmuyor. Odaklanamıyorum. Bi yağmur yağsa çeksem kapıyı çıksam. Yürüsem yürüsem yürüsem... Islansam yollar boyunca...
7 ay once 8 yorum
4
Her şeyden öte öyle sevdim ki ben seni, yoluna baş koymak diyoruz biz barbarlar buna... 💕
7 ay once 1 yorum
0

0 yorum
2
Dün gece burdan bir arkadaş çok güzel bir şiir önermişti. Bayıldım resmen. Teşekkür ediyorum ona. 🍃
7 ay once 6 yorum
4
Görüyorsun ya bir sevdayı büyütüyoruz seninle... "Edip Cansever"
7 ay once 0 yorum
2
Dolunay'ın postlarını görünce diss atasım geldi dökeyim tüm kitaplarımı önüme 😄
7 ay once 10 yorum
1
Belki güneş bi gün ikimiz için doğar...
7 ay once 1 yorum
1
Sen bana ışık ver yeter, ben de filiz çok... 🍃
7 ay once 0 yorum
1
O senin ezel gününden kaderin\\ Sen onu nasılsa bin kere daha\\ Seveceksin. 💕
7 ay once 0 yorum
1
Bir yüzük yaptım belli belirsiz. Eski bir gramofon sesinden...
7 ay once 0 yorum
2
Hayır yüzüme nur inmedi, yüzüm nura indi bayım...
7 ay once 8 yorum
0
Güzel şiir okuyan birini tavsiye edin de dinleyeyim be 🙄
7 ay once 8 yorum
0
Zaman akmıyor sankiii. Saatler durmuş bugünn. Sonsuz yalnızlığımda bir tek sen varsın bugüünn 🎶☔
7 ay once 0 yorum
1
Nefretliksin burun tıkanıklığı 🙄🤧
8 ay once 3 yorum
0
Ulan bir tane düz paça normal bel bilekte olmayan dümdüz bi pantolon yok memlekette ya 😒
8 ay once 15 yorum
2
Allerjik Rinit senden nefret ediyorum 🙄
8 ay once 1 yorum
0
Nöbet bitse de uyusak. 😴
8 ay once 38 yorum
14
Babamı ameliyathaneye teslim ettik. Allahım sen şifa ver ya rabbi.
8 ay once 5 yorum
2
Uyumam gereken zamanlarda neden gözüme bir damka uyku girmez ki 😒
8 ay once 0 yorum
1
Şu muhteşem havada dışarıya çıkabileceğim bir tane insan evladının olmaması peki 😒
8 ay once 2 yorum
1
Hasta yakınım da olmasa su içemeden girecekti imsak vakti. 🙄
8 ay once 18 yorum