"Ankara Üniversitesi TIP Fakültesi"
2
yok mu final haftası mağduruu??😩😩
8 saat once 51 yorum
3
Güünaaayydııın🌞 En çok da Günaydın mesajı alamayanlara gelsin🎀🙃
11 gun once 0 yorum
0
hep kadınları anlamanın zor olduğundan bahsederler. Peki siz erkekleri anlamak....😞😞
13 gun once 35 yorum
0
Bugün de günümüz olmayacak şeyleri beklemekle geçti
14 gun once 0 yorum
0
Beklenen mesaj gelmiyorduu😕😕
14 gun once 2 yorum
4
Garbın afakını sarmışsa çelik zırhlı duvar, Benim iman dolu göğsüm gibi serhaddim var.
4 ay once 0 yorum
2
Ey Türk istikbalinin evlâdı! İşte, bu ahval ve şerâit içinde dahi, vazifen; Türk İstiklâl ve cumhuriyetini kurtarmaktır! Muhtaç olduğun kudret, damarlarındaki asîl kanda, mevcuttur!                
4 ay once 1 yorum
0

0 yorum
3
Hangi çılgın bana zincir vuracakmış? Şaşarım! Kükremiş sel gibiyim, bendimi çiğner, aşarım. Yırtarım dağları, enginlere sığmam, taşarım.
4 ay once 2 yorum
7
Birinci vazifen, Türk istiklâlini, TürkCumhuriyetini, ilelebet, muhafaza ve müdafaa etmektir. Mevcudiyetinin ve istikbalinin yegâne temeli budur. Bu temel, senin, en kıymetli hazinendir. ...
4 ay once 0 yorum
6
İnsanlara teşekkür etmeyen Allaha'da şükretmez.
4 ay once 7 yorum
9
Bastığın yerleri 'toprak!' diyerek geçme, tanı: Düşün altındaki binlerce kefensiz yatanı. Sen şehit oğlusun, incitme, yazıktır, atanı: Verme, dünyaları alsan da, bu cennet vatanı
4 ay once 0 yorum
0
Benimle kimse flörtleşmiyo bile ben nasıl evlencem ya ahanda sittin sene müzmin bekar olarak kaldım 😂
5 ay once 23 yorum
0
Yalnızlığı demledim hep avuçlarımda...
5 ay once 0 yorum
1
Bazen aynaya bakınca ohaaaağ ben çok güzelim muhteşemim mükemmelim diyorum kendime hayran oluyorum❤️ canım kendim 😍😍😍
5 ay once 66 yorum
0
Ayrı iklimsin apayrı sert soğuk mağrur sevdalı kavrulup yanarım ben yineğğğğ🎉
5 ay once 0 yorum
0
Selam ben Büşra ve şimdi de iyi geceler 😃😄😀😆
5 ay once 179 yorum
1
Beşiktaş
5 ay once 2 yorum
0
Yoruldum çok yoruldum
5 ay once 0 yorum
0
Keşke biri de bana yorum yapsa
5 ay once 24 yorum
0
Doğu ekspresi😶
5 ay once 7 yorum
1
Yüzüne ejderha hapşırsa da rahatlasam😁
5 ay once 14 yorum
0
Bir anda konuşmayı kesen flörte vahimi geliyor "bununla konuşma" diye anlamış değilim. 😭
5 ay once 0 yorum
1
Güzel insan aramak ile insandaki güzelliği aramak arasında derin bir fark var ve bunu abazanlar anlamaz🙋‍♀️
5 ay once 34 yorum
4
Bir insan kendini övmeye başlayınca suratında bi yerde "reklamı atla" butonu arıyorum💁‍♀️
5 ay once 0 yorum
0
Beni neden kimse sevmiyo 😱
5 ay once 4 yorum
6
Arkadaşlar beyin orucu mu tutuyorsunuz napıyorsunuz bi kendinize gelin😒
5 ay once 0 yorum
0
Evliliğe bakış açım: elin adamıyla aynı evin içinde ne işim var😭
5 ay once 6 yorum
1
Su kabağı işlemeciliği kursundan arayıp davet ettiler konuşurken uykuluydum kadının adını da unuttum Rabbim kulunun birini telefona su kabağı diye kaydettim affet😜
5 ay once 0 yorum
0
Arizona kertenkelesi beslemeye karar verdim 😅
5 ay once 0 yorum
0

0 yorum
0
Bi angara simiti kaç para uleeeğn para neyse verin de yiyim 😂
5 ay once 1 yorum
0
Süper toto😂
5 ay once 0 yorum
1
Evim olsun misafirler dolsun ben pasta keserken eşim çay doldursun bilmiyorsun görmüyorsun gıybet ederler kimlerle geziyosun😂😂
5 ay once 0 yorum
-3
Fenerbahçe gibiyim hep geriden gelip beraberliğe kalıyorum kutlayın fenevi ve beni 😂
5 ay once 0 yorum
0
Tamam
5 ay once 1 yorum
-1
Günaydın salakolar😂
5 ay once 1 yorum
1
Sakalsız erkek susamsız simit gibidir 😂
5 ay once 276 yorum
0
Pazar günlerinden nefret ediyorum
5 ay once 1 yorum
0
Bok kafa
5 ay once 2 yorum
0
Üzüldüğüm de yalnızım tamam ama mutluyken de yalnız olmayı başarabiliyorum🤧
5 ay once 0 yorum
2
Yüz vermeyince deliye dönenler
6 ay once 17 yorum
0
Yine kankam ve yine boş muhabbet 🤯
6 ay once 1 yorum
3
Kusursuz bir insan ararsanız dört dörtlük yalnızlık yaşarsınız 🤦🏼‍♀️😇#🐥
6 ay once 24 yorum
1
Bir acıyı bölüşmeye hazırım ama yeni bir pişmanlık yaşamanın düşüncesi bile bütün gücümü yok etmeye yetiyor tahammülüm yok . #daktır👩🏼‍⚕️
6 ay once 2 yorum
4
2 liraya tespih alıp artistlik yapacağına 2 liraya ekmek alda evine reislik yap teneke
6 ay once 0 yorum
1
Blutv üyeliğini olan var mı
6 ay once 0 yorum
1
Dışarda okulda tam bi güzel kız görüyosun konuşması duruşu tavırları tamam diyosun bi bakıyorum parmaklarına yüzük yok mu yüzüksüz olanı 😄
6 ay once 12 yorum
0
👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼
6 ay once 0 yorum
6
MUSTAFA KEMAL ATATÜRK
6 ay once 0 yorum
2
Ben bir ceviz ağacıyım Gülhane Parkı’nda ..
6 ay once 22 yorum
0
Nef ten kimse var mıdır ?
6 ay once 97 yorum
0
Naber Balıkesir
6 ay once 7 yorum
0
Kızılay meydan 👋🏼
6 ay once 16 yorum
0
Ankara da gezek mi
6 ay once 8 yorum
1
Sago - Onlarıda anlıyorum
6 ay once 13 yorum
0
Kızılay meydan da kahve ısmarlıyım kime 😄
6 ay once 57 yorum
0
Günübirlik Ankara da arkadaş yok mu 😄
6 ay once 6 yorum
0
Beraber gezelim mi bugün Ankara da akşam yolcuyum 😄
6 ay once 25 yorum
0
Hani beraber gezecektik Ankara da
6 ay once 0 yorum
0

0 yorum
0
Bugün 7 ye kadar Ankaradayım ne yapabilirm yani gezmek anlamında
6 ay once 17 yorum
0
Üzülme gülüm incinmee
6 ay once 18 yorum
0
Oturup tavla da oynayacaksın okeyede gideceksin ama pastasını da yapacak
6 ay once 2 yorum
2
Beraber pubg oynayabileceğim bi kız arkadaşım olsun istedim
6 ay once 0 yorum
0
İncir reçeli
6 ay once 11 yorum
0
Papatttyaaaa
6 ay once 0 yorum
3
İstanbul da kapalı güzel bi bey var mı?
6 ay once 2 yorum
0
Ankara tıp da olan ??
6 ay once 27 yorum
0
Ali Rıza Bey gibi bey arıyorum
6 ay once 2 yorum
2
Bülent ersoy gibi bey arıyorum
6 ay once 0 yorum
3
Erkek memesi olan beyler yazmasın
6 ay once 1 yorum
10
Çarşaflı bey arıyorum
6 ay once 0 yorum
2
Dekolte giyen bey arıyorum
6 ay once 1 yorum
2
Tayt giyen bey arıyorum
6 ay once 1 yorum
2
Tek taş alacağım bey arıyorum
6 ay once 0 yorum
3
Tüy yumağı bey arıyorum kışları ısıtmalık
6 ay once 0 yorum
3
Bey dediğin göbekli olucak
6 ay once 0 yorum
4
Bikinili fotoğrafı olan bey arıyorum
6 ay once 3 yorum
4
Jartiyerli bey arıyorum
6 ay once 0 yorum
4
Upcı bey arıyorum
6 ay once 6 yorum
3
Ankarada ucuz bey var mı
6 ay once 6 yorum
2
Twerk yapan bey arıyorum
6 ay once 0 yorum
3
Esmer kıvırcık balık etli bey arıyorum
6 ay once 0 yorum
3
Ne renk beyler?
6 ay once 1 yorum
3
Tay gibi bey arıyorum
6 ay once 5 yorum
9
Tayt giymeyi seven bey arıyorum
6 ay once 8 yorum
1
Titrettin beni bey titrettin
6 ay once 8 yorum
3
Amasya elması gibi kütür kütür bey arıyorum
6 ay once 3 yorum
3
Yemeğin salçalısı beyin sakallısı makbul
6 ay once 0 yorum
0

0 yorum
9
Bikinili fotoğrafı olan bey arıyorum
6 ay once 0 yorum
3
Erkekler a b c d ?
6 ay once 7 yorum
2
Ali Rıza bey gibi bey arıyorum
6 ay once 0 yorum
2
Hiç mektebe gitmemiş bey arıyorum
6 ay once 4 yorum
3
Dekolte giyen erkek arıyorum
6 ay once 0 yorum
1
Ortalık çok karışık 2.dünya savaşı yanında hiç😂
6 ay once 0 yorum
3
At gibi bey arıyorum ben de
6 ay once 0 yorum
1
Bu erkeklerle derdi olan neyin nesi 😂😂😂
6 ay once 0 yorum
3
Özgecan Aslan’ı unutma!!
7 ay once 0 yorum
1
Muavinle iyi geçinen adam, adam gibi adam
7 ay once 0 yorum
1
Behzat Ç.
7 ay once 59 yorum
1
Bi Cedric değildik ama her gece onu düşündük.
7 ay once 9 yorum
2
Ben ağlarım sen de ağla .. Yaptıkların yanına kar kalır sanmaa..
7 ay once 0 yorum
1
Senin esirin bu yorgun yıllarım 🚬
7 ay once 0 yorum
1
Hiç umudunuz kül oldu mu ?
7 ay once 4 yorum
7
Ben bir ceviz ağacıyım Gülhane Parkı’nda..
7 ay once 2 yorum
2
İçim dışım deniz..
7 ay once 157 yorum
0
Başım köpük köpük bulut..
7 ay once 0 yorum
0
Ankara tııp ✋🏼
7 ay once 5 yorum
1
Hep erkekler kızlara bir şeyler gönderiyor adaletsizlik biz de insanız be
7 ay once 0 yorum
2
Abazanlar lütfen dışarı.!
7 ay once 0 yorum
0
Nerdesin aşkım
7 ay once 0 yorum
1
Çocuk adam gibi Çiğköfte istiyorum
7 ay once 0 yorum
1
Var mı BUBYO lu
7 ay once 0 yorum
0
Pubg Nicename-Koluman8
7 ay once 0 yorum
0
Ne var ne yok #başak
7 ay once 15 yorum
0
Ankara tıp da olan kampüslü yok mu 😄
7 ay once 1 yorum
0
Como estas ?
7 ay once 11 yorum
3
Hamamönü online 😂
7 ay once 0 yorum
1
Şerefe
7 ay once 0 yorum
1
Yine bi Ankara ayazından merhabalar donuyor muyuz ?
7 ay once 2 yorum
1
Hayaller instagram hayatlar kampüs
7 ay once 1 yorum
1
Şahsiyet ?
7 ay once 0 yorum