"Doğuş Üniversitesi"
0
#SUSAMAM
16 gun once 0 yorum
1
Kız arkadaşım yok diye üzülmeyin beyler olunca da mutlu olamıyosun...
16 gun once 15 yorum
0
Sen miydin sevgilimi çalaaaan
16 gun once 3 yorum
0
Selam ben yıkık
17 gun once 0 yorum
2
Bul beni kaybolmuşum...
18 gun once 6 yorum
1
Gece uyumayan insanların gündüze sığmayan acıları vardır...
18 gun once 2 yorum
5
Çok bekledim çok sabrettim sana inanmak için ama bugün seni tamamen hayatımdan çıkarıyorum elveda...
18 gun once 3 yorum
0

0 yorum
0
Bir gün ölmek için her gün yaşamak zor
3 hafta once 0 yorum
1
18 yaşında altında mercedes
3 hafta once 0 yorum
0
Şu kadın milletinden ne çektik arkadaş ya
3 hafta once 0 yorum
0
#SUSAMAM
3 hafta once 9 yorum
2
Başka yer başka zaman sensiz ömrüm olsun...
3 hafta once 2 yorum
4
Sinyal sesinden sonra mesaj bırakan oldu mu hiç
3 hafta once 0 yorum
7
kampüs eskiden böyle miydi ya sayfayı yenileyince aynı postu bi daha göremezdin
3 hafta once 0 yorum
0
eğlenecek bir kız?
7 hafta once 8 yorum
0
evlenecek bir kız?
7 hafta once 2 yorum
1
sohbet edecek?
7 hafta once 6 yorum
0
burası ne böyle ilk defa giriyorum noluyor
7 hafta once 1 yorum
1
hadi bakalım #neyebakalım
7 hafta once 1 yorum
1
selamun aleyküm İnegöl
7 hafta once 0 yorum
2
Kampüs hepten bitmiş bildirim de gelmiyo
9 hafta once 0 yorum
3
Sabah yaptım krep krep ne güzel oldu breh breh
9 hafta once 0 yorum
2
Kpss için kursa yazılan var mı he bide ne zaman başlıyo kurslar
9 hafta once 1 yorum
2
3-5 demeyelim boş geçmeyelim arkadaşlar
4 ay once 0 yorum
2
Animasyon yapmak için basit kullanışlı program var mı
4 ay once 2 yorum
4
Sürekli bi oyunlar oyunlar... Ben artık bu oyunu bozamam ki Leyla ...#TATARRAMAZAN
5 ay once 0 yorum
1
Mecnun olamayacak kızlar için Leyla oldunuz kızlar ...#TATARRAMAZAN
5 ay once 44 yorum
1
Leyla olamayacaklar için Mecnun oldunuz beyleeer ...#TATARRAMAZAN
5 ay once 0 yorum
2
Kızlar acil yardım beni istemeye geliyolar kahve nasıl yapılır bi anlatın hele #TATARRAMAZAN
5 ay once 30 yorum
0

0 yorum
0
Kürekçi değilim ama çok iyi boşa kürek çekerim...(A) #TATARRAMAZAN
5 ay once 4 yorum
0
Halterci değilim ama dertlerimi kaldırabiliyorum...(A) #TATARRAMAZAN
5 ay once 4 yorum
2
En son 3310 da yılanla oynardım şimdi bi baktım ki yılanlar benle oynamaya başlamış :) Selamın Aleyküm ...#TATARRAMAZAN
5 ay once 0 yorum
-1
Çok güzel karısınız hanfendi
5 ay once 0 yorum
0
Benim sevgilim var galiba
5 ay once 0 yorum
0
Sevgilim var param yok buluşalım diyo 😔
5 ay once 34 yorum
-1
kızlar beni bi salın artık
5 ay once 0 yorum
1
Çok güzel karısınız hanfendi
5 ay once 0 yorum
0
Şuradaki herkes 1 lira atsa tüm sorunum çözülür aslında
5 ay once 0 yorum
0
Fakirliğin gözü kör olsun sevdiğim kız buluşalım diyo nerden kıssam diye düşünüyorum
5 ay once 35 yorum
1
14.14 Ankaralı Mühendis ...#TATARRAMAZAN
7 ay once 4 yorum
1
Kaç penaltı galatasaray ın işini görür acaba? ...#TATARRAMAZAN
7 ay once 0 yorum
2
Kalbi kendinden de esmer...#TATARRAMAZAN
7 ay once 369 yorum
1
Cumhur Hamarat - At Kendini Diskolara ...#TATARRAMAZAN
7 ay once 1 yorum
0
Ne kadar sempatik şu Inna . Keşkem benim olsa...#TATARRAMAZAN
7 ay once 1 yorum
2
Yumruğuyla soğanı parçalamayan kadın da ne bileyim...#TATARRAMAZAN
7 ay once 48 yorum
1
00.00 Ankaralı...#TATARRAMAZAN
7 ay once 34 yorum
1
Kitap çıkan bana kitap alsın...#TATARRAMAZAN
7 ay once 15 yorum
3
Ulan bu uygulamayı kaç yıldır kullanıyorum bırakmak için birçok sebebim de oldu ama bırakmadım. Kimse sadakatimi sorgulamasın...#TATARRAMAZAN
7 ay once 8 yorum
1
Seven kız gelir anamdan babamdan ister ...#TATARRAMAZAN
7 ay once 51 yorum
2
Ulan ne demet miş ya hem de Ankara'dan ... Püh size be bi kere de beni yazın :) #TATARRAMAZAN
7 ay once 0 yorum
3
2 haftalık sevgilime 3 haftadır ulaşamıyorum sizce endişelenmeli miyim...#TATARRAMAZAN
7 ay once 2 yorum
1
Muhittin abi bende seni seviyorum ulan...#TATARRAMAZAN
7 ay once 0 yorum
1
İspanyolca ile ilgilenen var mı? #TATARRAMAZAN
7 ay once 35 yorum
1
Kitap çıkan bana kitap alsın... #TATARRAMAZAN
7 ay once 2 yorum
6
Ela'yı nikah masasında terk eden doktor Levent seni hala unutmadım çık aklımdan...#TATARRAMAZAN
7 ay once 0 yorum
4
Birilerine güvenememek ne kadar acı bi durum... Ne ara bu halde geldik biz #TATARRAMAZAN
7 ay once 0 yorum
1
Ulan akşam bi gök gürledi ev sallandı :) #TATARRAMAZAN
7 ay once 8 yorum
2
Eskiden karpuz idik şimdi döndük biz hıyara...#TATARRAMAZAN
7 ay once 0 yorum
0

0 yorum
2
Arkadaşlar bugün itibariyle ücretli staj bulup bekletme lüksüne sahibim. Sanırım birşeyler yolunda gitmeye başladı...#TATARRAMAZAN
7 ay once 100 yorum
3
Karım değil mi döver de sever de...#TATARRAMAZAN
7 ay once 8 yorum
1
Belki sihirbaz değildik ama bizde çok şeyimizi kaybettik...#TATARRAMAZAN
7 ay once 0 yorum
1
Gece Yolcuları - Neden? ...#TATARRAMAZAN
7 ay once 0 yorum
3
Belki bi Neşet Ertaş değildik ama bizde cahildik; dünyanın rengine kandık be kardeşim...(A)#TATARRAMAZAN
7 ay once 0 yorum
3
Aaardayım ben aardaaa tıs tıs tıs tıs ...#TATARRAMAZAN
7 ay once 10 yorum
3
Beni tanıyan tanır tanımayan tanımaz. O kadar...#TATARRAMAZAN
7 ay once 4 yorum
2
Esrarlı gözler dumanlı sözler her yerde seni özler...#TATARRAMAZAN
7 ay once 0 yorum
1
Belki hukuk okumadık ama her konuya hakimiz...#TATARRAMAZAN
7 ay once 0 yorum
2
Bize tokat atana biz çiçek atarız ama mezarına...#TATARRAMAZAN
7 ay once 0 yorum
2
Gidene yol yakışır. Fazla durma, asfalt yapışır...#TATARRAMAZAN
7 ay once 0 yorum
3
Bazıları dizi izler bazıları bizi...#TATARRAMAZAN
7 ay once 2 yorum
3
Sordum yellow çiçeğe mother father var mıdır...#TATARRAMAZAN
8 ay once 2 yorum
6
3 yıllık arkadaşım var çocuk çok tuhaf nasıl oluyo bilmiyorum ama kızlara teklif ediyo reddediliyo staj başvurusu yapıyo reddediliyo seçmeli ders seçiyo ders iptal ediliyo ...#TATARRAMAZAN
8 ay once 61 yorum
2
AzraiLe mesaj Attım GeL Beni aL. Oda mesaj Atmış ŞerefsizLere inat Yaşa diye...! :D #TATARRAMAZAN
8 ay once 15 yorum
2
Kitap çıkan bana kitap alsın...#TATARRAMAZAN
8 ay once 86 yorum
2
En güzel Beşiktaş'ın çocukları sever...#TATARRAMAZAN
8 ay once 1 yorum
3
Çirkin hatun yoktur, BEŞİKTAŞ forması giymemiş hatun vardır...#TATARRAMAZAN
8 ay once 3 yorum
2
23.23 Ankaralı Mühendis beni düşünüyor... :) #TATARRAMAZAN
8 ay once 1 yorum
2
Hanım hanım onlar benim yavyularım...#TATARRAMAZAN
8 ay once 7 yorum
1
Tarihte bugün ... 27 yıl önce Beşiktaş namağlup şampiyon 🦅🦅🦅 #TATARRAMAZAN
8 ay once 8 yorum
0
...#TATARRAMAZAN
8 ay once 0 yorum
1
Ben hayatın mağlubuyum...#TATARRAMAZAN
8 ay once 9 yorum
2
Beyler insan mıyız? #TATARRAMAZAN
8 ay once 1 yorum
1
Olsun demek de zor artık...#TATARRAMAZAN
8 ay once 28 yorum
0
Sende mi Leyla? ...#TATARRAMAZAN
8 ay once 28 yorum
-2
Elbet bir gün buluşacağız...#TATARRAMAZAN
8 ay once 0 yorum
0
13.13 biri beni düşünüyor...#TATARRAMAZAN
8 ay once 0 yorum
0
Burun çekme sesini harflerle yazabilecek babayiğit var mı? ...TATARRAMAZAN
8 ay once 20 yorum
0

0 yorum
3
Hadi gelin tartışalım da en büyük aşklar kavgayla başlasın...#TATARRAMAZAN
8 ay once 35 yorum
4
Erkek kısmının ne işi olur dışarda kırsın dizini otursun evde...#TATARRAMAZAN
8 ay once 2 yorum
3
Evlendikten sonra çalışmayı düşünmüyorum. Karım bana bakamayacaksa yaşamasın zaten...#TATARRAMAZAN
8 ay once 2 yorum
3
Maaşı arabamın benzinine yetmeyecek kızlar da evlilik teklifi etmesin bi zahmet...#TATARRAMAZAN
8 ay once 0 yorum
3
1.80 den kısa olan kızlar da kendine kız demesin bi zahmet...#TATARRAMAZAN
8 ay once 0 yorum
2
Anlamazdın anlamazdın kadere de inanmazdın...#TATARRAMAZAN
8 ay once 1916 yorum
0
Tatlı sevmiyo olmam neden insanlara bu kadar tuhaf geliyo olum...#TATARRAMAZAN
8 ay once 49 yorum
1
Bakın burası çokomelli...#TATARRAMAZAN
8 ay once 0 yorum
0
Evet arkadaşlar iflas bayrağını çekmiş bulunuyorum ... Allah yar ve yardımcım olsun :) #TATARRAMAZAN
8 ay once 3 yorum
3
Tertemiz çocukları ne güzel harcadınız be kızlar...#TATARRAMAZAN
8 ay once 46 yorum
7
Beni siz delirttiniz ...#TATARRAMAZAN
8 ay once 0 yorum
1
Ah ah nerde o eski sahurlar...#TATARRAMAZAN
8 ay once 0 yorum
0
Eylül, beni neden sevmedin? ...#TATARRAMAZAN
8 ay once 2 yorum
0
Kızlar sizin de babanız abiniz var onlara yapılsa hoşunuza gider mi? ...#TATARRAMAZAN
8 ay once 0 yorum
-2
Deveye sormuşlar boyun neden eğri diye...#TATARRAMAZAN
8 ay once 0 yorum
1
Benim adım Cafer boyum 1.10 dayak yemeyi severim...#TATARRAMAZAN
8 ay once 2 yorum
0
Kitap çıkan bana kitap alsın...#TATARRAMAZAN
8 ay once 16 yorum
2
Ayça_22 oturumu kapattı...#TATARRAMAZAN
8 ay once 16 yorum
1
Çayır çimen geze geze oooooo...#TATARRAMAZAN
8 ay once 0 yorum
1
Evlat edinmek için evlenmek şart mı bilgisi olan var mı? #TATARRAMAZAN
8 ay once 18 yorum
0
Kitap çıkan bana kitap alsın...#TATARRAMAZAN
8 ay once 92 yorum
0
İnsanlar kin nefret dolu . Oyunların verdiği mutluluğu zevki insanlar vermiyor. Sonra dersin ki neden bu kadar oyun oynuyosun oynarım işte...#TATARRAMAZAN
8 ay once 2 yorum
2
Admin bi güncelleme haberleri attın ortaya sonrası yok bize icraat lazım icraat...#TATARRAMAZAN
8 ay once 56 yorum
0
Sürekli bi oyunlar oyunlar... Ben artık bu oyunu bozamam ki Leyla...#TATARRAMAZAN
8 ay once 2 yorum
0
22.22 biri beni düşünüyor... :) #TATARRAMAZAN
8 ay once 58 yorum
1
Sevdim be tosunum sevdim...#TATARRAMAZAN
8 ay once 23 yorum
2
Yandım dedikçe buz gibi ayran edalı cilveli lahmacuuuun...#TATARRAMAZAN
8 ay once 4 yorum
2
Selamın aleyküm adım Azrail...#TATARRAMAZAN
8 ay once 58 yorum
2
Yandım dedikçe buz gibi ayran edalı cilveli lahmacuuuun...#TATARRAMAZAN
8 ay once 7 yorum
2
Burun çekme sesini harflerle yazabilecek babayiğit var mı :) ...#TATARRAMAZAN
8 ay once 68 yorum
1
Dede ye sahip çıkalım...#TATARRAMAZAN
8 ay once 39 yorum
1
Vermiceeem vermicem eriyip gitse de vermicemm ...#TATARRAMAZAN
8 ay once 37 yorum
0
Selamın aleyküm adım Azrail...#TATARRAMAZAN
8 ay once 4 yorum