"Fatih Sultan Mehmet Vakıf Üniversitesi"
2
Bütün rahatsızları buraya toplamışlar galiba
6 ay once 5 yorum
1
Bok gibiyim yalnızlığı iliklerime kadar hissettiğim dönemdeyim
6 ay once 2 yorum
0
Görmeden, yaşamdan anlamazdım sendeki manayı
8 ay once 0 yorum
0
Ps bilen kız candır
8 ay once 0 yorum
1
Şu kadıköyde seninle yürümedigimiz yol sokak kalmamış .Şuan yanlız gezdiğim için yeni yeni fark ediyorum.
8 ay once 0 yorum
1
Sen yazmazsan, ben yazmazsam kim yazıcak
8 ay once 9 yorum
0
Kadıköy Starbucks bilen var mı?
8 ay once 52 yorum
0

0 yorum
0
Bugüne kadar Doğum günü kutlanmıyan tek kişi benim galiba
8 ay once 5 yorum
1
Göksu nerdesin unutamıyorum duy sesimi
8 ay once 0 yorum
0
İstanbul da olanlar
8 ay once 2 yorum
0
Kalp çıkana insta vericem
8 ay once 28 yorum
4
Adam gelmiş diyor ki maaşlı kız var mı? Lan paralı asker mi arıyon napıyon
8 ay once 3 yorum
8
Meşrebinde varsa aldatmak zincire vursan bile aldatır
8 ay once 0 yorum
5
Kızlar storyde manzara paylaşıp durmayın sizden güzel manzara yok ki
8 ay once 9 yorum
0
Adı Cansu ve Göksu olupta çirkin olanı görmedim been
8 ay once 144 yorum
1
Umarım birileride beni görmeye gelir İstanbul a
8 ay once 0 yorum
1
Gelmiş diyor ki aslanlar çok havalı...
8 ay once 1 yorum
0
Az önce bişi okudum WhatsApp ta silinen msjları görme hilesi diye bişi. Uyguladım son konuşmalarımın hepsi silindi. Vereceğiniz hilenin taaaa...
8 ay once 6 yorum
1
Seviyorsak eğer kıskanır ve özleriz her daim foto isteriz biz.
8 ay once 10 yorum
1
Suri suri Esad bum bum bum...
8 ay once 0 yorum
1
Minyon candır...
8 ay once 1 yorum
0
Arkadaşlar merhaba firma açıyorum ama henüz bi ismi yok sizden ricam firma için isim önerebilirmisiniz. Elektrik firması olcak.
8 ay once 10 yorum