"Galatasaray Üniversitesi"
0
fetocu var mı hala burada
5 ay once 1 yorum
2
Intihar ettim mesajı ne ya
5 ay once 0 yorum
5
Gönül kendi gönlüne benzeyene akar. Hz.Ali
5 ay once 0 yorum
1
Günün anlam ve önemine binaen chück nörris kısa bir süreliğine kampus'e döndü. nörris buradaki hatıratını gözden geçirecek.
5 ay once 6 yorum
-2
çok sıkıldım çok bunaldım
5 ay once 7 yorum
1
Where are'u
5 ay once 2 yorum
1
Kimler işte ?
5 ay once 0 yorum
0

0 yorum
1
Ayrılınca ölürüm sanıyordum .
5 ay once 6 yorum
1
ssst kızlar bağırmaz !
5 ay once 2 yorum
0
Sevgilimin Sayın Amcası da buradaymış
5 ay once 2 yorum
0
Bende neden fotoğraflar gözükmüyor
5 ay once 0 yorum
0
Geçen şu 23 yıl da karşılıklı sevgi saygıya dayanan bir aşk sığdıramadım ua
5 ay once 0 yorum
-1
uzatma dünya sürgünümü benim @aziz berker
6 ay once 1 yorum
1
Eğer nasipte varsa iki insan er geç buluşur..
6 ay once 40 yorum
-1
Bu ne dünya kardeşim herkes mutlu bir ben değilim
6 ay once 0 yorum
2
O erkek kadın işi yapmaz diye diye pamuk prenses gibi yaptınız adamları 🤨
6 ay once 11 yorum
0
hemen önünde bitiyorum, kafanı çevirip bakmıyorsun. @aziz berker
6 ay once 1 yorum
2
Öğle yemeğini başımıza çıkarıp yeni bir bulaşık dağı oluşturmasına sebebiyet veren kimdir ya#icimdekievkızı#
6 ay once 0 yorum
-1
Aydın Tıp okuduğunu iddia eden mal insan hakaretlerini sana iade ediyorum.O postu da ben yazmadım Sapak Herif.
6 ay once 1 yorum
3
Tam özgürüm derken annemin tutupta bırakmaması 😪
6 ay once 10 yorum
0
canı cananım, ah bir bilebilsen... @aziz berker
6 ay once 7 yorum
0
Eşim olacak kişi bakışlarına dikkat et..
6 ay once 7 yorum
0
tutunamıyorum. cevap ver sessiz çığlığıma. @aziz berker
6 ay once 0 yorum
0
Herşey mükemmel ne eksik peki..,
6 ay once 2 yorum
0
santiago nasar'dan başka herkesin haberi vardı, benden başka kimsenin haberi yok @aziz berker
6 ay once 0 yorum
0
herkesi bekleyen mutlu sona biraz daha yakın hissediyorum. @aziz berker
6 ay once 0 yorum
0
uyumuşum dedim ama ne mümkün uyumak. kahroluyorum ve deli gibi kıskanıyorum. @aziz berker
6 ay once 0 yorum
1
sensizlik çok ağır bir hal aldı. her şey çok ağır geliyor ve ağır bir hayatın altında inleyip terliyorum. @aziz berker
6 ay once 1 yorum
1
İşli güçlü ve dişli #içimdekievkızı#
6 ay once 1 yorum
0

0 yorum
2
sonsuz bir uykuya yatmak korkutmuyor artık beni. @aziz berker
6 ay once 1 yorum
2
hatıran sinmiş buraya ve her köşeye. @azizberker
6 ay once 0 yorum
4
Kızlar vallahi ben müstakbel beyimin telefonunu karıştırırım sizi bilemem de#içimdekievkızı#
6 ay once 4 yorum
0
Grup kurdum katılmak isteyen yorum atsın . Sapıkça şeyler yazmayan adam akıllı kişiler yazsın
6 ay once 4 yorum
0
Burda bi avukat bey vardı bi zamanlar bi tv vardı bi araba bi ben 😂😂 hatırladınız mı
6 ay once 5 yorum
0
Çok boktan bi gündü
6 ay once 3 yorum
0
Razzyden geliyorum
6 ay once 9 yorum
1
ben kendimi buldum, seni bekliyorum. @aziz berker
6 ay once 0 yorum
0
ay çiçeklerinin içinde nasıl da kamufle olmuşsun, çiçekler içindeki çiçek. @aziz berker
6 ay once 0 yorum
0
iyi geceler, güzel rüyalar. @aziz berker
6 ay once 0 yorum
1
son görülmeni görmeye dayanamayıp son görülmemi kapattım. @aziz berker
6 ay once 1 yorum
1
"Tanımadığın bir kentte ne denli isterdin yitip gitmeyi, ama öyle kolay değil. Henüz rüzgarlara doydun mu? Sor kendine, henüz bulutlara doydun mu? Yeterince haykırabildin mi henüz?"
7 ay once 0 yorum
4
ince ince işliyor sevda, nasıl kurtulayım
7 ay once 0 yorum
3
geceler aysız, arzular arsız ne yana yıkılayım
7 ay once 0 yorum
1
gençliğimin gül bahçesinde, aldı telaş beni ellerine
7 ay once 0 yorum
0
Şimdi hayatımı düzene mi koyim yoksa beni üzene mi
7 ay once 1 yorum
0
Yok yok zorlamıyorum artık ben çünkü zorlaniyorum artık ben👊
7 ay once 3 yorum
4
Allah Karşımıza Güzel Hikayeler Biriktirebileceğimiz İnsanlar Çıkarsın. 😇
7 ay once 1 yorum
0
Sağ eller havaya pırlantalar ?
7 ay once 2 yorum
0
Bu diyardan gitmeli
7 ay once 0 yorum
0
Korkunç her şey korkunç
7 ay once 0 yorum
3
Kalbimin akbili boşaldı. Yeter be.!
7 ay once 0 yorum
0
Daha benim tatmin olduğumu kim söyledi köpek
7 ay once 2 yorum
0
11 Adımda Evlenilecek Kızım Ama..#içimdekievkızı#
7 ay once 8 yorum
0
Ben Bazenn?
7 ay once 0 yorum
0
Sana olan aşkım artık bir deliliğe dönüştü
8 ay once 0 yorum
0
Hazır değilim diyorum kampüs al attım işte aq mutlu musun şimdi
8 ay once 0 yorum
0
Bazı rastlayışlar ilk defa gittiğin bir kütüphaneden rastgele aldığın alelade bir şiir kitabının en altı çizilesi mısrasının, altını çizili bulmak;)
8 ay once 0 yorum
0
İsmin bir şarkı ve ben hep seni söylerim
8 ay once 0 yorum