"İzmir Türk Hava Kurumu Üniversitesi"
1
bi sanalcinin daha mesajını yedik
1 gun once 2 yorum
1
geç mesaj atan insanlardan nefret ediyorum
1 gun once 1 yorum
2
bilgisayar müh okuyan var mı
1 gun once 29 yorum
1
30 dk önce atılmış beyler bi şey sorcam postunu engelleyin silinsin içeriği iğrenç
1 gun once 12 yorum
-1
aydında okuyan kübra?
1 gun once 0 yorum
1
Normal bi insan başarıları ile gurur duyar. Bazıları da Ben aleviyim ben şuyum buyum gurur duyuyorum diyor. Sen gerizekalı misin?
1 gun once 0 yorum
2
adam sevdiği kadının yüz hatlarını evin anahtarına yaptırmış. Çıta daha nerelere yükselecek allah bilir
2 gun once 3 yorum
0

0 yorum
1
kızların totosunu kaldıran kişi aynştayn-kompozit nickli hıyar. yazmadığı kimse kalmamış birden çok nicki var.yani bu hakkınızı yemiş beyler
2 gun once 1 yorum
1
kilicdaroglu ve ali koç ne görüşmus olabilir bilgisi olan varmı
2 gun once 1 yorum
1
zamanında şu ali başkan diyenlerin ağzını bir güzel ...cektin bugünleri hiç yaşamamış olacaktık
2 gun once 0 yorum
2
orkun isitmak gelinlik giymis. iyiki bu neslin çocuğu değilim aq
2 gun once 0 yorum
1
bugün kimsenin atatürk ile keyfi olarak uğraştırığı falan yok. Esas siz gerçekleri araştırmayı seven insanlar ile ugrasiyorsunuz. sevmediysen bulaşma işine bak
2 gun once 0 yorum
2
param bitti durun vahim
2 gun once 0 yorum
2
az önce bi haber gördüm içim acıdı ve sinir oldum. Pitbul beslemek yasaklanmalı. sen ne kadar düzgün yetiştirsen de koruma içgudusu var o köpekte ve zarar verici çenesi var. korumak için saldırıyor.*
3 gun once 4 yorum
2
keşke şu ejderha nefesi izmirde de olsa
3 gun once 5 yorum
0
atatürkün kabeyi yıkılmaktan kurtardığı yalanına inanan varsa bi gelebilir mi bi şey sorcm
3 gun once 1 yorum
1
Seboreik dermatit. cağın hastalığı..
3 gun once 0 yorum
1
yine kızdan trip yediğim bir gece. 2 gün önce de böyle olmuştu
3 gun once 0 yorum
2
sevgilisi terkeden 25 yaşındaki kız gelsene
3 gun once 0 yorum
2
12 kızgın adamı izlemeyen kişilere gündemdeki suç içerikli olayları kamuya açık alanda yorumlama izni verilmemesi lazım.. 👺
3 gun once 0 yorum
1
hem aslan erkeği hem hukukçu düşünün. nasıl da çekilmez
4 gun once 26 yorum
1
ms jandarma postunu niye sildi
4 gun once 0 yorum
1
asami zdrenka
4 gun once 0 yorum
1
murat bardakçı harika bi adam. esaslı tarihci
4 gun once 0 yorum
4
sevgilim benden hızlı araba sürüyor kızları artık durdurmak zod
4 gun once 0 yorum
3
hukuk sorularınızı alabilirim (univle ilgili olmasin)
4 gun once 8 yorum
6
kampüs postlarınızı kurala uygun olduğu halde siliyor ise şikayetçi olun.cunku kullanıcılardan para kazanıyor aramızda hizmet sözleşmesi var
5 gun once 1 yorum
4
otobüs durağında 2 kedi oturmuş kimse de yok gittim kediyi az yana iteyim ben de oturayım dedim. sinirli ses çıkardı 2 tane yapıştırdı. hangimiz otobüs bekliyor onu şaşırdım. sonra kucağıma geldi
5 gun once 2 yorum
2
ekmeğe çikolata surdugunuzde o ekmek düşerse çikolatalı kısım alta gelir. @murphykanunlari
5 gun once 6 yorum
0

0 yorum
1
Çok sıkıldım
5 gun once 21 yorum
1
kız arkadaşım trip attı ıyi geceler yazdı interneti kapattı. Ne yapicam ben yaw
5 gun once 0 yorum
1
jinemer vardı burda nerde o
5 gun once 0 yorum
1
Hayırlı cumalar
5 gun once 0 yorum
1
dünyada devlet dışında bir de kitle vardır. kitleyi kontrol etmek günümüzde sosyal medya ile çok basittir. ilk kimin yazdığını bilmedigin bir satır ile her şey yapılabilir. internete dikkat..
5 gun once 0 yorum
2
bir postta yoruma gerçek islam en doğru yoldur dedim eksi 2 almışım. gençlik çok kötü yere gidiyor
6 gun once 0 yorum
2
indila- derniére danse
7 gun once 0 yorum
2
Armin Van Buuren- Great Spirit🎶👺
7 gun once 0 yorum
1
kaybet bu öfkeni içinde sakladığın terket o derdini benden almadığın👺
8 gun once 3 yorum
1
arkaplanda youtube calisabildigine göre 2019 a hazırım
8 gun once 46 yorum
1
abazaların postlarını trollerken eksi yiyorum oysa ki erkeğim yapmayın böyle..
8 gun once 1 yorum
3
dün 8 de sipariş verdim hala tedarik ediliyor diyor ya ne bu
8 gun once 5 yorum
2
içinde dağları delecek bir coşku olsa da, bunu yaparken toprağı incitmemen gerektiğini bilmelisin. #TurkishLuxMentor
9 gun once 1 yorum
2
madem laiklik din ve devlet işlerinin birbirinden ayrılması idi. O zaman sanane ayasofyanin cami olmasından ezanın arapça okunmasından derler insana.
9 gun once 5 yorum
1
Param olmadan da çok şey aldım ben.. edep aldim.. gönül aldım.. ıbret aldim.. gönül aldım.. #TurkishLuxMentor
9 gun once 4 yorum
6
buradan birisine çok istediği bi şeyi sipariş ettim ama bilmiyorum nasıl ona vereceğimi..
9 gun once 10 yorum
1
sigara alkol yok iddia oynamam mac izlemem gece hayatım yok diyeceklerim bu kadar
9 gun once 0 yorum
3
Yaşlı adam çölde yerde yatan birisini görür, su verir ve devesine bindirir.Deveye binen adam topuklar kaçar.Adam hırsızın ardından bağırır"ne olur kimseye anlatma" hırsız döner "neden" der **👇👇
10 gun once 1 yorum
2
dün gece cin postunda olan arkadaş burda mi
10 gun once 1 yorum
2
Gece gece denk geldiğim video. Serdar kılıç közde kaşarlı pastırma yapıyor
10 gun once 0 yorum
1
postun silindi kız
10 gun once 0 yorum
2
Unutma müslüman ahirette hayatının hesabını verirken laikliğe göre değil şeriata göre vereceksin. Önce kendine karşı dürüst ol laiklik de neymiş.
10 gun once 1 yorum
1
hiç öyle umursanmama durumlarına gelemem. bu gurur değil değer vermekle ilgili #TurkishLuxMentor
10 gun once 0 yorum
1
bi insana isim var sonra yazarım dersin sonra döndüğünde onu bulamazsın nedir bu ??
10 gun once 0 yorum
0
İzmir selçukta kız ev arkadaşı arıyorum
4 ay once 3 yorum
0
Kız ev arkadaşı arıyorum :)
4 ay once 10 yorum
1
Aurora 🌌 Artık evinde bile kalamadığını anlamaya başladığında büyümüş oluyorsun
5 ay once 3 yorum
0
Aurora 🌌 Havaya atılan bir taş düşünebilseydi kendi isteğiyle yere düştüğünü sanırdı.
5 ay once 7 yorum
2
Aurora 🌌 Çoğu kişi aile zoruyla kapanmış sanırım. Her gören kendi isteğinle mi diye soruyor🐣
6 ay once 15 yorum
0

0 yorum
0
Aurora 🌌 Tubitak yarışmasına elektrik araba üreterek katılan arkadaşlara "Bunda ne var herkes evinde yapabilir" gibi yorumlar var.Bu zamana kadar nerdeydiniz peki?+
6 ay once 1 yorum
0
Aurora 🌌 Sanırım bencilliklerimizle mutlu olmaya çalışıyoruz.Ne saçma..
6 ay once 0 yorum
1
Aurora 🌌 Maden suyun üstüne kahve içerek mikemmel bi işkence yaptım yine kendime
6 ay once 25 yorum
1
Aurora 🌌 Kitaptan başka hiçbir şey sarmıyor..
6 ay once 58 yorum
1
Aurora 🌌 Bab-ı Esrar 😍😍
6 ay once 0 yorum
0
Aurora 🌌 Yağmur da olmasa içimiz ferahlamıcak 💜🌂
7 ay once 3 yorum
2
Aurora 🌌 Dışarda türkü içerde pop çalıyor inşaat sesleri de eşlik ediyor.Ve benim psikolojim bozulmaya başladı 🐸
7 ay once 6 yorum
1
Aurora 🌌 Eskisi gibi olmayacak şeyler var.İşte bu acı..
7 ay once 70 yorum
4
Aurora 🌌 Kitap okuyan birini görünce nedense içim huzur doluyor..
7 ay once 3 yorum
2
Aurora 🌌 Belki de yeterli sevgiyi alamayışımızdandır sevgiye ilgiye aç oluşumuz...
7 ay once 1 yorum
1
Aurora 🌌 Oysa ben bu gece yüreğim elimde Sana bir sırrımı söylecektim Şu mermi içimi delmeseydi eğer Seni allıp götürecektim
8 ay once 1 yorum
2
Aurora 🌌 Kızların arkadaşlığındansa erkeklerin arkadaşlığını tercih ederim.En azından kıskançlık krizlerine girip mal mal hareket yapmıyolar
8 ay once 0 yorum
0
Aurora 🌌 En nefret ettiğim şey ukala tavırlar şaka da olsa nefret ediyorum elimde olsa boğardım çocuk seni 😒😒
8 ay once 21 yorum
2
Aurora 🌌 Hadi kahveyi geçtim bir kitabın verdiği huzuru verseniz yeterdi..
8 ay once 0 yorum
2
Aurora 🌌 Hak yemek, sol elle yemek yemek kadar dikkat çekmedi bu ülkede..
8 ay once 1 yorum
7
Allahım sen dini kullananlardan koru, bizi şaşırtma..
8 ay once 0 yorum
2
Samimiyetle cevaplayın a dan zye her şeyi ithal ederken nasıl büyüyebiliriz?
8 ay once 10 yorum
0
Oylarla oynandıktan sonra zaten kazanacağı belli demek nereye özgü bi şerefsizlik
8 ay once 24 yorum
4
Aurora 🌌 Yalancının ampülü yatsıya kadar..
8 ay once 8 yorum
1
Aurora 🌌 Sanki sadece bir partiye oy verilince vatan haini olunmuyormuş gibi muamele yapılıyor.Kutuplaştırmaktan bıkmadınız mı?
8 ay once 2 yorum
4
Aurora 🌌 musical.ly sayesinde youtubetan soğudum 😅😑
8 ay once 0 yorum
1
Aurora 🌌 Gıcıkbiriolmakgüzelse
8 ay once 0 yorum
1
Aurora 🌌 Seçim reklamlarından gına geldi artık bitse de kurtulsak 😅
8 ay once 223 yorum
4
Aurora 🌌 Olursa İyi olur,olmazsa hiç iyi şeyler görcek gibi değiliz..
8 ay once 0 yorum
0
Aurora 🌌 Eskisi gibi sarmıyor..
8 ay once 2 yorum
-1
burada ne yollu kızlar dusurdum sebepsiz
8 ay once 0 yorum
1
chpliler yine iyisiniz her gün cuma namazı kıldığını söyleyen bir CB adayınız var
8 ay once 2 yorum
2
TSK nın munbic e girdiği haberleri geliyor 🇹🇷
8 ay once 1 yorum
0
saadet partisinden 23 üye (aralarında 2 başkan var) ak partiye gectiklerini duyurdu
8 ay once 5 yorum
0

0 yorum
1
çevresinden bulamadığı borç parayı burada arayan kişide vardır bir şerefsizlik.🖖
9 ay once 10 yorum
0
ders öğrenci öğretmen öpüşmen sevişmen gevşemen
9 ay once 2 yorum
0
özelleştirme sanayilesme öpüşme sevişme enflasyon mastürbasyon konut fonu kapama telefonu#m.ince
9 ay once 2 yorum
0
gözlerin ömrümün yarısı ve sen tanıyamadığım birinin karısı.#m.ince
9 ay once 0 yorum
0
Aurora 🌌 Bazı insanların hayatındaki tek atraksiyon bir şeylere sahip olmak..😦
9 ay once 0 yorum
0
muharrem ince diyenleri alalım yoruma 😍
9 ay once 4 yorum
1
muharram ince resmen cinselliği kağıda dökmüş (tatanka şiir kitabı) yazık seçmenleri onu savunacagiz diye haydar dümen kesildiler
9 ay once 9 yorum
0
Twitter da tt olan m. incenin tatanka şiir kitabı hakkında ne düşünüyorsunuz
9 ay once 0 yorum
4
Aurora 🌌 Nefretim olur musun mu dedik bu ne azim bu ne istikrarlılık..
9 ay once 0 yorum
0
sabah sıcak gece çalışırım diyorum gece ise film izliyorum sinema modunda...
9 ay once 0 yorum
0
agresifligim tuttu muhalif görüşten birkaç kişiyi şamarlayasm var
9 ay once 0 yorum
1
tüm türkiye yağışlı galiba bu ne postlar
9 ay once 0 yorum
0
cvrtoon-abdulhamit
9 ay once 0 yorum
1
Aurora 🌌 Öyle bir bezmişlik var ki mesajlara bile cevap veresim yok.Enerji düşüklüğünden ölcem sanırım..
9 ay once 0 yorum
0
kordon province
9 ay once 0 yorum