"İskenderun Teknik Üniversitesi"
0
Ücretsiz fal bakılır.
14 gun once 16 yorum
0
doktorcummm...
3 hafta once 7 yorum
-1
25 27 arasi bayan arkadas varmi ?
4 hafta once 0 yorum
3
=yanlizlik= zekilerin ve cesurlarin işidir.
6 hafta once 8 yorum
1
herkes kız peşinde. şimdi bir kız yazsa maddi destek lazım diye. herkes cömert olur. şu ogrenci kardesinize bi destek cikin desek engelleniriz.
6 hafta once 1 yorum
-1
maddi destek olabilecek varmi?
6 hafta once 3 yorum
-1
arkadaşlar ögrenciyim 100 lira borc verecek varmi?
6 hafta once 4 yorum
0

0 yorum
0
birşey
6 hafta once 72 yorum
1
bu aralar fazla geliosun aklıma...
6 hafta once 1 yorum
1
ulan ben cumartesileri neden erken uyaniyorum ya bünye uykuya aç uykuya hasret ama olmuyordu 😱
7 hafta once 1 yorum
0
27-30 yaşlarında var mıdır buralarda varsa bi ses verin.
7 hafta once 99 yorum
0
Aşka inanmayanlar gelin sarılalım 😂
8 hafta once 74 yorum
2
Herkes bir sigaralık şarkı bıraksın da, hep beraber bir sigarada buluşalım ne dersiniz ? -Cem Karaca Karadır Bu Batım
8 hafta once 54 yorum
2
Kısa ve güzel bir söz bırakayım da uyuyayım ben. - Yaşamalı insan, her şeyi en dibine kadar. Çünkü en kötü tecrübe en iyi tercihten daha iyidir.
8 hafta once 0 yorum
3
Dünyanın en kötü evresini yaşıyor olabiliriz. Vizeler yaklaşıyor, seçimler geldi de çattı, izlediğimiz diziler bitiyor, şarkılar tat vermiyor falan. Bunun bir tık üstü yanarak ölmek zaten.
8 hafta once 0 yorum
3
erkekler nerede
10 hafta once 25 yorum
0
la bu kizlar nerde
10 hafta once 0 yorum
-2
yokmu felsefe siyaset , duzgunce konusabilecegimiz 25 ustu bayan arkadas
10 hafta once 0 yorum
1
fakir doğmak senin suçun değil ama fakir ölmek senin şuçun . @kitta
10 hafta once 12 yorum
0
findik pesinde kosmayi birakin len artik
10 hafta once 5 yorum
0
iş yerindeyim sıkılıyorumm hadi gel de konuşalim🔥
10 hafta once 9 yorum
0
eskiden buralarda bi arda seçkin var dı hâlâ burda mi? :))
10 hafta once 56 yorum
0
Mehmet pişkinin intihar notu hakkında ne düşünüyorsunuz ?
3 ay once 3 yorum
0
Neşet Ertaş'ın dediği gibi; "Kadın insandır, biz insanoğlu..." İyi ki varsınız... ❤ 8 Mart Dünya Emekçi Kadınlar Gününüz Kutlu Olsun. #okeyedördüncümurat🐾
4 ay once 0 yorum
1
Leyla ile mecnun izleyen ?
4 ay once 11 yorum
0
talihim yok bahtım kara . # vızvız
4 ay once 2 yorum
0
yokmu kimse yahu
4 ay once 0 yorum
1
Harbi bot bizim üniversitenin kampüsü
4 ay once 0 yorum
1
ne kadar rezil bi yer burasi be
4 ay once 13 yorum
0

0 yorum
2
up atarmisiniz #delihatun
4 ay once 0 yorum
-1
rica etsem uplarmisiniz arkadaslar
4 ay once 0 yorum
0
lay lay
4 ay once 8 yorum
1
ne cok bos insan var
4 ay once 8 yorum
1
olum niye herkes bu kadar yıkık 😏🤣 #expo2021
4 ay once 0 yorum
1
yokmu uyamayan
4 ay once 0 yorum
0
aşk bize küstü
4 ay once 0 yorum
0
gunaydin yokmu kahvaltiya cikarabilecegim bir bayan arkadas
4 ay once 30 yorum
1
iskenderun var mı
4 ay once 0 yorum
0
hataylı varmi ?
4 ay once 1 yorum
1
hatayli yokmu
4 ay once 0 yorum
0
yok mu seviyeli konusak bir arkadas
4 ay once 0 yorum
-1
şu dünyadan bi aşık geçti deseler ben oyum
4 ay once 1 yorum
1
adanaya gidek mii❔ şalvarından giyek mii❔ kebabını yiyek mii❔ 😂😂
6 ay once 27 yorum
2
Var mı KPSS çalışan ?
6 ay once 29 yorum
2
bizi bizden alıp yabancı eden şu uzayıp giden yollar utansın 🎵🎵🎵
6 ay once 0 yorum
3
Nerde bizdeki eski neşe 🙄🙄
6 ay once 26 yorum
0
Diyarbakır'da milli eğitimin sitesini hackleyip notlarını yükselten çocuğa kaç puan 🙂👍🏻
6 ay once 20 yorum
1
Kulaklığı takıyorsun en sevdiğin müziği açtın ama kafa başka yerde müzik öylece geçip gidiyor ,dinleyemiyorsun
6 ay once 0 yorum
0
ya musalla ya mapus 🇹🇷🇹🇷🇹🇷
6 ay once 0 yorum
3
daha güzel, daha dinç, uykusunu almış bi insanlık için.. yatsın bu dünya 💤💤💤
6 ay once 0 yorum
1
guud mu geceler 🙄
6 ay once 12 yorum
0
az şekerli bi kahve yap sade içemiyorum afitap 😊
6 ay once 0 yorum
1
hav ar yuu ne var yuu kampüs famly 😂
6 ay once 0 yorum
3
iyiymiş gibi davranıyorum ve herkes gerçekten iyi oldugumu zannediyor.Ya insanlar çok aptal yada ben iyi bir oyuncuyum.
6 ay once 0 yorum
0
mutluluk kapımı çalmadı gitti 🎵🎵🎵
6 ay once 0 yorum
1
sürü gücünü kurttan alıyorsa, kurtta gücünü sürüden alır. 🐺🇹🇷
6 ay once 0 yorum
0
Postu sildiğine göre yalancı değilmişsin şimdi inandım 🙂 sömestrcı
6 ay once 14 yorum
-2
"Piç olmazsan , hiç olursun " #faxo
6 ay once 0 yorum
0

0 yorum
1
"İşte geldik gidiyoruz Bilinmez bir diyara Eskiden karpuz idik şimdi döndük biz hıyara Bir ayvayı dişler gibi Isır ısır ömrümüzü Bir girdapta dönüyoruz Yaşamadan günümüzü " #cemkaraca
6 ay once 0 yorum
0
Sonunda güneş yüzü gördük
6 ay once 0 yorum
0
vefa istanbulda bir semt adı sadece.
6 ay once 0 yorum
0
sil baştan sevmek gerek bazen herşeyi unutmak 🎵
7 ay once 14 yorum
1
ve özgürlük aslında insanların almaktan hoşlanmadıgı bir armagandı.
7 ay once 0 yorum
1
ruhum isterse gezinirim dipsiz uçurumlarda 🎵🎵🎵
7 ay once 2 yorum
5
İyiymiş gibi davranıyorum ve herkes gerçekten iyi oldugumu zannediyor.Ya insanlar çok aptal yada ben iyi bir oyuncuyum.
7 ay once 1 yorum
3
herkes değişir yaşadıklarımız veya yaşayamadıklarımız bizi değiştirir.
7 ay once 0 yorum
2
ortam sevmiyo boş yapanları 👍😂
7 ay once 0 yorum
-2
Bu gün düzceye kar yağdı çok güzel bir şekilde yağdı 😂 yanlız yürüdüm o güzel yağışta bir daha ki kar yağışında benimle yürümek isteyen varmı .(şarkı önceliği gelen bayana aittir 😂😂.)
7 ay once 2 yorum
1
ve özgürlük aslında insanların almaktan hoşlanmadıgı bir armagandı.
7 ay once 0 yorum
0
fikrimden geceler 🎵
7 ay once 1 yorum
0
degmen benim gamlı yaslı gönlüme 🎵
7 ay once 0 yorum
0
aynalar yaşlanmış gösterse bile yaşanmadan geçen yıllar utansın
7 ay once 0 yorum
0
vay delikanlı gönlüm vay
8 ay once 0 yorum
1
lambada titreyen alev üşüyor 🚬🚬
8 ay once 0 yorum
0
ben sussam sen duysan artık bagıramam 🎵🎵🎵
8 ay once 0 yorum
2
anonimim anonimsin anonimiz 😂😂 hızlı hızlı söyleyince tır kornası gibi olmuyo mu 😂😂😂
8 ay once 0 yorum
0
durumum iyi fena sayılmaz 👍
8 ay once 0 yorum
0
günaydın millet 😂
8 ay once 0 yorum
0
Günaydın güzel ülkemin nadide insanları 😂😂
8 ay once 0 yorum
3
Ol deyince olduran gönüllerimizi imanla dolduran YÜCE ALLAH IN selamı üzerinize olsun 😊
8 ay once 0 yorum
1
bugün batarsa güneş yarın yeniden dogar her gecenin sonunda bir sabah vardır evlat sakla umutlarını yıkılıp kalma sakın gayesiz ve ümitsiz yaşamak zordur evlat.
8 ay once 3 yorum
0
Hatay da olan yok mu ya burası bu kadar elini eteğini herşeyden çekmiş bir yer olmamalı @desbicable
8 ay once 43 yorum
0
günlük mesaj hakkı ne oluyoo
8 ay once 6 yorum
-2
Saçlarımı okşayarak sevecek bir kız arıyorum bulamıyorum
8 ay once 0 yorum
0
İyi akşamlar arkadaşlar nasılsınız ?? Yazında sohbet muhabbet edelim ya 😂😊
8 ay once 0 yorum
1
Sağlak mısın ? Solak mı ? Yoksa her ikisini kullanabilen var mı ??? Beyninin iki lobunu kullananlar aşırı zeki oluyormuş 😂 yazın ben ✌🏻😂
8 ay once 5 yorum
3
Burada kız mı acaba ümidi ile konuşup erkek çıkınca uygulamadan soğuma Harika ya😂😂 kahkahalar ile okuyorum😂
8 ay once 0 yorum
0
Bu uygulamada İSTE’den kimse Yok mu ? Yoksa herkes kendi köşesine mi çekildi ???? 🤔🤔🙄🙄
8 ay once 17 yorum
0
Herkes ile bakışıyorum ama kimse ile konuşmuyorum 😂😂
8 ay once 6 yorum
2
benim için ölen biten kadın şimdi başkası için ölüyo resmen Polatın kadın versiyonu ölümsüz şifresimi yazdın zalımın kızı
8 ay once 1 yorum
2
bunca insan yanlızken neden bunca insan yanlız❔
8 ay once 2 yorum
1
bugün dadım duzum yok üstelik huysuzum🎵🚬
9 ay once 0 yorum
1
ah nerde bizdeki eski neşe
9 ay once 15 yorum
1
Düzce Düzce Düzce
9 ay once 51 yorum