"İstanbul Kültür Üniversitesi"
2
9 tane bilyeniz var bunlardan biri diğerlerinden biraz daha ağır terazi ile 2 işlem yaparak ağır olanı nasıl bulursunuz
5 gun once 56 yorum
0
Gelin size bir bilmece daha sorayım bilene kahve ısmarlıyorum, bilmeyenede ısmarlıyorum hatta gelen herkeze ısmarlıyorum(Allahdan kimse gelmiyor 😀) 😀 😀 😀 #boşluk
5 gun once 43 yorum
1
Istanbul da olan kızlar ne kadar ortak noktamız var değil mi? hadi gelin tanışalım 😀😀 (istanbul da olmayan kızla hiç anlaşamam 😢😢) #boşluk
5 gun once 5 yorum
0
evde tereyagı kalmamış yumurta kırıcam zeytin yagı koysam olur mu???
5 gun once 68 yorum
1
yıllardır aklıma takılıp duruyor bu tuvaletlerde ki maşrapalarda neden ölcek var lan? bu zamana kadar g.tünü ölcerek yıkayan birini hiç görmedim 😀😀😀
6 gun once 15 yorum
0
Bir bilmece sorucam bilene kahve ısmarlıyorum, bilmeyenede ısmarlıyorum aynen aynen gelene ısmarlıyorum 😀(istanbul) Neyse soruyorum bilmeceyi#boşluk
7 gun once 51 yorum
1
Bence benim en büyük sorunum ciddi ortamlarda da ciddi olamamam. Sürekli bi eğlenme eğlenceli şeyler yapma isteği oluyor içimde #boşluk
7 gun once 0 yorum
0

0 yorum
2
Bende bilirdim elbet burada "keşke yağnur yağsada çıplak ayakla dans etsek" demeyi yada postlarımın içine iki kedi atardım hatunla dolar taşardı postlarım #boşluk
7 gun once 2 yorum
0
Olum senin baban öğretmen ya o yüzden geçiriyorlar seni... dediğim arkadaşım doktoraya başlamış ulan hayin g.t etti beni helal olsun tebrik ediyorum buradan kendisini. #boşluk
7 gun once 0 yorum
1
Ulan 2 yılda bir bir şeye heves ediyorum sonra bırakıyorum onu. Bende mi denyoluk var nedir
8 gun once 9 yorum
0
Yatağa pike sererken kendimi zengin gibi hissediyorum, ama değilim. (merkezi sistem öğrenci evinde kalıyorum da 😀😀😀)
8 gun once 1 yorum
2
Metal grupları çok bağırıyor haklıyken haksız duruma düşüyorlar. (😀😀😀😀 çok iyi ya ulan nereden geliyor böyle şeyler akıllarına 😀😀)
8 gun once 0 yorum
2
biri atmış erkek memesi falan filan diye ama ciddi ciddi bende meme var ulan kadın memesi gibi baya dolgun falan utandım şimdi aq hiç öyle düşünmemişdim şimdi garip oldum
11 gun once 13 yorum
2
Sabah 10 da kalkmam gerek ama 8 e kurucam alarmı mı. 8 de kalkıp saat baktıgımda oooo daha 2 saat vaktim var biraz daha yatayım diyip mutlu olmak için. mutluluga da hasret kaldık
12 gun once 4 yorum
2
Gece gece canım çorbayı bir süre hep aynı yöne karıştırıp sonra bir anda ters yöne karıştırmak istiyor #boşluk
12 gun once 0 yorum
1
Bir çılgınlık yaptım ve istanbul dan bursa ya geldim fakat nere gideyim nereyi gezeyim 😀😀 yıldırım mı merkezi bursanın
13 gun once 29 yorum
1
Sen niye bozdun gözlerini okumamış gözlüklü. Sana ne oluyor he?? #boşluk
13 gun once 0 yorum
1
Normal durdugu zaman da sırıtır gibi duran güzel insanlar iyiki varlar ya 😀😀 sürekli gülüyorlar falan çok hoş değil mi he bence muazzam #boşluk
14 gun once 24 yorum
2
gelin bugün hiç yapmadığınız bir şey yapın. Hem sürekli aynı şeyleri yapmakdan sıkılmadınız mı anlamıyorum ki. evet evet hadi bugün farklı bir şey yapın benimle kahve içmeye çıkın #boşluk
16 gun once 9 yorum
0
Korsan film izlerken kendimi suç şebekesi gibi hissediyorum. Filme başlamadan sağıma ve soluma falan bakıyorum #boşluk
16 gun once 0 yorum
0
Sevgili lans von trier, hitchcock ve tarkovsky sizi ve filmlerinizi canımdan çok seviyorum ama divxaltyazıindir.com olmasa skimde olmazdınız haberim olmazdı lan sizden #boşluk
20 gun once 130 yorum
2
Yumurtayı patlatmadan pişiren kendini zengin sanıyor... Patlatıp pişirenin zaten böyle kaygıları yok. Peki birini patlatıp birini patlatmayan ben neyin peşindeyim..? Bilinmez #boşluk
20 gun once 1 yorum
0
Gel dedim gelmem dedi, ben de gelmezsen gelme dedim #boşluk
20 gun once 54 yorum
0
otobüsü, metrobüsü siz sevmiyorsunuz ama ben çok seviyorum insanlarla bu kadar yakın iç içe olmak, onları hissetmek, dokunmak (ellemek değil he neyse 😀) bilmiyorum bana mutluluk veriyor #boşluk
3 hafta once 1 yorum
1
Yurt dışınada gitsem yapıcam tek şey oranın istiklal cadesine gitmektir abi. (biri bana gezmeyi öğretsin lan ne zaman gezim diye dışarı çıksam istiklal de buluyorum kendimi) #boşluk
3 hafta once 111 yorum
1
Söylesene zeus motor özgürlük değil midir? neden öyleyse çekip gidemez? Çağrılan her kapı yeni bir davet değl midir he? neden hemen suratına kapanr.söyle zeus biz hangi ölümlüye böyle bir ceza verdik
3 hafta once 3 yorum
1
Beyler benim bütün masraflarımı siz çeksenize lan hadi hadi he?? Ben bütün parayı sex tiyatrosuna harcadım yaktı lan beni tiyatro aşkı, sanat aşkı. #boşluk
3 hafta once 0 yorum
3
Gülen insan, neşeli ve komik insan zengin insandır abi cebinde parası olan insandır kesinlikle öyle. İtiraf edin hadi evet evet itiraf edin. Bizde diyoruz bizde mi sorun var.
3 hafta once 0 yorum
-1
Konuşmak isteyen varsa yorum yapabilir izin veriyorum 😂
3 hafta once 5 yorum
0

0 yorum
0
sırf artık otobüslerde yaşlı taşşa görmemek için araba satın alıcam ulan yettı
3 hafta once 112 yorum
1
Hazan olur ziyaretciler gelir, kimsesi olmayan benim gibi köşede kalır kelepce açılmaz kolumda kalır. Zincir kollarımı zikti gardiyan oyy, zalımsın gardiyan ooyyyy #boşluk
5 hafta once 0 yorum
1
Yıllardır düğünlere katılırım düğündeki kapşonlu kadar merak ettiğim kimse yok. Kimsin sen kapşonlu? nedir bu rahatlık ve vurdumduymazlık he nedir? deli gibi kıskanıyorum lan seni kapşonlu #boşluk
6 hafta once 4 yorum
0
Bsy dıcem karaman diye bi sehir varmısta ben yenımı ogrenıyorum? Nereye baglı bi ilcemi bu
6 hafta once 2 yorum
0
Serkan kaya - her seyi yak !!!!
6 hafta once 0 yorum
1
Varlıgında yoklugunda yetmiyor..
6 hafta once 0 yorum
1
Sabahtan aksama kadar ders calısıyor bana gram zaman ayırmıyor bencillik mi yapıyorum bilmiyorum ama bu durum artık sinirimi bozmaya basladı. Bi yanım karısma dese de diger yanıma engel olamıyorumm
6 hafta once 8 yorum
3
boşlukda hissediyorum kendimi hiç bir yere ait değilmişim gibi bir amacım yada niyetim yokmuş gibi sadece nefes alıp veriyorum neden yaşadığımı bilmiyorum
6 hafta once 58 yorum
1
Evet evet derdimi biliyorum evet ben vurdumduymazın(ne uzun kelime ulan 😀) tekiyim, hiç kuşkum yok bundan eminim darılmaca yok ben bir vurdumduymazın tekiyim ama beni siz vurdumduymaz ettiniz #boşluk
6 hafta once 145 yorum
1
Tamam olum olur böyle şeyler üzme lan kendini, al şu parayı da bana bi samsun al üstünede kendine bişeler al (böyle bir teselliye ihtiyacım var lan depresyona giriyorum galiba) #boşluk
6 hafta once 0 yorum
0
İsmet özel - Sevgilim Hayat
6 hafta once 39 yorum
0
1 hafta sonra size olumlu yada olumsuz döneceğiz dediler bekleyeyim mi? yoksa iş aramaya devam mı edeyim??
7 hafta once 21 yorum
0
Lütfen gelirmisin
7 hafta once 0 yorum
0
Netflix de sağlam bi film varmı ya söyleyinde vakit geçsin az
7 hafta once 2 yorum
1
Bu hayat da hiç bir şeyi umursamam yada ne bilim tek bir şey hariç hiç bir şey beni rahatsız etmez. Ama şu haksızın güçlü olduğu, haksızın haklı çıktıgı durumlar beni benden alıyor. #Boşluk
7 hafta once 0 yorum
0
Gerçekten öyle sevdiğimden mi yoksa bana verilen hizmetlerden sonuna kadar yararlanmak isteyen arsız bir insan olduğumdan mı? bilmiyorum böreklerimi hep booool şekerli yerim #boşluk
7 hafta once 0 yorum
0
Okadar güzel okadar hoş ve nazik kızlar varki hayran olmamak elde değil ya gerçekten muazzamsınız. Teşekkürler
7 hafta once 0 yorum
0
Gelin size bi nasrettin hoca fıkrası anlatayım
7 hafta once 47 yorum
1
hayat neden şekil yapıyor.
8 hafta once 1 yorum
3
Hepinizden nefret ediyorum gercekten!!
8 hafta once 2 yorum
2
sen onu sevdikçe o senden daha da soğur bu böyle gider daha da kavuşamazsınız ne sevmekten vaz geçersin ne unutmaktan vazgeçersin kendi hayatını kendin silersin
9 hafta once 0 yorum
2
Abi bi hayvana(kedi) neden bu kadar yük yüklüyorsunuz. hayvan hayvanlıkdan çıktı sosyal statü göstergesi oldu, insanlar arası iletişim aracı oldu (kedi sevmeden hatunlarla tanışamaz olduk😢) #boşluk
9 hafta once 1 yorum
1
Belki bu durumumu freud la bağlarayarak çözmek, ana rahmine dönmeyle ilişkilendirmek isteyeceksin ama ben bunu çözmek istemiyorum abi ben böyle mutluyum. (evet evet saçma postlarımı sevyorum) #boşluk
9 hafta once 1 yorum
0
napıyonuz la deliler
9 hafta once 0 yorum
0
suç kalmamış işlenmemiş
9 hafta once 0 yorum
1
düştüğüm yer dipten derin
9 hafta once 0 yorum
0
6 geçe mesaj attım 10 geçe okumuş gecenin bir vakti kime çevrimiçi ki bu
9 hafta once 31 yorum
0
nigga thanks
9 hafta once 0 yorum
0
Ya istanbulda bu soğukta kız arkadaşımla dışarıda yapılabilecel bir şey söyler misiniz bi cafeye oturup çay kahve içmek dışında?
9 hafta once 3 yorum
0

0 yorum
0
bi gün paranın adını koycam ibne rezaa
9 hafta once 0 yorum
0
Alpaçino dan, çek nikılsın a, şonpel den benişuyodeltoro ya ve bir çok baygın bakışlı aktörün sırrını çözdüm lan. Güneş vuran kalın kumaşlı çekyat da kıyafetlerle yatmak (kesin bilği beyler) #boşluk
9 hafta once 360 yorum
-1
Sahilde tek başıma yürüyordum ve o 20 dakikadır peşimdeydi evet 20 dakikadır. (gelin lan size küçük bi anımı anlatayım) #boşluk
9 hafta once 22 yorum
0
güvenini kazanıcam valla bak gel
9 hafta once 3 yorum
0
Tanışmamızın şerefine nusret de yemek yiyelim yavrum. Oğlak eti yedircem sana oğlaga doyacaksın. (fıt fıt 👋 taksiye el ediyor) taksiiii
9 hafta once 0 yorum
0
Bir kıza eski sevgilisi nasıl unutturulur?
9 hafta once 20 yorum
0
nasıl 1 günde silip atabiliyorsunuz kızlar hemde sebebi fazla ilgi iken
9 hafta once 27 yorum
0
bize niye hep bize zararı olan insanlar denk gelir
9 hafta once 0 yorum
4
Şu otobüs yolculukları beni bitiriyor ya keşke araba alacak kadar zengin olsam :(
10 hafta once 6 yorum
-2
Tinder kullanan kızlara sesleniyorum. Bir erkeğin tinder profili nasıl olmalı?? Bi yardımcı olur musunuz ?
3 ay once 0 yorum
2
Neee yüce honos bebekmiymis????
4 ay once 3 yorum
1
But I won't be stopped I go from tragedy to majesty
4 ay once 1 yorum
1
sarılmak istemiyor, neden? korkuyorum
4 ay once 1 yorum
0
irem vardı bir ara emresiyle konuşan sürekli
4 ay once 0 yorum
0
olamaz olamaz sensiz yarim kabir azabından beter halim (devamını getirin)
4 ay once 9 yorum
0
karikatür seven var mı yiğit özgür felan?
4 ay once 18 yorum
0
çok müşkül durumdayım
4 ay once 17 yorum
0
sohbet etmek isteyen yoruma
4 ay once 21 yorum
1
kapıda kalanlar seri +1
4 ay once 0 yorum
0
ne yaptınız dost yae
4 ay once 0 yorum
1
selam naber
4 ay once 0 yorum
0
yaşamayı denedim olmadı
4 ay once 1 yorum
0
hazırlık okuyan var mı kültürde ?
4 ay once 1 yorum
0
Bir erkeğin tinder profili nasıl olmalı ?
4 ay once 1 yorum
0
Siktir be lo
4 ay once 0 yorum
0
@viki_odintcova sen karı isen biz neyiz eyy viki
4 ay once 0 yorum
-1
Tinderdan düşmüyor abi çıldırcam jsndkdk
4 ay once 1 yorum
0
Autocad 2019 da hatch komutunu kullanıyorum asırıı kasıyor helpp beybiler
4 ay once 0 yorum
0
Green card a başvurdum inşallah çıkarda giderim buralardan 😁😁
5 ay once 7 yorum
0

0 yorum
1
Okuduğum bölümede okulada tüküreyim
5 ay once 15 yorum
0
Bir kız var nasıl tanışırım bilmiyorum. Nasıl tanışıyorsunuz ya ne yapmalıyım bi yardımcı olun hele
5 ay once 0 yorum
0
Anormaller burda mı ? :)
6 ay once 5 yorum
2
Simsiyah gecenin koynundayım yapayalnız
6 ay once 2 yorum
0
Bir insan yatakta neden 20 saat kalır zaten bir gün 24 saat 🤔
6 ay once 3 yorum
3
Abi ben 21 yasında genclıgının baharında bir kız olmam gerekırken, muslum baba ,azer bulbul dınleyen ruhu 50yasında olan bir karıya ne ara donustum...
6 ay once 67 yorum
0
Sağ tarafım tutuldu
7 ay once 0 yorum
0
Ne çok gapçuk ağızlı var bi işe de yaramüler
7 ay once 0 yorum
1
Asta oldum bea
7 ay once 29 yorum
-1
Hiç eğlenceli değilsiniz
7 ay once 9 yorum
0
Eski sevgiliniz aşağıdakilerden hangisidir A) 🧀 B)🐍 C)🦎 D)🐂 E)HEPSİ
7 ay once 6 yorum
1
Ki ki du yu lav mi😂✋🏻 #☘️🕊
7 ay once 0 yorum
4
Proje1 ve proje3 aynı dönem aynı gün alıcam.. RABBİM YARDIMCIM OLSUN🤦🏾‍♀️🤦🏾‍♀️
7 ay once 10 yorum
9
Yar deyince kalem elden gidiyeahh😂 #minnak🦋
7 ay once 15 yorum
3
Çay var içersen kek var yersen🤣 #minnak🦋
7 ay once 6 yorum
3
Doğum gününüz nedir ? ⬇️ benim “24 Mart” #☘️🕊
7 ay once 18 yorum
3
Nerde olduğumun bir önemi yok zira şuan yalnızlığın tam ortasındayım✋🏻
7 ay once 0 yorum
1
Napün babuş🤣
7 ay once 0 yorum
4
Vatan ne Türkiye’dir Türklere Türkistan vatan büyük ve müebbet bir ülkedir Türklere turan 🇹🇷#☘️🕊
7 ay once 0 yorum
1
Hayvan gibi uyumuşum 🔫
7 ay once 9 yorum
4
Millet Allah diyerek up kasıyor pes
7 ay once 0 yorum
4
Sevmek mübalağa sanatıdır “ABARTIN” #minnak🦋
7 ay once 0 yorum
1
Diyar Pala > şerefsiz 🎧🎶
7 ay once 3 yorum
3
🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷
7 ay once 0 yorum
2
MUSTAFA KEMAL ATATÜRK
7 ay once 0 yorum
7
Hz Muhammed s.a.v🙏🏻
7 ay once 0 yorum
23
Allah var gam yok♥️✨ #☘️🕊
7 ay once 0 yorum
2
İşsizler ya eksi atsanız ne olur bir yerimiz eksilmiyor ya atın eksileri babuşlarr 😂 hadi bakalım kaç eksi alıcak bu post
7 ay once 3 yorum
4
Kul plan yaparken kader gülermiş ✨ #minnak🦋
7 ay once 0 yorum
3
Uyudunuz mu be 😅 #minnak🦋
7 ay once 18 yorum
2
Çat 🚪 🎧🎶
7 ay once 0 yorum
3
Bir şeyin doğruluğundan şüphe etmek. şüphe etmek düşünmektir. düşünmekse var olmaktır. öyleyse var olduğum şüphesizdir. düşünüyorum, o halde varım. Nickimle postumun uyumu ♥️@düşünmeyenfilozof🤦🏼‍♂️
7 ay once 0 yorum
2
Diyojen der ki “ Neden iki kuIağımıza karşıIık bir diIimiz var? Çok dinIeyeIim az konuşaIım diye. “✋🏻@düşünmeyenfilozof🤦🏼‍♂️
7 ay once 0 yorum