"İstanbul Sabahattin Zaim Üniversitesi"
0
Arkadaşlar zaimde dördüncü sınıfın sonunda da yaz okulu var mı
8 gun once 1 yorum
0
Oooof of
13 gun once 6 yorum
1
İzü ne yapıyor sensizz
16 gun once 0 yorum
1
İzü diller binasının arkasında fena şeyler oluyor
19 gun once 4 yorum
0
Selamm
20 gun once 1 yorum
0
Tavşanım nelere gidem ms aramıza girdi 😂😂
20 gun once 539 yorum
0
Havanın ısınmasıyla okulun yanmasııı seviyorum bu okulu
20 gun once 0 yorum
0

0 yorum
1
İzü Altunizade yerleşkesinin içinde fotokopici var mı
3 hafta once 0 yorum
1
Özlemekten kurtulmanın ilacı ne?
5 hafta once 4 yorum
0
Bu gece vibeler çok hoş
6 hafta once 0 yorum
4
Gururum aşkıma öyle düşman ki Geri dön beni sev, dön diyemem ki
7 hafta once 0 yorum
3
Kapına köleyim desennn inanır mıyım yalvarırken seni görsem inanır mıyım yeni aşk hayatında mutluluk dilerim dönme sakın geri çoooook gülerim
8 hafta once 1 yorum
0
Unut sevme benii bu aşkın sonu ne yazık ki hicraaaannn göz yaşı dolduuuuuu
8 hafta once 10 yorum
0
Gidiyorum buralardaaannnn tüm rüzgarlaaar senin olsunnnn benden ayrı rüyaaaadasınnnn dilerim bir gün uyanırsınnnnnnnn
8 hafta once 0 yorum
0
Hacı hacıyı Mekke’de hoca hocayı tekkede deli deliyi saniyede bulurmuş
8 hafta once 1 yorum
2
KATRANI KAYNATSAM OLUR MU ŞEKER CİNSİNE TÜKÜRDÜĞÜM YİNE CİNSİNE ÇEKER
8 hafta once 0 yorum
-1
İstanbulllllll İstanbulllll olalııııııı hiç görmediiiii böööööyyyleeee kedeeer
8 hafta once 2 yorum
1
Ankara Ankara seni görmeli her bahtı karaaaaaa
8 hafta once 0 yorum
1
Ankaranıııınnnnn taşına baaaaaakk gözlerimin yaşına baaaaaaaaaakk
8 hafta once 0 yorum
1
Çok sıkıldım bu hayattan atıcam kendimi koltuktan
8 hafta once 0 yorum
0
Yüksek lisans yapmak pişmanlıkmış👎🏻🤯
8 hafta once 37 yorum
1
Ramazan yaklaştıkça göze güzel gözükmeye başlayan bulaşık makinesi
8 hafta once 0 yorum
2
Üniversite 2.sınıfta uygulamayı keşfettim okul bitti işe girdim işten çıktım hala duruyormuş burası gözyaşlarıma hakim olamıyorum şuan😢
8 hafta once 7 yorum
4
Arkadaşlar şu üniversite hayatını renklendirmek için ne yapabiliriz ya .. sıkılmadınız mı siz de .. #izüdepişmanlık #izüfestistiyoruz
8 hafta once 4 yorum
2
7 milyar insan var acaba benim ruh eşim acaba nerde ya yabancı mı acaba diye düşünmeye başladım
8 hafta once 2 yorum
1
İnsanlara güvenmemeniz gerektiğini en güvendiğiniz kişi ciğerleriniz acıyana kadar canınızı yakınca anlayacaksınız.
8 hafta once 5 yorum
0
köle isteyen kiz var mi
9 hafta once 7 yorum
0
Ne demiş cyber reyiz "You will be upgraded."
10 hafta once 0 yorum
1
Beyniniz siz istemeyerek bile güldüğünüzde sadece gülmenizle ilgilenir ve mutlu olduğunuzu düşünür bu yüzden şimdi uyuyun ve sabah kalktığınızda güne gülerek başlayın dostlarım gülmek iyileştirir
10 hafta once 0 yorum
0

0 yorum
0
Modern psi tarihinde yardım etmek isteyen var mı
10 hafta once 0 yorum
0
Işıııklarııı söndürseleeeer bileee
10 hafta once 0 yorum
1
Buraya niye hep aşk sözleri yazıyosunuz biraz bildiklerinizi paylaşın da kültürlenelim mesela john lockeun su deneyi
10 hafta once 5 yorum
0
Bedendir bu
10 hafta once 0 yorum
-1
Nedendir bu
10 hafta once 1 yorum
-2
güzel bi kız var mı
10 hafta once 4 yorum
3
beslenme ve diyetetik okuyan var mı ?
10 hafta once 0 yorum
0
kübraa
10 hafta once 11 yorum
-1
Yarim çık bu bataklıktan
4 ay once 0 yorum
4
hayatımda böyle umursamaz mikrop bir insan görmedim
4 ay once 0 yorum
1
Ulan miraaan
4 ay once 0 yorum
3
Görünce aşık oldum o güzel gözlerine başkasını istemem benim gözüm sen deee
4 ay once 0 yorum
3
ders calisirken yanıma ayna koydum kendime bakippp sen calismak zorundasinn kizim baska secenegin yok diyip calismaya devam ediyorum #ŞUA
4 ay once 6 yorum
2
Ya hikayenin devamı neredeee
4 ay once 0 yorum
1
Eşyalarımı izinsiz kullanılmasından nefreet ediyorum
4 ay once 1 yorum
6
Ya tek yaşamak dünyanın en güzel şeyi olmalı gerçekten
4 ay once 1 yorum
0
Okyanusta bir damla su , kavrulmus dudaklarima ve gonlumu rahatlacak bir nefes.Usudum bu yalnizliktan , yoruldum.Sen yoksun.
4 ay once 1 yorum
2
Bir umut ariyorum,bir işik karanlikta.Tutacak bir el,bir sevinc,bir el uzat ellerime nolur.Yoluma yoldas olacak bir ses nolur.Ama , ama sen yoksun.
4 ay once 2 yorum
1
Yoksun.Yine yoksun bu dunyamda.Ne sesin ne kokun ne guluslerin , nerdesin kiminle hangi sarkiyi dinliyorsun?Hangi huznu yasiyorsun yine?Durdu zaman o buruk şarkıda.
4 ay once 0 yorum
2
yasla ruhunu bana kır papatyası..
4 ay once 0 yorum
1
Atv deki yarışmacı çok tatlı değil mi dkdhdh
4 ay once 18 yorum
59
Arkadaştayım, namaz için seccade istedim pofuduk pofuduk yumuşacık bi seccade getirdi ben bunda secdeye gidince 7 kez sübhane rabbiyel ala der peşinden uyuyakalırım olum kaldır şunu
4 ay once 25 yorum
2
#YENİZELANDACAMİSALDIRISI
4 ay once 0 yorum
-4
Abi şurada güzel bir kız yok mu cidden???
4 ay once 6 yorum
0
Yıllar önce buradan bir kızı sevip gitmiştim. sonra ayrıldık ve sonra kimseyi ne beğendim ne sevdim. Brni kendime aşık edecek kadın burada mısın????
5 ay once 12 yorum
0
Giresun'da olan var mı
5 ay once 28 yorum
4
kadınların 8 mart dünya kadınlar gününde yaptığı gösterilerdeki gerizekalıca pankartları ve ezanı ıslıklamalarını gördükten sonra kimse bana kadın erkek eşit demesin kadınların baya baya götü kalkmış
5 ay once 10 yorum
0
Böyle sinirli ve içimin daraldığı günlerde buraya girip kendime bi kaç aptal bulup küfür ediyorum Allah affetsin
5 ay once 0 yorum
3
Ne korna çalıyorsun orospu çocu çarp geç işte aklımızı aldın
5 ay once 0 yorum
0

0 yorum
1
Bunlar çok tehlikeli havalar herkes kendine dikkat etsin pat diye aşık oluverirsiniz valla😶#ŞUA
5 ay once 23 yorum
0
üst üste güzel şeyler yaşayınca bi süre sonra kabuğuma çekilip belamı bekliyorum, çünkü hayatımın bu kadar kusursuz olması normal değiil😒 #ŞUA
5 ay once 5 yorum
0
Işık kaynağısın sen ki bir irisin.
5 ay once 0 yorum
2
doğmamış çocuğa hesap açmalar cinsiyet öğrenme partileri baby shower vs vs. akıl baştan gidiyor %68 loading...😒 #ŞUA
5 ay once 4 yorum
2
uhud savaşında peygamber efendimizin tepeyi terk etmeyin demesine rağmen okçuların tepeyi terk etmesi olayını aklından atabilen var mı?
5 ay once 4 yorum
1
KUL PLAN YAPARKEN KADER GÜLERMİŞ ...
5 ay once 0 yorum
1
instagram kadar nefret ettiğim bir platform yok ya tamamen show ve yapmacık samimiyetsiz gösteri alanı, sonu olmayan ve insana kendini yetersiz gösteren bir ayna gibi
5 ay once 1 yorum
2
Hz. Ali diyor ya: “Asla sahip olmadığın şeyler için üzülme! Kısmetinde varsa, onlar seni bulur zamanı gelince...” Her şey gelip geçici ey gönül. Bak az önce aldığın nefes bile geldi geçti.
5 ay once 1 yorum
0
"Aydınların aydınlatamadığı toplumları, soytarılar aydınlatır."
5 ay once 0 yorum
1
Cemreler düşmeye başladı hava ısınıyor derken bugün kar yağdı işte bu cemreler hep böyle hiç birine güven olmazz #ŞUA
5 ay once 0 yorum
2
çok güzel dostlar biriktirdim sadece işleri düştüklerinde yazıyolar beni yormuyolar canlarim benim #ŞUA
5 ay once 0 yorum
1
ev de durunca da sıkılıyorum dışarı çıkınca da sıkılıyorum her yerde her an sıkılıyorum😒
6 ay once 4 yorum
5
İspanyolca’ya merak sardım. Latin amerika’dan 4-5 arkadaşım oldu.
6 ay once 0 yorum
4
Sosyal medyada en nefret ettiğim şeylerin başında bir hesaptan çaldığı videoyu , fotoyu paylaşıp “ hahaha hanginiz yaptı lan bunu , kim yaptı lan bunu asdxnalskald” yazanlar. Çaldığın kişi yaptı işte.
6 ay once 0 yorum
1
canım çiğköfte çekti yaaaaa şöyle marula sarıp üzerine limonu bir güzel sıkıp kütür kütür löppp löööpp yiceksin offffff 😋😅
6 ay once 8 yorum
2
Hep kötü seyler oluyor😭
6 ay once 12 yorum
0
Elissa - helet hob remix🎶
6 ay once 0 yorum
0
Hangi Bölüm Okumalı ?
6 ay once 1 yorum
1
Herkese günaydın havalar kasvetli ama gönlünüz açık olsun🌸 #ŞUA
6 ay once 6 yorum
0
46 - 170 çok mu kötü
6 ay once 28 yorum
1
Çok gülüyorum insallah başıma bir şey gelmez lsmdhçld #ŞUA
6 ay once 3 yorum
0
Tarih boyunca müslümanların başına gelmiş bazı büyük felaketler: -haçlı saldırıları -moğol istilaları -romantik islamcılar
6 ay once 25 yorum
2
Bundan sonra kimseyi sevmicem
6 ay once 1 yorum
0
hackercı nasıl bulabilirim
6 ay once 0 yorum
2
gider piç pezevenklere aşık oluruz
6 ay once 1 yorum
0
ozel ucagi olmayan biriyle sevgili olmak mi... sanmiyorum boyle bi eziklik yapacagimi
6 ay once 5 yorum
2
beklenmedik anda hesaba gelen para... yasar miyiz bir gun boyle bi sey..😌 #ŞUA
6 ay once 1 yorum
1
keşke birini hayatımıza almadan önce prospektüs istesek hayır en azından nasıl ağzımıza sıçacağını bilirdik
6 ay once 0 yorum
0
Allah manyak insanların serrinden beni korusun
6 ay once 0 yorum
0

0 yorum
0
alışverişe çıkmak istiyorum, bu güne kadar alışveriş için tek lazım olan şeyin para olduğunu düşünüyordum şimdi arkadaşım yok diye çıkamıyorum hayda...
6 ay once 0 yorum
3
Fark ettiniz mi bilmiyorum ama tek amaçları moral bozmak olan bir tayfa var. Ne zaman bir şeyler anlatsak hemen felaket tellalı gibi konuşup duruyorlar. Daha dur be kardeşim yeni anlattık
6 ay once 0 yorum
-1
Devrim❤🎈
6 ay once 0 yorum
0
Telefonumu elime aldım bi baktim eski sevgilim aramış aradim cevap vermedi iki dkyla kaçırdim
6 ay once 1 yorum
0
Devrim❤🎈
6 ay once 3 yorum
3
Ulkeye bak herkes herkese sinirli kimse kimseyi sevmiyor kimsenin kimseye tahammulu kalmadi ulkede sadece suriyeliler mutlu
6 ay once 0 yorum
1
Bir insan neden psikolojik destek alır?
6 ay once 4 yorum
0
ne ara bu kadar açık sözlü oldum yaa😭
6 ay once 1 yorum
3
"Ruhuna dokunan insanı bul. Konuştuğunda gözleri gülen ve seni olduğun gibi seven."
6 ay once 0 yorum
0
Annem den nefret ediyorum
6 ay once 1 yorum
2
Ooh mis doğum günüm de evi köşe bucak temizledim üstüm başım çamaşır suyu deterjan kokuyor yaşasın harika bi gün😪😪 #ŞUA
6 ay once 5 yorum
1
öğlen olmus gram uyku yok tadımız yok tuzumuz yok nesemiz yok
6 ay once 0 yorum
0
Günaydın dostlarım hepinize sarılabilir miyim hava çiçek gibiii🌸😄
6 ay once 13 yorum
1
En çokta bana yazıklar olsun.
6 ay once 3 yorum
0
aşkini itiraf etti 😒
6 ay once 7 yorum
1
İyi ki doğdum o zamann😒🎈
6 ay once 8 yorum
0
İstanbul aydın ünıde okuyan var mı?
6 ay once 0 yorum
1
Özel de okuyanlar?
6 ay once 0 yorum
0
YETEEEEEEEEER!
6 ay once 59 yorum
1
Devrim🎈❤
6 ay once 0 yorum
0
Türk kahvesini şekerli içiyorum var mı buna itirazı olan
6 ay once 22 yorum
1
askta dertler katmer katmer dellenirsem hak ver hak ver seytan diyor yol ver son ver sevene de bari son kere sans ver lsmndhdhdbd
7 ay once 0 yorum
0
Nabzım Seksenle Kalbim Tek Senle
7 ay once 2 yorum
0
14 şubat gelse de indirimlerden yararlansak
7 ay once 0 yorum
1
ayrılmak istediğimi erkek arkadaşıma nasıl söyliyebilirim 😶
7 ay once 11 yorum
1
ya yemin ediyorum sevgili işi hiç bana göre değil bunalıyorum yapmiyorum elim de değil niye böyle oluyor anlamıyorum
7 ay once 17 yorum
0
İnsan vücudundaki toplam damar uzunluğunun dünyanın etrafını 2.5 kez sardığına hala inanmıyorum. Bi 6 yıl daha okusam yine inanmam
7 ay once 0 yorum
2
oooy ölüyoruum çok hastayım çoook😭
7 ay once 16 yorum
0
Uludağa gidip kayak yapmak😒
7 ay once 1 yorum
0
canım lahmacun çekti😒
7 ay once 23 yorum
0
Seni sevmiyorum
7 ay once 0 yorum
0
Kızlar instagramda güzel takı sayfası bilen varsa söyliyebilir mi
7 ay once 3 yorum
2
Up ne ya biri diyebilir mi
7 ay once 69 yorum