"Maltepe Üniversitesi"
0
Yine ciğerimi söktün kadın dizisi ben elendim daha fazla izleyemiyorum ağlamaktan
9 gun once 0 yorum
1
Vapurda kıçımız donuyo yeaa
9 gun once 1 yorum
0
Seni seviyorum fatih
15 gun once 5 yorum
0
Varmı patoloji sonucuma bakıcak bi babayiğit
15 gun once 6 yorum
0
Totoşlar ya hepi topu bi saat işten izin aldım diye on kişi daha izin almaya kalkmış bu nasıl bi çıkarcılık
17 gun once 0 yorum
0
Irgalamam için seni daha yaratıcı ol
17 gun once 1 yorum
0
Anne ağlatma beni artık yeter anne
17 gun once 1 yorum
0

0 yorum
6
Seçtiğim kampüste tek post atan benim harika sjsjjsjs
17 gun once 0 yorum
2
Tıraş kolonyası kokusuna düşmeyen kız da kendine kızım demesin bayılıyorum be
17 gun once 5 yorum
0
Safa sarı tipinde erkeklerden hoşlanıyorum ya
18 gun once 6 yorum
1
Ya bak gerçekten çirkin bi kız değilim ama burda sohbet ediyoruz çok iyi anlaşıyoruz eğleniyoruz falan beni gördükten sonra hemen değişiyorlar. İstisnasız bu hep böyle
18 gun once 24 yorum
0
Tatarramazan vardı bi ara noldu o
18 gun once 7 yorum
0
Paralel ne. Burda paralelden konuşuyorduk falan diyenler var.
19 gun once 11 yorum
0
Du bakalım tavlıcam heralde çocuğu
19 gun once 9 yorum
1
Dizinin dibi çok güzel yer ama yaşayamam ben orda
19 gun once 0 yorum
13
Bak ben yara gibiyim, gönlünde bi yara gibiyim...
19 gun once 1 yorum
0
O kadar sevilmiyorumki artık asam tutucam bana sevgi sözcükleri söylesin mutlu olayım diye. Ben sevilmeyi hak etmiyor muyum ya
19 gun once 3 yorum
1
Babannem ölmeden huzur bulamıcaz
19 gun once 4 yorum
0
Bugün gelinde kahve içelim sohbet edelim
20 gun once 33 yorum
0
Göz kenarlarımda ağladıktan sonra oluşan kuruluğu hissediyorum. Ama ağladığımı hatırlamıyorum bu devamlı oluyor
20 gun once 0 yorum
2
O değilde Whatsapp önceden biliyormuş ki ‘Konuşamam sadece whatsapp’ diye durum hazırlamış. Helal..
3 hafta once 0 yorum
0
Arkadaşlar benim telefonum hala aramıyor napmam lazım
3 hafta once 0 yorum
1
Lan bütün gün ortalıkta kaslarından söz eden bi protein tozu var burda acil silkilmesi lazım
3 hafta once 0 yorum
1
Arkadaşlar biri bana yarın vişneli browni ısmarlasın içecekler benden. İstanbul anadolu:)))))
3 hafta once 9 yorum
2
Depreme ıspanak yıkarken yakalandım şansa bakar mısın ölsem daha ıspanağı çamuru gitti mi yeşil suyun rengi açıldı mı falan diye düşüncem
3 hafta once 9 yorum
1
Burda iyi insanların olduğuna inanıyorum ama denk gelemiyorum
3 hafta once 4 yorum
1
En iyiler attığım postlarla dolu 💁🏼‍♀️
3 hafta once 5 yorum
0
Nalan olmak istiyorum
3 hafta once 3 yorum
0
Şişşt king is back
4 hafta once 4 yorum
0

0 yorum
0
Bir tane güneş diye seslendiğim vardı din report at dedi NERDESİN
4 hafta once 32 yorum
1
Bi kez olsun yazmadın bana adamım (erkek)
5 hafta once 0 yorum
0
Sıkılmaktan sıkıldım be muhabbet açın
5 hafta once 0 yorum
2
Selayı ezan sanıp abdest aldım ya
5 hafta once 0 yorum
4
Sabahın 7.30 millet hatun istiyor çükünüz batsın
5 hafta once 12 yorum
1
Günaydı mı şimdi yaaa
5 hafta once 12 yorum
2
Bambaşka bir hayat var arka sokaklardaaaa
5 hafta once 0 yorum
0
Lisede pisuvara işerken yapılan muhabbeti bile özledim
5 hafta once 1 yorum
3
Bu şehir girdap gülüm dırırırırm
5 hafta once 10 yorum
0
Mesaj atsan be
5 hafta once 0 yorum
0
Uyumayan gelsin be - boy
5 hafta once 0 yorum
0
Nabün bea
5 hafta once 0 yorum
0
Yazmayın oldu mu
5 hafta once 0 yorum
1
Aşk bitti
5 hafta once 2 yorum
0
Tren yayları kadar sıkıldımnmnn
5 hafta once 3 yorum
0
Öyle sıkıldım ki kendimden
5 hafta once 0 yorum
2
Sena şener - ölsem
5 hafta once 0 yorum
0
Belim agrıdı yatmaktan
5 hafta once 4 yorum
0
Nalan diye bir şarkı yapmışlar yürek yakar
5 hafta once 5 yorum
0
Mau var mı
5 hafta once 0 yorum
1
Cahil insan, bilmeyen insan değildir. Bilmek istemeyendir. Bilmediğiyle mutlu olandır.
6 ay once 0 yorum