"Marmara Üniversitesi Göztepe Kampüsü"
0
corumun amk ne sıkıcı yer
4 saat once 3 yorum
1
Artık linkedine de ilişki durumu yazılsın
5 saat once 0 yorum
0
10 gün içinde 6 kez uçağa binerek pilotlara bile fark attım, alkışş
6 saat once 4 yorum
2
Saçlarını seveceğim bir adam olsa kedi gibi yaaa 😂
2 gun once 39 yorum
1
Biz de hakediyoz mutlu olmayı bea
2 gun once 0 yorum
0
Yaşıyorken Yap ın Yalova kampına giden var mıııı
2 gun once 0 yorum
0
Ombre hakkında düşünceleriniz
2 gun once 4 yorum
0

0 yorum
1
Bursa’da ucuza kestane şekeri nerden alırım
3 gun once 67 yorum
1
Bir erkeğin eli güzelse 2-0 öndedir
3 gun once 29 yorum
2
Yapışkan ve tıkıldık erkeklerden hazzetmem 😒
4 gun once 131 yorum
0
Alıştım gündüz uykusuna. Şimdi zombi gibi dolaşıyorum 😢
4 gun once 0 yorum
1
Metrobüs yine sevgililerin istilası altında. Çekilin gözümün önünden 😑😑
4 gun once 279 yorum
0
Arayıp sormayan tanıdıkları arayıp naber hayırsız hiç arayıp sormuyorsun maşallah
4 gun once 3 yorum
0
İstanbuldaaaaa kara bulutlar
4 gun once 4 yorum
2
6 sene sonra bile hala uykusuz kalma sebebim
4 gun once 0 yorum
2
Uyumadıysak uykumuz gelmediğinden başka bir anlamı yok
4 gun once 0 yorum
1
İstanbul’da ennn iyi hamburgeri nerde yiyebilirim arkadaşlar. Bana öneriniz var mı ❓
5 gun once 7 yorum
1
Avokado 🥑 sevmeyen var mu
5 gun once 0 yorum
1
Canım kumpir çekti 😢
5 gun once 45 yorum
4
Kışın kalorifer yazın vantilatör benim bebeğimmmm
5 gun once 0 yorum
0
Evdeki makarnalarım güvelenmiş 😭😭😭
5 gun once 5 yorum
0
corumda kimse yok mu
5 gun once 2 yorum
1
corumda kim var?
5 gun once 1 yorum
1
Küçükken çok inanmıştım eğer çok istersen herşey mümkün, zor değil
6 gun once 2 yorum
1
Tam şuan canım pişi çekti
6 gun once 10 yorum
0
GAP turu yapalım hadi gelin
7 gun once 0 yorum
0
Hadi gel seni bekliyorum hala gel lütfenn
9 gun once 3 yorum
2
Şu mesajlarımı görmemezlikten gelince deliriyorum anlıyo musun
9 gun once 0 yorum
2
Güneş gözlüğü takıp hareket halindeki bir araçta iken başım dönüyor ya
9 gun once 0 yorum
0

0 yorum
5
Kurbana yardım etmeyip evde yatan erkek de ne bileyim .....
9 gun once 58 yorum
0
gunaydin memleketone saga sola yolculuk yapan var mi suan :)
9 gun once 0 yorum
-1
G.doguya yola çıkıyorum. Yol arakadaşı var mı?
10 gun once 0 yorum
1
Sokakta danalar böğürüyor ve bu şuan çok normal 😂
10 gun once 0 yorum
0
Egeli biri ile kanki olcam. Bana yemeklerini öğretsin 😂
10 gun once 30 yorum
0
🧟‍♀️🧟‍♀️🧟‍♀️🧟‍♀️
10 gun once 7 yorum
1
İngilizcemi bir türlü geliştiremiyorum gençler 🤦‍♀️
10 gun once 5 yorum
1
Gün geçtikçe dertler de değişiyor
10 gun once 0 yorum
-2
Evlenme yaş aralığı ?
10 gun once 14 yorum
1
Yeminle gezmek istiyorum her yeri. Ama bir Allah’ın kulu benle gelmiyor
10 gun once 8 yorum
1
Bak şimdi gelmişim 22 yaşıma hiç gönül işlerinden anlamıyorum. Diyorum evde kaldım. Kankim diyor yok ya daha var zamanı 😒
10 gun once 34 yorum
-1
selam aleykum corum
12 gun once 0 yorum
2
ölüm var ölüm, hatırlatırım, sevdiğinizi söyleyin
13 gun once 0 yorum
0
hayrına instagramını verebilecek olan😂
13 gun once 1 yorum
2
iğneli lazer sen mükemmel bir detaysın ama çok can yakıyorsunnn
13 gun once 8 yorum
2
istihbaratta yada konsoloslukta çalışan var mı
13 gun once 1 yorum
0
Ne zaman beni arayacaksın? Ne zaman aklına geleceğim?
13 gun once 12 yorum
0
Ne zaman yoluna girecek bu işler?
13 gun once 0 yorum
0
İnsanlar ayakta nasıl banyo yapıyor ya. Ben yoruluyorum. Nene gibi direkt oturuyorum tasla döküyorum suyu. Bi de sürekli su akarsa ben nefes darlığı çekerim
14 gun once 0 yorum
0
GAP turu yapıcam ama bilin bakalım neyim yok
14 gun once 0 yorum
1
Abi çok değişik. Özel üniye gidiyor biri. Yıllık 60 bin ₺ ye bunun bir de yol masrafı yemek masrafı 12 bin olsa Aylık eder 6000₺. Siz mezun olunca aylık bu kadar kazanabilecek misiniz
15 gun once 11 yorum
1
ben yetiskin filmimi izliyip yatayim iyi g3celr kampus
15 gun once 0 yorum
0
İstanbulun kizlari merhaba
16 gun once 0 yorum
1
Bu sıcakta ütü yapmak kadar kötü birşey yok
16 gun once 119 yorum
0
Ocaktaki menemenin kokusu der susarım
16 gun once 4 yorum
-1
Günaydınlarrrrrr
16 gun once 0 yorum
1
Haşladığım mısırın suyunu içmeyi çok seviyorum
17 gun once 11 yorum
0
Nanik
17 gun once 2 yorum
0
aylık akbil neden basmıyor bugün bilgisi olan var mı istanbulda
17 gun once 0 yorum
0

0 yorum
0
selam aleykum istanbul kizlari
17 gun once 6 yorum
0
6 ay ingilizce calissam full ne kadar ilerlerim 0 ingilizce ile ama full ingiilizce caliscam
18 gun once 46 yorum
0
marmara da okuyan varsa bi grlsin be
19 gun once 0 yorum
0
marmara da okuyan var mi acill
19 gun once 0 yorum
1
yaz okulunda yanlis ders secmisim tek kalan dersim mezun olmak icin okula gitsem degistirirler mi
19 gun once 0 yorum
0
Aşk istiyorum gerçek aşkkk
19 gun once 4 yorum
0
Ya yarına sunum yapmam gerek. Excel den anlayan var mı nolur Allah rızası için 💆🏻‍♀️
19 gun once 9 yorum
0
Excel de yardıma ihtiyacım var. Macro bilen var mıııı🤦‍♀️
19 gun once 5 yorum
1
Sigaradan nefret eden bana bir paket sigarayı içirttin ya bir şey demiyorum
19 gun once 10 yorum
3
O kadar sıkı sarılmıştın ki, sevmemiş olamazsın yaa...
19 gun once 3 yorum
0
gunaydin gunaydin gunaydin
19 gun once 0 yorum
0
Kızlar kırıldıklarında saçlarıyla oynarlarmış. Bende bugün saçımı kesip kızıla boyadım..
20 gun once 10 yorum
0
Offf ayran çorbam kesildi 😭
20 gun once 0 yorum
-2
sanal yapck kiz var mi?
20 gun once 1 yorum
0
mesajim yok istanbuldan bi kiz mesaj atsin
20 gun once 0 yorum
7
kampus ayni esenyurt gibi mk binalar gosterisli insanlsri bi boka benzemiyo
20 gun once 1 yorum
1
kpss bitti sıkıntidan muhasebe denemsi cozdum
20 gun once 26 yorum
1
0-0 biten tum maclarin ilk yarisi da 0-0 bitmistir
20 gun once 7 yorum
0
hayatimda boyle sikildigimi hatirlamiyorum
20 gun once 4 yorum
0
Kizlar ?
20 gun once 13 yorum
0
sikintodan patlayanlar up
20 gun once 0 yorum
0
Sabah uyandım ve yine tek bir mesaj bile yokkkk 😁😂😂
20 gun once 12 yorum
2
Yanımda mışıl mışıl uyurken benim senin nefes alışını dinlemem peki??
3 hafta once 0 yorum
0
Yuhum gelir 😴😴
3 hafta once 18 yorum
20
İlerde sevdiğim adamla yapmayı hayal ettiğim herşeyi tek başıma yaptım. Araba sürdüm bisiklet sürmeyi öğrendim. Yüzme öğreniyorum. Hayaller nasıl ölür işte kanıtı.
3 hafta once 14 yorum
1
süfrede çüreğimi böldüm insan derdimi bölmedi bolmedi
3 hafta once 0 yorum
0
evet boyalida saclarini dinliyip sigara iceyim sonra da uyuyayim
3 hafta once 0 yorum
0
crossfire da hic guzel degil miski
3 hafta once 0 yorum
0
kulak deliginin az yaninda cikan sivilce cok igrenc degilmi
3 hafta once 11 yorum
0

0 yorum
0
Bu saatte patates kızartan komşuma ne demeli
3 hafta once 2 yorum
0
Huzur , sağlık & uyku
3 hafta once 1 yorum
2
Araban , paran ve zamanın olacak. Türkiye’yi gezeceksin 🚶🏻‍♀️🚶🏻‍♀️
3 hafta once 123 yorum
-1
cezayirli bi kizla tanistim bulusmak istiyo mk ingilizce bilmiyom
3 hafta once 8 yorum
0
arkadaslar son guncellemedn sonra telefon pubg oynarken cok kasiyo ayar mayari var mi yoksa arti k bu telefobdan pubg yalan mi oldu
3 hafta once 0 yorum
-1
burdaki kadinlarda erkeklerde abazanliktan kiriliyo
3 hafta once 0 yorum
1
Yarın staj var. Hadi iyi geceler banaaaa 😴
3 hafta once 0 yorum
3
Kadını istemeye 6 kez gitmişler, çocuk fakir diye kızlarını vermek istememişler. Ulan para düşkünleri bile ayağına 6 kez gidilmeyi haketmiş, bir hiçbir şey talep etmedik diye mi değersiziz
3 hafta once 1 yorum
0
evet kabul ediyorum 1 paket mantiyi yogurt ve salca soslu 1 paketi tek basima yedim ben bir okuzum
3 hafta once 30 yorum
1
26 yasaindayim erkegim hala evlenecek kadar buyumedigimi dusunuyorum evlilik bana cok zor geliyo
3 hafta once 13 yorum
0
evet guzel bi film onerisi olan
3 hafta once 0 yorum
0
Suriyeli sevgili yapıcaksın En azından onlar gitmiyor
3 hafta once 1 yorum
0
aylardır devlet hastanesinden randevu bulamıyorum nedir bu ya herkes mi hasta
3 hafta once 4 yorum
0
selam kizlar tipsiziniz geldi
3 hafta once 10 yorum
0
🚬🚬🚬🍻🍻
3 hafta once 0 yorum
0
iyi geceler
3 hafta once 2 yorum
-1
g@zl€r1 y@$/ı 2004 $ty/€ C@f3R
3 hafta once 2 yorum
0
al bunu buradan al al
3 hafta once 0 yorum
0
O_o Biz sizi ararız.
3 hafta once 1 yorum
0
Avrupa Yakası Sertaç
3 hafta once 1 yorum
1
Tarık mengüç survivor
3 hafta once 0 yorum
1
yeni numara ayten
3 hafta once 0 yorum
0
uzatma Muhsin, sonra söylersen. - Ama Satılmış ağa. +Uzatma Muhsin.
3 hafta once 1 yorum
0
Yarın cuma
3 hafta once 3 yorum
0
başım çok kaşınıyor
3 hafta once 0 yorum
0
lombak vardı, ne oldu ona?
3 hafta once 3 yorum
0
metin üst
3 hafta once 0 yorum
0
kütür kütür sulu sulu tuzlanmış yemyeşil errik
3 hafta once 0 yorum
0
serkan altuniğne
3 hafta once 4 yorum
0
21 ile 23 yaş arası var mı? Birşey denicem
3 hafta once 6 yorum
0
40 yaş üstü var mı?
3 hafta once 4 yorum
1
buradan tanıştığım kız hobbit çıktı. beyler çok büyütmeyin yani.
3 hafta once 9 yorum
0
hilmi
3 hafta once 0 yorum