"Marmara Üniversitesi Göztepe Kampüsü"
0
Ayna Ayna Ayna söyle bana var mı?
8 saat once 5 yorum
3
Çaaareeeee geeelmeeeeez ağlamaktaaaaaan
9 saat once 10 yorum
0
Selam verdim diye evlenecek değiliz kızlar 😂
9 saat once 18 yorum
1
6 sene olmasına rağmen hala unutamamak
9 saat once 0 yorum
3
Dün doğum günündü ve ben yine kutladım evet belki haberin yoktu ama kutluyacağımı bilirsin
9 saat once 2 yorum
1
Prison break’i bitirdikten sonra bi boşluk oluştu ya Adamlar dizi yapmışlar ya
20 saat once 7 yorum
1
Doğum günün kutlu olsun..
22 saat once 1 yorum
0

0 yorum
1
Mütevazı kız diyorum başkada bişi demiyorum.
23 saat once 1 yorum
5
Otobüsteyim iki kızın konuşmasına tanık oluyorum. Muhabbet araba. Ve ARABA sevmeyen kız gördüm ve arabası olan erkege de sıcak degillermiş. Kaldı mı böylesi kızlar
1 gun once 24 yorum
0
İETT iki katlı otobüsteyim. Aşagı inicem baktım merdivende bi çift oturuyor. Meğer yabancılarmış. Ama nasıl kibarlar ya rahat 5 kez sory dediler
1 gun once 2 yorum
0
Ariyrum ariyrum açmiyor
1 gun once 7 yorum
0
izmir konakta yaşayan var mı😂 17si gece biz 3 insanı evinde misafir etmek isteyen olur mu
1 gun once 9 yorum
0
Burdan bi kızla konuşmak istiyorsam gerçekten kim olduğunu merak edip bir kaç gün sonra fotoğraf istiyorum. Buna hakkım olduğunu düşünüyorum
4 gun once 0 yorum
0
Hani msj silecek kadar kötü ne yaşattım sana ufaklık
4 gun once 2 yorum
4
Sana 'kal' demedim, gururumdan değil. Senin kendinden başka vatanın yok
4 gun once 1 yorum
0
cenaze evinde onlaynım soruları alayım
4 gun once 10 yorum
1
psişik güçleri olan medyum biri var mı😁
4 gun once 15 yorum
1
Bu ne arkadaş kaç yaşına geldik karşılıksız çıkarsız bi flörtümüz olmadı ya
5 gun once 1 yorum
0
göz göre göre fake bi hesapla muhabbete başlıyorum hadi hayırlısı😂 acaba hangi gizemli exim
5 gun once 4 yorum
0
Karaköy vapur iskelesindeyim. Kadıköy ve Üsküdar yan yana Kadıköy full kız at gibiler Üsküdar tayfa ihtiyar heyeti gibi
5 gun once 2 yorum
0
tarot bakan var mı😂
5 gun once 2 yorum
0
Ve sonunda yavaş yavaş toz işine girecez artık
6 gun once 0 yorum
0
Sınavlar başladı üzücü
6 gun once 0 yorum
2
ingiltere de dil okuluna giden var mı?
6 gun once 0 yorum
2
bir erkek bir erkeğin arkadaşlık isteğini niye kabul etmez bekletir😂
6 gun once 60 yorum
1
kpss ye çalışan var mı
7 gun once 15 yorum
1
kpss ye son 1sy küdür gün
7 gun once 1 yorum
0
fal baktırıpta yaşayan oldu mu gerçekten
7 gun once 0 yorum
0
kahve bile içemeyen beni falcıya getiren hayat size neler etmez ki
7 gun once 1 yorum
0

0 yorum
0
izmir de böyle sakin sessiz denize sıfır bi kamp alanı var mı bildiğiniz
8 gun once 2 yorum
1
fake hesabı olan ve hayrına benimle paylaşabilecek bi kardeşim çıkar mı acaba:( birini takip etmek istiyorum. karşılığında bir kahve ısmarlayabilirim
9 gun once 5 yorum
0
kim şu gariban kardeşinizin stalk macerasına yardım eder😁
9 gun once 29 yorum
0
Saçımı kestireceğim ama hayır ne alakası var sevgilimden yeni ayrılmadım saçmalama
9 gun once 2 yorum
0
Oyhoo yarın iş başımı yapılır mq.
10 gun once 4 yorum
0
Çeyrek altın 400₺ olmuş beni dügününe çağıran fetöcüdür
10 gun once 0 yorum
1
Kızlar storylerinizde manzara paylaşıp durmayın internet boşa gidiyor
10 gun once 0 yorum
2
Artık ciddi ciddi birinin bana yalnızlık büyüsü yaptırdığını düşünüyorum. Bu kadar olmaz olamaz
10 gun once 3 yorum
1
Bu hayatta iki şeye güvenirim, Biri aynaya baktığımda gördüğüme, diğeri yukarı baktığımda göremediğime...
10 gun once 0 yorum
0
Ankaradayım sorularınızı alayım
10 gun once 4 yorum
0
Kızlar geç cvp yazacaksanız hiç msj Faslı’na geçmiyelim
11 gun once 17 yorum
0
Boş zamanlarında Değil dolu zamanlarında bana vakit ayır güzelim
11 gun once 0 yorum
1
Güzel bi kızla konuşamıycakmıyım bu kampüste
11 gun once 16 yorum
2
'Bak yanıyor değdiği her çiçeği bahçemin' sen ne güzel bir devrik cümlesin
11 gun once 0 yorum
1
Geçmişinde her boku yemiş erkekten hiç korkmuyorum, yaşasın ama kendini masum gösterip içten içe kötülük barındıran, evlense de gözü dışardan ayrılmayanlar var ya.. Onların yatacak yeri yok işte
11 gun once 3 yorum
4
Mozartın evlenmesi yasakmış ama metresinden 15 çocuğu varmış. Abim diyoki santimetresi mi? Babam da yok desimetresi dedi. Ailecek aklımız çok başımızdadır
11 gun once 14 yorum
0
bugün yola çıkacağım resmen ayağımın altı kaşınıyor😂 ama tam tersi olması gerekiyordu sanki
12 gun once 0 yorum
0
Geçen düşündüm de 3 4 sevgilim olmuş 25 yaşıma kadar. Hepsinin de ismi klasiğin çok dışında, enteresan isimlere sahiplerdi. Ahmet, Mehmet isminde birini tanısam şüpheye düşeceğim artık😂
12 gun once 19 yorum
0
Kızlar araba alacaksanız mini copeer alın çok yakışıyor size
13 gun once 11 yorum
0
enginar çayı içen var mı
13 gun once 0 yorum
0
Bugün Cevahir Starbucks ta olan varmıydı
15 gun once 6 yorum
0
parapsikoloji bioenerji, meditasyon vs konularında bilgili biri var mı
16 gun once 14 yorum
0
Bi Kızı itici yapan özellik Küfürlü konuşması
16 gun once 3 yorum
9
Kaslı ve aşırı bakımlı olupta bir kıza aşık olan,saygı duyan, gerçekten seven bir erkek henüz görmedim, kas yapayım derken duygularını aldırıyorlar gibi geliyor bana, hoş ama boş adamlar maalesef
16 gun once 57 yorum
0
sivilcelerim için asprin limon yaptım, yanık kokusu alıyorum 😂
16 gun once 4 yorum
1
Mevsimlerden midir nedir herkes teker teker ilişkisini bitiriyor tehlikenin farkında mısınız? Artık kimsenin kimseye ne tahammülü ne inancı kalmış, böyle mutsuz öleceğiz
16 gun once 1 yorum
0
Benden başka kaç flörtün var zalımın Kızı. Sen dahil sıfır
16 gun once 2 yorum
7
Eğer telefonumun ön kamerasında göründüğüm gibiysem bugüne kadar beni hayatına alan, idare eden herkese çok teşekkür ederim
16 gun once 0 yorum
0
Hayalimdeki Kızı açıklıyorum toplanın. 1,60-1,75 arası Kıvırcık saçlı ten önemli deil Espirili,sürekli trip atacak Güler yüzlü olacak Varsa böyle biri 10 dönüm tarlayı üstüne yapıcam
16 gun once 32 yorum
0

0 yorum
-1
Hayalimdeki kız nerdesin sen
16 gun once 1 yorum
-1
Kızlar iyi güzel mini etek giyiyorsunuz da sizin yüzünüzden boynu bükük olduk be bakmayalım derken boyun fıtığı ettiniz
16 gun once 12 yorum
-1
Güzelim senin eşin benzerin var mı?
17 gun once 0 yorum
0
Her sabah bu kendimi berbat hissetme durumu, tahminen ne zaman son bulur
18 gun once 4 yorum
0
Her gün her saniye düşündüğüm birini neden rüyamda dahi göremiyorum
18 gun once 5 yorum
4
Bu kızın kesin sevgilisi vardır diye yanına gidemediğiniz kızlar evde kaldı gençler
18 gun once 7 yorum
3
Uzun bir zaman önce kütüphanede bana konum hakkında yardımcı olan hiç tanımadığım bir hoca, tez savunma jürimdeymiş bugün öğrendim, hayat çok garip
18 gun once 0 yorum
1
hoca gel artık yav senin yüzünden kütüphanede tıkıldım kaldım, fazla ilimden beynime oksijen gitmiyor artık
18 gun once 0 yorum
0
gelip gelmeyeceğini, burada olup olmadığını bile bilmediğim birini bekliyorum çok enteresan
18 gun once 5 yorum
0
yoruyorsunuz
19 gun once 0 yorum
0
şu falım sakızın verdiği mutluluğu veremeyen insanlar var
19 gun once 3 yorum
0
kova burcu erkeği ayrılık acısı yaşıyor mu
19 gun once 131 yorum
0
can alıcı soruyu soruyorum. aktüerya'yı bilen insan evladi var mi acaba
20 gun once 46 yorum
0
ümitliyim burdan bitane çorumlu çıkacak bu gece belli edin kendinizi çorumlular
20 gun once 74 yorum
0
bu sahurda da son sigaramızı asla bırakmam deyipte siktir olup giden kahpelere yakıyoruz
20 gun once 0 yorum
0
sadece cinsellik sebebiyle görüştüğünüz kızı sırf yatağa atabilmek için evlilik Vs konularıyla kandırır mısınız erkekler?
20 gun once 10 yorum
2
Sahaflarda bi dükkan var, ne zaman bulunması imkansız bir kitabı sorsam buluyorum. Bir kere bile kapısından boş dönmedim, resmen tılsımlı dükkan
20 gun once 7 yorum
1
Aramızda 10 yaş olan abimle bize karşılıklı sigara içtiren, tüm kirli çamaşırlarımızı döktüren hayat size neler etmez be😂
3 hafta once 2 yorum
0
evlenilecek kızım ama erkekler ısrarla benimle eğlenmek istiyor, gel evlenelim eğlenelim diyen yok😁
3 hafta once 15 yorum
0
istanbulda kitapçıda çalışan eden var mı?
3 hafta once 0 yorum
2
sivilcelerim için maya maskesi yaptım dün. sivilcelerim küçüleceğine eşşek gözlerim küçülmüş😂
3 hafta once 23 yorum
3
Abim bi kızla görüşüyor kız 30 yaşında. Babam diyor ki bu yaşa kadar neden evlenmemiş kesin bi sorunu var. 30 yaşında olmam ve babamın kızı olmam dışında bir problem yok
3 hafta once 6 yorum
0
bir soru var dönüyor başımda, ben kimin ızdırabından geçtim?
3 hafta once 0 yorum
0
üsküdar sahilde oturdum, kulağımda dalga sesi meditasyonu açtım, insanlar geçiyor ama duymuyorum, yok böyle terapi
3 hafta once 0 yorum
0
Adım rüzgar, sana taraf esmişim Tanrıdan yadigar
3 hafta once 0 yorum
0
Hayatın ne de güzel üstümden geçtiğini düşünüyorum, elimde lolipop
3 hafta once 0 yorum
6
Ya sineksin sen kendine gel, halının üstüne oturmuş, tv izliyor. kalk uçsana
3 hafta once 0 yorum
2
Güneşli yolda gözlük takmadan araba süren erkek bordo berelidir
3 hafta once 24 yorum
0
kahvenin çikolataya benzediği halde çikolata tadı vermemesi canımı sıkıyor :(
3 hafta once 23 yorum
0

0 yorum
0
Acaba ona kendi elimle yaptığım bilekliği, hediye ettiğim tespihi gördükçe hiç içi acımıyor mu, belki de çöpe atmıştır
3 hafta once 0 yorum
1
ordasın, bir adım ötede ama ulaşamıyorum ne acı
3 hafta once 0 yorum
0
Günümüzde herşeyini bir erkeğe kolayca veren, sınırları olmayan kadınlar varken, bir erkeğin sınırlarımı bilerek beni sevmesini bekledim, hata benim
3 hafta once 37 yorum
1
uzak ilişki yaşadığın birinin senin haftasonlarını doldurması ve ayrılmanız sonrası haftasonlarının anlamsızlaşması... böyle bir boşluk hissi yok
3 hafta once 0 yorum
0
Haticeee
3 hafta once 0 yorum
1
Sigarayı bıraktım 1.5 ay oldu 3.5 4 kilo aldım
3 hafta once 11 yorum
1
Ayrılık bir bardak su değil ki aksın da otursun midemize. Kör olası kuru ekmek gibi, takılıp kalıyor boğazımıza
3 hafta once 0 yorum
1
gelecekte benimle evlenecek olan adam belki de öldü lan vay anasını hiç böyle düşünmemiştim
3 hafta once 7 yorum
1
medyum var mı😂
3 hafta once 100 yorum
5
Sende bu korku, ben de bu doğruluk varken biz bir araya gelemeyiz... [yaşar kemal]
3 hafta once 2 yorum
2
Dışardan bakan beni soğuk, ciddi, ağır başlı bir kız sanıyor. Halbuki içimde kapşonlu küfürlü bir rapçi var
3 hafta once 14 yorum
2
Başımı alıp gidesim var, nereye inan bilmiyorum. Ne halim varsa göresim var, sustum ben bana direniyorum
3 hafta once 0 yorum
2
Kaslı erkek sevmiyorum ancak kolları zayıf olan erkeklerden de hoşlanamıyorum :( bunu da niye yazdım bilmiyorum
3 hafta once 2 yorum
1
Hocam, kazık yedim orucum bozulmuş mudur?
4 hafta once 0 yorum
1
Şimdi bana sor bir daha gelir miyim? nah gelirim
4 hafta once 1 yorum
1
bir erkek neden ilişkiyi bitiremez, seviyormuş rolü yapar?
4 hafta once 20 yorum
0
Hocasına aşık olan varmıya
4 hafta once 2 yorum
0
Bi kız güzel ve zeki ise nerelidir
4 hafta once 32 yorum
2
Sevmesen ölürdün, sevdin onu öldün
4 hafta once 0 yorum
0
abim normalde hiç rüya görmez bugün rüyasında benim öldüğümü görmüş, baya etkilenmiş, bilmiyor ki gercekten ölüyorum her geçen gün içten içe...
4 hafta once 1 yorum
1
Ben şu kalan 7 günde henüz ortada olmayan tezimi teslim edersem var ya herkese bendennnn şeeyyy 😂😂 yok öyle bişey
4 hafta once 0 yorum
0
Vapurlar yanaşıyor içinden sen inmesen de
4 hafta once 0 yorum
1
bir erkeğin cinsellik yaşamadığı kıza 'ben senden alacağımı aldım geriye bişey kalmadı ' demesi tam olarak ne anlama gelir
4 hafta once 42 yorum
-1
Aslan ama minnak 🙋🏼‍♂️
4 hafta once 12 yorum
0
vay be vapur bile bize trol yaptı, yolcuyu indirip bizi almadan bastı gitti ya la
4 hafta once 0 yorum
2
iyi erkek yoktur, onu iyileştiren kadın vardır
4 hafta once 121 yorum
0
Sigrayı bıraktım tam 10 gün oldu arada aklıma geliyor ne yapıyım tavsiye verin.
4 hafta once 20 yorum
0
kadıköy ateş ediyor cok sıcak
4 hafta once 3 yorum
0
genel mısır tarihi yazmamda yardımcı olacak bir babayiğit var mıdır, kendisine mısırdan getirdiğim antik piramitlerden birini hediye ederim
4 hafta once 6 yorum
1
Geçen derste hoca bizim kültürümüzde babalarımızın yanında bacak bacak üstüne atamıyoruz dedi külliyen yalan 🤥
4 hafta once 12 yorum
0
İpek şal isteyen arkadaş niye sildin postu 😂
4 hafta once 21 yorum
12
Sen gülünce güller açar gül pembe 🌷
4 hafta once 0 yorum
2
Prim yapan arkadaşlara sesleniyorum yapmayın
4 hafta once 10 yorum