"Marmara Üniversitesi Şişli Kampüsü"
1
GOOOOOOL 🇹🇷 🧐🎀 #Avicenna
7 gun once 21 yorum
1
Daha dur hele! Önce asayiş! Sonra Misâk-ı Milli hudutları.. Daha sonra da Kızıl Elma inşaallah!.. 🧐🎀 #Avicenna
7 gun once 106 yorum
2
Antep fıstığı 2 ' ye ayrılırrrr ve . . . yenir . . . Bu kadar basiiiit. :) 🧐🎀 #Avicenna
7 gun once 21 yorum
0
Dur şurayı da çalışayım öyle Nesquikimi içeyim diye kendimi motive edişim kalp ben.
8 gun once 17 yorum
4
Bir ülkücü aşkı repliği; Bozkurt bakışlım benim,senin o Asenam diyisini sevsinler.Ben bilmem Ferhat Şirin varsın olmasın aşk,olmayacaksak bir bozkurtun gelini. Reis bizi bi meyvele yav 🧐🎀 #Avicenna
8 gun once 19 yorum
5
Eyyyy Kıbrıs sen kimsinn yaaaa? 🧐🎀 #Avicenna
8 gun once 6 yorum
0
Canım sıkıldıkça canımın sıkılmasndan daha çok canım sıkılıyor o zaman da iyice canım sıkılıyoor. Psikolojim iyice matruşkaya döndü. 🧐🎀 #Avicenna
8 gun once 0 yorum
0

0 yorum
1
İstedim ki sokakta, asık suratlı kalmasınnn. Büyükler büyüdükçe gülmeyi unutmasınnn. 🎶 Günaydınnn. :') 🧐🎀 #Avicenna
8 gun once 5 yorum
0
Bir daha evde hayvan beslersem ne olayım. Resmen psikolojim bozuluyor yaaa hasta olucam artık 😣
8 gun once 9 yorum
2
Bu bir günlük sıkıntınızı, derdinizi, tasanızı bir köşeye atıp bırakma postudur. Merhabalar.
9 gun once 6 yorum
1
Kur-anı Kerimde bazı duraklarda duruluyor bazı duraklarda asla durulmaması gerekiyor mesela sanırım Lam Elif durağında durulmuyor peki neden o işaret konuluyor maksadı nedir?
9 gun once 10 yorum
2
Sorunlu mezun postu sildi ahahshs
10 gun once 6 yorum
0
Setr ; örtünme , Sitar ise perde demekmiş. Yıllarca gördüğüm tesettür mağazası olan Setrms ve Sitare nin anlamlarının buradan geldiğini biliyor muydunuz? Ben şimdi öğrendim. :D
10 gun once 0 yorum
0
Mardinde yaşayan var mı?
10 gun once 6 yorum
17
Herkes Hercai'den nefret ediyor ama herkes Hercai izliyor. Hercai izleyeceğimee gider Cennet Mahallesi falan izlerim! 10/10 aktivite. Kelmangeeee kakooo kakoooo şugarkeeee mageee kakooo 🧐🎀 #Avicenna
10 gun once 63 yorum
0
Off bugün Payitaht yok. 🙄
10 gun once 0 yorum
1
Tayyip Erdoğan'ın Barış Pınarı harekatı postunun altını teröristler basmış!!!! Bu vatanı size dar edeceeez dar! 🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷
10 gun once 2 yorum
0
Eskiden postuma gelenler hep sevgili olup gidiyorlardı. Ben de öylece bakakalıyordum. 😂
11 gun once 10 yorum
0
Arkadaşım sürekli ölüm düşünüyor bir yerine bir sey olsa tümor mü var kanser miyim falan diyor. Psikolojisi hiç sağlıklı değil konuşuyorum ama işe yaramıyor. Ne yapmak lazım yardımcı olabilir misiniz?
11 gun once 30 yorum
1
En sevdiğim çikolataa, Karam, Canga, Albeni, Petito, Laviva, Çokonat, Damak, Milka, Torku çokofest, Didoo, Crunch, Piko, Wanted, Caramio. Oysaki bir tane sayacaktım resmen ayıramıyorum. 🧐🎀 #Avicenna
11 gun once 7 yorum
3
Bilseydim psikoloji falan okurdumm yaa arkadaşlarımın psikolojik sorunlarına çözüm arama ve ilk yardımcısı görevini yapıyorum. İlk adres hep ben hep ben. 🙄
11 gun once 15 yorum
4
Dikkat dikkaaat kat kat! 📣 Türkiye için yatsı namazı vaktii tii tiii! Çıkışlar içinnn banyoya abdest almaya ya ya. Yoksa sonra ağırlık çöküyor yor yor. Teşekkürler ler ler. 🧐🎀 #Avicenna
11 gun once 0 yorum
6
Birisi var ki Barış Pınarı harekatı için attığım vatani bütün güzel post ve yorumlarımı eksilemiş. NE ZORUNUZA GITTI. Biz düşmanımızı Abd sanıyorduk içimizde de mi varmış?
11 gun once 3 yorum
18
Diyanet Isleri kapsamıyla bugün itibariyle sabah namazı sonrası Fetih sureleri okunup askerimize gönderildi. Ne mükemmel bir ülkeyiz biz yaa. Ne mutlu müslüman bir Türküm diyene! 🧐🎀 #Avicenna
11 gun once 27 yorum
28
Bu Barış Pınarı harekatında sırf Tayyip Erdoğan'a muhalefet olmak için, onun zarar görmesini mutluluk olarak gören vatanını milletini göz ardı eden varsa vatan sevgisini sorgulasın, o kadar!
11 gun once 96 yorum
7
Erdoğan: "Planımız, herkesin yeniden kendi evine dönebilmesi." 🇹🇷
11 gun once 29 yorum
39
109 TERÖRİST ÖLDÜRÜLDÜ. YA KAHHAR! ALLAH-U EKBER!
11 gun once 3 yorum
0
Aşk, ailenin uzun süreli bir huzur kaynağı olmasının nedeni değildir. Hayat boyu huzur getirecek olan sevgidir. Aşk ise geçicidir. Demişler acaba doğru mu demişler..
12 gun once 0 yorum
-2
Gidin abazan postları eksileyin benim postum size niye battı ki?
12 gun once 2 yorum
0

0 yorum
3
Hayırlı geceler. Geceniz güzel ve musmutlu geçsin. Allah derdi olana derman versin, hasta kullarına şifa versinn. 🧐🎀 #Avicenna
12 gun once 2 yorum
0
Gözümü ovalarken gözüm içine kaçıyordu oman yarabbi.
12 gun once 0 yorum
4
Doğum gününde kendisine zam yapan Putin adamlığı deyip susuyorum. Bazen kendinizi şımartmalısın işte böyle Putin amcaaa. 🧐🎀 #Avicenna
12 gun once 0 yorum
0
Oh be Açelya gitti. 😌
12 gun once 5 yorum
6
🇹🇷 Arkadaş! Yurduma alçakları uğratma sakın. Siper et gövdeni, dursun bu hayasızca akın! 🧐🎀 #Avicenna
12 gun once 1 yorum
0
Cihazım bozuldu duyamıyorum , hanfendi sürekli erteliyor iş yerinde değilim diye. Bir hafta oldu duyamıyorum. 😣
12 gun once 7 yorum
1
Trump'ın tehditinden sonra hâlâ IPhone vb gibi Amerikan ürünlerini kullanan varsaa yallah Arabistana.
12 gun once 10 yorum
2
Zat-ı şahanelerimizin en büyük isteği vardır ki o da lisanınızın edeb sınırları içinde olmasıdır. Mutlak kuvvetle adabımuaşeret sınırlarınızı aşmayınız,rica ediyoruz. Nacizane istek. :) 🧐🎀 #AVİCENNA
12 gun once 7 yorum
12
Tesettürlü kızların oje sürme mantığını bir türlü anlayamıyorum.. Şimdi sana neciler damlar.
13 gun once 48 yorum
0
Orduyla/Silahla değil, Patatesle/Soğanla tehdit ediliyoruz! Trump:Türkiye,benim büyük ve emsalsiz bilgeliğimle sınırları aşmak olarak değerlendirdiğim bir şey yaparsa,Türk ekonomisini yıkıp yok ederim
14 gun once 8 yorum
4
Hayaller bedava süt, su, ekmek; Hayatlar paralı üst geçit. 😅
14 gun once 1 yorum
9
Oturdum pembe pembe düşünüyorum niye kara kara düşüneyim ki renk kıtlığı mı var?
14 gun once 19 yorum
3
Gölbaşı Aşti arası ne kadar?
15 gun once 11 yorum
6
Yaa şu 40 yaş üstü büyüklerimize sosyal medya yasaklansın nolur. 2010 ergenleri gibi atar gider yapıyorlar, hep bi laf sokma derdi. Kime ne gönderme yapıyorsunuz ya kıyamam. 🧐🎀 #Avicenna
15 gun once 14 yorum
4
Bir şey soracağım. Saltanat, Halifelik kaldırılsaydı tamam ama Osmanlı; Osmanlı Devleti olarak devam etseydi, ismi değişmeseydi olmaz mıydı? Sonuçta rejimler değişebilir yönetim şekli değişebilir.
16 gun once 45 yorum
6
Meteorolojiden açıklama: Evden çıkarken yanınıza şemsiye, güneş gözlüğü, yağmurluk, güneş kremi, kışlık kaban falan alın. Hava kafayı yedi. 🧐🎀 #Avicenna
16 gun once 2 yorum
1
Yemekte sofrada birinden tuz istersem su , su istersem tuz veriliyor ve hep böyle yıllardır. Bu iki kelime çok mu benziyor yoksa biz ailecek duymuyor muyuuz. :D 🧐🎀 #Avicenna
16 gun once 21 yorum
9
Hırsızlar Selçuk Yöntem'in cebinden 1500 ₺ çalmış. Adamın cep harçlığına bakın bir ailenin asgari ücreti kadar neredeyse. Ver izz dı adalet?! 🧐🎀 #Avicenna
17 gun once 10 yorum
14
Günde 1 saat, haftada 7 saat, ayda 1 gün, senede 12 gün. Namaz için sizce de çok mu? Nelere vakit ayırıyoruz.. 🧐🎀 #Avicenna
20 gun once 0 yorum
1
Bütün itilaf devletleriyle 1. dünya savaşında gizli antlaşma yapıp boğazları falan alıp, sonra da bunları bütün dünyaya ifşa eden Rusya karaktersizliği var bazılarındaa öyle kötü öyle piiiis. 🧐
3 hafta once 70 yorum
1
Hayaa giderse iman da zedelenecektir. Allah hayasını kaybedenlerden eylemesin bizleri insaallah. İffetli kul olmayı nasip etsin inşaallah.
3 hafta once 2 yorum
3
Siz hiç kulağınızda işitme cihazı varken evde işitme cihazınızı aradınız mı, bulamayınca da anlık kardio arrest geçirdiniz mi? Geçirmediniz çünkü ne güzel kulaklarınız sağlam.. 🧐🎀 #Avicenna
3 hafta once 6 yorum
0
Canım dondurma kızartması çekti.. 😕
3 hafta once 24 yorum
0
Netflixte dizi film izlemeyi özledimm.. 😕
3 hafta once 4 yorum
2
Bayanlar tuvaletine 'Ümit seni seviyorum' yazan kız. Ümit onu asla okuyamayacak. :)
3 hafta once 4 yorum
2
🤗😊💃🙈 BUNLARI KULLANAN BIRISIYLE KONUŞASIM GELMİYOR.
3 hafta once 15 yorum
14
Deprem olmuştur, kampüs abazaları; Selam enkaz altında kalan kız var mı, sargı bezi olan kız varsa mesaj atayım, deprem düdüğün var mı cicikıss, of ama nasıl güzel korktu şu kız bee. 🧐🎀 #Avicenna
3 hafta once 0 yorum
-1
죠쟞내뉴느대둔댜대나뉴덛
3 hafta once 19 yorum
10
Kim ne derse desin Türkiye Cumhuriyetini dışarda en iyi savunan ve bir daha da böylesi gelmeyecek olan Recep Tayyip Erdoğandır. Sevsek de sevmesek de! BM tarihi konuşması 👏🏻
3 hafta once 3 yorum
0

0 yorum
2
Battaniyeye sarılıp, kat kat patik matik giyme ve burnun havuç olup ayakların eksi 26283 derece olduğu sezonu açmış bulunmaktayız. Kurdelemizi nickimin emojisinden kesebiliriz. 🧐🎀 #Avicenna
3 hafta once 1 yorum
2
Güünaaaydın arkadaşlar. Türk'ümmm doğruyummm, çalışkanımm tamam sustum. 🧐🎀 #Avicenna
3 hafta once 12 yorum
1
Oleeey Güzide elenmedi
3 hafta once 43 yorum
1
Ablam dinlediğim müzikleri duyunca sen nasıl bu aileden çıktın falan diyor
3 hafta once 31 yorum
1
Laz böreği nasıl tuzlu olmaz yaa aklım bir türlü almıyor, yıllardır buna anlam veremiyorum.. 🧐🎀 #Avicenna
3 hafta once 1 yorum
1
Sen kuş olur gidersin.. 🕊🍃 #Avicenna 🧐🎀
4 hafta once 10 yorum
4
Odamda üşümekten ders çalışamıyorum 😕
4 hafta once 9 yorum
1
Camii de Kpss çalışıyordum, kadının biri gelip üniversite sınavına mı hazırlanıyorsun dedi. Hayır ağlamıyorum gözüme biraz itilaf devletleri falan kaçtı. 🙄
4 hafta once 38 yorum
2
Kendi postumda okuduğum bölümü söylemedim diye Sümeyye ilan edildim. Sümeyyeleri neden üzüyorsunuz ki? Kim bu Sümeyyeler. 🧐#Avicenna
4 hafta once 81 yorum
4
Peygamberimizin ümmetine elde etmeleri için tavsiye buyurduğu ilk 3 hazine; Allah diyen bir dil , şükreden bir kalp ve ahiret hayatına destek olan saliha bir kadındır. Tirmizi tefsir 🧐🎀 #Avicenna
4 hafta once 36 yorum
1
Birisi sapyoseksuelim yazmış sonra bir kız gelip holmes falan demeye başladı birbirlerine yürüme meyillisiydiler. Sherlock hayranı biri olarak, onun isminin böyle basit sapyo modasıyla kirletilmesi...
4 hafta once 12 yorum
5
Ücret almadan hava ambulansı yapan ve hizmet veren tek ülkeymişiz. 2008 den beri hava ambulansı ile 45 bin hasta taşınmış. Ülkemizde güzel şeyler de oluyor yeter ki görün. : )
4 hafta once 7 yorum
0
Mutsuz ya da strestli bir anımda bir tahta bir çivi alıp çekiçle onu çakmak istiyorum. İşe yarar mıydı acaba? :D 🧐🎀 #Avicenna
4 hafta once 6 yorum
0
Ptt kargo ile T cetveli gönderebilir miyim?
4 hafta once 15 yorum
3
Bu sefer Firavunu Nil değil, akın akın gelen Mısır halkı yutacak. 🧐🎀 #Avicenna
4 hafta once 16 yorum
0
Bugün 90 sayfa okuyabilir miyim sizce?
4 hafta once 35 yorum
17
Şu hastayımm ölüyorum yazıp full makyaj ve bakımla elinde ıhlamurla foto atan kızlar, samimiyetsizsiniz. Ben hastayken burnumda peçeteyle, dizi eskimiş pijamalarımla sürünüyorum resmen. 🧐🎀 #Avicenna
4 hafta once 2 yorum
1
Kitap okumayı özlemişim. Test kitaplarımı kenara itip kitabımı okumak kalp kalp.
4 hafta once 34 yorum
0
Yirmilik yaş dişim ☹
4 hafta once 29 yorum
9
Neslican Tay.. Çok üzüldüm.. Allah rahmet eylesin.. 🧐🎀 #Avicenna
4 hafta once 0 yorum
1
Artık post ve yorumlarımda gülmeyeceğim.
4 hafta once 16 yorum
9
Şakaya getirip yürüyen birisine ters cevap verince neden egoist ve havalı diyorsunuz ya da kezban fişlemesi yapıyorsunuz?Mantıksızca konuşmanıza ya da son raddede edepsizce konuşmanıza göz mü yumayım?
4 hafta once 84 yorum
6
Namaz ile ilgili dipnot; 💫 "Onlar suçlulara sorarlar: Sizi Sakar cehennemine sürükleyen nedir? Suçlular şöyle cevap verirler: 'Biz namaz kılanlardan değildik.'" (el-Müddessir) 🧐🎀 #Avicenna
4 hafta once 15 yorum
4
“Sen şundan sipariş ver ben de bundan vereyim beraber yeriz.” kadar iştah kaçırıcı bir cümle daha yok bencee. 🧐🎀 #Avicenna
4 hafta once 7 yorum
1
Hâlâ Seksenler izliyorumm. Her şey ne kadar da masummuş.. Ama ne yazık ki 21. yy çocuğuyum..
4 hafta once 3 yorum
0
Teyze Elif be okuyor sandım sonra bi baktım Nebe suresini okuyormuş. Bi okuyor bütünlük yok Yee tee see aa lünnnnnn. Allah'ım sen affet ama güldüm ya 🙄
4 hafta once 5 yorum
1
Burayı ilk indirdiğim postlara baktım da ilk yorumlarım söyleymiş, cevap verdiğin için teşekkürler kardeşim, haklısın kardeşimm. Şimdi biri bir şey der sana nee yaa. Kampüs beni kabalaştırmış 😅
4 hafta once 0 yorum
0
Off test çözemiyorum canım ders çalışmak istemiyor
4 hafta once 6 yorum
1
Beni harekete geçirmeyen kişisel gelişim kitapları sinirlendirir. 🧐🎀 #Avicenna
4 hafta once 2 yorum
0

0 yorum
1
Ablam yaşlı kadınları sanki hep kendisini görücü olarak gördüğünü düşünüyor. Aynen hepsi seni gelin istiyorlardı haklısın karşim 😅
4 hafta once 22 yorum
3
Yemekte sadece çorbamı içiyorumdur, annem; hep aynı şeyi yiyip durmasana bak salata falan da ye. Salata yiyorumdur, annem; hep salata yiyip durmasana çorban soğuyacak. Bu ne ya? 🧐🎀 #Avicenna
4 hafta once 25 yorum
4
Ben ailem yüzünden daha istediğim bölümü okuyamamışım ama babam hergün gelip sen anca kendi bildiğini oku tamam mı diyor. Bu ne yaman çelişki el padreee.
4 hafta once 6 yorum
1
Ilaclar da dindirmiyor ağrılarımı..
4 hafta once 30 yorum
0
Arkadaşım yapay zeka programlarına katılıyor, Microsofun Odtüzgarage'nin falan. Ben de anca Kpss falan çalışayım ve atanamayayim.. 😕
4 hafta once 5 yorum
1
Ah Ekpss yaktın beni ya
4 hafta once 25 yorum
0
Sabah dışarda tesettürlü oluyorum akşam açık 🙄😅
4 hafta once 166 yorum
0
Bugün hoca ben arkada göremem diye en öne aldı bir tane teyzenin yanına teyze de tenefüste gönderdi beni yanından git diye. Bir şey diyemedim yutkunamadım gittim eski yerime.. 😕
4 hafta once 27 yorum
14
Instagram'daki gösteriş meraklıları fotoğraf çekip takipçi kasmak için, 30 dk Jette çekim için 45 bin lira ödüyormuş, yazık be!! Yarabbel alemin bunu menemen yerken duymak biraz üzdü. 🧐🎀 #Avicenna
4 hafta once 1 yorum
3
Ece Seçkin 1.50 ymiş boyu. Onun kadar bari olsaydım
4 hafta once 27 yorum
16
#Şiirkampüste şeyi de nickli grupların yeni akımı galiba. Noldu şimdi Özdemir Asaf falan mı oldunuz? Neyse yine dr güzel tabi 🧐
4 hafta once 219 yorum
0
Master Cheff Batuhan Bayır çok masum ve tatlısın ♥️
5 hafta once 220 yorum
3
Düşünsene mantı sevmiyorsun, lahmacun sevmiyorsun, kırmızı et yiyemiyorsun, kebap sevmiyorsun.Ne büyük bir eksiklik omg. Şükürler olsun Allah'ım iyi ki vegan değilim yaşasın kırmızı et. 🧐🎀 #Avicenna
5 hafta once 0 yorum
11
Sürekli uyumak uyumak daha çok uyumak istiyorum sanırım resmi olarak depresyona girdim.
5 hafta once 87 yorum
4
Camii de ki kursta bütün kadınlar 45 yaş ve üstü kafayı yiyorum kadınlar gününe dönecek neredeyse yakında. 🙄
5 hafta once 22 yorum
1
Hayat enerjim elimden alınmış gibi bacaklarımım bile dermanı yok sızlıyor öyle mutsuzum ki. Mutlu olamıyorum çok huzursuzum sürekli ağlamaklıyım
5 hafta once 4 yorum
3
Uykum var, midem bulanıyor, iştahım yok, mutsuzum, üzgünüm, yorgumum.. Daha sayayim mi
5 hafta once 14 yorum
14
Abazan ve kampüs sapıklarına ithafen! Araf Suresi 200. Ayet; Eğer şeytandan bir kışkırtma seni dürterse, hemen Allah’a sığın. Şüphesiz O, hakkıyla işitendir, hakkıyla bilendir. 🧐🎀 #Avicenna
5 hafta once 8 yorum
0
Ablam, senden çok şey öğreniyorum sağ ol dedi yupeyy
5 hafta once 0 yorum
1
Kafamı dağıtacak şeyler söyleyin nolur şükretmemi sağlayacak şeyler
5 hafta once 22 yorum
4
Kuşum çok hasta Allah rızası için dua edin çok korkuyorum 😓
5 hafta once 42 yorum
0
Bu bir muhabbet postudur. Hadi muhabbet edin ben karışmıyorum. :D 🧐🎀 #Avicenna
5 hafta once 8 yorum
4
Herkes herkesle tanışıyor ama kimse kimseyle tanışmıyor bu ne yaman çelişki anne
5 hafta once 96 yorum
1
Kastamonuya atanmak istiyorum. 🙄
5 hafta once 11 yorum
3
İki gün önce attığım postlara kampüs bir gün önce atmışsın diyor. Bu matematik bizi kandırıyor hocamm
5 hafta once 0 yorum
6
Rafadan Tayfa olsa da izlesem. 🧐🎀 #Avicenna
5 hafta once 13 yorum
6
Ekrem başgan herkese ekmek, su, süt bedava olacak demişti. Önce Hamidiye Su💦 sonra Halk ekmeye🍞 %40-50 finasal kucaklama geldi😨 Çember daralıyo.. 🍼👶 Ekrem başgan lütfen sütü bedava yapma😨 1
5 hafta once 5 yorum
1
Duydunuz mu sevgili çağdaş bireyler. İzmir'de 239 mahallede suya %924'e varan zamlar geldi😨 Mahalle statüsüne geçen orman köylerinde köylülerin tarla ve hayvanlarını sulamak için kullandığı su evde+
5 hafta once 5 yorum
9
Üzülünce nasıl yemek yiyorsunuz ya anlamıyorum. Ben mutsuzken canım su bile çekmiyor. Keşke yiyebilseydim. Düşünsene mutsuzsun bi lahmacun söylüyorsun sıfır üzüntü oh kebap ah kebap mı. 🎀🧐 #Avicenna
5 hafta once 8 yorum
17
Cuma Günü Yapılacaklar 💫Kuran ı Kerim okumak. (Kehf suresi okumak, özellikle.) 💫Salavat Çekmek. 💫Tövbe Etmek. 💫Dua etmek. 💫Zikir çekmek. 💫 Selamlaşmak. 🧐🎀 #Avicenna
5 hafta once 3 yorum
1
Bu çağın en mantıklı mesleği bence ekmek bayiiciliği. Düşünsene günde 3 vakit iş var ve yanlış bilmiyorsam 3.000 ₺ maaş. Harika muazzam daha ne, tam hayalimdeki iş. 😅
5 hafta once 18 yorum
0
Keşke Sherlock Teslayı canlandırmış olsaydı bu yeni filmde. Edison olmuş. 🙄
5 hafta once 10 yorum
1
Abdest alırken ağza dolu dolu su verecek kadar büyük ellerim bile yok, hangimiz daha acınası tartışmayalım isterseniz.
5 hafta once 100 yorum