"Yıldız Teknik Üniversitesi"
0
madalya yaptırabileceğim bir yer biliyor musunuz
13 saat once 1 yorum
1
huawei reklamında çalan şarkının adını bilen var mı 🙏🙏
13 saat once 11 yorum
0
Sonunda postlari görebiliyorum
1 gun once 0 yorum
0
Kampüste konumum çalışmıyor nasıl düzelir
2 gun once 0 yorum
0
Beni seven yokmu ya
4 gun once 4 yorum
1
bu sanal sexi bulanın allah belasını versin kimseye güvenemez oldum
4 gun once 2 yorum
4
etimesgut ?
5 gun once 7 yorum
0

0 yorum
0
ankara ulus ?
7 gun once 6 yorum
1
Önceden eline erkek eli değmemişler kıymetliydi şmdi hiç öle değil
12 gun once 3 yorum
0
Nerden katılıyrsunz?
12 gun once 27 yorum
0
Kalabalıklarda bile öyle yalnızm ki
12 gun once 0 yorum
0
Bana neden kimse aşık olmadı? Br sebebi var mıdır? 💇
12 gun once 41 yorum
0
İyi Geceler
12 gun once 2 yorum
0
Merhaba
12 gun once 1 yorum
0
istanbulun neresindesiz. - Küçükköy
13 gun once 11 yorum
-2
bayrampaşa , rami ?
13 gun once 15 yorum
0
yıl olmuş 2019 hala burdan kız arıyorlar kamiller
13 gun once 0 yorum
0
etimesgutta oturan var mı ?
13 gun once 91 yorum
0
çavane başe ?
13 gun once 12 yorum
0
100 liraya eskort bulamıyoruz cidden ekonomik kriz var arkadaşlar.
13 gun once 7 yorum
0
keçiören ?
13 gun once 7 yorum
2
düzenli spor yapan biri var mı ?
15 gun once 6 yorum
7
yakışıklı erkekler p*ç, iyi kalpli erkekler tipsiz net..
15 gun once 8 yorum
2
buraya girmeyeli yıllar olmuş..beni hastalıklarımla sevebilecek birine çok ihtiyacım var :((
15 gun once 27 yorum
1
beyler boşverin kampüsü falan ukraynaya gelin siz
15 gun once 2 yorum
0
bir sana doyamadım bir de sabah uykusuna
17 gun once 0 yorum
0
49G 😣
17 gun once 10 yorum
0
arberotuma gidelim mi ?
17 gun once 7 yorum
-1
beyler kampüsün instadaki takipçi kızları çok tattı burda boş boş yazıp kafamızı şişirmeyin gidin ordan ekleyin insan gibi tanışın
17 gun once 0 yorum
0

0 yorum
0
aştiden istanbula biter mi bu yolculuk 😣
17 gun once 10 yorum
0
berkcan güven yargı dağıtmışdjsksksk
17 gun once 0 yorum
2
adam yürüdü yürüdü ve köprüye gelince kendini aşağıya attı... arkasında ise bir not.. 'bugün biri bana gülümserse intihardan vazgecicem'...
17 gun once 0 yorum
2
hayatın boktan gittiğine katılanlar ?
17 gun once 11 yorum
-1
Slm mesaj atacağm bri varmı
18 gun once 14 yorum
0
Selam yeniyim olay ne burda?
18 gun once 3 yorum
0
ankarada gece sıcak bir yer nerden bulabiliriz ?
19 gun once 0 yorum
0
aştide olan ?
19 gun once 4 yorum
-1
ankarada tek yaşıyan var mı ?
19 gun once 5 yorum
0
ankara ?
19 gun once 18 yorum
0
beyler ankarada bir gece ağırlıcak biri varmı ?
19 gun once 2 yorum
3
amk kızı ankaraya çağırdı abisi gelmiş hataydan sokakta kaldık iyi mi bu havada
19 gun once 0 yorum
0
günaydın kastamonuda olanlarrr
20 gun once 0 yorum
2
Kendime yalan söyleyeli insanlara güvenemez oldum.
20 gun once 1 yorum
2
kastamonuda okuyan like ?
20 gun once 0 yorum
0
Artık insanlar up dilenciliğine de başladı.
3 hafta once 0 yorum
1
Vololooo
3 hafta once 0 yorum
0
Günaydın mı yoksa tünaydın mı daha mantıklı olur şu saate?
3 hafta once 2 yorum
0
Ee kampüs siz niye uyumadınız?
3 hafta once 16 yorum
0
taşköprüde okuyan kızlar ? 🙄
3 hafta once 2 yorum
0
kastamonunda okuyan ?
3 hafta once 0 yorum
5
o kız bana bakmaz dediğim bütün kızlar baktı beyler kendinize güvenin gidin konuşun olmazsa kendi kaybeder
3 hafta once 46 yorum
2
iskenderunda adres sordum baka kaldım güzelliğine aşık oldum
3 hafta once 0 yorum
1
aşık oldummmm
3 hafta once 1 yorum
0
iskenderun ?
3 hafta once 3 yorum
0
mkü kampüste olan ?
3 hafta once 1 yorum
0
kitap okuma konusunda o kadar da kötü değiliz yapılan araştırmalar alinan kıtaplardan değerlendirilirse özellikle hatalı çıkar mesela ben bir yılda 15 kitap okurum belki ama pek kitap satın almam
3 hafta once 0 yorum
3
ne biliyim sen başım belada diyince ben de hukuk okudum
4 hafta once 0 yorum
1
bir günaydın mesajı atanımız bile yok
4 hafta once 7 yorum
0

0 yorum
3
Bilgi cesaret verir, cehalet küstahlık. (burda kız arayan erkeklere duyurulur)
4 hafta once 5 yorum
1
2 sene önce kendime bir hedef koymuştum 81 il 81 sevgili ve eskişehir 81 the and...
4 hafta once 6 yorum
8
tombul yanaklarımız var diyemi mutlu sanıyorlar
4 hafta once 2 yorum
-2
eskişehiri beraber gezebileceğim güzel bir kızz 🙄🙄
4 hafta once 0 yorum
0
eskişehirrr ?
4 hafta once 2 yorum
1
bütlerin başlamasından 1 gün önce harf notlarını açıklayan okuluma selam olsun
4 hafta once 1 yorum
-1
sabah uyandım pantalonum yerde 🍀
4 hafta once 0 yorum
0
kastamonu inebolu ?
5 hafta once 40 yorum
1
galiba halamın torununa aşık oldu
5 hafta once 8 yorum
0
yağışlı bunaltıcı bir günden morning hepinize millet
5 hafta once 0 yorum
0
selamlar uzun zaman sonra yine ben #limankaçkını
5 hafta once 0 yorum
0
cevizden anlayan var mı ?
5 hafta once 8 yorum
0
oruspu çocuğu enes konyar !
5 hafta once 10 yorum
0
bitkisel yaşama girdim maksat yeşillik olsun
5 hafta once 4 yorum
0
içerim ben bu akşammm
5 hafta once 0 yorum
0
kızlar taktik; hiç tanımadığınız birinin size nasıl yaklaşmasını istersiniz ?
5 hafta once 10 yorum
0
ramiiii ?
5 hafta once 0 yorum
0
size dünyanın en aşşalık insanından bahsedeyim; eski sevgilim sevgili diye hayatına aldığı o.ç ile bana resim ve vidyolarını atan kişidir
5 hafta once 4 yorum
1
o kadar yanlızım ve kimsenin umrunda değilim ki iş yerinde yatıp kalkıyorum ve nerdesin diye soran kimse yok
5 hafta once 2 yorum
0
insanlar neden bu kadar kahpe
5 hafta once 0 yorum
0
2500 tl maaş alıyorum değerlendirebilecegim guzel fikirlere açığım
6 hafta once 12 yorum
-1
kastomununda olan ?
6 hafta once 0 yorum
1
götveren ercan naber
6 hafta once 0 yorum
0
instadan kızın teki storyde muhasebeden hic anlamiyorum yazmisti insanlik olsun diye calistirdim kiz bugün mesaj atti sana aşık oldum diyor nasıl kırmadan anlatıcam yardımmmm
6 hafta once 10 yorum
0
size dramdan bahsedeyim ukrayanaya gidiyorum hava limaninda cekin yapicam gorevli kadin bende gecen sene kiev e gittim , gittikten sonra bizim ne kadar çirkin oldumuzu anladım dedi 😂
6 hafta once 1 yorum
0
8 ocak dünya kadınlar yürüme günü olsun
6 hafta once 2 yorum
-1
az adam olun la travestiler
6 hafta once 1 yorum
0
açıktan işletme okuyan var mı ?
6 hafta once 0 yorum
0
arkadaşlar wordart a nerden giriyoruz yardim eder misiniz
6 hafta once 0 yorum
0

0 yorum
0
O değilde bu marmarise ne yağmur yağıyor ya 🙄
7 hafta once 2 yorum
0
arkadaşlar ukraynaya gidiyorum bir isteği olan varmi 😂
7 hafta once 3 yorum
2
ukraynaya giden varmi hic ?
8 hafta once 17 yorum
1
samsunda oturan kız erkek biri varmı birşey danışıcam
8 hafta once 13 yorum
4
Evde kalan kızlar çok şanslısınız bu havada dışarıya çıkılmaz.
8 hafta once 0 yorum
2
eskisehire iş için gittim ve aşık oldum işim bitti geri dönmedim yarın karşılaştığım yerde bir beklicem umarım herşey güzel olurr
8 hafta once 0 yorum
1
arkadaşlar güngörende büyük bir çay bahçesinin yanında pilavci actim ana caddeye bakan pilav tutmadı başka fikirlere açığım ne yapsam tutar patso satiyorum 2 gündür oda çok gitmiyor yorum bekliyorum.
8 hafta once 7 yorum
1
tam porsuğun yanında yürüyüş yapma havası var ♂
8 hafta once 0 yorum
1
eskişehirde okuyan
8 hafta once 1 yorum
1
porsukta olan
8 hafta once 6 yorum
0
muğla naber
8 hafta once 0 yorum
0
Mardinli marlyn videosunu da izledim artık gönül rahatlığıyla uyuyabilirim.
9 hafta once 0 yorum
-1
avcılardan insan var mı kahve içelim
9 hafta once 1 yorum
1
o kadar yalnızım ki telefonu tuş kilidine aldıktan sonra sanki birini aramayı unutmuşum gibi tekrar açıyorum
9 hafta once 0 yorum
0
one of us
9 hafta once 1 yorum
0
Ses ver Antep
9 hafta once 5 yorum
0
Erciyeste de sezon açılıyormuş gidilesi bir durum hani
9 hafta once 0 yorum
-1
malatya_iskender_yeme_keyfi
10 hafta once 0 yorum
-1
cinsel dürtülerimiz olmayaydı şimdi yaptığımız her işin profesörü olmuştuk
10 hafta once 0 yorum
1
Yan yana uyuyamayanlar, yana yana uyanıyor bazı sabahlar. #muallim🌙
10 hafta once 0 yorum
2
Tuvalet kağıdı 60 lira oldu TLC deki aşırı pintiler programını izleyip dalga geçiyodum şu an orada edindiğim bilgilerle hayatta kalmaya çalışıyorum
10 hafta once 1 yorum
3
Alkollüyken “yaramıyorsa içme” diyen tiplere hastayım balık yağı mı içiyoruz puşt alkol bozucak tabi
10 hafta once 1 yorum
1
“napıyosun” diyorum “iyiyim sen ?” diyor birader iyilik mi yapıyosun bugün nihat hatipoğlu olarak mı yaşamaya karar verdin senin ne yaptığını öğrenmem için ne demem gerekiyor
10 hafta once 0 yorum
3
Popstarda “bana sakat olduğum için oy vermeyin” dedikten bir gün sonra elenen serkül gibi hissediyorum
10 hafta once 0 yorum
2
Kitapçılara girip NEDEN BU KADAR PAHALI KİTAPLAR NEDEN diye bağırmak istiyorum
10 hafta once 3 yorum
1
Gerçekte nasıl biri olduğunu bildiğin insanın sosyal medyada mükemmel biri gibi şov yaptığını görünce yüzde oluşan tebessüm.
10 hafta once 0 yorum
0
Hayatım boyunca tüm yüreğimle sevdiğim çok az şey oldu. Onlar da ya değiştiler, ya kayboldular ya beni başka bir insan haline getirdiler.
10 hafta once 0 yorum
4
Lisede nöbetçi olduğun gün sınıf defterlerini toplarken hoşlandığın kişinin sınıfına girince oluşan heyecan
10 hafta once 1 yorum
1
İçimden gelmeyen şeyleri samimiyetsizce yapmak yerine hayır demeyi seven biri oldum. O kadar da zor değilmiş, sınırlar güzeldir.
10 hafta once 0 yorum
1
Eski sevgilisine nispet için ailesinin bulduğu biriyle sözlenen çocukluk arkadaşım şimdi evli, iki çocuklu ve aşırı mutsuz. Nispet felakettir yapmayın.
10 hafta once 1 yorum
3
“Naber?” bana çok laubali geliyor. Nasılsın’daki halini merak eden samimiyet yok mesela.
10 hafta once 2 yorum
9
Şebnem Ferah’ın “Seni ararken kendimi kaybetmekten yoruldum” dediği yerdeyim.
10 hafta once 0 yorum
1
Fondöten alırken satış danışmanına güvenirsen yanılırsın bu yazılmamış bir kozmetik kuralıdır
10 hafta once 0 yorum