"Çankaya Üniversitesi"
0
Kafayı yememek için yol önerin @Boyunsakal🎃
3 gun once 2 yorum
0
Mükemmel hayatlar... mükemmel insanlar... @Boyunsakal🎃
3 gun once 0 yorum
9
ÖBÜR DÜNYADA HIÇKIRIKLARIM SADECE İKİ KİŞİNİN PEŞİNİ BIRAKMAYACAK. BENİM MUTLULUĞU İÇİN HER ŞEYİ YAPMAYA HAZIR OLDUĞUM İNSANLAR EN ÇOK BENİ YAKTI. @Boyunsakal🎃
4 gun once 1 yorum
2
yattıgımı söylediğim için beni şikayet etmişler. elbet hakeden kazanacak.ben yatıyım en iyisi
5 gun once 0 yorum
3
yatıyom la ben
5 gun once 3 yorum
1
şimdi sen bi gel tüm sorunları nikah masasında halledicez
5 gun once 0 yorum
1
bi arkadasim instada plaka numarasiyla fake hesap acmis.neden ki.beni düşündüren insanlardan hiç hoşlanmiyorum.
5 gun once 0 yorum
0

0 yorum
9
pariste bi katedral yanmış millet asla gitmedigi belki fptolardan gördügü bi yer icin üzüntü storyleri atıyor.ee nolmuş.senin ülken bu haldeyken seni ne ilgilendirir.şov yapmayin artık
7 gun once 9 yorum
5
itiraf ediyorum 22 yaşındayım ve uykum gelsin diye cedric izliyorum.
7 gun once 2 yorum
1
Şu antechinus faresi gibi yaşayanları toplayıp nasaya versek de ISS deneyinde falan kullanıp öldürseler. Belki insanlığa o zaman yararları dokunur. @Boyunsakal🎃
9 gun once 0 yorum
2
Pazar sabahı filtre kahve + dergi gibisi yok. @Boyunsakal🎃
9 gun once 10 yorum
5
az önce su şişesini şarja takıyordum.öyle bi kralım
9 gun once 2 yorum
0
bazen birisine açıklama yapmak bile zor geliyor
15 gun once 0 yorum
1
ne vardı yani hayattaki tek amacım tv izleren boş bardagi agzımla vakumlayıp orda kalmasını istemem olsaydi
15 gun once 0 yorum
0
12 senedir günlül tutuyorum.basıma bi iş gelirse umarim okumadan yakarlar amin.
15 gun once 8 yorum
0
bi şansım olsa. vazgeç gönlüm bizden geçmiş
15 gun once 0 yorum
2
bugün biri neden sevgilin yok dedi. bu nasıl soru mk.sınavda çıksa yıldızlı sıfır alırım.bilsem önüm açılır zaten
15 gun once 5 yorum
0
birinin swarmı varsa niye onu kötü yargılarsın ki zerre anlamış degilim.
15 gun once 12 yorum
2
en yakın arkadaşımla anlaşamayan bir sevgilim varsa artık yoktur.net
15 gun once 9 yorum
-1
varsa özelden arayacak bi kadın seviyeli muhabbet ederiz
19 gun once 0 yorum
1
artık "kampüs bana .... ögretti " diye şiir yazmayın la.manyak mısınız olum bu uygulama sana ne ögretebilir kendinize gelin
20 gun once 1 yorum
1
hayaağgtgt beni neden yoruyosuģn madem çok günah oyunu sen bozuyosuuun. sebebi çookk
20 gun once 1 yorum
1
sınav kağıdımı full doldurdum ek kagıt falan istedim.meğer yapamamışım mk. 10 aldım.keşke girmeseydim sinava bu nedir.
20 gun once 1 yorum
1
tam ders çalışıcam,gözlüğümü temizledim işte bi baktim temiz gözüken gözlük bezim baya kirlenmiş hissettim. A a tabiki onu yıkadım.sanki birazcık saçma bi şey yaptım.
20 gun once 0 yorum
0
abimin saçında bi kaç tel beyaz çıkmış.abi ya benim abim . abiler yaşlanmamalı.
3 hafta once 2 yorum
1
muhtarında amk belediye başkanının da
3 hafta once 0 yorum
3
ooohh cici kızzz cicili bicili giyinince sen kendinii bi şey mi sandığgn -🎶çelik yıl bindokuzyüzdoksan bilmemne
3 hafta once 5 yorum
0
hava güzelken milli kütüphanede ders çalışıyor olmak çok kötü
3 hafta once 27 yorum
0
wp durumuna bi arkadaşüm hobilerinin fotograflarini koymus.itiraf ediyorum boş zamanlarımda tekrar tekrar türkçesine ceviriyorum
3 hafta once 2 yorum
0

0 yorum
0
artık sende herkes gibisin baran.
4 hafta once 1 yorum
1
arkadaşımn eski sevgilisi buna yzmış. demişki seni sıktığm, bunalttığım,okulunu dondurtmak zorunda bıraktığım,tehtid için ö.dilerim.buda en sonunda eskisi gibi olmayız amabi sıkıntın olursa ara.hebok.
4 hafta once 0 yorum
1
arkadaşa gömülü sistem notlarını attım.2 dkka baktı baktı ben dizi izliyom dedi.yarinda sınavımız var.asıl yetenek dogru zamanda pes etmektir.
4 hafta once 0 yorum
0
bi sor bakıyım neden uyumadık
5 hafta once 1 yorum
2
Nefes alan kız var mı yazın daha kapsayıcı olur aq
5 hafta once 2 yorum
2
sabahın köründe milli kütüphaneye gelip burda takılmak ?haftaya 3 quiz 1 sınavım oldugu aklıma geliyor.ben kaçar
5 hafta once 0 yorum
1
benden 2 yaş kucük kuzenim nişanlandı. bende daha aday bile yok lan
5 hafta once 6 yorum
4
"beklentim yokmuş gibi davranıp ,içime dünyalar kadar umudu sığdırmaktan yoruldum "denildiği yerdeyim
6 hafta once 0 yorum
0
özelden arayacak bi kadın var mı insan gibi muhabbet etmek istiyorum sadece
6 hafta once 0 yorum
0
deniz öldü dediğim için şikayet yemişim djskdh şaka mısınız lan siz
6 hafta once 1 yorum
0
ne biliyim sen bana öyle gülünce farklıyım sandım.
6 hafta once 0 yorum
0
evde 10 lu haley var ve ben yiyemiyorum.yaptigim spor boşa gitmesin diye.yemeden uyuyabilirim kendime inanmıyorum 💪
6 hafta once 6 yorum
1
deniz öldü lan
6 hafta once 12 yorum
0
artık kendime tek taş alıp hoşlandığım çocuğun yanına gidip şey dicem "bana takman için aldım " yoksa yalnız ölcem aq
7 hafta once 14 yorum
1
Send me an angel... -Scorpions
7 hafta once 0 yorum
0
kalplerde son yangınız
8 hafta once 0 yorum
1
Cam kenarı güzeldir
8 hafta once 0 yorum
0
Uzun zaman sonra bu kadar keyifli mac izledim. Tebrikler Fenebahçe, Tebrikler Beşiktaş
8 hafta once 0 yorum
3
Sorgulamadan yapılan her nitelendirme, kalıbına güzelce oturmayacak, fazlasıyla büyük gelecek anlamına, ya da fazlasıyla küçük gelecek kifayetine. #ratyocu
8 hafta once 0 yorum
1
Yeğenim önce oku adam ol cümlesine ayar oluyorum ben bu ülke de. Adam olmak için mi okumalıyız? Ya da okuyabilmek için mi adam olmalıyız? Bu sorunun cevabını veremedim ben kendime. #ratyocu
8 hafta once 0 yorum
1
allahım nolur sevdigim cocugu baskası kapmasın
8 hafta once 4 yorum
2
lan sen benim yürüdüğüm cocuga nasıl cikolata alırsın!hadi onu geçtim öyle bi ponçik cocugu teşekkür storysi atması için naptın acaba köppeeeekkkk
8 hafta once 6 yorum
1
sırf o , bi sekilde mesaj atsin diye hikaye bile attim be
8 hafta once 8 yorum
1
hoşlandığım cocuk mesaj atsın istiyorum. sonra onun açısından bakarsam mesaj atacak bi neden olmadığını düşünüp yıkılıyorum
8 hafta once 18 yorum
0
İnternet explorer gibi geçen yüzyılın espirilerini ve cümlelerini yazarak popüler olmaya çalışanlar biraz özgün olsalar daha güzel olacak sanki buralar 🤔🤔🤔 #ratyocu
8 hafta once 397 yorum
2
bana bi şeyler oluyor. onu düşünüyorum ama dürümcünün önünden geçerken gülümsemem beni korkutuyor.
8 hafta once 8 yorum
1
mühürledim seni kalbime
9 hafta once 0 yorum
0
hangi günün günaydını bu
9 hafta once 0 yorum
1
bizi kim sevecek la ? Her hayatımıza giren bisey götürüyo. Biri eski sevgilisini unutmak için kullaniyo 14 şubatta geri barisiyo, Biri evli cikiyo yeter da yeter bu da kalp amk
9 hafta once 4 yorum
0

0 yorum
3
Unutmak kelimesi, undan çıkmış. Unutmak için un ufak etmek gerekiyormuş. Birisini bütün olarak unutamazmışsın zaten öyle yavaş yavaş gidermiş. Unuturmuşsun. Gözleri,kaşı, sesini yavaş yavaş. #ratyocu
9 hafta once 2 yorum
0
Sana tektaş alıp evlenme teklif etsem napabilirsin ki ?
9 hafta once 0 yorum
2
Yürümeye halim yok! Çağırırsan koşarım.
9 hafta once 0 yorum
6
Dilce susup, bedence konuşulan bir çağda, biliyorum. Kolay anlaşılmayacak...İsmet özel
9 hafta once 0 yorum
3
Bir sinekle, devlet başkanı arasında ne benzerlik vardır? Her ikisi de gazete ile öldürülebilir. İSMET ÖZEL #ratyocu
9 hafta once 0 yorum
-1
Her şeyin bir fiyatı vardır. Size huzur verdim diyenler bizden ne aldıklarını da söylesinler... #ratyocu
9 hafta once 0 yorum
-1
Şiir yüzümüze çarpan bir övgü veya sövgüdür... #ratyocu
9 hafta once 0 yorum
0
İçimdeki şu zalim şüpheyi kaldır. Ya sen gel ya beni oraya aldır der İsmet özel...#ratyocu
9 hafta once 0 yorum
0
kolsuz olmayan birisi yok mu Pubg atalim
9 hafta once 0 yorum
-1
Hem ayranımız döküldü hem tatsız olaylar yaşandı
9 hafta once 0 yorum
0
yalnız baya yalnızız ha, iyi yalnızız, bildiğin yalnızız amk
9 hafta once 0 yorum
1
ne kadarda yıqıq bi gündü ama
9 hafta once 1 yorum
0
Konuştuğum hatunun, 4 aylık evli oluşunu öğrenişim peki? Bu da dahil mi 14 şubata? Ben yalnız mutluyum ağa😂
9 hafta once 126 yorum
2
14 şubatın kutlu olsun ey güzel yalnızlığım 😂😂😂 Beni hiç bırakma olur mu 😂😂😂 #ratyocu
9 hafta once 0 yorum
0
son zamanlardaki takıntım ağır yaşamları izleyip uyuya kalmak
9 hafta once 1 yorum
1
Seven sevdiğine ne yapsın? @Boyunsakal🎃
10 hafta once 46 yorum
0
Buralar eskiden daha mı canlıydı ne #ratyocu
10 hafta once 2 yorum
0
Hem ayranımız döküldü hem tatsız olaylar yaşandı
10 hafta once 1 yorum
0
ayrılık sevdaya dahil
10 hafta once 0 yorum
0
Bi kadın da en önemli şey 1 zeka 2 ses tonu
10 hafta once 8 yorum
1
insanda zeka önemli
10 hafta once 0 yorum
4
yanaģı tombik olanın kalbi ponçik olurmus.
10 hafta once 7 yorum
0
Agam namus elden gidiyo kızlar gudurmus 😁
3 ay once 1 yorum
1
bari cahilligime verseydin
4 ay once 0 yorum
0
Ülkeye Atatürk, bana da sen lazımsın
4 ay once 1 yorum
2
bi kadında ki en çekici özellik zekası net
4 ay once 6 yorum
6
Ankaranin ayazı gibi seni sevmek
4 ay once 234 yorum
5
Bir evde sıçtıysanız artık misafir değilsinizdir (Sigmund freud)
4 ay once 1 yorum
0
gençler yüksek lisans hakkında bilgisi olan var mı
4 ay once 37 yorum
0

0 yorum
2
aşk bu kızılötesi
4 ay once 3 yorum
-1
özelden arayacak bi kadın var mı seviyeli muhabbet ederiz şiir filan okurum
4 ay once 0 yorum
0
Herkes bi gün gider Sena
4 ay once 4 yorum
0
Bi kadında aradigim en büyük özellik "olması"
4 ay once 6 yorum
3
22 yasındayim 24 yaşinda mezun olsam 25 te devlete girsem evlilik icin para biriktirmek+ev gecindirme+hayatinı yasama.sanırım evlenmesem anca idare ederim
4 ay once 3 yorum
0
Bizde bilirdik sevgiliye karanfil almasını lakin aç idik yedik karanfil parasını.
4 ay once 0 yorum
1
Madem ki benle hayat sana kafes kadar dar. Uzaklaş ellerimden ucabildigin kadar.
4 ay once 0 yorum
2
Sesinde huzur bulduğum birisi var
4 ay once 2 yorum
0
kaçırayım mi seni
4 ay once 1 yorum
3
şu aşk filmlerinde bi kare var ya yagmurda ıslanınca sarıliyorlar mutlu oluyorlar.artık hiç gerçekçi degil.mutluda etmiyor.tiksinerek bakıyorum.çiftlerden nefret ediyorum.
4 ay once 0 yorum
1
zengin oldugumda ilk işim sana bi karakter almak olacak
4 ay once 0 yorum
15
oku oku bitmiyor aq
4 ay once 0 yorum
0
hakiki kız dediğin bir elinde hamburgeri diger eliylede patatesi yer
4 ay once 1 yorum
1
neyseki sevgilim yok.14 Şubatta ne yapıcaz nereye gidicez , hediyesi,para bulması,izin alması,kiyafet seçmesi,makyaji.her şey çok zor.çok
4 ay once 11 yorum
4
1 dersten büte kaldım. 20 alsam gecicem.ama alamıyorum..
4 ay once 10 yorum
0
Bi kadında en önemli şey 1 zeka 2 ses tonu
4 ay once 11 yorum
0
Napiyonuz lan yikiklar?
4 ay once 9 yorum
3
Dışarda kar yağıyor benim içime yağmur. Ağlama gözbebeğim biraz daha dur
4 ay once 0 yorum
0
Bu ne la dünün aynısı
4 ay once 0 yorum
1
lan 2 haftadir evde yatiyorum hala yorgunum ya şaka gibi
4 ay once 6 yorum
2
sadece adımı biliyorsun, hangi winx club perisi oldugumu degil
4 ay once 3 yorum
0
Gerek yoktu insan gibi söyleyebilirdin Seval
4 ay once 4 yorum
0
sana aniden evlenme teklif ettim napabilirsin ki ?
4 ay once 9 yorum
0
Ben seni seviyorsam, sende beni seveceksin! İbneliğin lüzumu yok!
4 ay once 1 yorum
0
89 lu sildirdin postu 😁
4 ay once 8 yorum
1
yaşlandık aq
4 ay once 2 yorum
2
sosyete pazar servislerinde geçen dedikodu bi altın günlerinde var
4 ay once 0 yorum
0
şiir okuyabileceğim bi kadın var mı?
4 ay once 4 yorum
1
her posta up atıyorum öyle bi can sıkıntısı işte
4 ay once 0 yorum
-4
özelden arayın da konuşalım be canım sıkıldı kızlar
4 ay once 3 yorum
0
Tek iyi yönüm ses tonum sa gerisi 5 para etmez
4 ay once 12 yorum
0
İçin güzelse gerisi teferruattir. #1muhendis
4 ay once 1 yorum
1
Yok mu şöyle güzel bi yalan? Soyleyin de inanalım
4 ay once 3 yorum